Dan stond er iemand een lauwe plas tegen je tent te doen..op zaterdag regende t niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:10 schreef mrcool het volgende:
[..]
Was eigenlijk wel van plan te gaan kijken maar ben maar niet gegaan omdat het zo teringhard aan het regenen was! En ik lag behoorlijk stoned te spacen in mijn tent!
Heb ik toch al die tijd gedacht dat hij op zondag kwam!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan stond er iemand een lauwe plas tegen je tent te doen..op zaterdag regende t niet.
Yeah, ik hoorde ook weinigs goed over het optreden op Lowlands (ik ben niet geweest, was bij een ander optreden).quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De Streets is tof .........op cd
quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:02 schreef Skanqua het volgende:
En ik was zoooooo'n Wussy dat ik meteen weer vier dagen bier moest gaan drinken en daardoor maarliefst alleen Muse moest missen... Maar lienelien, jij was zóóóó stoer hè! Jammer alleen van die harde techno 's ochtends vroeg op Lowlands! Belachelijk dat ze je niet laten uitslapen op een festival!![]()
In de marquee is alles vet. Als er een paar man beginnen te springen staat zo iedereen te springen want stil staan op die planken daar gaat gewoon nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 07:37 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Yeah, ik hoorde ook weinigs goed over het optreden op Lowlands (ik ben niet geweest, was bij een ander optreden).
Zag ze dit jaar op Werchter en dat was echt supervet, ze speelden heel de Marquee plat (letterlijk). Enorm dope show was dat!
Echt wel, op zaterdag heeft 't ook geregend. Maar niet zo heel langquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan stond er iemand een lauwe plas tegen je tent te doen..op zaterdag regende t niet.
Wel een grappige uitzending.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ter opfrissing van het geheugen: vanmiddag om 15:10, ned 3, VPRO... bijna 2 uur durende terublik op Lowlands. Helaas gepresenteerd door dat stomme mens van Brecht van Hulten.
Ik heb wel een megafoon gehoord waar ook een soort van piep opzat.. Weet alleen niet op welke nacht dat was..quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
heheheik ben na LL gelijk door naar schiphol gegaan om met mijn meisje op vakantie te gaan.
vandaar dat ik nu pas aanwezig ben....
mijn vraag... wie heeft op camping 3 onze piepers gehoord?
zaterdag nacht
Streets... Herriequote:
Hmm.. DJ Tiësto.. daar zat ik natuurlijk niet op te wachtenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://81.204.155.54:8000/listen.pls
Live
Nee snap ik, als ik draai dan meldt ik het wel eventjesquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:03 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Hmm.. DJ Tiësto.. daar zat ik natuurlijk niet op te wachten
Effe Lowlands mailen, zij weten wel wie je moet hebben.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil graag volgend jaar op Lowlands in 1 van die dranktentjes meewerken...is er iemand die weet hoe je je daarvoor kan aanmelden?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:20 schreef MaJo het volgende:
Komen er geen Lowlandsuitzendingen meer op MTV? Heb er nog geeneen gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |