Ik ben voor lul gezet, begrijp ik?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik vond het echt supergrappig hoe je loverboy je obsessie met dit topic beschreef..
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:14 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik ben voor lul gezet, begrijp ik?
Zijn dat complete films?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:14 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens...Daf en Stanley: jullie vinden deze link wellicht interessant:
http://jonhs.net/freemovies/
Nee hoor, de Brabantse tong getuigde van liefde op een guitig komische manier. De AKQ is een rivaal voor menig AKQ'ster-aanbidder.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:14 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Klein beetje, maar het was wel herkenbaarquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:14 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Nuttig! Dank * 1000 enzo.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:14 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens...Daf en Stanley: jullie vinden deze link wellicht interessant:
http://jonhs.net/freemovies/
Niet zozeer de rotte plekken hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Er worden net zolang rotte plekken weggesneden totdat er een minikrieltje ontstaat?
Nolius heeft iets gezegd van 'naar de computer toe rennen', wist hij gisteravond te meldenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:16 schreef Neleos het volgende:
Klein beetje, maar het was wel herkenbaar![]()
Dat zit er heel erg dichtbij.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
Gokje: Ze nemen hele aardappels en schrappen die zolang tot er krieltjes en aardappelmeel ontstaan...
Nee dat is volgende week. Dan gaan ze het weer over ham hebbenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:19 schreef ChrisJX het volgende:
Als het in de keuringsdienst van waarde zat is het vast iets ranzigs
Samendrukken in een vorm?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zit er heel erg dichtbij.
Ze doen eigenlijk eerst nog iets met de grote aardappel. Ze koken ze halfgaar.
DaarNA doen ze nog iets....iets wat vrij logisch is.
Echt een goede site, daar ga ik mij wel mee vermaken, jammer dat mijn vakantie bijna voorbij is.quote:
Een blok?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:22 schreef Nembrionic het volgende:
Stel nu dat je gaat beeldhouwen. Je wilt een bol maken. Welke basisvorm neem je dan?
Een kubus?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:22 schreef Nembrionic het volgende:
Stel nu dat je gaat beeldhouwen. Je wilt een bol maken. Welke basisvorm neem je dan?
Same here. Ik heb geen tijd voor die dingen maar er zit zoveel bij wat ik altijd al had willen zienquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:22 schreef Neleos het volgende:
[..]
Echt een goede site, daar ga ik mij wel mee vermaken, jammer dat mijn vakantie bijna voorbij is.
Nou goed. Ja.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Een kubus?
En dat raspen ze tot krieltjes?
Omdat ze nog steeds geen methode hebben gevonden om krieltjes niet te laten uitgroeien tot normale aardappelen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou goed. Ja.
Ze snijden de grote aardappels in blokjes. Die blokjes raspen ze dan tot kleine rondjes....de minikrieltjes
Nu nog de vraag: waarom?
Er staat ook nog een live concert van de favoriete band van ChrisJX bij, Children Of Bodomquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Same here. Ik heb geen tijd voor die dingen maar er zit zoveel bij wat ik altijd al had willen zien
Neuh neuh. Krieltjes an sich hebben ze ook hoor. Minikrieltjes ZOUDEN ze ook gewoon kunnen groeien en gebruiken. Maar dat doen ze niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Omdat ze nog steeds geen methode hebben gevonden om krieltjes niet te laten uitgroeien tot normale aardappelen?
Oeh yeah! Punt voor mijquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
Er staat ook nog een live concert van de favoriete band van ChrisJX bij, Children Of Bodom![]()
ChrisJX +1quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:28 schreef ChrisJX het volgende:
Kosten baten verhouding?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:29 schreef ChrisJX het volgende:
Minikrieltjes worden altijd zonder schil verkocht, en dit is dan net zo makkelijk?
Zo..dat valt me nog mee, die scorequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:30 schreef MaJo het volgende:
Puntentelling aangepast met punten van de meet. Er zijn flink wat verschuivingen
Jij bent iets van 5 plaatsen omhoog gegaanquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo..dat valt me nog mee, die score
Beantwoord de vraag danquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:34 schreef geenaam het volgende:
En ik blijf maar zakken omdat ik geen punten meer haal..![]()
Bij 250 zullen we het topic resetten, speciaal voor jou okquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:34 schreef geenaam het volgende:
En ik blijf maar zakken omdat ik geen punten meer haal..![]()
Soempie +1quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:34 schreef Soempie het volgende:
lucas marcus johannes en matteus
Dan gaat de stand op 0 maar die bewaren we wel, zodat we aan het eind van het jaar een overzichtsscore kunnen makenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
MaJo, wat ga je na topic 250 precies met je geesteskind doen?
Trusten Majoquote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:39 schreef ChrisJX het volgende:
Judas![]()
Marcus![]()
Mattheus
Lucas![]()
Johannes![]()
Petrus![]()
Andreas![]()
Thomas![]()
Simon![]()
Gok ik zo. En de rest weet ik niet meer.
Welke vraag?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:41 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Trusten Majo![]()
'
En wat de vraag betreft....
Schaam schaam enzo
Trustenquote:
Oops sorry, die vraag die hier open stond.quote:
Ah ok, dacht dat ik me moest schamen omdat ik het niet wistquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:43 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Oops sorry, die vraag die hier open stond.
Excusez-moi
NOg 2quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:44 schreef Waterweg het volgende:
Jozef
Andreas
Thomas
Simon
Johannes
Petrus
Judas
Marcus
Mattheus
Lucas
Jakobus2 x
Judas Iskariot
Nee, ik moet me schamen dat ik het niet weetquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok, dacht dat ik me moest schamen omdat ik het niet wistWeet het wel een beetje maar ga er niet eens meer naar kijken want ik moet echt gaan slapen.
Deze is inderdaad pas nog geweestquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Niet weer die vraag.. Asmo is echt de enige die er scherp op is hè..
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze is inderdaad pas nog geweest
quote:
Vooruit toch maar:quote:
Oeh, da's wel heel makkelijk verdiend. Het stomme is dat ik ze gewoon moet kunnen dromen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vooruit toch maar:
Dartfanaat +1
mag wel he, was best een moeilijke vraag
Ik moet ze weten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
dartfanaat, je wist het toch niet??
Heb ik nog even aan gedacht, maar nee....noem ze me maar mooi bij de naamquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:00 schreef Waterweg het volgende:
als je nou hun presentjes had gevraagd..
Soempie +1quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:00 schreef Soempie het volgende:
balthazar melchior ennnnhmm weet het niet...denk denk denk caspar
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:06 schreef Jazzkip het volgende:
Duckman
Weltrustequote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:09 schreef dartfanaat het volgende:
neeh, geen idee.
Ik ga afsluiten. Welterusten en tot morgen
Nee, maar het begint wel met een N..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:11 schreef Nembrionic het volgende:
Normality?
Als ik het weet, zal ik het dan zeker gaan spelenquote:
Gelukkigquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:13 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maar... morgen zijn dart en ik weer van de partij![]()
droom ze Soem!quote:
Dat gaat wel lukken jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:36 schreef Supersheep het volgende:
grappig spel was dat trouwens
[..]
droom ze Soem!![]()
hending Story?quote:
Ja, dat overkomt je wel eensquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken ja![]()
En was je jarig?
Je bent 42 minuten te laat, maar toch bedankt hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:41 schreef Soempie het volgende:
Gefeliciteerd!!!verjaardagsknuffel
![]()
![]()
(allemaal luchtkusjes)
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
en ga nou maar lekker slapen, voor je het weet hang je hier in de ochtend nog rond
Ik slaap dan wel, maar toch kan ik je nog steeds bedanken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:55 schreef Asmodian het volgende:
Gefeliciteerd, Schaap!
Edit: Ah, je was al slapen
Heej Daf!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
Weetniet.
Ben ik nog wakker?
-Ja.
Oh jah joh?
-Ja, echt!
Owkee dan! Asmo, ik ben wakker. Schijnt.
Ach, je hebt je prima staande gehouden hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik kon niet anders... Ze hebben me gedwongen enzo.
Dat zijn volledige films die je zomaar gratis kan downen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:19 schreef Nembrionic het volgende:
Asmo, jij vindt deze link wellicht ook wel leuk: http://jonhs.net/freemovies/
Voor zover ik heb gezien enkel streamen, maar daar zijn technische hulpmiddelen voor.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:22 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dat zijn volledige films die je zomaar gratis kan downen?
Wat Daf zegtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:22 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dat zijn volledige films die je zomaar gratis kan downen?
Alsnog een prima site, dankje!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat Daf zegt
Ik zocht eigenlijk een manier om ze daadwerkelijk te downloaden.
Helemaal geweldig, dank je wel!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Voor zover ik heb gezien enkel streamen, maar daar zijn technische hulpmiddelen voor.
Oja, Asmo: Metropolis gaat morgen op de post.
Die moet ik ook nog ergens als divx hebben liggen... hebben?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:26 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Helemaal geweldig, dank je wel!. Ik ga morgen Animal Farm even zoeken, dan gaat die ook naar jou toe op de post
Ik wel graag, als het kanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog ergens als divx hebben liggen... hebben?![]()
Ach, we uploaden toch niets?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Uitwissel topic deel 225.
dé Judas bedoel ik ook niet geloof ik. Er Judas Iskariot en Judas Taddeus.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:03 schreef ChrisJX het volgende:
Judas (dé Judas) is overigens nooit apostel geweest. Wel discipel.
Tenminste, ik meende dat ze tot Jezus' dood discipel heetten en daarna apostel. En daar hoorde Judas de verrader niet meer bij. Maar ik ken nergens een site vinden die mijn bewering staaft
Ja dat klopt wel. Het is ook een ontzettend moeilijk spel trouwens.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:14 schreef Oxyligen het volgende:
Volgens mij is het al abandonware (gratis te downen dus), maar kom echt niet op de naam.
verder kwam ik ook echt niet...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:16 schreef Soempie het volgende:
Ze zijn al zo ver gekomen he: The Neverh....
quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:20 schreef Oxyligen het volgende:
Mooi! Volgens mij was 't niet zo'n moeilijk spel
Verwacht van jou wel 4 leden hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:25 schreef Soempie het volgende:
Ik weet het antwoord, maar wil weg.![]()
Als hij straks nog open staat...kijk straks nog wel even
sportiefquote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:58 schreef Oxyligen het volgende:
Die ga ik maar niet beantwoorden..
heej Soempiequote:
Jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:03 schreef Oxyligen het volgende:
Saks. net overleden he..
Whaha ja, zei ik toch.. maar op de geluidsdragers maken ze het goed..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:52 schreef Nembrionic het volgende:
Slaap ze!
PS: ik heb "Zullen we dansen" vandaag gehaald. De clips zijn inderdaad vrij slecht.
Fout!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:48 schreef Allantois het volgende:
Nijl, Amazone, mississippi?
Fout!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:51 schreef dolle_hond het volgende:
nijl, yang-tze, amazone
Goed!quote:
Ja, dat magquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:56 schreef CiQNiZ het volgende:
oh... moet ik nu een vraag stellen?
Volgens is het MAG!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:57 schreef Allantois het volgende:
[..]
Volgens de regels moet het toch?
quote:De vraagsteller zegt of het antwoord goed is. Daarna stelt degene met het goede antwoord de nieuwe vraag in bold. Als er na een goed antwoord niet binnen 10 minuten een nieuwe vraag gesteld wordt kan iemand anders een vraag stellen om het spel door te laten gaan.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:20 schreef Supersheep het volgende:
Brachiosaurs 25m?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:08 schreef Allantois het volgende:
Een brontosaurus van 20 meter?
dit is echt een volkomen uit de lucht gegrepen gok
Nee.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:26 schreef wimbo het volgende:
Een 32,07 meter lange Bracchiosaurus
Een Terasaurus van 45 meterquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:39 schreef macondo het volgende:
Gigasaurus 38,5 m
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:43 schreef Neleos het volgende:
Een gabbersaurus van 47 meter?
hmmm, scherpquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:44 schreef Berkery het volgende:
Dit is een strikvraag. Er is nog nooit een complete dinosaurus gevonden, alleen skeletten.
http://www.youtube.com/watch?v=dfUs-ZHVJ9kquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:45 schreef Allantois het volgende:
[..]
![]()
Die stond op 1 van mijn eerste "dance smash hits"/"dance top zoveel"/"willekeurig andere titel" cd's
Ik zit op m'n werk in het ziekenhuis, ben benieuwd wat ze ervan vindenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:46 schreef Neleos het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=dfUs-ZHVJ9k
Dat mag dus juist nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:49 schreef CiQNiZ het volgende:
De naam is nog niet gevonden.
Let op:
Met compleet bedoel ik compleet skelet.
Dus geen ontbrekende delen zodat er geschat wordt op de lengte...
Hint: Langste dino!! Niet hoogste!
Volgens mij is dat makkelijk te doen via Google
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:49 schreef CiQNiZ het volgende:
Volgens mij is het een CiQNiZ'o'saurus van 1.75mquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:49 schreef CiQNiZ het volgende:
De naam is nog niet gevonden.
Let op:
Met compleet bedoel ik compleet skelet.
Dus geen ontbrekende delen zodat er geschat wordt op de lengte...
Hint: Langste dino!! Niet hoogste!
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:53 schreef CiQNiZ het volgende:
Als echt niemand het weet weet ik zeker dat iemand het op Google gaat zoeken..
Was wel serieus bedoeld hoor, omdat je zo aangaf dat je het met google makkelijk kon vinden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:58 schreef CiQNiZ het volgende:
Goed. Het antwoord is niet geraden. Het antwoord is Diplodocus. Bij benadering 27m lang.
Let op, het was een compleet skelet!
Ik ga er vanuit dat de reaktie op mijn antwoord van de rivieren niet serieus bedoelt was
ik vrees voor jequote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:58 schreef CiQNiZ het volgende:
Goed. Het antwoord is niet geraden. Het antwoord is Diplodocus. Bij benadering 27m lang.
Let op, het was een compleet skelet!
Ik ga er vanuit dat de reaktie op mijn antwoord van de rivieren niet serieus bedoelt was
Excuses. Ik vond het moeilijk een goeie vraag te vinden...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:59 schreef doeka het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling; daarom zijn het soort vragen waarin om een exacte lengte; grote ozi wordt gevraagd ook niet leuk.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:04 schreef AntonDingeman het volgende:
Body Mass Index
Ik heb mij voorgenomen hier niet meer verder op in te gaanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:04 schreef MaJo het volgende:
CiQNiZ doe eens niet zo verbolgen. Als je de OP gelezen hebt (en je zegt dat je dat gedaan hebt) dan weet je dat Google hier uit den boze is. Ga dat dan ook niet promoten! Ik geloof dat je de rivierenvraag zelf hebt beantwoordt maar je maakt jezelf alleen maar verdacht op deze manier. Niet meer doen dus.
Nee.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:12 schreef wimbo het volgende:
Is dat niet dezelfde voor alle zenders?
Nederland kijkt!
ofzoiets.
quote:
da's de TROSquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:20 schreef CiQNiZ het volgende:
de grootste familie van Nederland ook ergens toch? of sloeg dat op wat anders?
Ik kijk ook nooit naar de publieke omroepenquote:
Je hebt helemaal gelijk CiQNiZ.. het zijn allemaal een stelletje zeikerds - ben blij dat jij je niet zo kinderachtig opstelt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:06 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik heb mij voorgenomen hier niet meer verder op in te gaan. Ik zal het proberen op een zo leuk mogelijke manier mee te spelen.
Hoi, ik heb geen Google gebruikt. En je moet mijn zin niet zo opvatten, en al helemaal niet persoonlijk, indien het geval. Het leek mij verder zinloos een discussie in stand te houden waarbij beide partijen het kennelijk niet eens worden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk CiQNiZ.. het zijn allemaal een stelletje zeikerds - ben blij dat jij je niet zo kinderachtig opstelt.![]()
Zet je horloge even goed.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:38 schreef macondo het volgende:
Rik Smits en eh..
Momentje, ik gooi eerst even mijn collectie oude Sportweeks bij het oud papier..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Zet je horloge even goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |