Eenschquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:59 schreef Brunette het volgende:
Waarom zijn jullie potverdikkie zo onweerstaanbaar lekker?![]()
Die lengtes (), die haren, die uitstraling, die blikken in jullie ogen
![]()
Raap me op![]()
Klacht: sommige mannen zijn te lekker![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:59 schreef Brunette het volgende:
Nee, u voelde zich aangesproken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:01 schreef Kindervriend het volgende:
U riep?
Zullen wij een keer afspreken dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:59 schreef Brunette het volgende:
![]()
Raap me op![]()
Jij bent ook TE lekker!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:03 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Oeh-la-la.
Vooral Juiced is een lekker hapje.
Ik had het ook niet over jou.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:04 schreef Pracissor het volgende:
Ik ben helemaal niet lang, ik heb geen haren, ik heb een criminele uitstraling en een zonnebril op. Wat wil je nou.
En toch voel je je aangesproken?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:04 schreef Pracissor het volgende:
Ik ben helemaal niet lang, ik heb geen haren, ik heb een criminele uitstraling en een zonnebril op. Wat wil je nou.
Ik dacht dat je het over mannen had!quote:
Deze?:quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:06 schreef Brunette het volgende:
Vooral die nonchalante houding is zo sexy![]()
Jij voelt je niet aangesproken wanneer ze het over mannen heeft?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
En toch voel je je aangesproken?![]()
Niet over mannen met een ego.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:06 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over mannen had!
Zet dat dan in de OP, anders raak ik in de war.quote:
Hoerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:08 schreef Brunette het volgende:
Trouwens sommige kalerts zijn ook erg smakkelijk![]()
Nou nou, jij bent wel heel erg direct.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:08 schreef Brunette het volgende:
Trouwens sommige kalerts zijn ook erg smakkelijk![]()
Sorry, ik ben nogal ongenuanceerdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:09 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Nou nou, jij bent wel heel erg direct.![]()
Ik weet het schatje, ik kom je straks halen op me harleyquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:10 schreef Brunette het volgende:
[..]
Jij bent helemaal out of league![]()
Mijn Hells Angelquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik weet het schatje, ik kom je straks halen op me harley
Schpreek iek met Mogamed?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:13 schreef slaapkamermug het volgende:
Ja, hallo.
Jij bent lang, hebt haren, hebt een mafia-uitstraling en ongewone ogen (voor jouw inferieure ras)!quote:
Lijkt wel sprekend op jou danquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:15 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ik zie daar toch echt wel een vent op die fiets![]()
homo! homo! homo!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:14 schreef Pracissor het volgende:
N.a.v. dit soort topics krijg ik altijd allemaal mannen in mijn fotoboek, die moeten dan ff checken ofzo
Kan je nagaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:15 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ik zie daar toch echt wel een vent op die fiets![]()
Omdat ik je heb gespot toen je zat te fietsen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:17 schreef Brunette het volgende:
[..]
Voor deze keer kots ik je uit als je het niet erg vindt.
![]()
Lijkt je dat nou wat of niet?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:02 schreef Ba-Hala-Na het volgende:
[..]
Zullen wij een keer afspreken dan?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:19 schreef Pracissor het volgende:
Ik wil overigens wel weten hoe TS eruit ziet, anders sla ik mij voor niets op de borst.
Doe niet zo jaloers joh, nog steeds boos dat ik je vriendin afpakte?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:23 schreef MoChe het volgende:
ik zei toch dat ie homo was
Ah!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:01 schreef De_Postbode het volgende:
Pot in ontkenningsfase!!!
Aan gorillasex doe ik niet, sorry.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:19 schreef Pracissor het volgende:
Ik wil overigens wel weten hoe TS eruit ziet, anders sla ik mij voor niets op de borst.
Gelukkig maar, ik ook niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:26 schreef Brunette het volgende:
[..]
Aan gorillasex doe ik niet, sorry.
over welke hebben we het nou?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:24 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Doe niet zo jaloers joh, nog steeds boos dat ik je vriendin afpakte?![]()
Nee dat kan jij beter doen, want ik weet niet hoe gorilla's communiceren.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:27 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Maar jij kan me uitleggen wat het inhoudt?
Over welke wil je het hebben?quote:
Waar doe ik dat dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:28 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nee dat kan jij beter doen, want ik weet niet hoe gorilla's communiceren.
Jij slaat immers op je borst voor foto's.![]()
zolang je maar niet probeert om die collega van me met die dikke tieten af te pakkenquote:
Nee, die is te duur.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:31 schreef MoChe het volgende:
[..]
zolang je maar niet probeert om die collega van me met die dikke tieten af te pakken
Hou je van Hells Angels?quote:
zo lelijk ben je?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
TS mag blij zijn dat ze nog nooit een foto van mij heeft gezien.
daar zijn wij ook blij meequote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
TS mag blij zijn dat ze nog nooit een foto van mij heeft gezien.
Nog veel erger dan jij denkt. Maar misschien is dat wel juist wat TS wil; dus lijkt het me prettig voor mijn eigen gemoedsrust als ik de foto maar niet post.quote:
fijn... ga nu maar slapen jochiequote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nog veel erger dan jij denkt. Maar misschien is dat wel juist wat TS wil; dus lijkt het me prettig voor mijn eigen gemoedsrust als ik de foto maar niet post.
safe guesquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
misschien ben je wel gewoon een breezah die op elke gast verliefd wordt, kan hoor, gewoon een speculatie.
Why your interested?quote:
wat jij zegtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:08 schreef a-child-in-chains het volgende:
Brunette schijnt het irl wel erg goed te doen.
Waarom plaatst ze geen foto's?
Jullie kunnen er ook mee terecht hoor! Die mooie ronde vormen, sexy blik in jullie ogen, de uitdagende kleding...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:59 schreef Brunette het volgende:
![]()
Raap me op![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |