Jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:01 schreef DJQuickFix het volgende:
Ben ik dan zowaar de eerste die hier post?!
Ik heb een foto van jou geplaatstquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:05 schreef lienelien het volgende:
MaJo, de foto, de foto!!
Vijf dagen terug liepen we tot onze knieën in de modderquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:06 schreef peaceman het volgende:
vorige week liep ik in de zon met bier in mijn handen en nu....![]()
Jaaaahquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb een foto van jou geplaatstZal ik die van Carl er ook inzetten?
![]()
.. zit je achter de computer, de kater nog wat weg te voelen ebben..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:06 schreef peaceman het volgende:
vorige week liep ik in de zon met bier in mijn handen en nu....![]()
Donequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:08 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jaaaah![]()
En de foto van de moddermeisjes![]()
Aparte telefoonquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:10 schreef DJQuickFix het volgende:
Ik moet nog steeds de fotos van mijn tel halen, maar dat kan maar op 2 plekken, en de ene zit in Litouwen, en de ander in Haule..![]()
Het lekkerst ware de vegetarische noedels met pittige (natuurlijk ook vegetarische) wokgroenten! helemaal de bom als ontbijt na Tai Chi.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:10 schreef Tierelier het volgende:
Maar wat was nou het lekkerste voedsel op LL? Die tosti's van LaPlace, goed te eten!
Hoezo?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:10 schreef lienelien het volgende:
© -> probeer eens alt+ctrl+c MaJo voor je OP![]()
Ach kijk, vandaar dat je Lou niet leuk vindt ja.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:18 schreef mordradead het volgende:
GODVERDOMME WAT EEN LEKKER STUK
Newbie live op FOK!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
newbie + tentje @ camping 3
[afbeelding]
en ik bespeur een klein weeffoutje in mn broek![]()
dawas methodmitchquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ach kijk, vandaar dat je Lou niet leuk vindt ja.
Was het zo koud op Camping 3?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
newbie + tentje @ camping 3
[afbeelding]
en ik bespeur een klein weeffoutje in mn broek![]()
En van Grobbel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:29 schreef peaceman het volgende:
Nu nog een foto van Sack.....
De middelstequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:29 schreef peaceman het volgende:
Nu nog een foto van Sack.....
je warme persoonlijkheid werd zwaar gemist, jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Was het zo koud op Camping 3?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
je warme persoonlijkheid werd zwaar gemist, ja
Magic numbersquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:34 schreef DJQuickFix het volgende:
Mijn hoogtepunten uitgedrukt in ingedrukte toetsen:
Maar dat hou je, waar je voor komt, is ook het tofst.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
..wel beetje jammer dat ik dat al van tevoren wist
Volgend jaar zien we je weer he?! bij Magic Numbers... afgesproken?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Magic numbers
Stooges
MSTRKRFT
Broken Social Scene
!!!
Twilight singers
Wir sind helden
..wel beetje jammer dat ik dat al van tevoren wist
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Volgend jaar zien we je weer he?! bij Magic Numbers... afgesproken?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |