quote:Op donderdag 14 september 2006 22:11 schreef Breuls het volgende:
* Breuls bandje nog om
Ben overigens tussen Lowlands en nu maar 2 personen tegengekomen die 'm nog om hadden.
Radiohead schijnt te komen.quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:32 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ook bijna niemand.Heb 'm ook nog om.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Volgens mij komt Wolfmother nog een keer
Hoe vet zou dat zijnquote:
Nou toppiequote:
Laatst deden ze hemquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
..als ik precies wist of/wanneer ze Fake Plastic Trees zouden spelen, kwam ik wel ff kijken
Mja..maar tegen de tijd dat ik van een coole tent naar de Alpha ben gelopen, issie vast al af..quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Laatst deden ze hemMaar dat laat ik je dan wel weten
Daarom moet je ook naar Radiohead gaanquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Mja..maar tegen de tijd dat ik van een coole tent naar de Alpha ben gelopen, issie vast al af..![]()
Mja..maar tegen de tijd dat Newbie dan weer wakker is geworden dan issie vast al af..quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daarom moet je ook naar Radiohead gaan
quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:01 schreef -Sum- het volgende:
hand heel klein maken en schuiven maar![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:01 schreef -Sum- het volgende:
ik heb gelukkig mn bandjes van 2005 EN 2006 (ook al zat ie wat strakker) heel over mn pols gekregen![]()
hand heel klein maken en schuiven maarik heb nu al mn bandjes nog intact (die met blokjes heb ik alleen het blokje eraf gehaald en die gaan met weer knoopjes vast) en kan ze met elk festival weer om
Dat kan nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nêh...heb ze al 2 keer gezien zonder dat ze enige indruk op me maakten..
ja, al aantal keer voorbij gekomen hier op 't forumquote:
kijk ff terug wat de reden van de kick een weekje terug was voor dit topicquote:
Hoezo daar?quote:
Ik kwam zaterdagmiddag pas aan, dus heb de moeite maar niet genomen om naar camping 1 t/m 4 te lopen. Achteraf prima, want ik heb heerlijk geslapen.quote:
Wij mannen kunnen gewoon beter kaartlezenquote:Op zondag 17 september 2006 22:25 schreef MaJo het volgende:
Ik herken het zo helemaal nietWaar stond de 24uurs tent? Dan kan ik mijn campingplekje wel terug vinden
hieroquote:Op zondag 17 september 2006 22:25 schreef MaJo het volgende:
Waar stond de 24uurs tent?
Hierrr!!quote:Op zondag 17 september 2006 22:25 schreef MaJo het volgende:
Ik herken het zo helemaal nietWaar stond de 24uurs tent? Dan kan ik mijn campingplekje wel terug vinden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |