R1is natuurlijk wel mooier hequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:06 schreef slindenau het volgende:
Zo te zien wel ja. Beschrijving op EzyDVD staat hier, en die komt wel overeen met bijvoorbeeld de beschrijving van de R1 op Amazon.com.
Hoezo datquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
R1is natuurlijk wel mooier he![]()
toch wel. zal de foto`s ook maar even dumpen in de slowchat...quote:
Volgens mij moeten ze dat met meer dingen... Kijk bijvoorbeeld de LOST seizoenen, de prisonbreak box, etc... (weet overigens zo niet of die ook allebei van warner zijn, maar het ging me even om die verschrikkelijke slimcases trendquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:55 schreef Timo20 het volgende:
volgens mij moesten ze bezuinigen bij Warner: 2 slimcases ipv een mooie digipack a la Ben Hur en Gone With The Wind, en geen boekje![]()
ja idd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:49 schreef franktic het volgende:
[..]
Volgens mij moeten ze dat met meer dingen... Kijk bijvoorbeeld de LOST seizoenen, de prisonbreak box, etc... (weet overigens zo niet of die ook allebei van warner zijn, maar het ging me even om die verschrikkelijke slimcases trend)
Eerlijk gezegd vind ik slimcases op zich niet zo heel erg, zeker niet voor 'normale' uitgaves of box-sets van TV-series. Scheelt aanzienlijk wat ruimte in de kast namelijkquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:49 schreef franktic het volgende:
[..]
Volgens mij moeten ze dat met meer dingen... Kijk bijvoorbeeld de LOST seizoenen, de prisonbreak box, etc... (weet overigens zo niet of die ook allebei van warner zijn, maar het ging me even om die verschrikkelijke slimcases trend)
Als je slimcases vergelijkt met gewone cases wel, maar de manier waarop dus bijvoorbeeld de 24 boxen in elkaar zitten vind ik toch een stukkk mooier, en dat scheelt niets qua ruimte in je kastquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik slimcases op zich niet zo heel erg, zeker niet voor 'normale' uitgaves of box-sets van TV-series. Scheelt aanzienlijk wat ruimte in de kast namelijk.
Die X-Men 3 versie lijkt wel heeeel erg veel op die van mijquote:
Ja, ik heb dezelfdequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:30 schreef Retarded het volgende:
tis de regio 3 Limited Edition.. zonder de comic, want die was me het extra geld niet waard. Ik vind het een prachtige uitgave!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |