quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:33 schreef Knuffelslet het volgende:![]()
Bazzie: waarom denk je dat ik mn datum geheim houd?(heb m al wel
![]()
)
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:36 schreef Knuffelslet het volgende:kan je doen, of het veul zin heeft weet ik niet
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je bent een held om uit de kast te komen BazzieK![]()
Of ging het daar niet over![]()
Dacht dat de vrouwelijke leden dat wat minder zouden kunnen waarderenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:41 schreef Roderick2085 het volgende:waar zijn de bier, tieten en AVD'tjes in de OP?
valt me tegen van je BezzieK
Nee, we begrijpen hetquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat zinnetje sloeg dus niet op mercy he
Trustenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:43 schreef Cadfael het volgende:
hey, welterusten iedereen. morgen weer een nieuwe dag
laatste dag naar gouda voorlopig, daarna naar woerden
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Zorg maar dat je morgen slaagt dan mag je meepraten met de kleintjes![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:43 schreef Cadfael het volgende:
hey, welterusten iedereen. morgen weer een nieuwe dag
laatste dag naar gouda voorlopig, daarna naar woerden
Ach ja, beter puber met motor dan oude vrijster zonderquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:46 schreef Knuffelslet het volgende:
offie nou slaagt of niet, hij blijft een kutpuber B|
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:46 schreef Knuffelslet het volgende:
offie nou slaagt of niet, hij blijft een kutpuber B| -->
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja, beter puber met motor dan oude vrijster zonder![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:47 schreef Knuffelslet het volgende:
dankzij jou kan feef niet meer postenbek dicht dus
![]()
![]()
![]()
![]()
nou ja... goed.. ik zou toch liever niet op Bazzie's niveau zittenquote:
![]()
![]()
Zo hoog kan jij ook helemaal niet klimmenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:51 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
nou ja... goed.. ik zou toch liever niet op Bazzie's niveau zitten![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zo hoog kan jij ook helemaal niet klimmen
* Rib-i kan op vele niveau's meepratenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:51 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
nou ja... goed.. ik zou toch liever niet op Bazzie's niveau zitten![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Ach ja, ik denk ook met iets dat wat lager ligt hequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:53 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
hoog noemtie dat, je mag dan wel langer zijn dan ik (das niet moeilijk) maar om dan meteen te claimen dat je geestelijk niveau ook daar ergens ligt?![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:53 schreef bvvt het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:53 schreef bvvt het volgende:
[..]
[afbeelding]Kom mijn achterband wel even op je hoofd opburnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
da's zo klein daar passen geen hersencellen in hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja, ik denk ook met iets dat wat lager ligt he
zo, en als je zakt ben je ook je lift kwijtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kom mijn achterband wel even op je hoofd opburnen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:55 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
da's zo klein daar passen geen hersencellen in hoor![]()
Was niet onder de ilussie dat Berry mij ooit nog achterop wildequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:56 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
zo, en als je zakt ben je ook je lift kwijt
enne, met 24 kaweetjes kom je niet zo ver hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kom mijn achterband wel even op je hoofd opburnen![]()
![]()
Jaja de jouwe is groterquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:59 schreef bvvt het volgende:
[..]
enne, met 24 kaweetjes kom je niet zo ver hoor
mijn 72 doen dat iets beter
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:02 schreef bvvt het volgende:
Maar toch, wel succes hoor - voor morgen dan.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Trusten![]()
Ik blijf nog eventjes hangen
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:07 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel lekker blijven plakken he?
Wanneer moet jij nou o-hoooooooopquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:07 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel lekker blijven plakken he?
Okeeeeequote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:12 schreef Knuffelslet het volgende:
zelfs mn beste vriend weet 't niet![]()
jullie dus al helemaal niet
De rijschool weet het, een collega weet het omdat ik vrij moest vragen met een reden en mn moeder, maar die is het vast nu al weer vergeten, ze wist ook niet dat ik AVB moest doen![]()
Even je baas bellen, welke dagen je beschikbaar bent voor een afspraakquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:12 schreef Knuffelslet het volgende:
De rijschool weet het, een collega weet het omdat ik vrij moest vragen met een reden en mn moeder, maar die is het vast nu al weer vergeten, ze wist ook niet dat ik AVB moest doen![]()
scherp hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Okeeeee![]()
Dus het is in ieder geval niet op zaterdag of zondag![]()
![]()
Het 1e deel van volgende week is het nog regenachtig daarna is het droog. Moet jij in de regen rijden?quote:
Dat wel, aan de andere kant, ik kan er nog veel langer van genieten dalijkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat zou jij graag mijn rijbewijs willen hebben![]()
![]()
Eerst 2 jaar met een naaimachine onder je kont zien te vermaken, daarna ga je pas genietenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat wel, aan de andere kant, ik kan er nog veel langer van genieten dalijk![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Eerst 2 jaar met een naaimachine onder je kont zien te vermaken, daarna ga je pas genieten![]()
Jij mag straks gelijk zwaarquote:
En aangezien je vrijdag de 1e september op je nieuwe job moet beginnen zal het ook vrijdag niet zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:12 schreef Knuffelslet het volgende:
Ik denk dat knuffelslet morgen op moetquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:27 schreef bvvt het volgende:
[..]
En aangezien je vrijdag de 1e september op je nieuwe job moet beginnen zal het ook vrijdag niet zijn.
Niet als je een div gaat kopenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:28 schreef Knuffelslet het volgende:
ik wel ja
oh, en BazzieK: nóg niet, maar straks rijd ik je zoek![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik denk dat knuffelslet morgen op moet![]()
Succes @ BazzieK & Knuffelslet![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kan je zeggen: ik moet morgen niet opquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik denk dat knuffelslet morgen op moet![]()
Succes @ BazzieK & Knuffelslet![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:32 schreef Knuffelslet het volgende:
anywho, ik ga zo maar 's slapen denk ik
of iig op bed liggen en piekeren
ik haat gevoelens![]()
Klassieker, oftewel het moment suprème voor Bazziek.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:15 schreef -XX- het volgende:
Je lult poep!!
Ik ga even wat nuttigs doen![]()
![]()
![]()
Ergens in een buitenwijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:17 schreef Gawaine het volgende:
Waar hangt die kwiebus uit ?![]()
[afbeelding]
M'n mamsebams heeft twee weken aan maaltijden in de diepvries gestoptquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is dat je zo ver weg woont, anders was ik wel een vrijwillge mantelzorger voor de eenzame moslim.
Kon je een hapje mee eten.![]()
![]()
Op vakantiequote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Is pimber trouwens ook verhuisd![]()
Ik moet nog wel zelf mijn broodjes smerenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:49 schreef Knuffelslet het volgende:
oh hiesj, jij onzelfstandige kutlim
is het wel lekker eten?
Ik ga niet alles doen wat mamma doet hoor, stofzuigen, de was, verhaaltje voorlezen voor het slapen gaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:26 schreef hicham het volgende:
M'n mamsebams heeft twee weken aan maaltijden in de diepvries gestopt![]()
Wat dat betreft kom ik niets tekort
Ik maar denken dat je al bezig wasquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:33 schreef BazzieK het volgende:
Moggah en bedankt voor alle succes wensen![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik maar denken dat je al bezig wasik snel kijken wat je bericht was
![]()
Moettieeeee nog!!!!!
Ook niet als ik chocoladewafels in huis haal?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ga niet alles doen wat mamma doet hoor, stofzuigen, de was, verhaaltje voorlezen voor het slapen gaan.![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Ook niet als ik chocoladewafels in huis haal? [afbeelding]
10 voor 4quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:43 schreef Knuffelslet het volgende:
hoe laat mot je?
Maar jij staat waarschijnlijk op een normaal sociaal geaccepteerde tijd opquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:53 schreef Knuffelslet het volgende:
de dag dat ik moet, moet ik om 13.05uur hoef ik iets minder lang in de stress te zitten op de dag des oordeels
Als je eenmaal op de motor stapt komt het helemaal goed, vergeet de auto die achter je rijdtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
10 voor 4Zit mezelf nu al op te vreten
![]()
Ik om 11:40..hopen dat die examinator honger heeft om 12 uur zodat ik niet zo lang hoefquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:53 schreef Knuffelslet het volgende:
de dag dat ik moet, moet ik om 13.05uur hoef ik iets minder lang in de stress te zitten op de dag des oordeels
En ja kan op kolen lopen, Tjakkaaaaaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:59 schreef hicham het volgende:
Deze ouders zullen zich wel heel schuldig voelen nu![]()
![]()
[..]
Als je eenmaal op de motor stapt komt het helemaal goed, vergeet de auto die achter je rijdt
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:59 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Ik om 11:40..hopen dat die examinator honger heeft om 12 uur zodat ik niet zo lang hoef![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:16 schreef bvvt het volgende:
DAMN, en dan zit je je nu echt op te vreten.
Maar scheelt - als je eerst die les hebt dan begint het pas weer als je aan het tafeltje zit bij de examinator.Ach joh het is niet zo dat ik me laat opnaaien door anderen mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wel door mezelf
![]()
ga je alleen, of gaan jullie met z'n 2en?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach joh het is niet zo dat ik me laat opnaaien door anderen mensenMaar wel door mezelf
![]()
Alleenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:29 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ga je alleen, of gaan jullie met z'n 2en?
Bek houden en die zak weer over je kopquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
is Bassiek al gezakt ?of moet ie nog op ?
ok... loop je iig niet het risico dat de ander eerst moet en jij daar dus nog 45 min ofzo moet zitten wachtenquote:
Inderdaad, denk dat ik ontplof als ik nog langer moet wachten. Voel me net zo stabiel als een vrouw met PMSquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:44 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ok... loop je iig niet het risico dat de ander eerst moet en jij daar dus nog 45 min ofzo moet zitten wachten
ik mocht gelukkig allebei de kerenals eerste van de 2
Niks onstabiels aan een vrouw met PMS .. Je weet 100% zeker dat ze chaggo is en kan ontploffen om niks ..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Voel me net zo stabiel als een vrouw met PMS
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:48 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Niks onstabiels aan een vrouw met PMS .. Je weet 100% zeker dat ze chaggo is en kan ontploffen om niks ..
kijk maar goed om je heen als je aan het afrijden benquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bek houden en die zak weer over je kop![]()
Straks als Bassie terug isquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:08 schreef kratjuh het volgende:
Waar blijft het bier en de tieten van de TT nou ?
Daar is niets aanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Straks als Bassie terug isdan brengt ie bier mee en XX gaat haar tietjes showen
![]()
Doemediemaar ..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:13 schreef -XX- het volgende:
Zal ik dan maar het initiatief nemen, een meid!?zwak hoor!
we?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:01 schreef -XX- het volgende:
[..]
GOODLUCKWE denken aan je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
dus alstie zegt dattie geslaagd is moeten we om een bewijs vragenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:34 schreef Rib-i het volgende:
Als ik geslaagd was zou ik het gelijk meldenals ik gezakt was zou ik liegen
![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dus alstie zegt dattie geslaagd is moeten we om een bewijs vragen![]()
en dan de volgende dag zeggen dat je je vergist had, en dat er tog gezakt op je papiertje stondquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:34 schreef Rib-i het volgende:
Als ik geslaagd was zou ik het gelijk meldenals ik gezakt was zou ik liegen
![]()
ah een ervarings deskundigequote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:39 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
en dan de volgende dag zeggen dat je je vergist had, en dat er tog gezakt op je papiertje stond. Dat het een onhelstelbare fout is van de examinator en dat je door hem opnieuwe moet afrijden
![]()
Wel met fouten van examinatorenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ah een ervarings deskundige![]()
Vangrail knuffelen is niet lievquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:46 schreef Knuffelslet het volgende:
of hij is een vangrail gaan knuffelen
Lekker, zelf gemaakte appeltaartquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:49 schreef Knuffelslet het volgende:
nou ja laten WE hopen dattie geslaagd is
ik ga zo maar 's appeltaart uit de oven bevrijden en richting mn ouders![]()
Die zou die allang moeten hebben, hij moest om 16:05 toch?quote:
Ik ga voor plaatje 1 en 2quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:13 schreef -XX- het volgende:
Zal ik dan maar het initiatief nemen, een meid!?zwak hoor!
voor ieder wat, drie soorten bier
[afbeelding]
en drie soorten tieten...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Het zal wel als volgt gaan:quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:06 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Die zou die allang moeten hebben, hij moest om 16:05 toch?
-ff babelen met de examinator (5 minuten)
-stukkie gassen (20 minuten ongeveer, maar miss heeft ie het na 5 minuten al wel gezien)
-ik heb goed/slecht nieuws (30 seconden)
magniequote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:08 schreef -XX- het volgende:
Of hij is meteen heel nederland aan het rond tuffen!
Met het certificaat dat je geslaagd bent mag je toch ook al mee rond rijden op de dag van examen?quote:
Jij hebt eerst ook savage gereden toch, wat is een goed alternatiefquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:12 schreef bvvt het volgende:
enne. hij moest om 16.40 of zo pas afrijden. Daarvoor had ie nog een opfris les
In mijn tijd mocht dat nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:13 schreef bvvt het volgende:
[..]
Met het certificaat dat je geslaagd bent mag je toch ook al mee rond rijden op de dag van examen?
was wel in mijn tijd in iedergeval....
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jij hebt eerst ook savage gereden toch, wat is een goed alternatief![]()
Intruder ofzo?
Bewijsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:20 schreef BazzieK het volgende:
Leuk om te zien dat het vertrouwen groot was
En ja ik ben geslaagd lutsers![]()
![]()
Nu even eten van mamsebams[/hicham]
is nog wel een beetje aan te passen in zithoogtequote:
K*T, weer een legaal gevaar op de weg er bijquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:20 schreef BazzieK het volgende:
![]()
< 1.60quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:22 schreef bvvt het volgende:
[..]
is nog wel een beetje aan te passen in zithoogte
zadel is niet erg breed zoals bij de savage. kun je ook wat makkelijker met de voeten aan de grond
O ja, hoe groot/lang is ze?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:23 schreef bvvt het volgende:
[..]
K*T, weer een legaal gevaar op de weg er bij![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:20 schreef BazzieK het volgende:
![]()
Feli!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:20 schreef BazzieK het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:23 schreef bvvt het volgende:
[..]
K*T, weer een legaal gevaar op de weg er bij![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:25 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
![]()
quote:Nu even eten van mamsebams[/hicham]
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Danke danke. Natuurlijk foutloos, waar zie je me wel niet voor aan![]()
![]()
![]()
![]()
Ben wel enthousiast maar ik blijf een papzak in hart en nieren en heb kenkererge hongerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:27 schreef hicham het volgende:
[..]Way to go
Je klinkt alleen niet echt enthousiast![]()
[..]
arg nog een moraalridder ookquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Danke danke. Natuurlijk foutloos, waar zie je me wel niet voor aan![]()
![]()
![]()
Jaja het is al goedquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:28 schreef bvvt het volgende:
[edit]
is al beantwoord - zij het niet overtuigend
[/edit]
[..]
Dank uquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:41 schreef Crashcat het volgende:
Congrats Bazziek![]()
* Crashcat is niet naar de tweede introdag van de hro geweest![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:44 schreef Crashcat het volgende:
[..]
IEDEREEN NAAR DEN BOSCH!!!!!!!!!!!! TAAAAAAART MEETING!!!!!!!!!!!!111![]()
![]()
![]()
Je mag best langskomen maar dan wel morgen aangezien je nu hooguit spinazie kan krijgenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:46 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Wat?? Zonnetje schijnt... dusssssss![]()
hartige taart met spinazie?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je mag best langskomen maar dan wel morgen aangezien je nu hooguit spinazie kan krijgen
Family business is still going strong aiiigghhttquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:53 schreef Crashcat het volgende:
hmm.... nu ff van Dordt naar Katwijk.. Even afhaalzaak van tante bezoeken..
Lekkere chili garnalen
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:01 schreef Makster het volgende:
[..]
Family business is still going strong aiiigghhtt![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:44 schreef Crashcat het volgende:
[..]
IEDEREEN NAAR DEN BOSCH!!!!!!!!!!!! TAAAAAAART MEETING!!!!!!!!!!!!111![]()
![]()
![]()
Morgen is goedquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je mag best langskomen maar dan wel morgen aangezien je nu hooguit spinazie kan krijgen
ja dat kloptquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:13 schreef bvvt het volgende:
[..]
Met het certificaat dat je geslaagd bent mag je toch ook al mee rond rijden op de dag van examen?
was wel in mijn tijd in iedergeval....
Zowel bij mn auto en motor-papiertje werd nadrukkelijk gezegd dat ik dat niet mochtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja dat kloptRausje mocht dat ook
![]()
Bij mij ookquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:10 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Zowel bij mn auto en motor-papiertje werd nadrukkelijk gezegd dat ik dat niet mocht
Bij het CBR naast je examinator, ff een burnoutje trekkenquote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:32 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Bij het CBR naast je examinator, ff een burnoutje trekken
Bedanktquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:38 schreef kratjuh het volgende:
Eej bazke, goed werk, gefeli !![]()
Wist wel dat je het in je had .. Geen millimeter twijfel ..
dat naar het examenpunt heen en terug rijden kan je ook vrij ruim uitleggenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:10 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Zowel bij mn auto en motor-papiertje werd nadrukkelijk gezegd dat ik dat niet mocht
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat naar het examenpunt heen en terug rijden kan je ook vrij ruim uitleggenalleen met een ZXR400 worden er naar mijn weten geen examens afgenomen
en probeer het dan maar eens aan oom agent uit te leggen als je aangehouden wordt
![]()
Gaat meer om de verzekering. Oom agent ben ik idd niet bang voor.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:50 schreef kratjuh het volgende:
Aan de andere kant, hoe groot is de kans uberhaupt dat je aangehouden wordt door Oom Agent en naar je rijbewijs gevraagd wordt ?
Ik kan me zelfs met de auto bijna niet meer herinneren wanneer een agent naar mijn rijbewijs vroeg .. En op de motor is het helemaal niet voorgekomen ..
Als je normaal zoals men volgens de wet zich dient te gedragen op de weg rijdt is de kans heus niet groter dat je aangehouden wordt zonder papiertje, vergeleken met met ..
Bedankt?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:58 schreef Elvenfire het volgende:
[Knuffelslet]
Gefeliciteerd!!!!
[/Knuffelslet]
Nu ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bedankt, wanneer kom je die taart brengen?![]()
![]()
![]()
Ho 's, mij interesseert dat geen ene fucq ..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
[Heel Fok!MC]
Wanneer moet jij nou?
[/Heel Fok!MC]
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:07 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ho 's, mij interesseert dat geen ene fucq ..
Ach, ik durf 't gewoon uit te spreken .. Zegt natuurlijk niets over of ik het haar gun of niet ..quote:
Morgen als ik naar het gemeentekantoor gaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:10 schreef Gawaine het volgende:
Wanneer heb je eigenlijk je roze papiertje, hoe werkt dat in de 21e eeuw ?![]()
Ja, Heel het niet geestelijk zieke gedeelte van Fok!MC, is zo lang hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:11 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ach, ik durf 't gewoon uit te spreken .. Zegt natuurlijk niets over of ik het haar gun of niet ..
Maar je kunt dus niet voor Heel Fok!MC spreken ..
Eerlijk of politiek correct duurt altijd het langst, toch ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja, Heel het niet geestelijk zieke gedeelte van Fok!MC, is zo lang he
Ah ok. ......morgen ben ik ook laat thuisquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Morgen als ik naar het gemeentekantoor gaVanaf oktober gaat het een week duren
![]()
![]()
@ Kratjuhquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Morgen als ik naar het gemeentekantoor gaVanaf oktober gaat het een week duren
![]()
![]()
Die rode yammie komt vanavond op internet voor de hoofdprijsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
@ Kratjuh
ik was dus niet Bazzie aan het treiteren het klopte gewoon wat ik vandaag eerder postte![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:21 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ah ok. ......morgen ben ik ook laat thuis![]()
Raus wil toch geen Yammiequote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:23 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Die rode yammie komt vanavond op internet voor de hoofdprijs![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:13 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Eerlijk of politiek correct duurt altijd het langst, toch ?
Edit: wat dacht je van Bijna heel Fok!MC dan ..
Al kopers voor je motor?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:23 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Die rode yammie komt vanavond op internet voor de hoofdprijs![]()
Dankequote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:29 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding] Goed er dat iemand anders wel een hele geslaagde dag heeft vandaag.
Ik dacht dat het godsonmogelijk was .. bedoel niet de capaciteiten ..![]()
Cheer! [afbeelding] Bazziek!
<-- Kawagreen up!
Heb ik ook niet beweerd, maar het geld dus ook niet voor Bazzie ..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
@ Kratjuh
ik was dus niet Bazzie aan het treiteren het klopte gewoon wat ik vandaag eerder postte![]()
dat is breed in het nieuws geweestquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:31 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Heb ik ook niet beweerd, maar het geld dus ook niet voor Bazzie ..
Volgende maand pas .. Kom volgende keer gewoon met een url ofzo met je bron, ok?
Edit: Oh enne Kawasaki FTW![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:44 schreef Rib-i het volgende:
Vol verwachting klopt mijn hart,
Krijgen we zon of regent het weer hard
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:44 schreef Rib-i het volgende:
Vol verwachting klopt mijn hart,
Krijgen we zon of regent het weer hard
[afbeelding]
quote:
Hiphop hippe tothe hopquote:Ik wist niet dat je zo goed kon rijmen ..
Vrees dat het alles regen is dat de klok slaat ..
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
[/BazzieK]
[..]
Hiphop hippe tothe hop
I hope the rain will stop
[afbeelding]
![]()
Vrijdag heb ik via het werk een toer op de veluwequote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vrijdag droog, ik denk dat ik een dag vrij neem![]()
![]()
+Onbeperkt introduceesquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:18 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Vrijdag heb ik via het werk een toer op de veluwe![]()
68 man verdeeld in groepen van max 10 personen en daarna een BBQ
m'n bios fan begint te piepen
een fan kan niet piepen - kan alleen stroef/aan-lopenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:18 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Kalm maar, sommige mensen zijn leken ..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:36 mierenneuqte bvvt het volgende:
[..]
blabla bla bla bla computergedoe bla blabla bla
Gezellig, eerst zelf je wild schieten voordat je kan BBQ-en offuhhhhhhquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:18 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Oh god, ik besef me net dat ik geen goed excuus meer heb om jullie allemaal te ontwijkenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:04 schreef Makster het volgende:
Schijnt weer beter weer te worden toch
Bij goed weer van het weeked weer meeten ofzo
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Oh god, ik besef me net dat ik geen goed excuus meer heb om jullie allemaal te ontwijken
* BazzieK heeft spijt van alle niet zo subtiele opmerkingen de laatste tijdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:10 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
![]()
nou ga je eraan Bazzie![]()
@ least @ next FokMc Meet![]()
Is goed, kan BazzieK gelijk taart meenemenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:04 schreef Makster het volgende:
Schijnt weer beter weer te worden toch
Bij goed weer van het weeked weer meeten ofzo
Ach, lul je je er toch gewoon uit door te beweren dat die regel toch al deze maand was en dat je daardoor je papiertje nog niet hebt ofzo ..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Oh god, ik besef me net dat ik geen goed excuus meer heb om jullie allemaal te ontwijken
Vrijdagquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Is goed, kan BazzieK gelijk taart meenemen![]()
Volgens RTL4 Weer is vrijdag de beste dag![]()
Je wordt per uur betaald ? :quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:36 schreef bvvt het volgende:
[..]
een fan kan niet piepen - kan alleen stroef/aan-lopen
een BIOS piept ook niet.
Dat doet een speakertje weer wel als ie door de BIOS word aangesturd omdat een fanntje niet zo goed draait
Taart + beginnend bestuurder door de bocht. Kan beter melk meenemen, hebben we slagroomquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Is goed, kan BazzieK gelijk taart meenemen![]()
Volgens RTL4 Weer is vrijdag de beste dag![]()
Goed plan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:13 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ach, lul je je er toch gewoon uit door te beweren dat die regel toch al deze maand was en dat je daardoor je papiertje nog niet hebt ofzo ..
Iemand die zo vol bullshit zit als jij heeft vast wel een of ander smoesje in z'n mouwen ..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat je ons wel kan ontwijkenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:18 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ons wel kan ontwijkenzonde van mijn lak
![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:15 schreef Makster het volgende:
[..]
Vrijdag![]()
Wat een gore tering zomer zegHeel de maand juli was uiteraard top maar het heeft deze maand serieus ELKE dag geregent
Mocht ik ooit President van Amerika worden dan zorg ik dat FBI de wolken arresteert![]()
Ik lees net op M-F dat je pa morgen meegaat, als hij de volgende FOK! MC meet meegaat kan hij de taartjes meenemen. Plek zat op / naast / in de FJRquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Taart + beginnend bestuurder door de bocht. Kan beter melk meenemen, hebben we slagroom
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik lees net op M-F dat je pa morgen meegaat, als hij de volgende FOK! MC meet meegaat kan hij de taartjes meenemen. Plek zat op / naast / in de FJR![]()
![]()
Taart is dan ook lekkerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:24 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i is de enige die continu om taartjes zeurt![]()
En wie zeurt ...![]()
ik hoop snel op mooi weer BazzieKquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Ach ja, die lak van jou is toch maar de spreekwoordelijke gouden ring
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:28 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik hoop snel op mooi weer BazzieK [afbeelding]
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:28 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik hoop snel op mooi weer BazzieK
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:44 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nice pic....zag je er zo uit op de l.s![]()
pas na een schaar in het stopcontact te hebben gestokenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:44 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Dan zou ik haar gehad hebbenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:44 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Mss had ie vroeger wel heul veul haarquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:47 schreef Gawaine het volgende:
[..]
pas na een schaar in het stopcontact te hebben gestoken![]()
* mompelt iets....to boldly go....quote:
Ik moet morgenmiddag naar Helmond, als je zin hebt rijden we samen. Ik denk dat er best wel leuke weggetjes zijn om te rijden.quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:52 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ken je die dame persoonlijk dan ?
Jahaa ik snap je wel hoor ..
Is goed, misschien gaat de ouwe ook wel mee. Voeg me maar even toe op msn: Bazziek@hotmail.comquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik moet morgenmiddag naar Helmond, als je zin hebt rijden we samen. Ik denk dat er best wel leuke weggetjes zijn om te rijden.
op PC 5802quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik moet morgenmiddag naar Helmond, als je zin hebt rijden we samen. Ik denk dat er best wel leuke weggetjes zijn om te rijden.
[..]
![]()
Ik zal je een bak vertellen, mijn schoonmoeder woont in Venray op PC 5801. Hebben ze een paar maanden geleden de postcodeloterij opgezegd. Mag je raden waar de hoofdprijs is gevallen![]()
Klopt ... Doen ze altijd .. Zo werken loterijen, zoeken ze de dunste gebieden uit met mensen die net hebben opgezegd, dan worden ze weer lid en durven ze de rest van hun leven niet op te zeggen ..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Ik zal je een bak vertellen, mijn schoonmoeder woont in Venray op PC 5801. Hebben ze een paar maanden geleden de postcodeloterij opgezegd. Mag je raden waar de hoofdprijs is gevallen![]()
Tante van me is door te verhuizen een paar jaar geleden zon 4 tot 5 miljoen misgelopen bij de PCLquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |