Is ie gelijk kwa de R1 uitgave met extra's en extended afleveringen?quote:Op woensdag 27 september 2006 16:33 schreef Dizer het volgende:
Ik ben de gelukkige eigenaar van:
[afbeelding]voor maar 99 euro bij de V&D (prijzensircus)
Nee hierin zitten de afleveringen zoals ze hier ook op tv uitgezonden zijn. Er is dus in geknipt. Volgensmij zijn de extra's ook een stuk minder.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:24 schreef Ash het volgende:
[..]
Is ie gelijk kwa de R1 uitgave met extra's en extended afleveringen?
hoeveel ¤?quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:18 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren meegenomen bij de MM:
[afbeelding]
Deze is 14,99 las ik ergens. Maar het kan ook verschillen per MM, ik zag hem in Utrecht voor 12,99quote:
quote:
¤ 14,99, de 2 discquote:
verder tevreden?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:04 schreef slindenau het volgende:
[afbeelding]
Binnen. Had gehoopt dat het nummer van 2001 (ASO) wat langer was...maarja, met zo'n symphonie van een half uur moet je toch keuzes maken
.
Zeg, had jij niet ergens een make-up doos waarmee je moet gaan spelenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:42 schreef Timo20 het volgende:
Dizer: dat kan echt niet he. Jan Smit zou echt bij de wet verboden moeten worden![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, had jij niet ergens een make-up doos waarmee je moet gaan spelen![]()
Nah... daar ben ik niet van overtuigdquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
liever een make-up doos dan Jantje f*cking Smit
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |