Ik vond de vorige tuin mooier om eerlijk te zijn scan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We hebben al beelden gezien van de tuin. Die is echt helemaal afZag er goed uit dacht ik.
Zou kunnen hoor. Ik heb 1 beeldje gezien en weet wel dat ze er werk van hebben gemaakt. Dat zou dus betekenen dat ze idd ooit een keer de tuin in mogen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vond de vorige tuin mooier om eerlijk te zijn scan.
afbeelding ??quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Als dat zo is hebben ze het binnen 3 dagen helemaal opgeknapt hebben, en een andere oplossing voor die platen moeten vinden. En zodra ze die platen weghalen zien de bewoners de tuin.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We hebben al beelden gezien van de tuin. Die is echt helemaal afZag er goed uit dacht ik.
dan heeft Rob de tuinman nie goed zijn best gedaanquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wij wel maar ieder in dat huis niet (op Tijn na dan).quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
Captain Obvious. Dat had iedereen toch al weel door mag ik hopen.
Wat iemand anders ook al suggeerde hier was dat de tuin is aangelegd zodat het huis meteen na BB voor andere doeleinden gebruikt kan worden, bedrijfsfeesten etcetera. Ik zou niet weten waarom BB zichzelf zou gaan verlochenen door nu opeens wel een tuin te geven aan de bewoners.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor. Ik heb 1 beeldje gezien en weet wel dat ze er werk van hebben gemaakt. Dat zou dus betekenen dat ze idd ooit een keer de tuin in mogen.
er staat een muur om de tuin, dus ik weet niet na welke tuin jij hebt gekekenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:51 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Als dat zo is hebben ze het binnen 3 dagen helemaal opgeknapt hebben, en een andere oplossing voor die platen moeten vinden. En zodra ze die platen weghalen zien de bewoners de tuin.
Lijkt me erg sterk dus...
das toch die tae-bo dude? of hoe schrijf je dat??quote:
* Popcorn pakt, achterover leunt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:51 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Als dat zo is hebben ze het binnen 3 dagen helemaal opgeknapt hebben, en een andere oplossing voor die platen moeten vinden. En zodra ze die platen weghalen zien de bewoners de tuin.
zeg Luud...jij bent toch dood (haha niet grappig)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:52 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind Egbert toch wel de meest irritante bewoner. Het zou voor mij dan ook een persoonlijk drama zijn mocht hij de volgende nominatieronde er niet uit gestemd worden.
Zei Bridget ook niet dat ze 'voorlopig' nog geen tuin te zien krijgen? zoiets in ieder geval volgens mij.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat iemand anders ook al suggeerde hier was dat de tuin is aangelegd zodat het huis meteen na BB voor andere doeleinden gebruikt kan worden, bedrijfsfeesten etcetera. Ik zou niet weten waarom BB zichzelf zou gaan verlochenen door nu opeens wel een tuin te geven aan de bewoners.
misschien een beetje dom van me maar als ze in de tuin mogen ,mogen ze hem vast ook zien door de ramen???quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:51 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Klopt. Zo'n overenergieke neger die allemaal heel druk aannet tae-boén was.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:53 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
das toch die tae-bo dude? of hoe schrijf je dat??
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
Geen idee wie Billie Blanks is. Is dat een gebrek aan mijn opvoeding?![]()
Verre van iddquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:53 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
zeg Luud...jij bent toch dood (haha niet grappig)![]()
tsss, nee Sanders jij bent lekker bezig in dat Meerdijk van je...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:52 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind Egbert toch wel de meest irritante bewoner. Het zou voor mij dan ook een persoonlijk drama zijn mocht hij de volgende nominatieronde er niet uit gestemd worden.
zo ongeveer de laatste acteur die écht kon acteren... trieste zaakquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:53 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
zeg Luud...jij bent toch dood (haha niet grappig)![]()
nouja we mogen van geluk spreken dat ie nog op fok! isquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:56 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
zo ongeveer de laatste acteur die écht kon acteren... trieste zaak![]()
Om heel eerlijk te zijn weet ik dat niet. In mijn ogen zou BB zichzelf zo enorm in de vingers snijden. De mensen die smsen worden immers beloofd dat ze nooit een tuin krijgen. Als ze dat opeens wel krijgen, tja, dan zijn de smsers dus 'opgelicht' feitelijk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zei Bridget ook niet dat ze 'voorlopig' nog geen tuin te zien krijgen? zoiets in ieder geval volgens mij.
Een kennis van mij is van de beveiliging die daar rondloopt. 3 dagen terug zei hij dat de ouwe shit van de vorige bb er nog stond, inclusief half rot vogelhuisje. En van die platen op de ruiten en de schuifdeur zijn al een paar screens hier langsgekomen. Dus ook al zou de tuin nu wel in orde zijn, dan zitten die platen daar nog, en _kan_ dus helemaal niemand naar buiten. Die platen zitten namelijk gewoon in de kozijnen geschroefd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:53 schreef piemelpap het volgende:
[..]
er staat een muur om de tuin, dus ik weet niet na welke tuin jij hebt gekeken![]()
Ik ben er vorige week ook nog langsgereden. Volgens mij is de tuin weer op dezelfde plaats als vorig jaar. Achter die muur met aan de linkerkant dat bewakershok. Er was daar iig nog steeds een stukje onbebouwde ruimte te zien.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik reed er gisteren nog pal langs, er is echt niets te zien hè. Echt een bunker.
Ik hoop wel dat de tuin gebruikt wordt om tweespalt / jaloezie in de groep te kweken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:54 schreef Coraatje het volgende:
[..]
misschien een beetje dom van me maar als ze in de tuin mogen ,mogen ze hem vast ook zien door de ramen???
Huh?? smsers wordt geen tuin beloofd??? Leg eens uit, dat heb ik gemist.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn weet ik dat niet. In mijn ogen zou BB zichzelf zo enorm in de vingers snijden. De mensen die smsen worden immers beloofd dat ze nooit een tuin krijgen. Als ze dat opeens wel krijgen, tja, dan zijn de smsers dus 'opgelicht' feitelijk.
Beetje erg ver gezocht.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn weet ik dat niet. In mijn ogen zou BB zichzelf zo enorm in de vingers snijden. De mensen die smsen worden immers beloofd dat ze nooit een tuin krijgen. Als ze dat opeens wel krijgen, tja, dan zijn de smsers dus 'opgelicht' feitelijk.
maar als je de platen losschroeft en weghaald heb je dus gewoon ramen en pui?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:58 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Een kennis van mij is van de beveiliging die daar rondloopt. 3 dagen terug zei hij dat de ouwe shit van de vorige bb er nog stond, inclusief half rot vogelhuisje. En van die platen op de ruiten en de schuifdeur zijn al een paar screens hier langsgekomen. Dus ook al zou de tuin nu wel in orde zijn, dan zitten die platen daar nog, en _kan_ dus helemaal niemand naar buiten. Die platen zitten namelijk gewoon in de kozijnen geschroefd.
Ik denk het wel ja, maar dat zou betekenen dat ze continu een tuin hebben, en dat gaat weer tegen alle "beloftes" van BB in. Niet dat mij dat wat boeitquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:00 schreef Coraatje het volgende:
[..]
maar als je de platen losschroeft en weghaald heb je dus gewoon ramen en pui?
Smsers sms onder de voorwaarde dat er geen tuin is, toch? Dat is zeg maar gewoon een punt in het 'contract' (oftewel belofte van BB naar de mensen ; er is geen tuin).quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:59 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Huh?? smsers wordt geen tuin beloofd??? Leg eens uit, dat heb ik gemist.
Het is gewoon allemaal nieuw volgens mij. En in de verte op foto 1 zie je ook een camera. De streamscaps zijn natuurlijk ook van een camera, dus er staan er ook een aantal in de tuin (en niet voor niets neem ik aan).quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:00 schreef arneaux het volgende:
Op dat eerste plaatje van Scan, als je daar helemaal rechtdoor kijkt is het smalle stuk waar de bewoners wel eens lagen te zonnen. Wat ik wel apart vind is dat er nu 2 zwarte ligstoelen staan of zijn die nog van Hotel BB?
Bij mij gelukkig niet!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:57 schreef Maurisico het volgende:
[..]
ah ja begint me iets te dagen...
Denk je? Er wordt beweerd van niet. Maar misschien wordt het na verloop van tijd ergens een beloning voor, want ik kan me voorstellen dat de bewoners naar frisse lucht snakken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit schept hoop voor de tennisballengooiers, want vroeg of laat geeft Hummie die tuin vrij natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |