Hey, was jij niet naar Pearl Jam?quote:
Neequote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hey, was jij niet naar Pearl Jam?
Oh ik dacht dat je daar ook graag heen wilde...quote:
Dinsdag zag ik ze op MTV volgens mij met Teardrop en Angel.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:23 schreef Mathijz het volgende:
Waarom is er nu geen massive attack op MTV
Neh, ben niet zo'n fan van de Pearl Jam van de laatste 10 - 15 jaar en ik vond 't behoorlijk duur.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je daar ook graag heen wilde...
de essentwinnaarsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
29 augustus:
Lowlands 2006: Massive Attack
Lowlands 2006: Pete Philly
30 augustus:
Lowlands 2006: Scissor Sisters
Lowlands 2006: Essent Winner
31 augustus:
Lowlands 2006: Postmen
1 september:
Lowlands 2006: Jamie Lidell
2 september:
Lowlands 2006: Arctic Monkeys
3 september:
Lowlands 2006: Muse
Niet naar je zin gehad?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:11 schreef Roellie80 het volgende:
mijn 9e lowlands dit jaar was zoals te verwachten een tegenvaller
Mijne niet!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:11 schreef Roellie80 het volgende:
mijn 9e lowlands dit jaar was zoals te verwachten een tegenvaller
Die lijst klopt voor geen meter. Het is elke keer maar weer afwachten wat je voorgeschotelt krijgtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de essentwinnaarsmaar er zijn zoveel leuke optredens geweest die niet uitgezonden worden dus
Volgens de TV-gids zijn vandaag Gogol Bordello en Pete Philly trouwens.....maar die heb ik toch echt gister al gezienquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die lijst klopt voor geen meter. Het is elke keer maar weer afwachten wat je voorgeschotelt krijgt
Ik heb me daar goed vermaakt inderdaad. Even weer wat gitaarmuziek voor de verandering.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:27 schreef rubbereend het volgende:
Never Mind The British was trouwens best leuk qua muziek; alleen waarom stond de muziek zo zacht
ze draaide Molokoquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb me daar goed vermaakt inderdaad. Even weer wat gitaarmuziek voor de verandering.
Vreemde is dat onderin het logo gister wel massive attack stondquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Volgens de TV-gids zijn vandaag Gogol Bordello en Pete Philly trouwens.....maar die heb ik toch echt gister al gezien![]()
Voor morgen staan Iggy & the Stooges en Wudstik in de gids....misschien komen die vanavond dan?
Vrijdag (vorige week) stonden hard-fi / snow patrol om 0.00. Ik videorecorden instellen van 0.00 tot 1.00 (geen showviewnummer), kijk ik dat ding later terug staat er zo'n aziatische film opquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Volgens de TV-gids zijn vandaag Gogol Bordello en Pete Philly trouwens.....maar die heb ik toch echt gister al gezien![]()
Voor morgen staan Iggy & the Stooges en Wudstik in de gids....misschien komen die vanavond dan?
Ja was leuk! Stond inderdaad best zacht ja... Ik ga er ook eens heen in Tivoli, lijkt me leukquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:27 schreef rubbereend het volgende:
Never Mind The British was trouwens best leuk qua muziek; alleen waarom stond de muziek zo zacht
Volgens mij is het gewoon iemand in een Iggy-pak, zo ziet het er tenminste uit.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:16 schreef Roellio het volgende:
Iggy ziet er vies uit van dichtbij!
Ik wed dat de vrouwen bij bosjes voor je vallen. Misschien kunnen we volgend jaar achter op camping 3 een soort 'Iggy enclave' maken. Zegmaar net zoiets als de Palestijnen in de Gaza strook, maar dan op camping 3, met Iggy pakken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:21 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon iemand in een Iggy-pak, zo ziet het er tenminste uit.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:16 schreef Roellio het volgende:
Iggy ziet er vies uit van dichtbij!
Iggy is veel stoerder dan Keith Richards, hij heeft ook veel meer levens dan Keith versleten.quote:Cause you know, if you play New Kids on the Block albums backwards, they sound better.
"Oh come on, Bill, they're the New Kids, don't pick on them, they're so good and they're so clean cut and they're such a good image for the children."
Fuck that. When did mediocrity and banality become a good image for your children? I want my children to listen to people who fucking rocked. I don't care if they died in puddles of their own vomit. I want someone who plays from his fucking heart.
"Mommy, mommy, the man that Bill told me to listen to has a blood bubble on his nose!" Shut up and listen to him play! The New Kids! "Hi we're the New Kids and we're so good and clean-cut..." (cocksucking noises) "We're so clean cut!" Seig Heil! Heil! Heil! A good clean country... Heil! Heil! Heil! (more cocksucking noises) Fuck that! I want my rock stars dead! I want them to fucking play with one hand and put a gun in their other fucking hand and go "I hope you enjoy the show!" (gun-fire noise) Yes! Yes! Play from your fucking heart!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |