Dan heb je nog 3 kwartier om bij de C1000 te komen, tijd zat toch. Tenzij je huis <> school 3 kwartier rijden is.quote:Wil het geval dat ik op donderdag naar school moet van half 9 tot kwart over 4.
En bij de C1000 moet ik dus altijd beginnen om 5 uur, dit is natuurlijk erg krap en gekkenwerk als je hieraan mee doet.
Nee, dan ga ik gewoon @ school verder, dan pak ik geen bijbaantje meerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:12 schreef Tyler..Durden het volgende:
Mooi toch, kan je eindelijk echt werk zoeken.
Die 3 Euro's per uur tikken wel aardig aan ja zonder leven.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik gewoon @ school verder, dan pak ik geen bijbaantje meerik heb aardig wat opgespaard @ c1000 dus reserves heb ik wel, vind het wel best jammer dak weg moet
Dat is 1 kwartier rijden, maar ik houd er ook van om nog ff een lekkere warme maaltijd naar binnen te werken, dan dan heb ik daar maar 1 kwartier voor en das gekkenwerk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:14 schreef XiChico het volgende:
[..]
Dan heb je nog 3 kwartier om bij de C1000 te komen, tijd zat toch. Tenzij je huis <> school 3 kwartier rijden is.
Nee grapje hoor Maik, vond t grappig geschrevenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:16 schreef Koewam het volgende:
[..]
Die 3 Euro's per uur tikken wel aardig aan ja zonder leven.
dat kun je de zieke mensen niet aandoenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:17 schreef Sinister-D- het volgende:
Heb nog 'n vacature zien ophangen voor cliniclown hier in Eijsden.
nou, we kunnen nu wel hopen op ongelukjes met snel drogend cement enzoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:21 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
cement is lang zo spannend niet
Whehe zoeen terminaal kind met een kloon voor z'n neus:quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat kun je de zieke mensen niet aandoen![]()
Eensch, en je zit natuurlijk de ganse dag met dezelfde mensen om je heen, @ C1000 is wel rofls, zie je tenminste lekkere chixxxxx langskomen, en mensen die naar poep stinkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:21 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
cement is lang zo spannend niet
Mwah, keus zat in de Brupo. Bufkes, chinees, La Porte, die Italiaan waarvan ik de naam niet weet, delifrance.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
een lekkere warme maaltijd naar binnen te werken, dan dan heb ik daar maar 1 kwartier voor en das gekkenwerk.
Jamaar als je per ongevol een verpaksel scheurt dan kan je dat toch opschwanzen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Eensch, en je zit natuurlijk de ganse dag met dezelfde mensen om je heen, @ C1000 is wel rofls, zie je tenminste lekkere chixxxxx langskomen, en mensen die naar poep stinken
true, werk ook bij c1000, collegas maken weleens zoeen verpakking kapot.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:29 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Jamaar als je per ongevol een verpaksel scheurt dan kan je dat toch opschwanzen?
Hoef je vast niet neer te skrijven.. dus dan is het totally gefixt, je eet et je warrek mên!
Ik lachtequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:24 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Whehe zoeen terminaal kind met een kloon voor z'n neus:
"LOLLERPWND DE BIS GEPWND WIE UNNE N00B!@!!@@@!!!!1"
Dude ik heb nog genoeg geld over van de c1000 + ik krijg 1.60 per uur @ me stagequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja maar zeker weten doe je het dus nog niet. Dus er is nog een kans ..........
Maar als je geen geld meer verdienen kunt zal die brommer scooter ook wel weg moeten.
Das nog geen 1 bier per uur !!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dude ik heb nog genoeg geld over van de c1000 + ik krijg 1.60 per uur @ me stage
Sommigen krijgen niksquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:24 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Das nog geen 1 bier per uur !!
Veul te weinig maat![]()
Loop jij het hele jaar stage ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Sommigen krijgen nikspwned
En kmoet een dikke 1400 uur maken dus dat loopt best goed op
1,60quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dude ik heb nog genoeg geld over van de c1000 + ik krijg 1.60 per uur @ me stage
1.5 jaar 3 dagen in de week.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:26 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Loop jij het hele jaar stage ?
Niks mis mee 1,60 per uur voor stagequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
1.5 jaar 3 dagen in de week.
Mensen die lachen dat ik 1.60 krijg bij de encisommige krijgen 0.00 per uur dus ik zit er wel flex bij
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Niks mis mee 1,60 per uur voor stage
Kun je je brommerbelasting mee betalen + brandstof![]()
Neem dr nog 1 bij!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]ik maak zoiets 100+ uren in de maand dus in 1 maand heb ik die brommerbelasting voor 1 heel jaar al
![]()
Limburgquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:36 schreef Tjahzi het volgende:
welke c1000 werkte je?
Ik werk er nog steeds hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:36 schreef Tjahzi het volgende:
welke c1000 werkte je?
Fuck, jij ook hier, no wonder dat je je verveeld. Albert-handjesquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:40 schreef brood_korst het volgende:
Blinde mol !!!
Je leest toch godverloller dat hij 1 pleuro fucking 60 per uuroo krijgtet
Heeft jouw werk afgegraven ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:39 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Maikuuul dude, jouw stage heeft mijn werk afgegraven.
Zouden ze je auto daar bij wijze van lollergrap in het cement zetten tijdens de pauze?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:42 schreef Ltd. het volgende:
ik zou cement stelen en die verkopen op de zwarte markt ...
Begrafenisondernemerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Heeft jouw werk afgegraven ?
Wat doe jij dan ?
Wat een kloterige conclusiequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:42 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Fuck, jij ook hier, no wonder dat je je verveeld. Albert-handjes
Nie gelezen, maar dat leverde jou weer een zinvolle post op![]()
Stage = geld = geen bijbaan = geen probleem = slotje![]()
Een moment SVPquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:51 schreef Gallacher het volgende:
Maikuuul,kun je dit painten?
quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:57 schreef Maikuuul het volgende:
Voor de mensen die slechtziend/lezend zijn:
[afbeelding]
IK - GA - DOOD!!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:57 schreef Maikuuul het volgende:
Voor de mensen die slechtziend/lezend zijn:
[afbeelding]
In de overblijfselen rondleiden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Heeft jouw werk afgegraven ?
Wat doe jij dan ?
Ze hebben ook zoiets als mensen die allemaal shit moeten regelen via computers, en ovens moeten bijgehouden worden, het is de grootste cementfabriek van nederland ofzoquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:20 schreef De_Postbode het volgende:
Mag ik trouwens weten wat je met ICT in een cementfabriek te zoeken hebt?
Oooooooooooh, zou het?!?>!>!?!!?!?!>!?!>?@>!?!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:10 schreef Maikuuul het volgende:
de ENCI dit is een cementfabriek die ... cement maakt.
Lollergroentersquote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:19 schreef Goochie het volgende:
Oh jee, dit zou de C1000 wel eens klanten kunnen gaan kosten. Want die Maikuuul is toch een soort trekpleister bij de lollergroentes..zoals die met komkommers omgaat en ander langwerpig stukjes fruit..ongekend!
goh, je meent het....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:10 schreef Maikuuul het volgende:
stage lopen bij de ENCI dit is een cementfabriek die ... cement maakt.
En euroncap zoekt nog testpoppen!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:22 schreef AffenStrudel het volgende:
De anwb zoekt nog slipcursus-instructeurs.
Misschien dat ik het mogelijkheid krijg om eens een foto van deze koning te makenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:08 schreef Frollo het volgende:
C1000, ach ja, einde van een tijdperk. Uithuilen en doorgaan. ik verheug me nu al op de paints met Tony Coolen!
gelukkig doet zn baan daaraan niet onderquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:21 schreef MoChe het volgende:
stage lopen bij een cementfabriek... dan heb je het wel ver geschopt hoor
quote:
Hap. zie de puntjesquote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:30 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Oooooooooooh, zou het?!?>!>!?!!?!?!>!?!>?@>!?!
ICT opleiding niveau 3 in dag per week jeweeeeeeeeeeeeeeeeeeeetquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:54 schreef postmortum het volgende:
waarom moet jij naar het wondermooie sittard![]()
Groenters sorteren is ook echt me werkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:42 schreef Elys het volgende:
[..]
gelukkig doet zn baan daaraan niet onder!
bij leeuwenborght ictopusquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
ICT opleiding niveau 3 in dag per week jeweeeeeeeeeeeeeeeeeeeet
Ik krijg mijn stage betaald gekquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:09 schreef robert-dirksen het volgende:
Maar, je Brummer, die kan je dan niet meer onderhouden, benzine, nieuwe bandjes naar die hendig sjike slippersdeburnouts enzoe..
wr00t das mooit, hoeveel Kilometers heb dat ding al gelooperd? of is dit alweer je 2de F0xer?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik krijg mijn stage betaald gek
Ik kocht em toen hij op 2400km stondquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:31 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
wr00t das mooit, hoeveel Kilometers heb dat ding al gelooperd? of is dit alweer je 2de F0xer?
Waarom zijn die Froxxers zo duurquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik kocht em toen hij op 2400km stondvoor 650 knakkers
En nu heb ik iets van 7200 trop staan jeweet
Computers beheren en dergelijke ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:59 schreef Gripper het volgende:
Wat moet iemand die wordt opgeleid om iets in de bitneukerij te gaan doen eigenlijk in een cementfabriek?
Nee natuurlijk dacht ik dat niet, daar ben je toch veuls te slim voorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
denk niet dat ik cementzakken aant vullen ben ofzo
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:39 schreef Big_Boss_Man het volgende:
jouw stage heeft mijn werk afgegraven.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik zou een komkommer in me reet steken om te kijken hoe ver die er in kan.
Oude wijze Chinese man stijl: zonder eind geen nieuw begin, het huidige avontuur zal ooit beeindigd moeten worden wanneer je nieuwe avonturen in wilt gaan.
Gelukkig maar. Ook voor die bananen he....quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:23 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe ik zei het gister en het was geen probleem.
Jullie hebben jullie hart dus voor niks vast gehouden
In de cementfabriek jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:12 schreef Tyler..Durden het volgende:
Mooi toch, kan je eindelijk echt werk zoeken.
Laat zien dat je een echte vent ben en werk gwoon luie donderquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:10 schreef Maikuuul het volgende:
Ja lieve mensen, aan alles komt een eind.
Dit einde is nog niet zeker jeweet maar omfg ik zal het uitleggen k ?
Zoals jullie weten zijn de scholen weer begonnen, zélfs mijn school.
Omdat ik nu in de 2de zit moet ik 3 dagen in het weeks stage lopen bij de ENCI dit is een cementfabriek die ... cement maakt.
Ik moet echter ook nog 2 dagen naar school.
De tijden van stage: 8 uur - bis half 5
Dit is geen enkel probleem ( koevoetflipper, schroevendraaier en een baksteen )
Zoals jullie weten pwn ik elke donderdag en zaterdag van de week de groenters @ C1000.
Ik zie er dan zo uit:
[afbeelding]
Wil het geval dat ik op donderdag naar school moet van half 9 tot kwart over 4.
En bij de C1000 moet ik dus altijd beginnen om 5 uur, dit is natuurlijk erg krap en gekkenwerk als je hieraan mee doet.
En vrijdag moet ik naar Sittard en hier ben ik ook pas om kwart over 4 uit en dan moet ik ook nog naar huis treinen.
Conclusie, ik kan nog alleen maar op zaterdag pwnen @ C1000 dus de kans is redelijk groot dat mijn contract niet verlengd worde > dus ik niet verder kan groentes bijvulleren.
Voor de vuillakken die denken: haha ik post ff snel iets want ik ga die shit niet lezen :/
Mijn contract @ c1000 word misschiens niet verlengd omdat ik het te druk heb met school, school gaat voor werk dus wtf.
Het zou wel jammer zijn !
En voor de mensen die denken: huh gek ik ben mijn bril vergeten want die heb ik bij me andere vrouw liggen, hier een paint
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |