Ik denk dat je ook gewoon even op 3voor12 moet kijken, zoals waar de rest vandaan komtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:57 schreef peaceman het volgende:
Heeft Majo nog foto's van B&S?
Ow die Majo...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:58 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook gewoon even op 3voor12 moet kijken, zoals waar de rest vandaan komt![]()
Het zou verboden moeten worden!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
En nog niet eens een bronvermelding plaatsen ook hè![]()
Nee, ik wil persé weten of zij ook foto's heeftquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:58 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook gewoon even op 3voor12 moet kijken, zoals waar de rest vandaan komt![]()
Nepjournalistquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden!
* noteert: geen drankje voor Majo a.s. maandag
Ze heeft zelf dacht ik geen foto's gemaakt neequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, ik wil persé weten of zij ook foto's heeft![]()
Is ze wel geweest dan naar B&S?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:05 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ze heeft zelf dacht ik geen foto's gemaakt nee![]()
Hmm, weet ik niet zeker. Ben d'r 'n half dagje kwijt geweestquote:
Was ze niet al naar huis?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:07 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hmm, weet ik niet zeker. Ben d'r 'n half dagje kwijt geweest![]()
Wat stond er tegenover? Dan weet ik het wel denk ik
Oja: trouwens, ze had d'r camare niet bij, anders had ze zelf wel foto's van Carl gemaakt enzo
Hmm volgens mij had ik zoiets begrepen....quote:
Ohh, ik dacht dat jij/asmo lieke pas later smstequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:14 schreef MaJo het volgende:
Hey, laat ik even uitsluitsel geven. De foto's zijn van Mojo geripped, helemaal vergeten bronvermelding te plaatsenIs wel bijna gelijk aan mijn naam
![]()
B&S helaas niet heen geweest aangezien we om 10 uur opgehaald werden. Erg jammer, maar ik kon helaas die nacht niet blijvenDus dit was de beste oplossing.
En Diaan, krijg ik nu geen drankje meer? Wel een hele grote straf hoor![]()
Hmm ik kan er nog eens over denken... had je trouwens gelezen dat ik maandag toch vroeger vrij ben? We kunnen waarschijnlijk rond half 1 smiddags al gaan rijden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:14 schreef MaJo het volgende:
Hey, laat ik even uitsluitsel geven. De foto's zijn van Mojo geripped, helemaal vergeten bronvermelding te plaatsenIs wel bijna gelijk aan mijn naam
![]()
B&S helaas niet heen geweest aangezien we om 10 uur opgehaald werden. Erg jammer, maar ik kon helaas die nacht niet blijvenDus dit was de beste oplossing.
En Diaan, krijg ik nu geen drankje meer? Wel een hele grote straf hoor![]()
Naar Radiohead? Komen jullie van zó ver?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm ik kan er nog eens over denken... had je trouwens gelezen dat ik maandag toch vroeger vrij ben? We kunnen waarschijnlijk rond half 1 smiddags al gaan rijden.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
Naar Radiohead? Komen jullie van zó ver?![]()
We gaan via Brussel...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
Naar Radiohead? Komen jullie van zó ver?![]()
really? panic at the disco?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:26 schreef MaJo het volgende:
Mijn hoogtepunten uitgedrukt in foto's:
[afbeelding]
Bnann van Infadels
[afbeelding]
Alex van Arctic Monkeys op zijn charmantst
[afbeelding]
Panic! at the Disco
[afbeelding]
Matisyahu
[afbeelding]
Snow Patrol
[afbeelding]
The Magic Numbers
© foto's zijn van mojo
jah en toen ging ik weer reageren met een heel lang verhaalquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb gereageerd jaWaarom je niet even hoi hebt gezegd
En ik vroeg of je het leuk had gehad
(over 3 weekjes weer Rascal
)
Oh dat heb ik dan weer niet gelezenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:37 schreef berc het volgende:
[..]
really? panic at the disco?
[..]
jah en toen ging ik weer reageren met een heel lang verhaal
ging je daarna nog reageren?![]()
waarom bedenkt fok! niet eens waar ik al mijn berichten en alles wat er op gequote word na kan checken![]()
Ja ik las het, helemaal topquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm ik kan er nog eens over denken... had je trouwens gelezen dat ik maandag toch vroeger vrij ben? We kunnen waarschijnlijk rond half 1 smiddags al gaan rijden.
tadaaaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan weer niet gelezenLinkje?
![]()
Ik weet niet wat het is, ik vind de nummers erg leuk (vond ik al) en op de een of andere manier maakte het indruk op me, kan de vinger er ook niet precies opleggenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:40 schreef lienelien het volgende:
MaJo, leg dat Panic! eens uit? Ik vond het al kut voordat ik het ging zien, en daarna is m'n mening niet erg veel veranderd...
Hja, ik stond achteraan, dat helpt vaak ook niet echt goed. Het was nog redelijk gevuld ook.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, ik vind de nummers erg leuk (vond ik al) en op de een of andere manier maakte het indruk op me, kan de vinger er ook niet precies opleggenGoede performance, gaaf die verschillende instrumenten, goed live uitgevoerd enz?
Ik vond het best wel heel erg leuk voor ik het ging zien, het optreden was zo triest dat ik het gister in de auto maar gauw uitzette toen het opkwam, ik wil het niet meer horenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:40 schreef lienelien het volgende:
MaJo, leg dat Panic! eens uit? Ik vond het al kut voordat ik het ging zien, en daarna is m'n mening niet erg veel veranderd...
Heb je helemaal niet gezienquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:11 schreef berc het volgende:
[..]
Ik keek je aan en ik dacht is dat Mayo...?
toen keek je mij aan, toen keek je weer weg en ik dacht, nee anders had ze wel hoi gezegt.
Maar ik was onherkenbaar bedacht ik me toen ik me uit de rij had gewurgd die buiten stond om naar the kooks te kijken. Had mijn capouchon op. En jij had ook jou poncho aan. Later bedacht ik me was dat nou mayo...? nee vast niet, die stond echt wel wat verder vooraan bij the kooks
Maar lowlands was weer lache dit jaar. Ik heb weer Jack White kunnen zien![]()
BANG BANG He shot me down!
en wat is alex lelijk gewordenmaar ik ben blij met die nieuwe bassist
(mag ie blijven?)
Maar erg rustig gedaan deze lowlands, niet heel laat gemaakt elke keer. Waarschijnlijk had ik nog last van mijn jetlag![]()
Het leek heel druk te zijn door de regen maar toen we ons door de zijkant gewurmd hadden hebben we een goed plekje in het midden kunnen veroveren. En ja, het heeft toch wel indruk op me gemaaktquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hja, ik stond achteraan, dat helpt vaak ook niet echt goed. Het was nog redelijk gevuld ook.
Ik vond het geen verschrikking om aan te horen, maar ik ga het iig nooit uit mezelf aanzetten
Nou ik denk dat we er dan rond 2 uur/half 3 zijn. Vrij vroeg dus.... Een "probleem" alleen is dat wij de kaartjes voor onze vrienden hebben en zij komen later.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ik las het, helemaal topHoe laat zijn jullie er dan ongeveer? Zal eens aan mijn vrienden vragen hoe laat we daar nou precies gaan bivakeren
jah me vriendje was er ook, het verbaast me dat je hem niet gezien heb, hij droeg geen poncho of capuchon.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je helemaal niet gezienIs inderdaad ook wel lastig met al die poncho's en capuchons enzo
Maar ik stond inderdaad wel helemaal achteraan daar bij the Kooks. Was berc-vriendje ook mee?
Ik heb helaas maar een klein stukje van Jack White mee kunnen pikken (Steady as she Goes + 2 andere nummers) maar dat klonk erg goed. Ben in de plaats naar de signeersessie van Infadels gegaan, was ook cool
Alex zag er inderdaad niet uitZijn haar was wel beter maar hij was verder lelijker
En de bassist is inderdaad best wel
Hij mag inderdaad blijven ja
![]()
Ook als ik zwaai vanuit de tram?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:05 schreef berc het volgende:
[..]
jah me vriendje was er ook, het verbaast me dat je hem niet gezien heb, hij droeg geen poncho of capuchon.
over 3 weken zeg ik wel weer hoi![]()
Oh wat raarquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:05 schreef berc het volgende:
[..]
jah me vriendje was er ook, het verbaast me dat je hem niet gezien heb, hij droeg geen poncho of capuchon.
over 3 weken zeg ik wel weer hoi![]()
Ik schat in dat wij er ook rond die tijd zijn. Het schijnt trouwens dat er iemand nummers op je hand schrijft zodat je 's avonds op die volgorde naar binnen kanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou ik denk dat we er dan rond 2 uur/half 3 zijn. Vrij vroeg dus.... Een "probleem" alleen is dat wij de kaartjes voor onze vrienden hebben en zij komen later.
Huh...nummers op je hand schrijven? Het gaat nog altijd over Radiohead wel? Waar is het eigenlijk? En waarom gaan jullie zo vroeg?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik schat in dat wij er ook rond die tijd zijn. Het schijnt trouwens dat er iemand nummers op je hand schrijft zodat je 's avonds op die volgorde naar binnen kanWel fijn als je vroeg bent, maar minder als vrienden later komen....
wel ontopic blijven ehquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
Huh...nummers op je hand schrijven? Het gaat nog altijd over Radiohead wel? Waar is het eigenlijk? En waarom gaan jullie zo vroeg?![]()
Ja, wat een vragen![]()
Ja dat is een grote fan die bij iedereen op volgorde nummers schrijft, dus als je als eerste was krijg je nummer 1 enz. Kun je dus wat rond gaan lopenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
Huh...nummers op je hand schrijven? Het gaat nog altijd over Radiohead wel? Waar is het eigenlijk? En waarom gaan jullie zo vroeg?![]()
Ja, wat een vragen![]()
Een fan beslist wie er als eerste naar binnen mag? Of wat?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is een grote fan die bij iedereen op volgorde nummers schrijft, dus als je als eerste was krijg je nummer 1 enz. Kun je dus wat rond gaan lopenHet gaat zeker over Radiohead
We gaan vroeg om vooraan te kunnen staan (ja heb dit ook niet bedacht, ga met twee grote radioheadfans
)
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
Een fan beslist wie er als eerste naar binnen mag? Of wat?![]()
Ja weet ik veel waar jij het over hebt... een concert in de HMH begint normaal niet voor 20u00 en jullie gaan er al om 14u30 zijnquote:
Was ook niet mijn ideequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja weet ik veel waar jij het over hebt... een concert in de HMH begint normaal niet voor 20u00 en jullie gaan er al om 14u30 zijn![]()
Sounds like acrabadabra to me![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |