Mijne zit er nog steedsquote:Op woensdag 13 september 2006 14:46 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ik heb m'n bandje er gisterenavond afgescheurt... 'k Was 't beu.
Dan had je toch nog wat meer je mannelijke charmes bij een jonge bandjes deerne in de strijd moeten gooien.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:38 schreef rubbereend het volgende:niet gelukt, wat vorig jaar dus wel lukte
ik weet niet of ik met een heet en scherp mes bij mn pols wil gaan liggen kloten..........quote:Op woensdag 13 september 2006 15:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan had je toch nog wat meer je mannelijke charmes bij een jonge bandjes deerne in de strijd moeten gooien.![]()
Lukt het nu trouwens niet om met een goed verwarmd scherp mes deze gesmolten verbinding door te snijden, en vervolgens deze weer om je ander pols vast te maken.
Oke, als iemand zou assisteren zou het idd een heel stuk makkelijker zijn.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik weet niet of ik met een heet en scherp mes bij mn pols wil gaan liggen kloten..........
dat vergt veel vertrouwenquote:Op woensdag 13 september 2006 19:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Oke, als iemand zou assisteren zou het idd een heel stuk makkelijker zijn.
Sowieso Depeche Modequote:Op donderdag 14 september 2006 23:39 schreef Aoristus het volgende:
weet iemand de line up voor volgend jaar eigenlijk al?
Als het nou Joy Division was, dit zijn spin-offsquote:
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:40 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Als het nou Joy Division was, dit zijn spin-offs
Deze zin kan je op minstens 5 manieren interpreterenquote:Op donderdag 14 september 2006 23:44 schreef BloodyLotte het volgende:
Mooiste concert ooit was dat op Werchter.
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:11 schreef Breuls het volgende:
* Breuls bandje nog om
Ben overigens tussen Lowlands en nu maar 2 personen tegengekomen die 'm nog om hadden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |