quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:33 schreef Knuffelslet het volgende:![]()
Bazzie: waarom denk je dat ik mn datum geheim houd?(heb m al wel
![]()
)
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:36 schreef Knuffelslet het volgende:kan je doen, of het veul zin heeft weet ik niet
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je bent een held om uit de kast te komen BazzieK![]()
Of ging het daar niet over![]()
Dacht dat de vrouwelijke leden dat wat minder zouden kunnen waarderenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:41 schreef Roderick2085 het volgende:waar zijn de bier, tieten en AVD'tjes in de OP?
valt me tegen van je BezzieK
Nee, we begrijpen hetquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat zinnetje sloeg dus niet op mercy he
Trustenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:43 schreef Cadfael het volgende:
hey, welterusten iedereen. morgen weer een nieuwe dag
laatste dag naar gouda voorlopig, daarna naar woerden
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Zorg maar dat je morgen slaagt dan mag je meepraten met de kleintjes![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:43 schreef Cadfael het volgende:
hey, welterusten iedereen. morgen weer een nieuwe dag
laatste dag naar gouda voorlopig, daarna naar woerden
Ach ja, beter puber met motor dan oude vrijster zonderquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:46 schreef Knuffelslet het volgende:
offie nou slaagt of niet, hij blijft een kutpuber B|
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:46 schreef Knuffelslet het volgende:
offie nou slaagt of niet, hij blijft een kutpuber B| -->
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja, beter puber met motor dan oude vrijster zonder![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:47 schreef Knuffelslet het volgende:
dankzij jou kan feef niet meer postenbek dicht dus
![]()
![]()
![]()
![]()
nou ja... goed.. ik zou toch liever niet op Bazzie's niveau zittenquote:
![]()
![]()
Zo hoog kan jij ook helemaal niet klimmenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:51 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
nou ja... goed.. ik zou toch liever niet op Bazzie's niveau zitten![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zo hoog kan jij ook helemaal niet klimmen
* Rib-i kan op vele niveau's meepratenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:51 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
nou ja... goed.. ik zou toch liever niet op Bazzie's niveau zitten![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Ach ja, ik denk ook met iets dat wat lager ligt hequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:53 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
hoog noemtie dat, je mag dan wel langer zijn dan ik (das niet moeilijk) maar om dan meteen te claimen dat je geestelijk niveau ook daar ergens ligt?![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:53 schreef bvvt het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:53 schreef bvvt het volgende:
[..]
[afbeelding]Kom mijn achterband wel even op je hoofd opburnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
da's zo klein daar passen geen hersencellen in hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja, ik denk ook met iets dat wat lager ligt he
zo, en als je zakt ben je ook je lift kwijtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kom mijn achterband wel even op je hoofd opburnen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:55 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
da's zo klein daar passen geen hersencellen in hoor![]()
Was niet onder de ilussie dat Berry mij ooit nog achterop wildequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:56 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
zo, en als je zakt ben je ook je lift kwijt
enne, met 24 kaweetjes kom je niet zo ver hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kom mijn achterband wel even op je hoofd opburnen![]()
![]()
Jaja de jouwe is groterquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:59 schreef bvvt het volgende:
[..]
enne, met 24 kaweetjes kom je niet zo ver hoor
mijn 72 doen dat iets beter
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:02 schreef bvvt het volgende:
Maar toch, wel succes hoor - voor morgen dan.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Trusten![]()
Ik blijf nog eventjes hangen
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:07 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel lekker blijven plakken he?
Wanneer moet jij nou o-hoooooooopquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:07 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel lekker blijven plakken he?
Okeeeeequote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:12 schreef Knuffelslet het volgende:
zelfs mn beste vriend weet 't niet![]()
jullie dus al helemaal niet
De rijschool weet het, een collega weet het omdat ik vrij moest vragen met een reden en mn moeder, maar die is het vast nu al weer vergeten, ze wist ook niet dat ik AVB moest doen![]()
Even je baas bellen, welke dagen je beschikbaar bent voor een afspraakquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:12 schreef Knuffelslet het volgende:
De rijschool weet het, een collega weet het omdat ik vrij moest vragen met een reden en mn moeder, maar die is het vast nu al weer vergeten, ze wist ook niet dat ik AVB moest doen![]()
scherp hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Okeeeee![]()
Dus het is in ieder geval niet op zaterdag of zondag![]()
![]()
Het 1e deel van volgende week is het nog regenachtig daarna is het droog. Moet jij in de regen rijden?quote:
Dat wel, aan de andere kant, ik kan er nog veel langer van genieten dalijkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat zou jij graag mijn rijbewijs willen hebben![]()
![]()
Eerst 2 jaar met een naaimachine onder je kont zien te vermaken, daarna ga je pas genietenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat wel, aan de andere kant, ik kan er nog veel langer van genieten dalijk![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Eerst 2 jaar met een naaimachine onder je kont zien te vermaken, daarna ga je pas genieten![]()
Jij mag straks gelijk zwaarquote:
En aangezien je vrijdag de 1e september op je nieuwe job moet beginnen zal het ook vrijdag niet zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:12 schreef Knuffelslet het volgende:
Ik denk dat knuffelslet morgen op moetquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:27 schreef bvvt het volgende:
[..]
En aangezien je vrijdag de 1e september op je nieuwe job moet beginnen zal het ook vrijdag niet zijn.
Niet als je een div gaat kopenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:28 schreef Knuffelslet het volgende:
ik wel ja
oh, en BazzieK: nóg niet, maar straks rijd ik je zoek![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik denk dat knuffelslet morgen op moet![]()
Succes @ BazzieK & Knuffelslet![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kan je zeggen: ik moet morgen niet opquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik denk dat knuffelslet morgen op moet![]()
Succes @ BazzieK & Knuffelslet![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:32 schreef Knuffelslet het volgende:
anywho, ik ga zo maar 's slapen denk ik
of iig op bed liggen en piekeren
ik haat gevoelens![]()
Klassieker, oftewel het moment suprème voor Bazziek.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:15 schreef -XX- het volgende:
Je lult poep!!
Ik ga even wat nuttigs doen![]()
![]()
![]()
Ergens in een buitenwijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:17 schreef Gawaine het volgende:
Waar hangt die kwiebus uit ?![]()
[afbeelding]
M'n mamsebams heeft twee weken aan maaltijden in de diepvries gestoptquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is dat je zo ver weg woont, anders was ik wel een vrijwillge mantelzorger voor de eenzame moslim.
Kon je een hapje mee eten.![]()
![]()
Op vakantiequote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Is pimber trouwens ook verhuisd![]()
Ik moet nog wel zelf mijn broodjes smerenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:49 schreef Knuffelslet het volgende:
oh hiesj, jij onzelfstandige kutlim
is het wel lekker eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |