Klopt, nou ja, eentje dan.quote:Als je dan in Nederland een leuk meisje ziet, blijkt vaak dat ze buitenlandse ouder(s) hebben.
Net alsof jij een meisje durft aan te spreken om dat te vragenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:40 schreef slaapkamermug het volgende:
.
. Als je dan in Nederland een leuk meisje ziet, blijkt vaak dat ze buitenlandse ouder(s) hebben.
Dat is 1quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:42 schreef LasTeR het volgende:
Mijn inbreng: Kort rood haar.
Dat zie je meestal wel hoor....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:44 schreef Bep het volgende:
[..]
Net alsof jij een meisje durft aan te spreken om dat te vragen![]()
dit is volgens mij niet typisch hollands. sterker nog... de grootste ijdeltuiten die ik ken zijn allesbehalve hollands of nederlands.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Alle nederlandse vrouwen zeiken over dat ze niet weten welke kleren ze aanmoeten, altijd maar weer dat gezeik over welke rok bij welk topje staat
Dus blijkbaar is er iets goed mis met de hollandse vrouw, anders zouden er niet zoveel topics over geopend worden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:51 schreef Aventura het volgende:
Want hierover is nog geen topic geweest.
Vooroordelen kunnen natuurlijk ook positief zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:52 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
Dus blijkbaar is er iets goed mis met de hollandse vrouw, anders zouden er niet zoveel topics over geopend worden.
Mag ik dan ook iets zeggen over mijn Britse en Amerikaanse soortgenoten. Want die zien er over het algemeen nog veel verschrikkelijker uit (wat je bijna niet voor mogelijk houdt met die Miss Etam look die hier zo mooi wordt gevonden, als ik op het straatbeeld mag afgaan).quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:49 schreef LasTeR het volgende:
Ik vind Indonesische meisjes altijd wel mooi, maar dan wel met 1 Nederlandse ouder.
Nederlandse vrouwen hebben slechte smaak voor stijl. Je ziet ze vaak, bergschoenen, en dan zo'n lange driekwartsbroek die net over de sokken hangt, dat je ze nog net ziet. Bah.
Amerikaanse en Britse vrouwen zijn duidelijk het product van inteelt....90%quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:55 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Mag ik dan ook iets zeggen over mijn Britse en Amerikaanse soortgenoten. Want die zien er over het algemeen nog veel verschrikkelijker uit (wat je bijna niet voor mogelijk houdt met die Miss Etam look die hier zo mooi wordt gevonden, als ik op het straatbeeld mag afgaan).
Ik heb het gezien in Amerika ja. Nu kan ik ook in Nederland de Amerikanen er zo uit pikken, en 90% van de tijd heb ik gelijk. Vooral als ik in Amsterdam loop.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:55 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Mag ik dan ook iets zeggen over mijn Britse en Amerikaanse soortgenoten. Want die zien er over het algemeen nog veel verschrikkelijker uit (wat je bijna niet voor mogelijk houdt met die Miss Etam look die hier zo mooi wordt gevonden, als ik op het straatbeeld mag afgaan).
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:54 schreef LasTeR het volgende:
Alleen verbaasd het me hoe elk Nederlandsch meisje verandert in een Hollandsche vrouw.
Nou mijn exen zijn dan uitzonderingen, maar wat verdomd lang deden ze er altijd overquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit is volgens mij niet typisch hollands. sterker nog... de grootste ijdeltuiten die ik ken zijn allesbehalve hollands of nederlands.
waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
ik denk dat de hollandse vrouw mooier oud wordt dan wat ik om me heen zie en niet-hollands is.
De Hollandse man ja, lol. Daar heb je ook gelijk aan, kan het niet helpen. Maar ik denk dat de volgende generatie oudere mensen veel modebewuster zal zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:58 schreef Aventura het volgende:
Laten we het eens over de Hollandse man hebben. Lange slungels met dun melkboerehondehaar gemodelleerd met gel, een suffe spijkerbroek, sportsokken, teveel haar op teveel plekken, en dit alles gepaard gaande met een totaal gebrek aan manieren en galanterie. Goh, waarom zou mijn persoonlijke vriendjesteller toch op driekwart uit buitenlandse mannen staan?
WAAAAT? vind jij rood stekelhaar, een wortelbroek, dikke truien mooi?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
ik denk dat de hollandse vrouw mooier oud wordt dan wat ik om me heen zie en niet-hollands is.
Maar ja, wat dat betreft zijn wij vrouwen anders dan mannen. Wij vinden het heeeeeeeerlijk om lang te tutten. En als er dan ook nog iemand op je wacht is het hele feest compleet.quote:maar wat verdomd lang deden ze er altijd over
ik durf het bijna niet te zeggen, maar misschien omdat je hier wel heel erg laat zien dat het jou om het uiterlijk gaat.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:58 schreef Aventura het volgende:
Laten we het eens over de Hollandse man hebben. Lange slungels met dun melkboerehondehaar gemodelleerd met gel, een suffe spijkerbroek, sportsokken, teveel haar op teveel plekken, en dit alles gepaard gaande met een totaal gebrek aan manieren en galanterie. Goh, waarom zou mijn persoonlijke vriendjesteller toch op driekwart buitenlandse mannen staan?
Shit als ik dat wist had ik haar aan de haren naar buiten getrokken, of vinden jullie dat ook heeeeeeeeerlijk?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:02 schreef NOOB-Inc. het volgende:
[..]
Maar ja, wat dat betreft zijn wij vrouwen anders dan mannen. Wij vinden het heeeeeeeerlijk om lang te tutten. En als er dan ook nog iemand op je wacht is het hele feest compleet.
kijk eens om je heen.quote:
Buitenlanders hebben ook een persoonlijkheid hoor.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet te zeggen, maar misschien omdat je hier wel heel erg laat zien dat het jou om het uiterlijk gaat.
Dat durven jullie toch niet. Braaf wachten en pootjes geven, daar zijn jullie goed in.quote:Shit als ik dat wist had ik haar aan de haren naar buiten getrokken, of vinden jullie dat ook heeeeeeeeerlijk?
dat is ongeveer even vergelijkbaar met de vrouw waarvan het gezicht vol zit met groene tatoages. tuurlijk heb je overal vrouwen die zich er niet mooier op maken. ik zie dagelijks genoeg mooiere oudere hollandse vrouwen. mooier dan niet-hollands zeg maar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
WAAAAT? vind jij rood stekelhaar, een wortelbroek, dikke truien mooi?![]()
![]()
Kom jij achter, mijn huidige ex logeert nog steeds in het blijf van mijn lijf huisquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:05 schreef NOOB-Inc. het volgende:
[..]
Dat durven jullie toch niet. Braaf wachten en pootjes geven, daar zijn jullie goed in.
Net alsof ze in Duitsland, Frankrijk, Engeland of Spanje wel eeuwig mooi blijven. Wat een bullshitquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
WAAAAT? vind jij rood stekelhaar, een wortelbroek, dikke truien mooi?![]()
![]()
Ehm ja ik wil wel een vent die er enigszins leuk en verzorgd uitziet, wie niet! Dat willen jullie toch ook als ik dit topic zo doorlees? En ik had het ook over de manieren, de hollandse man is echt een lompe boer vergeleken bij mannen uit andere landen. Maar laat ik het hele emancipatiegejank niet aanzwengelenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet te zeggen, maar misschien omdat je hier wel heel erg laat zien dat het jou om het uiterlijk gaat.
Klopt, de gemiddelde hollandse man is een lafaard en slaaf van zijn vrouw, dit willen vrouwen helemaal niet, waarom denk je dat er zoveel hollandse vrouwen een buitenlander willen, die zijn veel mannelijker zonder grof/laag te zijnquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:05 schreef NOOB-Inc. het volgende:
[..]
Dat durven jullie toch niet. Braaf wachten en pootjes geven, daar zijn jullie goed in.
met welke vrouwen die niet-nederlands zijn moet ik ze vergelijken?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:04 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
geef eens een voorbeeld aub
Dude, ik zie overal dezelfde stereotypen lopen, alle vrouwen hiero in nederland doen hun haar eraf, laten de make up voor wat het is, kopen "multifunctionele" schoenen en andere kleding wat vooral heel fijn zit, zetten een grote stoel voor het raam en gaan achter de geraniums hangen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat is ongeveer even vergelijkbaar met de vrouw waarvan het gezicht vol zit met groene tatoages. tuurlijk heb je overal vrouwen die zich er niet mooier op maken. ik zie dagelijks genoeg mooiere oudere hollandse vrouwen. mooier dan niet-hollands zeg maar.
even voor de duidelijkheid, die van mij is surinaams, maar ook daar zijn uitzonderingen in![]()
Hoef je in ieder geval niet meer op haar te wachten. Slimme zet. Oh nee, toch niet.quote:Kom jij achter, mijn huidige ex logeert nog steeds in het blijf van mijn lijf huis
Ga naar italia en kijk. Milfworld!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:06 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Net alsof ze in Duitsland, Frankrijk, Engeland of Spanje wel eeuwig mooi blijven. Wat een bullshit.
En de stevige lompe vrouw die de Nederlandse vrouw zogenaamd zou zijn volgens de TS kom ik eigenlijk vrij weinig. Maar ik ben dan ook vaker in de stad te vinden dan tussen de aardappelen
dat karakter bedoel je?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kom jij achter, mijn huidige ex logeert nog steeds in het blijf van mijn lijf huis
Achteraf gezien hoef ik niet meer te wachten neequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:07 schreef NOOB-Inc. het volgende:
[..]
Hoef je in ieder geval niet meer op haar te wachten. Slimme zet. Oh nee, toch niet.
uit alle andere continentenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met welke vrouwen die niet-nederlands zijn moet ik ze vergelijken?
Gisteren keek ik Memories Tour D'Amour. Een vrouw bezocht haar oude lover op Corfu. Die Griek ging helemaal uit zijn dak. Noemde haar een grote schat, een snoepje, droeg haar op handen, was vurig! Later zag ik pas dat die vrouw haar Nederlandse man ook meehad. Wat een slappe jandoedel, hij deed helemaal niks en zat daar maar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:06 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
Klopt, de gemiddelde hollandse man is een lafaard en slaaf van zijn vrouw, dit willen vrouwen helemaal niet, waarom denk je dat er zoveel hollandse vrouwen een buitenlander willen, die zijn veel mannelijker zonder grof/laag te zijn
nou dan zou ik als ik jou was maar eens de troep uit je ogen wrijven. we hebben het hier over vrouwen toch? die mooier oud worden dan een italiaanse, spaanse en eigenlijk al het 'mediterane' en afrikaans gebied beslaan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:08 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
uit alle andere continenten
vet heb je in alle culturen en als mediterraanse vrouwen hun uiterlijk bijhouden blijven ze echt wel mooiquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou dan zou ik als ik jou was maar eens de troep uit je ogen wrijven. we hebben het hier over vrouwen toch? die mooier oud worden dan een italiaanse, spaanse en eigenlijk al het 'mediterane' en afrikaans gebied beslaan?
misschien is je smaak anders en val je op vet en afgeragd met een dikke vette hangpens, ogen die eruit zien of ze een bange geslagen hond zijn etc. dat mag natuurlijk ook.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:49 schreef LasTeR het volgende:
Ik vind Indonesische meisjes altijd wel mooi, maar dan wel met 1 Nederlandse ouder.
Dude ben jij van de wereld ofzo? Nergens worden vrouwen zo mooi oud als in de mediterrane gebieden, mede door het weer, het eten, de natuur en het lak aan stress. Hier worden vrouwen kapotgemaakt door regels opgelegd door beha verbrandende vrouwen. Je ziet aan nederlandse vrouwen dat ze langzaam mannen worden, en dat is een angstvallig fenomeen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou dan zou ik als ik jou was maar eens de troep uit je ogen wrijven. we hebben het hier over vrouwen toch? die mooier oud worden dan een italiaanse, spaanse en eigenlijk al het 'mediterane' en afrikaans gebied beslaan?
misschien is je smaak anders en val je op vet en afgeragd met een dikke vette hangpens, ogen die eruit zien of ze een bange geslagen hond zijn etc. dat mag natuurlijk ook.
Nee joh, hoe kom je daar nou bij. Ze zijn gewoon zelfstandiger geworden, niet lelijker. Mannen waren vroeger omdat je ze nodig had. Nu niet meer, nu is het leuk voor erbij, zeggen ze.quote:Je ziet aan nederlandse vrouwen dat ze langzaam mannen worden, en dat is een angstvallig fenomeen.
wat een lesbo opmerking.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:17 schreef NOOB-Inc. het volgende:
[..]
Nee joh, hoe kom je daar nou bij. Ze zijn gewoon zelfstandiger geworden, niet lelijker. Mannen waren vroeger omdat je ze nodig had. Nu niet meer, nu is het leuk voor erbij, zeggen ze.
Ga heen, je kunt niet ontkennen dat vrouwen werkelijk nergens waren op de wereld zonder mannen. En je kunt ook niet ontkennen dat het zwaar tegennatuurlijk is dat vrouwen de zorg op hun kinderen laten vallen om aan hun "carriere" te werken. Dat gebeurt niet zo massaal in landen als italia waardoor vrouwen vrouwen blijven en mooi blijven. Die geëmancipeerde mokkels die als gelijk aan mannen willen worden beschouwd verdienen de stempel vrouw niet eens.quote:
indeed.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ga heen, je kunt niet ontkennen dat vrouwen werkelijk nergens waren op de wereld zonder mannen. En je kunt ook niet ontkennen dat het zwaar tegennatuurlijk is dat vrouwen de zorg op hun kinderen laten vallen om aan hun "carriere" te werken. Dat gebeurt niet zo massaal in landen als italia waardoor vrouwen vrouwen blijven en mooi blijven. Die geëmancipeerde mokkels die als gelijk aan mannen willen worden beschouwd verdienen de stempel vrouw niet eens.
Praat me er niet van,quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:25 schreef HPoi het volgende:
[..]
indeed.
Enne: "Noemde haar een grote schat, een snoepje, droeg haar op handen, was vurig!", het lijkt een trend te worden dat NL-vrouwen/meiden dat juist helemaal niet willen. Ja wat moet je dan?![]()
Hé, dat is ook toevallig. Kom ik er hier net eentje tegen.quote:Inderdaad, vrouwen moeten hun kinderen eens opvoeden, daarom zitten er hier ook zoveel kutkinderen.
Jij vind het normaal dat een man thuis zit op kinderen te passen en jij het geld verdient? Ben je een dolle mina ofzo?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:25 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Als jij dat denkt, vind ik dat prima. Persoonlijk vind ik het wel oké als de man ook voor zijn kind zorgt. Je hebt hem.haar toch samen gekregen. En de reden dat vrouwen mooi blijven als ze thuis zitten begrijp ik ook niet helemaal. Maar goed, ieder zijn mening toch? No hard feelings denk ik zo.
Justum. Wat wil je nou? (en wat moet ik met een mannelijke vrouw ? )quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Praat me er niet van,
+Zal ik de deur openhouden?
-Nee hoor dat hoeft niet, ik ben "geëmancipeerd"
+Ok
-Wat zijn mannen toch lompe lullen!
Ik weet het niet, maar mijn vrouw blijft zich mooi kleden, en houdt mooi lang haar tot ze niet meer kan. Ik geloof niet dat een vrouw zich gelukkig kan voelen met kort haar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:28 schreef HPoi het volgende:
[..]
Justum. Wat wil je nou? (en wat moet ik met een mannelijke vrouw ? )
Stel he, en dan zeg ik stel he, We gaan lekker heeel erg veel verdienen, we dumpen het kind bij een creche, daarna naar school, nemen een au pair, daarna een kindermeisje, en dan het huis uit. G-E-N-I-A-A-L wij kunnen lekker "geld" verdienen en zetten een ontspoord kind op de wereld wat is opgevoed door iedereen behalve de moeder omdat ze geld wilt verdienen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:29 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Wat zou daar verkeerd aan zijn? Stel: je trouwt een dolla mina, ik zeg stel hé. Zij verdient vervolgens twee keer zoveel dan jij. En stel: je houdt zoveel van je kind dat je het niet erg vindt om hem/haar op te voeden, wat doe je dan?
Omdat je niet weet hoe een echte man eruit zietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:58 schreef Aventura het volgende:
Laten we het eens over de Hollandse man hebben. Lange slungels met dun melkboerehondehaar gemodelleerd met gel, een suffe spijkerbroek, sportsokken, teveel haar op teveel plekken, en dit alles gepaard gaande met een totaal gebrek aan manieren en galanterie. Goh, waarom zou mijn persoonlijke vriendjesteller toch op driekwart buitenlandse mannen staan?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Stel he, en dan zeg ik stel he, We gaan lekker heeel erg veel verdienen, we dumpen het kind bij een creche, daarna naar school, nemen een au pair, daarna een kindermeisje, en dan het huis uit. G-E-N-I-A-A-L wij kunnen lekker "geld" verdienen en zetten een ontspoord kind op de wereld wat is opgevoed door iedereen behalve de moeder omdat ze geld wilt verdienen.
Lucky guy!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar mijn vrouw blijft zich mooi kleden, en houdt mooi lang haar tot ze niet meer kan. Ik geloof niet dat een vrouw zich gelukkig kan voelen met kort haar.
Vrouwen moeten kinderen opvoeden, mannen kunnen dat helemaal niet. Die zijn veel te grof/ongevoelig.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:33 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Dat zeg ik toch niet? Ik zou niet weten waarom een vader het niet net zo goed kan. Ik heb het woord creche niet gebruikt toch? En daarbij: je doet het toch in overleg met elkaar? Het is niet zo dat vrouwen de wereld overnemen ofzo. Je klinkt een beetje alsof je bang voor zulke vrouwen bent.
Denk je werkelijk dat ik bang ben voor een achtergestelde groep als de vrouwen? Het is enkel willen wat ze niet hebben. Vrouwen willen ineens spierballen hebben omdat mannen ze hebben, vrouwen willen op boorplatforms werken omdat mannen dat doen. Waarom in godsnaam, waarom? Wat voor een ramp is het om een kind op te voeden, eten te koken, en met wijn op de bank te zitten mooi te zijn? leg me dat eens uit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:33 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Dat zeg ik toch niet? Ik zou niet weten waarom een vader het niet net zo goed kan. Ik heb het woord creche niet gebruikt toch? En daarbij: je doet het toch in overleg met elkaar? Het is niet zo dat vrouwen de wereld overnemen ofzo. Je klinkt een beetje alsof je bang voor zulke vrouwen bent.
Mannen zijn te grof om kinderen op te voeden? Waarom neem je ze dan?quote:Die zijn veel te grof/ongevoelig.
Ik denk dat je iets meer bij jouw natuurlijke zelf moet komen te staan, puur natuurlijk gezien hoort een man nadat de beurt is geweest de vrouw aan het lot over te laten, omdat wij niet zulke klootzakken zijn bieden we aan monogaam te zijn en financieel bij te staan, wat wil je nog meer?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:36 schreef NOOB-Inc. het volgende:
[..]
Mannen zijn te grof om kinderen op te voeden? Waarom neem je ze dan?
Ik hoef ook niks te maken te hebben met meisjes/vrouwen die beweren 'geëmancipeerd' te zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:34 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Nou tuvai, met zulke liefelijke taal zullen er niet veel aankloppen hoor.
Omdat je een vrouw hebt die ze voornamelijk opvoed.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:36 schreef NOOB-Inc. het volgende:
[..]
Mannen zijn te grof om kinderen op te voeden? Waarom neem je ze dan?
Ten eerste: als het geen ramp is, waarom doen mannen daar dan zo moeilijk over? En ten tweede: misschien willen vrouwen ook wel een leven buiten die 4 muren waar jullie ze binnen willen houden. Mijn sociale contacten gaan verder dan die 4 muren.. En belspelletjes wordt je ook snel zat. Daarom.quote:Wat voor een ramp is het om een kind op te voeden, eten te koken, en met wijn op de bank te zitten mooi te zijn? leg me dat eens uit.
Wat een onzin, de man legt de taak op vrouwen om voor kinderen horen te zorgen? Dat heet natuurlijk gedrag. Wist je dat een man zelfs een periode van jaloezie heeft als het kindje geboren is? De vrouw heeft een heel andere band met een kindje wat in haar buik gemaakt wordt, vandaar dat die band iets speciaals is waar ze wat mee dient te doen, ipv haar kind uit handen geven aan een vreemdeling die toevallig een spermacel bij haar ei heeft gebracht.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat vrouwen tegenwoordig los willen komen van de taken die hen vroeger werden opgelegd. Niet zozeer omdat ze mannen willen zijn.
Altijd al zo'n vader willen hebben. Mijn vader was wel vaak thuis en daar heb ik goede herinneringen aan trouwens.quote:Omdat je een vrouw hebt die ze voornamelijk opvoed.
En toen werd je een man. Je sociale contacten hou je maar in je buurt, of je laat vriendinnen langskomen, of je gaat lekker sporten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:38 schreef NOOB-Inc. het volgende:
[..]
Ten eerste: als het geen ramp is, waarom doen mannen daar dan zo moeilijk over? En ten tweede: misschien willen vrouwen ook wel een leven buiten die 4 muren waar jullie ze binnen willen houden. Mijn sociale contacten gaan verder dan die 4 muren.. En belspelletjes wordt je ook snel zat. Daarom.
Omdat wij moeten werken voor de vrouw, dat is een natuurlijke oerdrift begrijp dat eens vrouw! En wat mij betreft mag je ook wel theekransjes houden je doet maar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:38 schreef NOOB-Inc. het volgende:
[..]
Ten eerste: als het geen ramp is, waarom doen mannen daar dan zo moeilijk over? En ten tweede: misschien willen vrouwen ook wel een leven buiten die 4 muren waar jullie ze binnen willen houden. Mijn sociale contacten gaan verder dan die 4 muren.. En belspelletjes wordt je ook snel zat. Daarom.
1, ik kijk heel goed welk vlees ik in de kuip heb, ik kijk zelfs naar de schoonmoeder, en nee Ik zou mijn best doen een warme vader te zijn, en mijn aandeel in het gezin zo groot mogelijk te maken. Maar er zou ongetwijfeld een periode komen waarin ik moet wennen aan de situatie.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:41 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Dus Pizza, als jij onverhoopt met je toekomstige dolle mina een kind krijgt, vind je jezelf een vreemdeling? Is toch ook raar, wees nou even eerlijk.
Oh, maar dat is ook logisch. Helemaal met je eens, maar zou de vrouw niet moeten wennen dan? Eerst werken en dat ineens moeten laten vallen? Weg collegas, weg contacten. Dat is dan toch ook zo of niet?quote:Maar er zou ongetwijfeld een periode komen waarin ik moet wennen aan de situatie.
Zo als ik al zei, een vrouw heeft al vanaf het prille begin een band met het ongeboren vruchtje, een band die onbegrijpelijk voor te stellen is als man zijnde, en die tevens ongeevenaard blijft. Natuurlijk is het wennen voor een vrouw, maar ze zou het sneller accepteren omdat ze al een liefdesband heeft met het kindje. Heb je weleens een huisdier gekregen samen met broertjes of zusjes??quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:45 schreef NOOB-Inc. het volgende:
[..]
Oh, maar dat is ook logisch. Helemaal met je eens, maar zou de vrouw niet moeten wennen dan? Eerst werken en dat ineens moeten laten vallen? Weg collegas, weg contacten. Dat is dan toch ook zo of niet?
dat zegt ook niemand, maar 40 uur per week werken is ook niks, een dagje per week kan misschien nog wel, en je kan sporten natuurlijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:48 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Eh... even omschakelen. Ja, ik heb een huisdier ja. Dat van die extra band met het kind is trouwens wel waar. Ik vind het alleen geen reden om dan ook maar 24/7 thuis te moeten zitten.
We komen er wel. Ik krijg al steeds meer rechten. Ik mag al gaan sporten.quote:dat zegt ook niemand, maar 40 uur per week werken is ook niks, een dagje per week kan misschien nog wel, en je kan sporten natuurlijk
Zeg ik ook niet, het zorgen voor een kind is enkel in het prille begin een dagtaak, daarna zul je merken dat je er alleen maar van geniet, en ik denk ook dat het voor een vrouw belangrijk is de taak van het opvoeden op zich te nemen totdat het kind zelfstandig is puur voor haar eigen vrouwelijkheid.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:48 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Eh... even omschakelen. Ja, ik heb een huisdier ja. Dat van die extra band met het kind is trouwens wel waar. Ik vind het alleen geen reden om dan ook maar 24/7 thuis te moeten zitten.
voor dit soort praat kreeg ik laatst een weekje, ipv jouw 48 uur.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:33 schreef Tuvai.net het volgende:
Het zinnetje "Ik ben geëmancipeerd" ligt wat mij betreft op hetzelfde niveau als alle zinnetjes waar "discriminatie" en "racisme" in voor komen.
Ik hekel wijven die beweren geen mannen nodig te hebben. Als dat zo is, dan sterf je maar lekker uit, aangekoekte grafkut. Zijn meestal wel van die wijven die bij jou, als jongen zijnde, aankloppen als er bijvoorbeeld meubels versjouwd moeten worden.
Emancipatie? Ja, als het hún uitkomt.
ik heb idd wel gelachen om de stupditeitquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:08 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Het was een geinige discussie, toch? Misschien kom ik morgen nog even met de ultieme reden dat vrouwen net zoveel rechten hebben om te werken als mannen. Eerst maar op tijd naar bed. (Werken, carriere, je kent het wel).
Slaap er nog een nachtje over, Ciao bella!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:08 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Het was een geinige discussie, toch? Misschien kom ik morgen nog even met de ultieme reden dat vrouwen net zoveel rechten hebben om te werken als mannen. Eerst maar op tijd naar bed. (Werken, carriere, je kent het wel).
en dit is een opsomming van de hollandse vrouw?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:15 schreef Napalm het volgende:
Dikke tieten
Dikke reet
Onprettig gestoord
Wil alles (kinderen, carriere, partner, etc)
Weet iets van internet
Kan niet rijden
helaas wel. Daarom val ik ook altijd op Belgische en Franse meisjesquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:22 schreef zoalshetis het volgende:
en dit is een opsomming van de hollandse vrouw?
ze zijn fokkin mannelijk niet normaal meer, angstaanjagend gewoon. elegante vrouwen zijn hier in NL iig niet meerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:40 schreef slaapkamermug het volgende:
Noem hier alle vooroordelen over HOLLANDSE vrouwen. En discussieer of ze waar zijn of niet. En of buitenlandse vrouwen beter zijn dan HOLLANDSE vrouwen.
Ik vind HOLLANDSE vrouwen vaak vrij grof en mannelijk. Als je dan in Nederland een leuk meisje ziet, blijkt vaak dat ze buitenlandse ouder(s) hebben. Veel fijner en vrouwelijker qua bouw ook.
Topbijdrage! Meneer-ik-weet-alles-van-vrouwen-maar-kan-ze-alleen-niet-krijgen.quote:Dikke tieten
Dikke reet
Onprettig gestoord
Wil alles (kinderen, carriere, partner, etc)
Weet iets van internet
Kan niet rijden
Zouden ze ook voor jou vallen? Ik denk het wel. Je taalgebruik is in ieder geval romantisch te noemen.quote:helaas wel. Daarom val ik ook altijd op Belgische en Franse meisjes
Dan heb je een probleem. Op zoek dan maar naar een vrouwelijke man? Of vind je het gewoon stoer om zo'n reactie te posten? Is overigens wel mislukt. Echt indruk maakt het niet. Afgeven op vrouwen waar ze niks van weten, en ondertussen laten ze op deze manier zien dat de nederlandse man (jongetje denk ik eigenlijk), ook maar een prutsertje is. Jammer dat ie zichzelf zo hoog inschat, maar ja, het is ook makkelijk stoer doen op I-net hé.quote:ze zijn fokkin mannelijk niet normaal meer, angstaanjagend gewoon. elegante vrouwen zijn hier in NL iig niet meer
Ingeruild, een aantal andere knullen begonnen hem te gebruiken dus heb ik mijn eigen maar gemaakt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:34 schreef Ltd. het volgende:
waar is je onderbroek avatar gebleven?
Ik denk dat de qua wereldniveau de nederlandse mannen er beter uitzien dan de nederlandse vrouw. Wel heel erg makkelijk om gelijk "je kan ze niet krijgen" te roepen wanneer hij kritiek heeft. Wij hoeven jullie niet eensquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:18 schreef NOOB-Inc. het volgende:
[..]
Topbijdrage! Meneer-ik-weet-alles-van-vrouwen-maar-kan-ze-alleen-niet-krijgen.![]()
Ook al niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:37 schreef a-child-in-chains het volgende:
Effe kijken wat mijn tante over Nederlandse vrouwen te zeggen had:
*Ze willen om het jaar een heel nieuw interieur incl. nieuwe koelkast, bankstel en magnetron.
28 jaar, en nog steeds bij mijn "eerste". Ook al niet dus.quote:*Nederlandse vrouwen zijn sletten. En sletten rond.
lief? mwah, lekker? mwah, zacht? te mager gok ik, meegaand? neuh, lekker zacht? zie bij zacht, blond? we've got a winner... het voordeel van die haarkleur weet ik dan weer niet.... in totaal: niet echt.quote:*Hier mijn vooroordeel:
Hollandse vrouwen zijn lief, lekker, zacht, meegaand, lekker zacht en blond.
En dat kun je niet zeggen van al die spaanse en italiaanse en al dat ander mediterranne tuig
Ik zal het mijn moeder zeggenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:48 schreef a-child-in-chains het volgende:
Blond = Zacht![]()
Hoe blonder hoe beter! Dat doet het em wel voor mij...
Hell no, met een brunette heb je meer pret!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:48 schreef a-child-in-chains het volgende:
Blond = Zacht![]()
Hoe blonder hoe beter! Dat doet het em wel voor mij...
Hollandse vrouwen of vrouwen in t algemeen??quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:41 schreef Jett het volgende:
Gewoon alleemaal hoeren zonder zelfrespect.
Nee man, alleen dat nederlandse tuig.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:44 schreef KumA het volgende:
[..]
Hollandse vrouwen of vrouwen in t algemeen??
De normen en waarden zijn idd ver te zoeken bij de gemiddelde breezah slet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:46 schreef Jett het volgende:
[..]
Nee man, alleen dat nederlandse tuig.
Ook bij vrouwen in de 30 hoor.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De normen en waarden zijn idd ver te zoeken bij de gemiddelde breezah slet.
Ik ook nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:35 schreef JvdK het volgende:
Hollandse vrouwen zijn makkelijk "Neuk-Baar" grof gezegt maar het is nou eenmaal zo.. (Daarom heb ik geen hollandse vrouw)
Nee hoor. Als je alles gelezen had ipv. alleen maar een losse flodder neer te zetten had je geweten dat we er zelf voor werken. Tot groot genoegen van iedereen hier.quote:Ze zijn op je geld uit.
Daar heb je helemaal gelijk in. Lomp, lomper, lompst.quote:iets wat de meeste Nederlandse mannen nog moeten leren.
Nu vraag ik me af he, waar spot jij vrouwen, er zijn volgens mij wel genoeg vrouwelijk vrouwen in nederland, maar ja.. ergens let ik daar niet op... de meeste mannen zijn godzijdank wel echt mannelijk!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:40 schreef slaapkamermug het volgende:
Ik vind HOLLANDSE vrouwen vaak vrij grof en mannelijk.
hoi!!!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:05 schreef NOOB-Inc. het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Lomp, lomper, lompst.
hoe bedoel je dat, dat ze sletterig zijn.. ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:35 schreef JvdK het volgende:
Hollandse vrouwen zijn makkelijk "Neuk-Baar" grof gezegt maar het is nou eenmaal zo.. (Daarom heb ik geen hollandse vrouw)
Hey!quote:hoi!!!
Maar er zijn ook mannen die dat wel doen, maar daar word je na een klein poosje echt wel gek van!
Wat wil je daar nou mee zeggen dan?quote:Noem eens een nederlands modehuis behalve C&A.
heb je ooit wel eens lelijke mannen gezien..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:38 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
Ik denk dat de qua wereldniveau de nederlandse mannen er beter uitzien dan de nederlandse vrouw. Wel heel erg makkelijk om gelijk "je kan ze niet krijgen" te roepen wanneer hij kritiek heeft. Wij hoeven jullie niet eens![]()
vraag ik mij ook af ja.. wat maakt kleding uit.. ik bedoel.. als je bij de goede winkels komt kun je je best elegant kleden.. !!!! en ook bij de c&a hebben ze wel tof spul.. heb laatst nog mooi shirtje gekocht daaar!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:19 schreef NOOB-Inc. het volgende:
[..]
Wat wil je daar nou mee zeggen dan?
Gras is altijd groener bij de buren?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:25 schreef Napalm het volgende:
[..]
helaas wel. Daarom val ik ook altijd op Belgische en Franse meisjes
Lianne, ga naar een willekeurig vakantie land, en vraag daar aan jongens tot een jaar of 25 waarom ze nederlandse vrouwen zo "leuk" vinden.. Wedden dat 9 van de 10 zeggen: "Doen hun broek zo uit.."quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:16 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat, dat ze sletterig zijn.. ?
open je ogen eens man! dat zijn ze lang niet allemaal
Ononbetrouwbaarquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:25 schreef Arjan662 het volgende:
fransaises/italiaansaises/duitseres:elegant cultuur sexy modieus wispelturig onbetrouwbaar
nederlandses:overal on- voor plaatsen
Ik doel ook niet alleen op het strand, maar ook op het uitgaan s'avonds. Juist als ik uitga doe ik extra mijn best, maar de Duitse dames vinden het volgens mij allemaal wel best met die kleding van ze.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:57 schreef Arjan662 het volgende:
Tja studenten, dat is een apart slag en het strand is ook geen plek om je op je best te kleden, nietwaar?
fransaises/italiaansaises/duitseres:quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:04 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Ik doel ook niet alleen op het strand, maar ook op het uitgaan s'avonds. Juist als ik uitga doe ik extra mijn best, maar de Duitse dames vinden het volgens mij allemaal wel best met die kleding van ze.
Aandacht hebben en nemen voor elkaar, dat is belangrijk. Dit zie ik echter veel te weinig terug in mijn omgeving.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:36 schreef SHE het volgende:
Misschien is dat wel waar; ik ben zelf een mix en ben wat dat betreft echt een trutje
ik wil een man die zoete woordjes fluistert, zo zoet dat menigeen ervan moet kotsen, ik wil dat hij galanter is dan de prins uit doornroosje, ik wil dat hij mijn voetjes kust en dat hij een koosnaampje voor me heeft ;')
In ruil voor deze belachelijke eisen, zorg ik wel dat mijn haar dagelijks in de krul gaat, mijn nagels altijd gelakt zijn en hij elke dag met culinaire heerlijkheden wordt verwend.
Bij neerlandse vriendinnen zie ik deze wisselwerking niet echt terug, maar dat kan ook toeval zijn.
Wanneer ik in Duitsland kom, valt het me vaak op dat zoveel meisjes (of eigenlijk jongeren in het algemeen) zich nogal 'alto' kleden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:40 schreef Cheesecake het volgende:
Duitse vrouwen elegant....
Was afgelopen zomer op vakantie in een van Duitsers vergeven badplaats en ik kan je vertellen dat die kleding die de Duitse dames dragen misschien nog wel lelijker is dan de befaamde lederhosen. Zelfde goldt eigenlijk voor mijn Duitse medestudentes. In de winter dragen ze standaard een fleecetrui met een een geblokte bloes, een stretchspijkerbroek en bergschoenen en in de zomer wordt de trui verwisseld voor een Tweety t-shirt. Suss, nicht?
Ik ben Nederlands maar ik denk er precies hetzelfde over als jijquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:36 schreef SHE het volgende:
Misschien is dat wel waar; ik ben zelf een mix en ben wat dat betreft echt een trutje
ik wil een man die zoete woordjes fluistert, zo zoet dat menigeen ervan moet kotsen, ik wil dat hij galanter is dan de prins uit doornroosje, ik wil dat hij mijn voetjes kust en dat hij een koosnaampje voor me heeft ;')
In ruil voor deze belachelijke eisen, zorg ik wel dat mijn haar dagelijks in de krul gaat, mijn nagels altijd gelakt zijn en hij elke dag met culinaire heerlijkheden wordt verwend.
Bij neerlandse vriendinnen zie ik deze wisselwerking niet echt terug, maar dat kan ook toeval zijn.
Ach..ik betwijfel of het echt een geografisch iets is , misschien toch een state of mindquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:48 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik ben Nederlands maar ik denk er precies hetzelfde over als jij
Ik denk dat het de stem is:quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:25 schreef Veroniek het volgende:
[..]
Gras is altijd groener bij de buren?![]()
die uitzonderingen worden vergeten, iedereen praat hier in het algemeen over de vrouwen, genoeg vrouwen die niet voor iedere man hun benen wijd doen!!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:21 schreef JvdK het volgende:
[..]
Lianne, ga naar een willekeurig vakantie land, en vraag daar aan jongens tot een jaar of 25 waarom ze nederlandse vrouwen zo "leuk" vinden.. Wedden dat 9 van de 10 zeggen: "Doen hun broek zo uit.."
Tuurlijk zijn er uitzonderingen, en ook is het zo dat als man het met 30 vrouwen doen hun stoer en zijn en vrouwen een hoer.. Maar je verandert er niks aan.. Die dolle vrouwen in de jaren '70 hebben een goede stap gedaan, maar de huidige jeugd (bedoel ik die breezâh sletjes mee) vertyfen alles weer.. Vrouwen zijn geen objecten maar mensen.. (Zullen ze ook eens tegen TMF en al die clipmakers moeten vertellen)
Ik vind dit een zeer zinnig toppic.. Jammer dat het aan het dood bloeien is..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:59 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Toch nog een hele discussie geworden.Grappig! Jammer dat de jongens langzaam afhaken.
nee er schieten me telkens nieuwe dingen binnen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:48 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Jij gaat graag met jezelf in discussie zie ik?
Oh ging dit niet over hollandse vrouwen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:52 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Goh, je bent een vrouwenkenner? Eigenlijk heb ik geen flauw idee wat je hier nu mee wil zeggen eigenlijk.....
niemand ophemelen toch?quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:55 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Jawel ,daar heb je we gelijk in, maar ik weet niet wie je nu aan het ophemelen bent. De hollandse of de buitenlandse.
zegt, weet ik toch niet over wie je het hebt? Nederlandse of niet.quote:Bloeien op jonge leeftijd, maar takelen ook zeer snel af
alles gaat over de nederlandse vrouw.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:02 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Oké, oké, maar als je dit
[..]
zegt, weet ik toch niet over wie je het hebt? Nederlandse of niet.
En daar gaat het bij de mannen natuurlijk helemaaaal niet omquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Er staat ergens een beschrijving van de Hollandse man op pagina 1 (geloof ik), door Aventura.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:22 schreef Lianne__ het volgende:
Je wil niet weten hoe ze er zelf uit zien denk ik......
Ik praate enkel in het algemeen vanuit wat ik zie hequote:Op zaterdag 2 september 2006 13:02 schreef Alicey het volgende:
Wel weer grappig al die generalisaties en vooroordelen.![]()
Ik denk dat ik maar ga emigreren.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:03 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Dank voor deze zinnige en doordachte bijdrage. We zullen er ons voordeel mee doen. Vooral je spannende en onderhoudende verhaal over je username heeft me diep geraakt. Ontroerend gewoon.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:05 schreef Lianne__ het volgende:
hoe intelligent sommige FOK!kers wel niet zijn, ik ben het met mijn bovenbuurvrouw eens!
quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:06 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Nou hé, bizar dat zulke holbewoners nog bestaan.
quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:20 schreef Lianne__ het volgende:
en skazminko is niet de enige.......
quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:22 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Nou is Skazminko wel een topper wat betreft lompheid hoor. Ik denk dat ie niet eens weet hoe je IQ schrijft...
quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:23 schreef Lianne__ het volgende:
Inderdaad, waarschijnlijk snapt ie het topic ook niet, maar dat is een bijzaak, lomp blijft hij!
quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:24 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Klopt, dat wil ik ook niet weten, hèhè.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:26 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Het valt me trouwens op dat de mannen niet meer reageren. Hebben we nu gewonnen?![]()
Laat ik nou inderdaad niet bepaald gevoel voor humor hebben, maar Hans Teeuwen wel erg grappig vinden... hmmm... wat zegt dat dan over jou?quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:18 schreef Skazminko het volgende:
Maarja, jullie vrouwen zullen hem vast niet grappig vinden, gevoel voor humor is de meeste vrouwen ook vreemd weet ik uit ervaring.![]()
Voor een echte ras-rel-nicht wel waarschijnlijkquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:24 schreef steeg het volgende:
geen humor, absurde stemmingswisselingen, zelfingenomen, lelijk van veraf, grote bek, geen passie, haters, ego mentaliteit, krenterig, zuinig en argwanend.
mysoginie is geen geesteziekte maar een goed onderbouwde mening.
Kan ik helemaal in mee gaan. Ook de eigenschap het baasje in een relatie/huishouden te willen zijn vind ik een heel vervelende, die veel Hollandse vrouwen hebben. Alles moet volgens haar visie en als je daar tegenin gaat breekt de hel los.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:24 schreef steeg het volgende:
geen humor, absurde stemmingswisselingen, zelfingenomen, lelijk van veraf, grote bek, geen passie, haters, ego mentaliteit, krenterig, zuinig en argwanend.
Volgens mij zijn sommige vrouwen zelfs niet gelukkig als er niets te klagen valt. Het is essentieel voor hun geluksbeleving dat er iets te klagen is.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:57 schreef Cool_Runner het volgende:
[..]
Kan ik helemaal in mee gaan. Ook de eigenschap het baasje in een relatie/huishouden te willen zijn vind ik een heel vervelende, die veel Hollandse vrouwen hebben. Alles moet volgens haar visie en als je daar tegenin gaat breekt de hel los.
Ben ik het nou helemaal mee eensquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:59 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Volgens mij zijn sommige vrouwen zelfs niet gelukkig als er niets te klagen valt. Het is essentieel voor hun geluksbeleving dat er iets te klagen is.![]()
Nou, valt op zich wel mee hoor. Een beetje stangen vind ik gewoon ook wel leuk. Dan happen die mannen zo leuk. Vooral als ze dan ineens grof gaan zitten doen. Dan weten ze meestal niks meer te vertellen.quote:maar je lijkt het wel heel erg persoonlijk te nemen.
NOOIT?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:06 schreef misteriks het volgende:
paardetanden en koeiekont. weinig stijl en vaak lelijk silhouet. + walgelijke klanken uitbrabbelend.
zal nooit een NL chick lekker vinden
Dat is waar, misschien een kenmerk van "de Hollandse man" dat we zo snel happen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:05 schreef NOOB-Inc. het volgende:
[..]
Nou, valt op zich wel mee hoor. Een beetje stangen vind ik gewoon ook wel leuk. Dan happen die mannen zo leuk. Vooral als ze dan ineens grof gaan zitten doen. Dan weten ze meestal niks meer te vertellen.![]()
ok , er zijn een aantal fantastiche uitzonderingen, maar dat roep ik niet graag al te luidquote:
Ik weet niet of ik het wel wil leren. Het zou zo saai zijn als wij precies voldeden aan jullie eisen en jullie precies voldeden aan de onzequote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:13 schreef misteriks het volgende:
[..]
ok , er zijn een aantal fantastiche uitzonderingen, maar dat roep ik niet graag al te luid![]()
Sorry, tijd om te happen ;oquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:17 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Wat gebeurd hier? Krijg ik ineens iedereen mee? Wow, dat is nieuw!!
ik knap af op het gooische (?) accent, en ben zelf geen NLerquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:08 schreef Nexie het volgende:
[..]
misteriks, wat bedoel je met walgelijke klanken?
daar zou je nog van schrikken ! over smaken vallen te twisten, maar iets definieren als stijlvol kan al exacter zijn. Misschien is "stijlvol" op een subtiele (en daar komt de aap uit de mouw) manier de beste kanten van de vrouw te accentueren met een sensuele toets (of zoiets). en, die gave heeft de gemiddelde NLvrouw imho helaas niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:25 schreef parselmouth het volgende:
Tsja, wat is stijlvol? . Mannen bestempelen vaak hele andere dingen als stijlvol of sexy dan vrouwen.
Maar dit valt volgens mij bij Nederlandse mannen ook vaak tegen. Ik begin me nu toch echt af te vragen of wij vrouwen zo beinvloed hebben onder het motto van "als zij er geen moeite insteken, doen wij het ook niet"...quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:36 schreef misteriks het volgende:
[..]
daar zou je nog van schrikken ! over smaken vallen te twisten, maar iets definieren als stijlvol kan al exacter zijn. Misschien is "stijlvol" op een subtiele (en daar komt de aap uit de mouw) manier de beste kanten van de vrouw te accentueren met een sensuele toets (of zoiets). en, die gave heeft de gemiddelde NLvrouw imho helaas niet.
Hm, misschien heeft dat meer iets met de Hollandse mentalitieit te maken ofzo? Dat man en vrouw als puntje bij paaltje komt elkaar er ook niet op aanspreken (zie je vaak genoeg: vrouw komt terug van de kapper: "ik ben naar de kapper geweest!quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:39 schreef Nexie het volgende:
[..]
Maar dit valt volgens mij bij Nederlandse mannen ook vaak tegen. Ik begin me nu toch echt af te vragen of wij vrouwen zo beinvloed hebben onder het motto van "als zij er geen moeite insteken, doen wij het ook niet"...![]()
Toch meer negatieve dingen noemen dan maar?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:49 schreef misteriks het volgende:
we jagen de vrouwen hier wel weg zo; zijn ze nu ineens allemaal de kleerkast ingedoken ?![]()
Wat hebben toiletten met de aantrekkelijkheid van vrouwen te maken?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:07 schreef woniya het volgende:
Ik ben net van vakantie terug uit Frankrijk, maar ik heb niet veel meer aantrekkelijke mensen (meiden en kerels) gezien dan hier in Nederland hoor. Eerder afknappers, helemaal als je ziet hoe vies iedereen is, de toiletten daar bijvoorbeeld zijn niet om aan te zien zo vies, zelfs in de duurdere restaurants waar je met een air wordt geholpen.Dat zie je hier toch niet in die mate hoor.
Nederlandse vrouwen zijn misschien gemiddeld rijker en kunnen daardoor allemaal de nieuwste kleding betalen etc, maar ze missen gewoon iets van vrouwelijkheid in hun hersenen, maar daar kunnen jullie ook niks aan doen. Ik hoef iig nooit een nederlandse vrouw, zeker gezien ik weet dat er veel mooiere dames op de wereld zijn die ook nog eens een veel leuker karakter hebben.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:18 schreef Nexie het volgende:
[..]
Toch meer negatieve dingen noemen dan maar?
Dat herinner ik me ook van vakantie woniya, een groot deel van de aantrekkelijke (dan heb ik het niet alleen over kenmerken waar je niet veel aan kunt doen maar ook kleding, uitstraling) vrouwen waren Nederlands. Ik vond de rest een beetje 13 in een dozijn. Toch een beetje een "gras is groener" idee misschien, we zijn gewoon niet blij genoeg met wat we hebben!![]()
liever een Belske hequote:Op zaterdag 2 september 2006 21:29 schreef djenneke het volgende:
ben gemiddeld genomen zelf ook niet echt fan van de NL-man namelijk...
Nou eh... nee. Dat in iedergeval niet. Ik kom ongeveer maandelijks in de metropolis in Antwerpen, en als daar al wat aantrekkelijk manvolk rondloopt, dan blijkt het toch meestal uit Nederland afkomstig te zijn. Daarnaast was ik van de zomer een aantal dagen in de Ardennen. En riep ik vanaf het terras vol verbazing: "Goh, voor een Belg ziet die er niet eens zo heel slecht uit" (het was nog niet eens een lekkere vent, maar hij viel me gewoon nog wel mee).quote:
Veel plezier met een man zoeken buiten Nederland. Iedereen ziet jullie als hoer, dus trouwen zit er niet in.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:29 schreef djenneke het volgende:
ben gemiddeld genomen zelf ook niet echt fan van de NL-man namelijk...
ben ik met je eens, en dat geldt zowat voor heel west-europa.... het verschil in de "breedte" is hallucinant tgo m'n oosteuropees paradepaardje... gelukkig kunnen we hier nog "geld" verdienenquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:40 schreef djenneke het volgende:
Belgische vrouwen zijn meestal of erg lelijk, lelijke kleren, geen make-up terwijl ze het best kunnen gebruiken, vreemd haar), of ze zijn echt ontzettend mooi, maar die zijn wel ruim in de minderheid. Maar daartussenin heb je niet veel, is mijn idee.
Ik heb niet echt de behoefte te gaan zoeken, ben bijna 10,5 jaar al met hetzelfde schatje. Hij ziet me niet eens als hoer. Vreemd he?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:41 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
Veel plezier met een man zoeken buiten Nederland. Iedereen ziet jullie als hoer, dus trouwen zit er niet in.
Nederlandse mannen zijn daarintegen wel in trek in het buitenland.
Gezellig he? Dat is dan weer echt NL, gezelligheidquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:19 schreef misteriks het volgende:
NL-vrouwen gaan trouwens veel te graag in discussie![]()
Je vergeet bij jongens ook dik te vermeldenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:31 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Ik ben er eigenlijk wel uit. Nederlandse meisjes zijn dik, lelijk en te bijdehand. Nederlandse jongens zijn ook lelijk, denken dat ze stoer zijn en kunnen niet tegen nederlandse meisjes. Toch raar dat je dan zoveel nederlandse stelletjes ziet, maar goed.
Gaat meestal ook niet lang goed omdat de vrouw weer begint met zeuren en zeiken.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:31 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Ik ben er eigenlijk wel uit. Nederlandse meisjes zijn dik, lelijk en te bijdehand. Nederlandse jongens zijn ook lelijk, denken dat ze stoer zijn en kunnen niet tegen nederlandse meisjes. Toch raar dat je dan zoveel nederlandse stelletjes ziet, maar goed.
Dat komt door de eeuwenlange inteelt hèquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:40 schreef misteriks het volgende:
och ja , sarcasme is van overal he.
trouwens de theorie van gras ad overkant gaat niet helemaal op. ik denk dat iedereen het erover eens is dat de UK de grootste gedrochten van beide geslachten voortbrengt, en verder vind ik (behalve sommige franse) in geen enkel buurland een significante waaaw factor te bespeuren. zelfs de oost-europese vrienden die ik heb vragen zich af wat er in deze regio gebeurd is; en dat we hier wel spiegels hebben![]()
Ik vind eigenlijk dat dit topic vol zit met zeikende en zeurende mannen... valt me echt opquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:41 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
Gaat meestal ook niet lang goed omdat de vrouw weer begint met zeuren en zeiken.
Achter het aanrecht, bek dicht en mooi wezen trut!
Ik vind Britse jongens over het algemeen supersexy. Die chicks daar zijn echt niet om aan te zien, maar die jongens *zucht*.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:43 schreef caartyaait het volgende:
[..]
Dat komt door de eeuwenlange inteelt hè![]()
Ga er dan heenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:46 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ik vind Britse jongens over het algemeen supersexy. Die chicks daar zijn echt niet om aan te zien, maar die jongens *zucht*.
En dan heb ik het natuurlijk niet over Ron Weasly's met rood haar + bleke huid + sproeten he
Wel in de aars, maar jaquote:Op zondag 3 september 2006 09:43 schreef Ringo het volgende:
Ik ken een hoop mooie charmante geile goedgeklede Nederlandse vrouwen. Dat zal het probleem niet zijn. Desondanks val ik als een blok voor het exotische van buitenlandse meisjes, vreemd is altijd lekkerder.
Het liefst ging ik daten met een lekkere Marokkaanse, maar ja, die willen niet zo snel neuken hè.
Vertel er dan ook bij waar je woont.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:54 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik praate enkel in het algemeen vanuit wat ik zie he
quote:Op zondag 3 september 2006 11:34 schreef Agiath het volgende:
Wat is dit voor Feministisch tuinbroeklesbo-topic, bah
Ze gaat idd wat te ver door... Geen weerwoord krijgen betekend nog niet automatisch een aanmoedigingquote:Op zondag 3 september 2006 11:35 schreef Agiath het volgende:
En volgens mij heeft NOOB-inc (leuke username voor een vrouw) nog nooit een man gehad als je haar zo hoort praten...
In het algemeen dus niet regio beperkt hequote:Op zondag 3 september 2006 10:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vertel er dan ook bij waar je woont.
Hey, je hoort mij niet klagen over de Nederlandse man hoor.quote:
Alweer zoiets wat geen betrekking heeft op mij.quote:Op zondag 3 september 2006 15:17 schreef slaapkamermug het volgende:
Als het gros van de nederlandse vrouwen eens 10 tot 20 kilo afvalt zijn we al een heel stuk verder.
-Vet wat over je broek heen hangt is niet cool.![]()
-Een 'big ass' is alleen leuk bij negerinnen.
-Je hoeft geen eetstoornis/zware botten/medicijnen/stofwisseling/etcetera excuus te verzinnen, je vreet gewoon teveel.
je moet dringend wat meer op verkenning gaan; ofwel eens bij de opticien langsgaanquote:Op zondag 3 september 2006 11:13 schreef MouseOver het volgende:
De verhouding mooi/niet mooi is in de meeste europese landen ongeveer gelijk.
Wat we mooi vinden is cultureel bepaald. Het is daarom niet iets dat meetbaar is.quote:Op zondag 3 september 2006 15:47 schreef misteriks het volgende:
[..]
je moet dringend wat meer op verkenning gaan; ofwel eens bij de opticien langsgaan
Als je alleen naar de mooie vrouwen kijkt krijg je wellicht een wat vertekend beeld jaquote:Op zondag 3 september 2006 15:47 schreef misteriks het volgende:
[..]
je moet dringend wat meer op verkenning gaan; ofwel eens bij de opticien langsgaan
Ja, een beetje raar misschien, maar men had het over de aantrekkelijkheid van de Franse dames (heren misschien ook)quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:24 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
Wat hebben toiletten met de aantrekkelijkheid van vrouwen te maken?
in sommige plaatsen kun je met de beste wil van de wereld er gewoonweg niet naast kijken; daarom dat ik niet geloof dat het overal zowat hetzelde is; no way !quote:Op zondag 3 september 2006 16:06 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Als je alleen naar de mooie vrouwen kijkt krijg je wellicht een wat vertekend beeld ja
Een big ass is, mits trots en rond, altijd oké.quote:Op zondag 3 september 2006 15:17 schreef slaapkamermug het volgende:
-Een 'big ass' is alleen leuk bij negerinnen.
Russian woman, loves to clean and cook for you, wants to take care of you and will give you three children.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:41 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
Veel plezier met een man zoeken buiten Nederland. Iedereen ziet jullie als hoer, dus trouwen zit er niet in.
Nederlandse mannen zijn daarintegen wel in trek in het buitenland.
Ik weet niet waar jij dan was, maar hier in Lyon is alles mooiquote:Op zondag 3 september 2006 17:19 schreef woniya het volgende:
[..]
Ja, een beetje raar misschien, maar men had het over de aantrekkelijkheid van de Franse dames (heren misschien ook)Ik ben net uit Frankrijk terug en het viel op dat er weinig aantrekkelijks bij was en in de metro de meeste (ook jonge) mensen enorm naar zweet stonken, en zoals ik al zei alles was overal ranzig, vooral de wc's in restaurants, ook de duurdere, dat heeft toch met een een bepaalde manier van leven te maken die kennelijk typisch Frans is. Daar knap ik dus op af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |