Dat kwam door die andere veldwachters met die blauwe petten, ik werd voor fucking niks opgepakt en daardoor mijn laatste trein gemist; heb ook geen boete ofzo gehad. Moet ik dan 6 uur lang op de dam gaan liggen slapen ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Al voor het behalen van je rijbewijs dronken achter het stuur zitten. Ik hoop dat je nog een paar keer zakt.
Huiliequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:57 schreef Sethje het volgende:
Nee maar het is fucking onterecht gewoon; en wat nu werd gezegd stond haaks op wat de eerste keer werd gezegd.
ja man dan kan ik de boete voor zonder rijbewijs beter gaan betalen dat is goedkoper als steeds opgaan.quote:
Ja dat deed ik heel de tijd...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:00 schreef opgebaarde het volgende:
je moet laten zien dat je kijkt. Dus overdreven je hoofd bewegen
blijkbaar niet genoeg volgens de examinator. Het klopt wel dat er verschil zit tussen de examinatoren, maarja het zijn soms net mensen hèquote:
Nee, je moet gewoon niet dronken achter het stuur gaan zitten. Wat je verder uitvoert interesseert me niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:57 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat kwam door die andere veldwachters met die blauwe petten, ik werd voor fucking niks opgepakt en daardoor mijn laatste trein gemist; heb ook geen boete ofzo gehad. Moet ik dan 6 uur lang op de dam gaan liggen slapen ?
Een echt mens accepteert zo 'n baan niet....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
blijkbaar niet genoeg volgens de examinator. Het klopt wel dat er verschil zit tussen de examinatoren, maarja het zijn soms net mensen hè
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon niet dronken achter het stuur gaan zitten. Wat je verder uitvoert interesseert me niet.
Oké wat zouden jullie dan doen als je in een dorpje bij Tilburg woont en om 1.20 snachts word vrijgelaten in Amsterdam ??? Ik moet die fucking nacht dan toch doorkomen of niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:02 schreef Etcetera het volgende:
stappen de nacht voor je moet afrijden
sukkel
Dat geeft het intelligentieniveau van de TS goed weer.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:02 schreef Etcetera het volgende:
stappen de nacht voor je moet afrijden
sukkel
hehe daar is de klaagbaak voor he:) maar voel me wel behoorlijk genaaid omdat ze beide wat anders zeggenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:04 schreef minkuukel het volgende:
Je bent gezakt en nou heb je de tyfus in.![]()
Helaas pindakaas.![]()
tuurlijk maar er dan over te gaan klagenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:03 schreef Sethje het volgende:
[..]
[..]
Oké wat zouden jullie dan doen als je in een dorpje bij Tilburg woont en om 1.20 snachts word vrijgelaten in Amsterdam ??? Ik moet die fucking nacht dan toch doorkomen of niet.
De eerste poging; Na een middag zuipen word je opgepakt en in de lik gestopt.....vervolgens word je om 1 uur s'nachts vrijgelaten en dan rijden er geen treinen meer naar huis; gevolg...heel de avond feesten in onze Hoofdstad en om 8 uur thuis komen terwijl je om 10 uur examen hebt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:03 schreef Sethje het volgende:
[..]
[..]
Oké wat zouden jullie dan doen als je in een dorpje bij Tilburg woont en om 1.20 snachts word vrijgelaten in Amsterdam ??? Ik moet die fucking nacht dan toch doorkomen of niet.
Niet de dag voordat je moet afrijden naar Amsterdam gaan? De dag erna niet afrijden als je dronken bent?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:03 schreef Sethje het volgende:
[..]
[..]
Wow tering doe niet simpel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat geeft het intelligentieniveau van de TS goed weer.
Even een beschrijving van de TS in mijn gedachten:
18 jaar.
Puisterig.
Pet-dragend.
Voorkeur voor oude Golf auto`s, bij voorkeur met spoiler e.d.
Zit graag met hoofd boven handrem hangend in auto.
Is fervent dragen van het Lonsdale merk.
Voelt zich niet geroepen zijn eigen fouten in te zien, en geeft derhalve de hele wereld maar de schuld.TS, ben je al klaar met je VMBO steigerpijp-bouwen?
HBO Journalistiekquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:07 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wow tering doe niet simpel.
19-jarig
Haat petten
Haat simpele lonsdale mensen, en mensen die het zonder verstand ook meteen veroordelen.
Ik zie heel goed mijn eigen fout in; 1e keer ben ik terecht gezakt; alleen het is superkrom omdat er beiden keren totaal anders beoordeeld en beargumenteerd word.
En ga jij je nou maar aftrekken op je opleiding dan schrijf ik er een stuk over op de HBO Journalistiek , Oke? Bedankt.
200 euro...ik had ook liever niet gereden maar dan ben ik die cash ook kwijt, dan neem ik liever de gok dat ik misschien wel slaag.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Niet de dag voordat je moet afrijden naar Amsterdam gaan? De dag erna niet afrijden als je dronken bent?
OF JE ZUIPT DE DAG ERVOOR NIET IDIOOT.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:09 schreef Sethje het volgende:
[..]
200 euro...ik had ook liever niet gereden maar dan ben ik die cash ook kwijt, dan neem ik liever de gok dat ik misschien wel slaag.
In welk gehucht woon jij als er om 1 uur 's nachts geen treinen meer naar huis rijden vanuit Amsterdam? En als je geld had om gans de avond te kunnen feesten had je ook geld gehad voor een taxi. Dan was je op tijd thuis geweest en had je een goede nachtrust kunnen pakken alvorens je zou horen dat je - ondanks je nachtrust - gezakt zou zijnquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:53 schreef Sethje het volgende:
De eerste poging; Na een middag zuipen word je opgepakt en in de lik gestopt.....vervolgens word je om 1 uur s'nachts vrijgelaten en dan rijden er geen treinen meer naar huis; gevolg...heel de avond feesten in onze Hoofdstad en om 8 uur thuis komen terwijl je om 10 uur examen hebt.
Dat is een ander punt, het is een interesante opleiding, zeker als je wilt gaan schrijven over serieuze onderwerpen en niet die roddelpers-shit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
HBO JournalistiekPauper-opleiding, alleen maar blonde wijven die proberen interessante mode-artikelen te schrijven
![]()
En als je weet dat je fout zat de eerste keer, waarom dan zeiken over de tweede keer? Het enige wat hij zei is dat je wel iets harder mocht rijden (en dat is de persoonlijke stijl van de examinator), voor de rest geeft hij aan dat je niet goed kijkt. Opletten dus?
Idd een gehucht met alleeen een bushalte.... En om 1 uur snachts rijden er zowiezo zo goed als geen treinen meer hoor...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:11 schreef Bismarck het volgende:
[..]
In welk gehucht woon jij als er om 1 uur 's nachts geen treinen meer naar huis rijden vanuit Amsterdam? En als je geld had om gans de avond te kunnen feesten had je ook geld gehad voor een taxi. Dan was je op tijd thuis geweest en had je een goede nachtrust kunnen pakken alvorens je zou horen dat je - ondanks je nachtrust - gezakt zou zijn.
jij bent nog nooit buiten je woonplaats gekomen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:11 schreef Bismarck het volgende:
[..]
In welk gehucht woon jij als er om 1 uur 's nachts geen treinen meer naar huis rijden vanuit Amsterdam?
Blijkbaar vind je het stoer om af te geven op domme mensen maar ik zit niet eens op zo'n opleiding HOM(O)IEquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:11 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Ik hoop dat je VMBO homies het rijbewijs wel in 1x halen en dat jij er 10x over mag doen. Zodat je zelfs door VMBO-ers wordt uitgelachen.
hehe keertje proberen ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:14 schreef devv05 het volgende:
Volgens mij kan je gewoon voor geen meter rijden, Seth
Heb je wel eens in Belgie gereden? Echt, de kwaliteit van die belgische figuren is echt niks.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:12 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat is een ander punt, het is een interesante opleiding, zeker als je wilt gaan schrijven over serieuze onderwerpen en niet die roddelpers-shit.
Maar het is niet terecht in mijn ogen. En ik maak me kwaad over het gemak waarmee ze zeggen ; ik laat je zakken. Weet je hoeveel dat kost! En daar maak ik me zo kwaad over omdat er in Belgie een ander systeem is wat blijkbaar ook werkt en geen 2000-3000 euro kost.
Maar ze krijgen wel hun RBW en vallen daar dan 1000% meer verkeersdoden ofzo? Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb je wel eens in Belgie gereden? Echt, de kwaliteit van die belgische figuren is echt niks.
Nederland is trouwens 1 van de veiligste landen ter wereld als het om autorijden gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |