Mja dat is inderdaad wel jammer, maar die zie je toch niet als je 'em in de steelcase laat zitten. En persoonlijk vind ik een uitgestalde steelcase mooier dan een rug van een digipack (want die stal ik minder snel uit)quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wel jammer dat de digipack niet in de tinbox zit
Het is waar je trots op kan zijnquote:Op woensdag 27 september 2006 12:38 schreef slindenau het volgende:
Weer een stapje dichterbij een complete Paul Verhoeven collectie.
Mwah... niet alles is goed.... maar de meesten inderdaadquote:Op woensdag 27 september 2006 12:53 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
pffff Paul Verhoeven ruled !! alleen jammer dat slindenau dat ook vind...........
Hehe. We zijn een keertje eens, hoe ongelofelijk dat ook klinktquote:Op woensdag 27 september 2006 12:53 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
pffff Paul Verhoeven ruled !! alleen jammer dat slindenau dat ook vind...........
Het blijft Paul Verhoeven, die paar kleinigheidjes zijn zo vergeven hoorquote:Op woensdag 27 september 2006 13:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mwah... niet alles is goed.... maar de meesten inderdaad.
Is ie gelijk kwa de R1 uitgave met extra's en extended afleveringen?quote:Op woensdag 27 september 2006 16:33 schreef Dizer het volgende:
Ik ben de gelukkige eigenaar van:
[afbeelding]voor maar 99 euro bij de V&D (prijzensircus)
Nee hierin zitten de afleveringen zoals ze hier ook op tv uitgezonden zijn. Er is dus in geknipt. Volgensmij zijn de extra's ook een stuk minder.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:24 schreef Ash het volgende:
[..]
Is ie gelijk kwa de R1 uitgave met extra's en extended afleveringen?
hoeveel ¤?quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:18 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren meegenomen bij de MM:
[afbeelding]
Deze is 14,99 las ik ergens. Maar het kan ook verschillen per MM, ik zag hem in Utrecht voor 12,99quote:
quote:
¤ 14,99, de 2 discquote:
verder tevreden?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:04 schreef slindenau het volgende:
[afbeelding]
Binnen. Had gehoopt dat het nummer van 2001 (ASO) wat langer was...maarja, met zo'n symphonie van een half uur moet je toch keuzes maken
.
Zeg, had jij niet ergens een make-up doos waarmee je moet gaan spelenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:42 schreef Timo20 het volgende:
Dizer: dat kan echt niet he. Jan Smit zou echt bij de wet verboden moeten worden![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, had jij niet ergens een make-up doos waarmee je moet gaan spelen![]()
Nah... daar ben ik niet van overtuigdquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
liever een make-up doos dan Jantje f*cking Smit
![]()
Ik wel.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nah... daar ben ik niet van overtuigd
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nah... daar ben ik niet van overtuigd
Jahoor, heb 2 van de 4 CD's even snel beluisterd...prima verderquote:
Ach binnenkort staat ie er gewoon weer bij zoals altijd.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:13 schreef slindenau het volgende:
Het 2 disc digipack voor slechts 6 euro bij cd-wow...is nu alleen niet meer leverbaar.
AAAAAAAARGH!!quote:
Omdat ik even gek wilde doen..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:41 schreef AntiChrist het volgende:
en Dizer WTF??!?!? jan fucking smit... why?!?
had dan de DVD: the res-erection van TurboNegro gekocht dan had ik je nog een stoere kerel gevondenquote:
Alleen om de hoes zou ik hem al willen hebben. Waarschijnlijk ook alleen om de hoes, maar goed ;').quote:
Ah, zal vandaag ook eens bij de FRS kijken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[afbeelding]
Nacht van de wansmaak, deel 2
Niet gevonden, dus ik bestel hem maar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:10 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ah, zal vandaag ook eens bij de FRS kijken.
Staat bij de kassa in de trog. Daar zouden ze dus in elke FRS moeten staan. Deel 1 en 2 beide 5 euro per stuk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:07 schreef Durbin het volgende:
[..]
Niet gevonden, dus ik bestel hem maar.
Wegens de gebruikelijke zaterdagmiddagdrukte heb ik inderdaad niet op de kassa's gelet. Maandag in de herkansing maar. Dank.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:20 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Staat bij de kassa in de trog. Daar zouden ze dus in elke FRS moeten staan. Deel 1 en 2 beide 5 euro per stuk.
hmmm moet ook maar snel weer naar de FRSquote:
Met de aanschaf van deze versie kan ik meteen mijn redelijk gebrekkige Dragon-versie de deur uit doen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:09 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Alleen om de hoes zou ik hem al willen hebben. Waarschijnlijk ook alleen om de hoes, maar goed ;').
Volgens mij doet-ie het wel goed om als A1 poster in het toilet te hangen.
Ik ken het gevoel, en zo krijg je je kasten wel volquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:50 schreef Smots het volgende:
[..]
Met de aanschaf van deze versie kan ik meteen mijn redelijk gebrekkige Dragon-versie de deur uit doen.
Maar ja, de Franse editie heeft dan weer DTS. Dus die wil ik stiekem OOK hebben.
Is de R3 de enige editie met DTS ES 6.1?quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel, en zo krijg je je kasten wel vol. Die R3 uitgave van X-Men 3 spettert met z'n DTS ES soundtrack overigens ook lekker je boxen uit.
Ik heb nog steeds een boek voor je liggen
De R1 2-DVD editie heeft ook DTS 6.1quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:21 schreef Smots het volgende:
[..]
Is de R3 de enige editie met DTS ES 6.1?
Een boek, da's een stapel afgedrukte mailtjes met een nietjequote:Een boek? Eh...
OCH JAA!!!!![]()
![]()
![]()
Op welk adres kan ik je ff mailen?
R1is natuurlijk wel mooier hequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:06 schreef slindenau het volgende:
Zo te zien wel ja. Beschrijving op EzyDVD staat hier, en die komt wel overeen met bijvoorbeeld de beschrijving van de R1 op Amazon.com.
Hoezo datquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
R1is natuurlijk wel mooier he![]()
toch wel. zal de foto`s ook maar even dumpen in de slowchat...quote:
Volgens mij moeten ze dat met meer dingen... Kijk bijvoorbeeld de LOST seizoenen, de prisonbreak box, etc... (weet overigens zo niet of die ook allebei van warner zijn, maar het ging me even om die verschrikkelijke slimcases trendquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:55 schreef Timo20 het volgende:
volgens mij moesten ze bezuinigen bij Warner: 2 slimcases ipv een mooie digipack a la Ben Hur en Gone With The Wind, en geen boekje![]()
ja idd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:49 schreef franktic het volgende:
[..]
Volgens mij moeten ze dat met meer dingen... Kijk bijvoorbeeld de LOST seizoenen, de prisonbreak box, etc... (weet overigens zo niet of die ook allebei van warner zijn, maar het ging me even om die verschrikkelijke slimcases trend)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |