Tering wat een op geldbeluste nsbérs lopen er bij deze ziekelijke organisatie rond.
Je kent het wel; Je praktijkexamen.....
Volgens je instructeur ben je er klaar voor, en zelf was je daar al veel langer van overtuigd.
De eerste poging; Na een middag zuipen word je opgepakt en in de lik gestopt.....vervolgens word je om 1 uur s'nachts vrijgelaten en dan rijden er geen treinen meer naar huis; gevolg...heel de avond feesten in onze Hoofdstad en om 8 uur thuis komen terwijl je om 10 uur examen hebt.
Ik kon heel goed begrijpen dat dit examen niet lekker verliep, ik was zo'n 26 uur wakker en ik had gezopen en meer van dat zulks. Maar toch ging het toen redelijk; op het einde ging ik alleen in de fout door een fietser bijna kapot te rijden.
Nou ok, dan begrijp ik dat ik daarop zak, ik reed die vent echt bijna kapot en ik had hem totaal niet gezien. Over de rest van de rit was meneer tevreden, al mocht ik wel wat minder hard doorrijden om het overzicht niet te verliezen. Dit was in mijn ogen echt slecht gereden van mij want ik was gewoon kklam en dat ging echt niet goedkomen.
Maar wat schetst vandaag mijn verbazing, ik krijg een of andere meneer Van de Vosse, duidelijk homo, die overdreven vrolijk aan mij vraagt of het de eerste keer is dat ik examen doe.
Tweede poging; Na 5 minuten zegt Meneer G. al dat ik meer door moet rijden...Oké zo gezegd zo gedaan maar dit staat een beetje haaks op mijn eerste poging.
Voor de rest veel rotondes gehad, veel in de wijk rondgereden en natuurlijk een stuk snelweg.
Het invoegen ging veel beter als de eerste keer, en ik kreeg een stijve nek van het "alibi-kijken".
Tering, laat die leijer mij zakken; "Je kijkt niet goed op de rotondes" - Hoe kan die gast weten welke kant of waar ik naar kijk ?
"je kijkt de zijstraten niet goed in" - mafkees er is toch niets gebeurd? En mijn nek doet zeer van het wel kijken.
Glimlachend ; maar voor de rest was het goed hoor, maar ik kan je hier echt niet op laten slagen, kom gewoon nog een keer terug, dan haal je het heus wel * Lacht Gay
Ik reageer met; Betaal jij die 200 euro dan kk*%$*@*#$*#$*#$*# LEIJER! En ik ben aangelopen.
Ik haat deze mensen en organisatie echt zo diep, ik wil ze kapot maken, royeren, castreren, ze langzaam zien sterven terwijl ik mijn hellingproef laat mislukken terwijl ze achter mijn achterband liggen.
Ik kan er niet bij; ik ben totaal geen gevaar op de weg, als ik mijn moeder zie rijden die wel haar RBW heeft dan begrijp ik het niet meer.
Waarom hier geen systeem als in de USA of België, vanwaar die geldklopperij ?
De mensen die de examens af moeten nemen; Was je vader bij de SS, was je Opa veldwachter? Wat hebben jullie een misselijk leven zeg.
Whaaaaaa het is zo frustrerend...zielige mensen daar!
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL -
www.rebirth-festival.nlMijn party reviews