Ik vond de vorige tuin mooier om eerlijk te zijn scan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We hebben al beelden gezien van de tuin. Die is echt helemaal afZag er goed uit dacht ik.
Zou kunnen hoor. Ik heb 1 beeldje gezien en weet wel dat ze er werk van hebben gemaakt. Dat zou dus betekenen dat ze idd ooit een keer de tuin in mogen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vond de vorige tuin mooier om eerlijk te zijn scan.
afbeelding ??quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Als dat zo is hebben ze het binnen 3 dagen helemaal opgeknapt hebben, en een andere oplossing voor die platen moeten vinden. En zodra ze die platen weghalen zien de bewoners de tuin.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We hebben al beelden gezien van de tuin. Die is echt helemaal afZag er goed uit dacht ik.
dan heeft Rob de tuinman nie goed zijn best gedaanquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wij wel maar ieder in dat huis niet (op Tijn na dan).quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
Captain Obvious. Dat had iedereen toch al weel door mag ik hopen.
Wat iemand anders ook al suggeerde hier was dat de tuin is aangelegd zodat het huis meteen na BB voor andere doeleinden gebruikt kan worden, bedrijfsfeesten etcetera. Ik zou niet weten waarom BB zichzelf zou gaan verlochenen door nu opeens wel een tuin te geven aan de bewoners.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor. Ik heb 1 beeldje gezien en weet wel dat ze er werk van hebben gemaakt. Dat zou dus betekenen dat ze idd ooit een keer de tuin in mogen.
er staat een muur om de tuin, dus ik weet niet na welke tuin jij hebt gekekenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:51 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Als dat zo is hebben ze het binnen 3 dagen helemaal opgeknapt hebben, en een andere oplossing voor die platen moeten vinden. En zodra ze die platen weghalen zien de bewoners de tuin.
Lijkt me erg sterk dus...
das toch die tae-bo dude? of hoe schrijf je dat??quote:
* Popcorn pakt, achterover leunt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:51 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Als dat zo is hebben ze het binnen 3 dagen helemaal opgeknapt hebben, en een andere oplossing voor die platen moeten vinden. En zodra ze die platen weghalen zien de bewoners de tuin.
zeg Luud...jij bent toch dood (haha niet grappig)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:52 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind Egbert toch wel de meest irritante bewoner. Het zou voor mij dan ook een persoonlijk drama zijn mocht hij de volgende nominatieronde er niet uit gestemd worden.
Zei Bridget ook niet dat ze 'voorlopig' nog geen tuin te zien krijgen? zoiets in ieder geval volgens mij.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat iemand anders ook al suggeerde hier was dat de tuin is aangelegd zodat het huis meteen na BB voor andere doeleinden gebruikt kan worden, bedrijfsfeesten etcetera. Ik zou niet weten waarom BB zichzelf zou gaan verlochenen door nu opeens wel een tuin te geven aan de bewoners.
misschien een beetje dom van me maar als ze in de tuin mogen ,mogen ze hem vast ook zien door de ramen???quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:51 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Klopt. Zo'n overenergieke neger die allemaal heel druk aannet tae-boén was.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:53 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
das toch die tae-bo dude? of hoe schrijf je dat??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |