quote:The F50 GT was developed for the GT1 racing series. Unfortunately, the GT never saw a race due to Ferrari cancelling the project. Ferrari had decided to focus their racing efforts and funds solely on Formula 1. Only three F50 GT's were produced, with two other chassis going unbuilt.
quote:Specifications
General Information
Vehicle Type:
2-door coupe,
race car
Price:
$1,430,000
Drivetrain
Configuration:
Mid Engine/RWD
Engine:
V12
Displacement:
4700 cc
Horsepower:
680 bhp @ 10500 rpm
Torque:
383 lb-ft @ 8000 rpm
Max RPM:
10500 rpm
Transmission:
6-Speed Sequential
Dimensions
Weight:
2005 lbs
Performance
0-60 mph:
3.3 sec
0-100 mph:
6.7 sec
¼ mile:
11.2 sec @ 129 mph
Top Speed:
236 mph
Hier is het net bezig geweest. Nu blauwe lucht met ondergaande zon.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:03 schreef ijsmeis het volgende:
Hier onweert het gelukkig niet.
gebruik je knopjes danquote:
idd. 10500 tpm is het geen 1050 met streepje en een nulquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:04 schreef Teije het volgende:
UTFS RTFM, SLOTJE.
nee 1160 kgquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
ik dacht dat lipje deze wou maken?
enniehoe, ik krijg die nieuwsbrief niet. ik ben alleen lid van dakar nieuwsbrieven
en een tvp voor onze hard werkende BoJo
Gaan we over Bo roddelen?quote:
Ja dag. Heldro IJs is het lekkerste. Uit Ottersum dus. Kom zelf maar eens een keer proeven.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:06 schreef lipje het volgende:
De IJssalon
aan de Crooswijkseweg **
Cijfer: 8,5
Vanille en framboos, ¤ 1,50
Jaap: "De vanille is perfect, het heeft een hele zuivere smaak. Het is fris en heel glad maar toch ook romig. Het heeft een breed opgebouwde vanillesmaak van het begin tot het einde. Ik geef het een 9. Het frambozenijs is heel zuiver en heel rijk van smaak. Niet al te zoet in de mond en je proeft de haartjes van de frambozen op je tong. Dit ijs is het beste wat ik vandaag gehad heb. Ik geef het een 9."
Lieke: "Dit is echt vanilleijs, lekker fris, maar romig. Ik geef dit een 8,5. De framboos is lekker fris en fruitig, niet te zoet, met een echte frambozensmaak. Er zitten zelfs echte frambozenpitjes in, dat geeft het idee dat je echte frambozen aan het eten bent. Een 8."
**De IJssalon aan de Crooswijkseweg is van dezelfde eigenaar als de IJssalon aan de Meent
uit de ijstest van NL10
zo istie 1270quote:
FIPO.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:04 schreef Teije het volgende:
UTFS RTFM, SLOTJE.
quote:
Is die Passat van je zo zwaar?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:09 schreef M5 het volgende:
[..]
mag dan alvast bij deze 1457 reserveren?![]()
Hoe kan hij er nou 4 hebben?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja een reservewiel heeft ie vast niet. Goedzoooooo!
Alexxxx staat er ook inquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niets.
Er staat vast "Hallo Anne87, ".
beter danquote:
Dat quattro systeempje eronder brengt wat gewicht met zich mee. Net als het motorblok.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Is die Passat van je zo zwaar?
Dan claim ik alvast de 1225 trouwens
Die jaagt newbies niet weg (getuige de FIPOquote:
En een lekker kontje.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:26 schreef teh_m0nkey het volgende:
Wat een vies zijraampje heeft die wagen.![]()
Boeiend, alleen het logo laat mijn piem0l al steigeren zoals het paard ook doet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:28 schreef M5 het volgende:
[..]
veel te kleine uitlaatpijpjes bedoel je
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Boeiend, alleen het logo laat mijn piem0l al steigeren zoals het paard ook doet..
Welgeteld één. Wil je 'm zien?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoeveel piem0ls heb jij eigenlijk?
moet je ook met je vingers er vanaf blijvenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:26 schreef teh_m0nkey het volgende:
Wat een vies zijraampje heeft die wagen.![]()
Foto graag, dan update ik ff dat rarretje van jequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
* ijsmeis haalt d'r piem0l uit d'r broek en tilt 'm op tafel.
Kiek moar 's goed joah.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
* ijsmeis haalt d'r piem0l uit d'r broek en tilt 'm op tafel.
Kiek moar 's goed joah.
LEKKERE chicks with dicks daarentegen...quote:
Je zou weer aardig doenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ken 1 wijf met een lul, en het is een kutwijf.
webspace opruimen zonder back-up maken isquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:18 schreef Nolius het volgende:
http://ptaslowchat.tk/ is dood, overigens
ik heb het voor één kee rneit over jou en je piemelfetish, maar over een kutwijf die ik ken, met een lul.quote:
Douw er eentje in je kut, en hou verder je smoelquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:47 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb geen piemelfetish. Ik verafschuw ze![]()
.
Piemels zijn lelijk.
Tss! Meneer heeft wat publiciteit gehad en voelt zich meteen de keuwningquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Douw er eentje in je kut, en hou verder je smoel
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Douw er eentje in je smoel, en hou verder je kut
Ik ben haske beroemd jonguhquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tss! Meneer heeft wat publiciteit gehad en voelt zich meteen de keuwning.
We noemen ze niet allemaalquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
We verwelkomen de nieuwste users: blabla.
Niet allemaal. Maar Anne87 en Alexxxxx dus wel. Ha!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:56 schreef Nolius het volgende:
[..]
We noemen ze niet allemaal![]()
Dat zou nogal een waslijst zijn
copypaste het relevante deel hier maarquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet allemaal. Maar Anne87 en Alexxxxx dus wel. Ha!
Ik heb het ding nog niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
copypaste het relevante deel hier maar
Ik leg het je nog weleens uitquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet allemaal. Maar Anne87 en Alexxxxx dus wel. Ha!
...maar speciaal verwelkomen we Alexxxxx, die van grote auto's houdt ter compenstatie van iets wat we nog niet precies weten en een zwak voor The Doors heeft. En natuurlijk Anne87, die graag Tim de groetjes wil doen en als favoriete artiest Leona heeft.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
"... en een speciaal welkom voor Nolius zijn nieuwe PTA-SC-vriendjes, Alexxxxx, die graag The Doors aanvraagt, en Anne87, die niet 87 is, maar nog maar 19...."
Jij was degene die de groetjes wilde doen, niet ikquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:38 schreef Nolius het volgende:
[..]
...maar speciaal verwelkomen we Alexxxxx, die van grote auto's houdt ter compenstatie van iets wat we nog niet precies weten en een zwak voor The Doors heeft. En natuurlijk Anne87, die graag Tim de groetjes wil doen en als favoriete artiest Leona heeft.
Jij hebt nog nooit een Lada Niva van dichtbij gezienquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:38 schreef Nolius het volgende:
[..]
...maar speciaal verwelkomen we Alexxxxx, die van grote auto's houdt ter compenstatie van iets wat we nog niet precies weten en een zwak voor The Doors heeft. En natuurlijk Anne87, die graag Tim de groetjes wil doen en als favoriete artiest Leona heeft.
Wil je Tim de groetjes niet meer doen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij was degene die de groetjes wilde doen, niet iklol .
Nee. "Wie is dat?!" vroeg ie nog.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:40 schreef Nolius het volgende:
[..]
Wil je Tim de groetjes niet meer doen?![]()
Hoe gaat hij/zij heten?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:40 schreef ijsmeis het volgende:
Jullie mogen ons feliciteren btw:
Arno (BaraCuda) says:
ik heb je toch niet zwanger gemaakt he?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat bespreek ik liever niet op het forum, poepsiewoepsie!
Om vaderschap-ervaring uit te wisselen natuurlijk! Over poepluiers etcquote:
Dat mag BaraCuda niet van mijquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:09 schreef Nolius het volgende:
[..]
Om vaderschap-ervaring uit te wisselen natuurlijk! Over poepluiers etc
Ik zou toch nooit iemand doodwensen
Neem een asperine, ga je voeten wassen en ga sexen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb koppijn, mn voeten stinken en ik ben geil/
Ik zei net nog tegen ijsmeis dat dat idd een hele mooie naam isquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:10 schreef Nolius het volgende:
Ow, en als toekomstige vader is dit topic ook een must om te lezen.
En Arno jr. is een leuke jongensnaam. Daar is de vader het vast mee eens
Een geheel Friestalige uitzending?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:13 schreef ijsmeis het volgende:
Ik weet binnenkort weer een 'leuk' radio-onderwerp voor je Nolius.
Nee, over iets waar jij ook aan meedoetquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een geheel Friestalige uitzending?
Wat begrijp je niet aan "leuk" ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een geheel Friestalige uitzending?
Ah, de autocross van Hallumquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, over iets waar jij ook aan meedoet.
Jup. Nouja, eigenlijk niet, want dat mag niet Alex.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh nee, over iets waarbij geneukt word.
Als ik dit aankomende maandag vertel, dan ontploft IRC denk ikquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, over iets waar jij ook aan meedoet.
Wat niet weet wat niet deertquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jup. Nouja, eigenlijk niet, want dat mag niet Alex.
Niet als kandidaat!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:30 schreef Nolius het volgende:
[..]
Als ik dit aankomende maandag vertel, dan ontploft IRC denk ik
Als je vertelt dat Alex ook meedoet?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:30 schreef Nolius het volgende:
[..]
Als ik dit aankomende maandag vertel, dan ontploft IRC denk ik
Ik snap mezeln niet meer! En dat is jullie schuld!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet als kandidaat!Kandidaten worden neit geneukt
Er zitten er genoeg bij die -16 zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat niet weet wat niet deert
En boven de 16 is het toch gewoon legaal?
En ik snap Nolius nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik snap mezeln niet meer! En dat is jullie schuld!
Als je een triootje doet mag je de leeftijden toch bij elkaar optellen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er zitten er genoeg bij die -16 zijn.
Je krijgt er vier voor je kiezen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je een triootje doet mag je de leeftijden toch bij elkaar optellen?
vier maar?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je krijgt er vier voor je kiezen.
Als ik vertel dat jij, iemand die Arno heet en Alexxxxxxxx iets met z'n drieën gaan doenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als je vertelt dat Alex ook meedoet?
Hoezo?
Dat krijgen ze nog te weten ja.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
nou ja als ze maar lekker zijn.
Weten die vier ook wei ze om moeten kopen?
Ja, zwangerschapsyoga.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:36 schreef Nolius het volgende:
[..]
Als ik vertel dat jij, iemand die Arno heet en Alexxxxxxxx iets met z'n drieën gaan doen
Post het dan in het huishoudfolietopic in KPD.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:36 schreef Nolius het volgende:
[..]
Als ik vertel dat jij, iemand die Arno heet en Alexxxxxxxx iets met z'n drieën gaan doen
Even iets bedenken... De Pontiac Firebird van mijn neef is helemaal klaar en ik ben er nog niet wezen kijken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
waar gaat dit over, het lijkt hier wel MSN![]()
Ga over vehikels neuzelen of zo, kutpaupers![]()
Ik kan niet in KPDquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Post het dan in het huishoudfolietopic in KPD.
Ja hoor. Vandaag ook weer foto's van een bijzondere Jeep gemaild gekregen, vaan een chauffeur bloemenhandelaar die het tof vond dat ik zn truck op de foto had gezetquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Even iets bedenken... De Pontiac Firebird van mijn neef is helemaal klaar en ik ben er nog niet wezen kijken.
Moet je foto's daarvan hebben?
Bij mij ging het ook automatisch en ik was toen geen modquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moet je mod worden, dan gaat dat automatisch.
sgoed, kom maar langs. Maadagavond, 20:00 uurquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Moet ik het op je voorhoofd pennen in spiegelbeeld?
Kheb er niet zo'n behoefte aan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moet je mod worden, dan gaat dat automatisch.
Ha, je zegt niet welke maandagavond. Dus de maandagavond dat ik met tonks komt staat dat aanbod nog steeds.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:41 schreef Nolius het volgende:
[..]
sgoed, kom maar langs. Maadagavond, 20:00 uur![]()
Want ben je toch scherpquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ha, je zegt niet welke maandagavond. Dus de maandagavond dat ik met tonks komt staat dat aanbod nog steeds.
* ijsmeis koopt alvast een goeie stift.
Is ie dat van plan danquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:43 schreef Nolius het volgende:
[..]
Want ben je toch scherp
Al is de kans er dat Danny ons tegen die tijd al opgeheven heeft.
Nee, maar hij heeft wel laten doorschemeren 'iets van plan te zijn'. En uit crewsferen krijg ik ook te horen dat hij plannen heeft met ons, of in ieder geval FOK!radio.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Is ie dat van plan dan![]()
?
* ijsmeis haalt spandoeken tevoorschijn.
Promotiequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:46 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft wel laten doorschemeren 'iets van plan te zijn'. En uit crewsferen krijg ik ook te horen dat hij plannen heeft met ons, of in ieder geval FOK!radio.
Dus ik wacht wel af
Geen idee. Nolius heeft het over jou, Alex en mijquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Huh wat heeft alexxxx met de zwangerschapyoga te maken?
Ik snap er geen fuck meer van
Als je het positief bekijkt wel ja. Wellicht, ik weet het niet.quote:
dan begrijp ik het tochquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geen idee. Nolius heeft het over jou, Alex en mij![]()
.
Ik vind het eigenlijk precies goed, zo 1x in de week over FOK!.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:52 schreef Nolius het volgende:
[..]
Als je het positief bekijkt wel ja. Wellicht, ik weet het niet.
Maar hij wil ook graag 24/7 uit gaan zenden. Tja, dan zal hij toch een legertje mensen bij elkaar moeten brengen. Als hij alleen muziek wil, dan lijkt me dat niet echt een nuttige toevoeging op wat er al is.
Als je het negatief bekijkt kan er ook vanalles gebeurenMaar ik weet het niet, dus wacht maar af. Feit is dat ik er drie jaar mee bezig ben en het heb gebracht tot wat het nu is. En dat laat ik me niet zomaar afpakken
Ow, ik dacht dat het ook over jou ging. Maar ik snap het inmiddels ook niet meer. Dus ik ga de logout knop maar eens hanterenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
dan begrijp ik het toch
Arno wat zit te lullen man?
Ja, het kost al werk genoeg om dat te vullen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk precies goed, zo 1x in de week over FOK!.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:55 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, het kost al werk genoeg om dat te vullen.
Maar nogmaals: ik wacht zijn voorstellen wel af
ja het ging ook over mij maar ik snapte niet wat alex bij de yoga kwam doenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:54 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat het ook over jou ging. Maar ik snap het inmiddels ook niet meer. Dus ik ga de logout knop maar eens hanteren
Morgen nieuwe kansen
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk precies goed, zo 1x in de week over FOK!.
minderjarige meisjes neuken. zitten er veel tienermoeders op zwangerschapsgymnastiek?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja het ging ook over mij maar ik snapte niet wat alex bij de yoga kwam doen
Truste![]()
![]()
Dit is me 1e kindje geloof ik dus weet niet wat zich daar allemaal af speeltquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
minderjarige meisjes neuken. zitten er veel tienermoeders op zwangerschapsgymnastiek?
oquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dit is me 1e kindje geloof ik dus weet niet wat zich daar allemaal af speelt
Ik ga nu naar bed, dus dat komt in het weekend welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:02 schreef ijsmeis het volgende:
Heb ik wel eens iets over mijn vakantie in Turkije verteld? Nee eh?
hier niet, op BB wel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:02 schreef ijsmeis het volgende:
Heb ik wel eens iets over mijn vakantie in Turkije verteld? Nee eh?
FBG only.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
alleen FBG, of ook nog leuke mensen?
Ik kom vertellen dat ik een leuke dag heb gehad, krijg je dit gezeur. Ok ik ga wel weer. Veel plezier met z'n twee.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:21 schreef ijsmeis het volgende:
Hoor wie het zegt.
Wil je blijven, okéquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga op bed, jullie zijn allemaal veel te min voor me!
Misschien kom ik Sjoewe zn gevoel voor humor daar ook wel tegen, hij is het kwijt geraakt tijdens die leuke meet geloof ik
Er is een verschil tussen willen en kunnen. Ik wil dolgraag blijven, maar mn vrouw en mn sollicitatieplicht dwingen me mijn bed op te zoeken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wil je blijven, oké
Het heeft toch geen enkele zin
Trusten.
En toch wil je blijvenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen willen en kunnen. Ik wil dolgraag blijven, maar mn vrouw en mn sollicitatieplicht dwingen me mijn bed op te zoeken.
Neh, die laat ik in de koelkast, voor bij de chili con carne donderdagquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je laatste ook opengeplopt?
Bierschetenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Neh, die laat ik in de koelkast, voor bij de chili con carne donderdag
Jaaaa. En we zijn we positief en poeslief over iedereen geweest.quote:
Nee, dat ik boodschappen in het vooruit gedaan heb, schoonmaken doe ik morgen wel.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is het allemaal al weer helemaal schoon?En Hugo's gaatje gestopt?
Uiteraard.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jaaaa. En we zijn we positief en poeslief over iedereen geweest.
Ik doe vaak boodschappen in z'n achteruit, maar dat is inderdaad geen aanraderquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee, dat ik boodschappen in het vooruit gedaan heb, schoonmaken doe ik morgen wel.
Kan Mucha tenminste decent schijtenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:37 schreef Sjoewe het volgende:
Anders loopt de WC zelf het huis uit.
Die heeft een grindpleequote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kan Mucha tenminste decent schijten
Hejje lekke in een bussiej gereje joachiej?quote:
Je bent kat, en de wereld is je kattenbak, beter kan nietquote:
Nee extran gekocht en een jongo gerooktquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nog ne pilske gevat opt stasjon of wa?
De wereld is een toverbal, geen mens weet hoe hij worden zal, maar één ding dat weet iedereen, je bent er niet alleenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je bent kat, en de wereld is je kattenbak, beter kan niet
Aja, bijna goedquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee extran gekocht en een jongo gerookt
En iedereen likt eraanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De wereld is een toverbal, geen mens weet hoe hij worden zal, maar één ding dat weet iedereen, je bent er niet alleen
Restecpt 4 mah partypeepsquote:
En trek ook maar even aan dat andere ding nu we zo'n goed contact hebbenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
**kuch** Doe mij een trekkie **rochel**
Nee ze moesten geldquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
**kuch** Doe mij een trekkie **rochel**
Piekie verdienen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En trek ook maar even aan dat andere ding nu we zo'n goed contact hebben
En een plakkiej worsss voo de klaine?quote:
Tis wa woarquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En een plakkiej worsss voo de klaine?
Nee dat heb ik vanmorgen al gedaan. Morgen komen de tegelboeren met hun jochiesquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jochie tochGeun tegels sjouweeeeh?
Ik zou het eigenlijk wel willen zien, het kruien van 3 ton zand over 150 meterquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee dat heb ik vanmorgen al gedaan. Morgen komen de tegelboeren met hun jochies
Je denkt dat ze allebei een ledemaat missen bij thuiskomst?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:14 schreef Sjoewe het volgende:
Naja als je een verliesratio van 20% op de jochies incalculeerd zit je wel op het juiste verwachtingspatroon
Ik denk gewoon dat er 5 komen en er tenminste één in een achterin een zwarte stationwagon terug naar huis gaat.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je denkt dat ze allebei een ledemaat missen bij thuiskomst?
Moet ik langscruisen met de ovloV dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat er 5 komen en er tenminste één in een achterin een zwarte stationwagon terug naar huis gaat.
Trustenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:19 schreef Hugster het volgende:
Nou we zullen zien hoe het afloopt morgen
Ik ben slapen
Doet Harvink ook lijkkisten dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Moet ik langscruisen met de ovloV dan?![]()
Nou wen maar vast hoor, straks moet je het ieeetsje langer dan 3,5 weekquote:Op woensdag 30 augustus 2006 06:55 schreef BoJo het volgende:
ik stond om 5:45 m'n ouders uit te zwaaien, 3,5 week op vakantie... nu moet ik zelf weer koken enzo![]()
![]()
Dat moet ik elke dag...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 06:55 schreef BoJo het volgende:
ik stond om 5:45 m'n ouders uit te zwaaien, 3,5 week op vakantie... nu moet ik zelf weer koken enzo![]()
![]()
Ook mijn eerste gedachtequote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nou wen maar vast hoor, straks moet je het ieeetsje langer dan 3,5 week
Ja ik snap niet waar hij zich druk om maaktquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ook mijn eerste gedachte
Mits ze doorrijdt naar Eindhovenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja ik snap niet waar hij zich druk om maakt
Of zal Bo's dictator moeder elke dag een tupperware setje met een warme hap komen brengen bij de ArenA
Kan jij niet eens je eigen broek op houdenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mits ze doorrijdt naar Eindhoven
Jawel, daar heb ik een riem voorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Kan jij niet eens je eigen broek op houden
En hoe ging het??quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:42 schreef Alexxxxx het volgende:
en dat was mn tweede sollicitatiegesprek van deze week
Nou, dat is juist het probleem.... Er was me verteld dat et ging om een baan als assistent machine oprator, met een vleugje terreinknecht... Dus ik had me voorbereid op, en me gekleed voor, een gesprek als assistent-knopjesdrukker...quote:
Lekker die sociale dienstquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, dat is juist het probleem.... Er was me verteld dat et ging om een baan als assistent machine oprator, met een vleugje terreinknecht... Dus ik had me voorbereid op, en me gekleed voor, een gesprek als assistent-knopjesdrukker...
MAARRRRRR de sociale dienst had het verkeerd doorgegevenHet ging dus om aan baan als terreinbeheerder, en dan meteen ook transportplanner er bij
Dus een leidinggevende functie...
Belabberde eerste indruk dus
Hopelijk maakt de rest het wat goed. Bovendien is nog niet eens bekeend of die vacature wel bvrij komt, ze wten nog neit of de vent die die baan nu heeft wel wil stoppen, hebben ze nog neit gevraagd
![]()
Ach, één voordeel , ze zochten iemadn die stressbestendig is, en ik had geen greintje zenuwen voor dit gesprek
Nee, dit is buiten het CWI om gegaanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:07 schreef Nolius het volgende:
Tjonge jonge Alex, wat een gezeik. Kunnen ze nou niets goed regelen bij het CWI?
We wilden gisteren nog een foto maken van de tientallen banen die ze hadden in Utrecht voor je.....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Vrij dubieus allemaal jaMaar ja, we zien wel... deze week in ieder geval dire reële opties, mn vorige record was 2 reële opties in een week
Het is ERG goed te mekren dat de economie aantrekt
In die regio word me wel vaker werk aangeboden jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
We wilden gisteren nog een foto maken van de tientallen banen die ze hadden in Utrecht voor je.....
Heb je trouwens nu wel of geen uitkering/bijstand...?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In die regio word me wel vaker werk aangeboden ja![]()
Ik vond het wel meevallen hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:27 schreef Sjoewe het volgende:
Het was wel te zien eh dat ik om 3 uur naar bed ging en er 7:30 uit kwam
Ik kan er ook niks aan doen dat ie DIE meeneemtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Klopt, er stond vrij AANWEZIG Gennep op ja.
Volgende keer MOET je trouwens een foto maken van hem naast de Suuzquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat ie DIE meeneemt.
Hij sprak wel vol liefde over je (en je pa)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat ie DIE meeneemt.
Ik heb sinds juni bijstand, en meteen het achterstallige deel terug gekregen, vandaar dat we nu dus op vakantie kunnenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je trouwens nu wel of geen uitkering/bijstand...?
Over mijn vaderquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hij sprak wel vol liefde over je (en je pa)
HA! Had ik toch gelijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb sinds juni bijstand, en meteen het achterstallige deel terug gekregen, vandaar dat we nu dus op vakantie kunnenMaar niet veel, aangezien Sandra natuurlijk WIA heeft
Nee, dat is omdat je VVD stemt, daar word je kortzichtig vanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
HA! Had ik toch gelijk.![]()
Ik vind iedere cent die je krijgt nog teveel. Dat is overigens niets persoonlijks.
Toch geen VVD stemmer hè?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:33 schreef hermandeperman het volgende:
Ik vind iedere cent die je krijgt nog teveel. Dat is overigens niets persoonlijks.
Ik stem SP en toch kan ik het prima met Vinkiii vinden hoorquote:
Tweede puntje vlaai?quote:
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik stem SP en toch kan ik het prima met Vinkiii vinden hoor
Oh ok. Goed idee. Daar had ik nog neit aan gedachtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:35 schreef Sjoewe het volgende:
Maar lieve Alex waarom ga je niet fulltime werken? Je bent in de kracht van je levenNu hard werken, wat piekies opzij zetten, dan kan je later als er kindjes zijn het wat rustiger aan doen.
Als je in de VS had gewoond, was je nu alquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh ok. Goed idee. Daar had ik nog neit aan gedacht
Die baan bij Veenstra waar ik laatst naast greep omdat ik te ver weg woonde, was er een van 55 uur
In een überklein dorp in Friesland gaan wonen zonder redelijke opleiding en rijbewijs, het raar vinden dat je geen fatsoenlijk werk kunt vinden, en wanneer je werk hebt kankeren op je "domme" collega's, en mij kortzichtig noemen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, dat is omdat je VVD stemt, daar word je kortzichtig van
Maar ik geef toe, op mn werk zitten genoeg jostis waaran ik denk, die zouden ze uit de uitkering moeten trappen
Ja. Je zou z een colelga van me kunnen zijn inerdaad.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
In een überklein dorp in Friesland gaan wonen zonder redelijke opleiding en rijbewijs, het raar vinden dat je geen fatsoenlijk werk kunt vinden, en wanneer je werk hebt kankeren op je "domme" collega's, en mij kortzichtig noemen?![]()
![]()
Als'ie in de randstad had gewoond had hij nu een iets kleiner huis voor iets meer geld gehad, maar wel een baanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:39 schreef Nolius het volgende:
[..]
Als je in de VS had gewoond, was je nu al
a) dood geweest
b) in een doos beland ergens in een achterstandswijk. En daar zijn er veel van
Ja maar ik heb wel werkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. Je zou z een colelga van me kunnen zijn inerdaad.
Afgeven op andermans politieke overtuigingenquote:
Tuurlijk. Lekker in de randstad wonen. Waar hij zich vervolgens doodongelukkig was gaan voelen. Maar hé, je hebt wel geld. Want daar draait de wereld nu eenmaal alleen maar omquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als'ie in de randstad had gewoond had hij nu een iets kleiner huis voor iets meer geld gehad, maar wel een baan.
Als ik in de randstad had gewoond (oh wacht dat heb ik gedaanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als'ie in de randstad had gewoond had hij nu een iets kleiner huis voor iets meer geld gehad, maar wel een baan.
Je bent nog een studie gaan volgen omdat je te lam bent voor een ECHTE baan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja maar ik heb wel werk![]()
![]()
Dus hoef niet met tamme josti's velgen te schuren
.
Totale bullshit natuurlijk. Maar omdat sommigen niet in een omgeving willen gaan wonen waar werk is moet de maatschappij ze maar volstoppen met geld?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:43 schreef Nolius het volgende:
[..]
Tuurlijk. Lekker in de randstad wonen. Waar hij zich vervolgens doodongelukkig was gaan voelen. Maar hé, je hebt wel geld. Want daar draait de wereld nu eenmaal alleen maar omWat boeit gevoel / emotie nou weer
Joh, houd eens een keer op over dat de randstad zo ideaal is.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Totale bullshit natuurlijk. Maar omdat sommigen niet in een omgeving willen gaan wonen waar werk is moet de maatschappij ze maar volstoppen met geld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |