Eenschquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:59 schreef Brunette het volgende:
Waarom zijn jullie potverdikkie zo onweerstaanbaar lekker?![]()
Die lengtes (), die haren, die uitstraling, die blikken in jullie ogen
![]()
Raap me op![]()
Klacht: sommige mannen zijn te lekker![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:59 schreef Brunette het volgende:
Nee, u voelde zich aangesproken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:01 schreef Kindervriend het volgende:
U riep?
Zullen wij een keer afspreken dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:59 schreef Brunette het volgende:
Die lengtes (), die haren, die uitstraling, die blikken in jullie ogen
![]()
Raap me op![]()
Klacht: sommige mannen zijn te lekker![]()
Jij bent ook TE lekker!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:03 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Oeh-la-la.
Vooral Juiced is een lekker hapje.
Ik had het ook niet over jou.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:04 schreef Pracissor het volgende:
Ik ben helemaal niet lang, ik heb geen haren, ik heb een criminele uitstraling en een zonnebril op. Wat wil je nou.
En toch voel je je aangesproken?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:04 schreef Pracissor het volgende:
Ik ben helemaal niet lang, ik heb geen haren, ik heb een criminele uitstraling en een zonnebril op. Wat wil je nou.
Ik dacht dat je het over mannen had!quote:
Deze?:quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:06 schreef Brunette het volgende:
Vooral die nonchalante houding is zo sexy![]()
Jij voelt je niet aangesproken wanneer ze het over mannen heeft?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
En toch voel je je aangesproken?![]()
Niet over mannen met een ego.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:06 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over mannen had!
Zet dat dan in de OP, anders raak ik in de war.quote:
Hoerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:08 schreef Brunette het volgende:
Trouwens sommige kalerts zijn ook erg smakkelijk![]()
Nou nou, jij bent wel heel erg direct.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:08 schreef Brunette het volgende:
Trouwens sommige kalerts zijn ook erg smakkelijk![]()
Sorry, ik ben nogal ongenuanceerdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:09 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Nou nou, jij bent wel heel erg direct.![]()
Ik weet het schatje, ik kom je straks halen op me harleyquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:10 schreef Brunette het volgende:
[..]
Jij bent helemaal out of league![]()
Mijn Hells Angelquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik weet het schatje, ik kom je straks halen op me harley
Schpreek iek met Mogamed?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:13 schreef slaapkamermug het volgende:
Ja, hallo.
Jij bent lang, hebt haren, hebt een mafia-uitstraling en ongewone ogen (voor jouw inferieure ras)!quote:
Lijkt wel sprekend op jou danquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:15 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ik zie daar toch echt wel een vent op die fiets![]()
homo! homo! homo!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:14 schreef Pracissor het volgende:
N.a.v. dit soort topics krijg ik altijd allemaal mannen in mijn fotoboek, die moeten dan ff checken ofzo
Kan je nagaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:15 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ik zie daar toch echt wel een vent op die fiets![]()
Omdat ik je heb gespot toen je zat te fietsen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:17 schreef Brunette het volgende:
[..]
Voor deze keer kots ik je uit als je het niet erg vindt.
![]()
Lijkt je dat nou wat of niet?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:02 schreef Ba-Hala-Na het volgende:
[..]
Zullen wij een keer afspreken dan?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:19 schreef Pracissor het volgende:
Ik wil overigens wel weten hoe TS eruit ziet, anders sla ik mij voor niets op de borst.
Doe niet zo jaloers joh, nog steeds boos dat ik je vriendin afpakte?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:23 schreef MoChe het volgende:
ik zei toch dat ie homo was
Ah!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:01 schreef De_Postbode het volgende:
Pot in ontkenningsfase!!!
Aan gorillasex doe ik niet, sorry.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:19 schreef Pracissor het volgende:
Ik wil overigens wel weten hoe TS eruit ziet, anders sla ik mij voor niets op de borst.
Gelukkig maar, ik ook niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:26 schreef Brunette het volgende:
[..]
Aan gorillasex doe ik niet, sorry.
over welke hebben we het nou?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:24 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Doe niet zo jaloers joh, nog steeds boos dat ik je vriendin afpakte?![]()
Nee dat kan jij beter doen, want ik weet niet hoe gorilla's communiceren.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:27 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Maar jij kan me uitleggen wat het inhoudt?
Over welke wil je het hebben?quote:
Waar doe ik dat dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:28 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nee dat kan jij beter doen, want ik weet niet hoe gorilla's communiceren.
Jij slaat immers op je borst voor foto's.![]()
zolang je maar niet probeert om die collega van me met die dikke tieten af te pakkenquote:
Nee, die is te duur.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:31 schreef MoChe het volgende:
[..]
zolang je maar niet probeert om die collega van me met die dikke tieten af te pakken
Hou je van Hells Angels?quote:
zo lelijk ben je?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
TS mag blij zijn dat ze nog nooit een foto van mij heeft gezien.
daar zijn wij ook blij meequote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
TS mag blij zijn dat ze nog nooit een foto van mij heeft gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |