dan moet t wel ERG goed zijn hoor...quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:18 schreef ForumGek het volgende:
Ik sta niet in voor de gevolgen van het luisteren ! (als in, als jij ineens vanuit je slaapkamer met je board uit het raam springt heb ik het NIET gedaan)
ik loop al een week met een hersenschudding rond...quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:32 schreef eRrrrJeee het volgende:
heb btw woensdag een buikschuiver gemaakt in swzw, toen me board op de box bleef steken ofzo.. en me al 2dagen pijn in me schouders gek echt niet leuk gewoon.. maja wie wil snowboarden meot pijn lijden
Ben 4,5 maanden aan revalideren van schouder.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:41 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik loop al een week met een hersenschudding rond...![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:43 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Ben 4,5 maanden aan revalideren van schouder.
Maar das gewoon vakantie hoor![]()
valt echt mee hoor.quote:
Niet te doen..... switch rijden is eigenlijk niet meer dan goofy rijden hoor (voor een regular-rijder). Zeker als je een twinboard hebt en duck staat. Tuurlijk je kunt het moeilijk vinden, zeker als je switch rijden moeilijker vindt dan gewoon rijden. Het is echter technisch niets anders en dus prima op een rollenband te doen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:31 schreef Rnej het volgende:
seriously
rollerbanen zijn vet voor je techniek maar DAMN wat is het moeilijk.....
denk je dat je een leuk potje kan snowboarden, nou mooi niet... je bent hoogstens wat lessen eerder los met je handjes van de balk maar het is seriously moeilijk
ik stond dus mooi met knie en polsbeschermers op de baan...
hoofdleraar die ons dus les gaf heeft landes... en die kon t goed.. maar bijv switch rijden is bijna niet te doen....
ja nja, je techniek moet echt precies goed zijn anders ga je gewoon op je bek, en switch rijden is voor iedereen wel een beetje moeilijker... was een andere dude bij die al anwarter had, en wij allebei hadden echt moeite met gewoon rutschen zonder handen aan de balk...quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:28 schreef XL het volgende:
[..]
Niet te doen..... switch rijden is eigenlijk niet meer dan goofy rijden hoor (voor een regular-rijder). Zeker als je een twinboard hebt en duck staat. Tuurlijk je kunt het moeilijk vinden, zeker als je switch rijden moeilijker vindt dan gewoon rijden. Het is echter technisch niets anders en dus prima op een rollenband te doen.
Het is mij iets te soft om helemaal op los te gaanquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:18 schreef ForumGek het volgende:
Ik heb ff een dope board-cd op rapidshare gezet !
De band is de "Tiger Tunes" (www.tigertunes.dk). Is dus een Deense band die best aparte rock maakt ! zeker de moeite waard om ff te downloaden !
CD is niet in Nederland te koop, deze is namelijk alleen in Duitsland en Denemarken uitgekomen. Ik heb hem in Berlijn gekocht toen ik daar met school was. Ik kende het nummer Unite al van een snowboard film, zo was ik dus met de band in aanraking gekomen !.
Veel luister phun !
Ik sta niet in voor de gevolgen van het luisteren ! (als in, als jij ineens vanuit je slaapkamer met je board uit het raam springt heb ik het NIET gedaan)
LINK (tis een rar bestand):
http://rapidshare.de/files/31577808/Tiger_Tunes.rar
skiers vermaken zich daar wel, daar kan je goed techen enzo.. maar boarders niet iddquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:52 schreef XL het volgende:
Ik heb het op ski's wel eens gedaan. Lang geleden.
Echt moeilijk is het dan niet. Al was mooie carvebochten skien er niet bij (er waren toen namelijk nog geen carve-ski's)
Op de plank lijkt het me moeilijker, dat is waar.
Dat er mensen zijn die goed zijn in de sport en vervolgens wel daar blijven komen kan ik me slecht voorstellen. Daar is het inderdaad niet leuk genoeg voor.
Ik heb het gedownload, als het te soft voor Komakie is dan komt het getuige last.fm vrij snel in mijn 'verzorgingsgebied'.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het is mij iets te soft om helemaal op los te gaan
Ik heb wat meer punk, metal en zware dance nodig om op te knallen
Soms een beetje hiphop tussendoor
Wel alleen als ik piste aan het knallen ben trouwens of als ik in het funpark zit. Niet als ik poeder rij. Voornamelijk omdat ik van de stilte wil genieten en ook omdat het wat gevaarlijk kan zijn met lawinegevaar enzo.
ikke niesnapniequote:Op zaterdag 2 september 2006 15:16 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb het gedownload, als het te soft voor Komakie is dan komt het getuige last.fm vrij snel in mijn 'verzorgingsgebied'.
Komakie zijn muzieksmaak is mijn smaak in het extra ruig.quote:
aha...quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:37 schreef XL het volgende:
[..]
Komakie zijn muzieksmaak is mijn smaak in het extra ruig.
Als je bij de bands die Komakie luistert 1 gitaar afpakt en iets minder drugs aan de bandleden geeft zouden ze mijn de muziek maken van de bands die ik luister.
ik ga 16 tm 25 december weg, waarheen weet ik nog nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:06 schreef ForumGek het volgende:
Ach, het is eens wat anders dan de standaard meuk, en moest het toch met iemand delen hé !
Aangezien het voor mij nog niet zeker is om te gaan werken in de sneeuw deze winter (6 weken bij The Hot Zone is mij te weinig), is het misschien wel gaaf om een meet te regelen binnekort. Voor in oktober o.i.d. En dan misschien als het tof is met z'n allen om dan een week ofzo weg te gaan? 8)
Lijkt mij wel een ultieme ervaring, met hard-core boarders een week (of langer) lekker te baben, boarden en bieren !?
Wanneer ik niet ga werken deze winter ga ik toch een paar keer op wintersport waarschijnlijk (ik heb nu wel werk namelijk), en dan kan ik net zo goed met een aantal van jullie gaan !
Dus, geef maar aan of ieamand hier zin in heeft, ik wel iig !
Ik hoop voor je dat er dan wat fatsoenlijke sneeuw ligt.. ijsplatenperiode (waarschijk daarom zo goedkoop)quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:47 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik ga 16 tm 25 december weg, waarheen weet ik nog niet![]()
is redelijk goedkope week... ik vind t best iig
Ik heb een keer in de ijsplatenweken in Les Menuires gezeten en dat was werkelijk waar 1 van de mooiste wintersporten van mijn leven. Helaas had het met boarden weinig te maken, er was ongeveer 15 km piste open. Het was echter all-inclusivequote:Op zondag 3 september 2006 11:44 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat er dan wat fatsoenlijke sneeuw ligt.. ijsplatenperiode (waarschijk daarom zo goedkoop)
neehoor... tis vooral omdat het de week voor kerst is, dan gaat niemand, iedereen gaat in de kerstvakantie....quote:Op zondag 3 september 2006 11:44 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat er dan wat fatsoenlijke sneeuw ligt.. ijsplatenperiode (waarschijk daarom zo goedkoop)
Ik denk niet dat Kentaro een "dreier" zou mogen leasen als hij zomaar 2/3 weken vrij kon maken in maart.quote:Op zondag 3 september 2006 15:16 schreef ForumGek het volgende:
En ik stel voor de we de "dreier" van Kentaro gebruiken als vervoersmiddel !
Ik ben nog wat aan het solliciteren, maar heb er alle vertrouwen in. Reisleiding als het aan mij ligt.quote:Op zondag 3 september 2006 15:25 schreef ForumGek het volgende:
héhé, dat denk ik ook niet nee..!
En in welk opzicht zit jij het hele seizoen in de alpen?
Ik weet nog een leuk restaurant wat mensen zoektquote:Op zondag 3 september 2006 15:33 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben nog wat aan het solliciteren, maar heb er alle vertrouwen in. Reisleiding als het aan mij ligt.
Ik ga nog liever daar met een klas beginners in de kou staan dan in de horeca werkenquote:Op zondag 3 september 2006 15:42 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Ik weet nog een leuk restaurant wat mensen zoekt![]()
Dit restaurant ligt onder aan 1 vd wreedste off-piste afdaling die je ooit gezien hebt. De kans is groot dat je maar 1 klant (die is dan wel vrij fors) per jaar krijgt en de rest vd tijd kun je lekker zelf boarden.quote:Op zondag 3 september 2006 15:44 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ga nog liever daar met een klas beginners in de kou staan dan in de horeca werken
--edit
Desnoods neem ik een echte baan en begin ik een carriere
Bedoel je overigens dit restaurantje? De Gletsjer!
serieus, zoek een nieuwe grap, dit wordt oud...quote:Op zondag 3 september 2006 15:49 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Dit restaurant ligt onder aan 1 vd wreedste off-piste afdaling die je ooit gezien hebt. De kans is groot dat je maar 1 klant (die is dan wel vrij fors) per jaar krijgt en de rest vd tijd kun je lekker zelf boarden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |