Klopt, nou ja, eentje dan.quote:Als je dan in Nederland een leuk meisje ziet, blijkt vaak dat ze buitenlandse ouder(s) hebben.
Net alsof jij een meisje durft aan te spreken om dat te vragenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:40 schreef slaapkamermug het volgende:
.
. Als je dan in Nederland een leuk meisje ziet, blijkt vaak dat ze buitenlandse ouder(s) hebben.
Dat is 1quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:42 schreef LasTeR het volgende:
Mijn inbreng: Kort rood haar.
Dat zie je meestal wel hoor....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:44 schreef Bep het volgende:
[..]
Net alsof jij een meisje durft aan te spreken om dat te vragen![]()
dit is volgens mij niet typisch hollands. sterker nog... de grootste ijdeltuiten die ik ken zijn allesbehalve hollands of nederlands.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Alle nederlandse vrouwen zeiken over dat ze niet weten welke kleren ze aanmoeten, altijd maar weer dat gezeik over welke rok bij welk topje staat
Dus blijkbaar is er iets goed mis met de hollandse vrouw, anders zouden er niet zoveel topics over geopend worden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:51 schreef Aventura het volgende:
Want hierover is nog geen topic geweest.
Vooroordelen kunnen natuurlijk ook positief zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:52 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
Dus blijkbaar is er iets goed mis met de hollandse vrouw, anders zouden er niet zoveel topics over geopend worden.
Mag ik dan ook iets zeggen over mijn Britse en Amerikaanse soortgenoten. Want die zien er over het algemeen nog veel verschrikkelijker uit (wat je bijna niet voor mogelijk houdt met die Miss Etam look die hier zo mooi wordt gevonden, als ik op het straatbeeld mag afgaan).quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:49 schreef LasTeR het volgende:
Ik vind Indonesische meisjes altijd wel mooi, maar dan wel met 1 Nederlandse ouder.
Nederlandse vrouwen hebben slechte smaak voor stijl. Je ziet ze vaak, bergschoenen, en dan zo'n lange driekwartsbroek die net over de sokken hangt, dat je ze nog net ziet. Bah.
Amerikaanse en Britse vrouwen zijn duidelijk het product van inteelt....90%quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:55 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Mag ik dan ook iets zeggen over mijn Britse en Amerikaanse soortgenoten. Want die zien er over het algemeen nog veel verschrikkelijker uit (wat je bijna niet voor mogelijk houdt met die Miss Etam look die hier zo mooi wordt gevonden, als ik op het straatbeeld mag afgaan).
Ik heb het gezien in Amerika ja. Nu kan ik ook in Nederland de Amerikanen er zo uit pikken, en 90% van de tijd heb ik gelijk. Vooral als ik in Amsterdam loop.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:55 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Mag ik dan ook iets zeggen over mijn Britse en Amerikaanse soortgenoten. Want die zien er over het algemeen nog veel verschrikkelijker uit (wat je bijna niet voor mogelijk houdt met die Miss Etam look die hier zo mooi wordt gevonden, als ik op het straatbeeld mag afgaan).
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:54 schreef LasTeR het volgende:
Alleen verbaasd het me hoe elk Nederlandsch meisje verandert in een Hollandsche vrouw.
Nou mijn exen zijn dan uitzonderingen, maar wat verdomd lang deden ze er altijd overquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit is volgens mij niet typisch hollands. sterker nog... de grootste ijdeltuiten die ik ken zijn allesbehalve hollands of nederlands.
waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
ik denk dat de hollandse vrouw mooier oud wordt dan wat ik om me heen zie en niet-hollands is.
De Hollandse man ja, lol. Daar heb je ook gelijk aan, kan het niet helpen. Maar ik denk dat de volgende generatie oudere mensen veel modebewuster zal zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:58 schreef Aventura het volgende:
Laten we het eens over de Hollandse man hebben. Lange slungels met dun melkboerehondehaar gemodelleerd met gel, een suffe spijkerbroek, sportsokken, teveel haar op teveel plekken, en dit alles gepaard gaande met een totaal gebrek aan manieren en galanterie. Goh, waarom zou mijn persoonlijke vriendjesteller toch op driekwart uit buitenlandse mannen staan?
WAAAAT? vind jij rood stekelhaar, een wortelbroek, dikke truien mooi?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
ik denk dat de hollandse vrouw mooier oud wordt dan wat ik om me heen zie en niet-hollands is.
Maar ja, wat dat betreft zijn wij vrouwen anders dan mannen. Wij vinden het heeeeeeeerlijk om lang te tutten. En als er dan ook nog iemand op je wacht is het hele feest compleet.quote:maar wat verdomd lang deden ze er altijd over
ik durf het bijna niet te zeggen, maar misschien omdat je hier wel heel erg laat zien dat het jou om het uiterlijk gaat.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:58 schreef Aventura het volgende:
Laten we het eens over de Hollandse man hebben. Lange slungels met dun melkboerehondehaar gemodelleerd met gel, een suffe spijkerbroek, sportsokken, teveel haar op teveel plekken, en dit alles gepaard gaande met een totaal gebrek aan manieren en galanterie. Goh, waarom zou mijn persoonlijke vriendjesteller toch op driekwart buitenlandse mannen staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |