Ik luister naar System of a down, heb een lowlands tshirt aan en ik heb net mijn kamer opgeruimtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:45 schreef Neenetje het volgende:
Offtopic.. ik luister naar HIM, heb een HIM tshirt aan en heb net m'n koelkast aangesloten en een band geplakt.
Foto.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:00 schreef Neenetje het volgende:
Ik heb ook een belachelijk iers minihoedje op m'n harses.
Niet bij Dennis!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:44 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Pizza shoarma is toch gewoon standaard zonder kaas?.
Ik heb de nieuwe ikea gids binnenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:02 schreef Memento-Mori het volgende:
die nieuwe kunstkaarten van ikeaook met badeendjes
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:18 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe ikea gids binnen!
Onwijs leuke bank gezien.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:19 schreef SiemeN het volgende:
Haarlem - In de waarderpolder te Haarlem heeft gisterennacht een bankroof plaatsgevonden. De politie en medewerkers van de IKEA tasten volledig in het duister.
Hij was wel lekkerquote:
Heb je niet zo'n overspanningsbeveiliging?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:26 schreef Neenetje het volgende:
Het onweert heel hard. Pc uit.
Doei.
.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:47 schreef mcDavid het volgende:
én Tal.
quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:43 schreef mcDavid het volgende:
Zo te zien ben ik dus de enige met zo'n overspanningsbeveiliging
Ik weet niet of ik dat wel of niet hebquote:
Veel plezier.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:55 schreef rompompom het volgende:
Zij die in Amsterdam bier drinken gaan, groeten u!
Zo ben ik.quote:
Dan ik ook.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:29 schreef Neenetje het volgende:
Jup, ik ben happy.
Nee. Zo laat je zien dat je een trotse BeF'er bent.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:43 schreef Neenetje het volgende:
Ik heb m'n koelkast beplakt met een bierposter.. is dat flauw?
Wedden dat de bierposter boven mijn bed groter is?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:43 schreef Neenetje het volgende:
Ik heb m'n koelkast beplakt met een bierposter.. is dat flauw?
Interesseert me erg weinig.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wedden dat de bierposter boven mijn bed groter is?
Er zit zelfs bier in.. Zal ik het eens gaan pakken?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee. Zo laat je zien dat je een trotse BeF'er bent.
* Bizznitch zingtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:29 schreef Neenetje het volgende:
Overal kaarsjes, kamer opgeruimd, lekker muziekje erbij, glaasje wijn, lekker op de bank met m'n computertje, zachtjes getik van regen tegen m'n raam..
Jup, ik ben happy.
Pak er gelijk een voor mij.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:49 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Er zit zelfs bier in.. Zal ik het eens gaan pakken?
Ik krijg een jackson flashback.quote:
Whehehhe.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik krijg een jackson flashback..
hmm, bij mij zit er idd geen bier in het dakquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:49 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Er zit zelfs bier in.. Zal ik het eens gaan pakken?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:49 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
* Bizznitch zingt
't zijn de kleeeeeineee dingen die het doen.
Tis wel Jeager he?quote:
Ja maar hij deed het om teleurstelling te verbergen..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:59 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ja maar hij deed het om teleurstelling te verbergen..
Wat er boven McD's bed hangt kan me echt niet schelen, ik kom er toch nooit.
Ik ben deze haatverhouding spuugzat. Hop, even lief kroelen, bier drinken en lachen en dan gaan we verder alsof er niets gebeurd is. Verdulle.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:59 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ja maar hij deed het om teleurstelling te verbergen..
Wat er boven McD's bed hangt kan me echt niet schelen, ik kom er toch nooit.
Pleur op, kutmod.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben deze haatverhouding spuugzat. Hop, even lief kroelen, bier drinken en lachen en dan gaan we verder alsof er niets gebeurd is. Verdulle.
Dat wordt een note!quote:
F5 F5 F5 F5 F5 F5quote:
Nee, ik doe het maar niet. Ik heb zelf al een note voor baggeren in de notes gekregen, dusss.quote:
Kan je hem geneensch zelf veranderen/verwijderen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, ik doe het maar niet. Ik heb zelf al een note voor baggeren in de notes gekregen, dusss..
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, ik doe het maar niet. Ik heb zelf al een note voor baggeren in de notes gekregen, dusss..
Kan wel maar ik ben er trots op.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:11 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Kan je hem geneensch zelf veranderen/verwijderen?
Doe je mee?quote:
Eigenlijk welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Niet fucken met Ch! Je bent gewoon jaloers dat je zelf niet blauw bent
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sletje!quote:
Hint hint....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:15 schreef Neenetje het volgende:
Zeg Miss, ik zit te baggeren in US userfoto's..
Ga eens opruimen.![]()
Geen bagger, nieuwe policy en zulcks.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:15 schreef Neenetje het volgende:
Ga eens opruimen.![]()
Nu probeert ze ook al de blauwen weg te lokken hier!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:15 schreef Neenetje het volgende:
Ga eens opruimen.![]()
SC mag nu in fototopics?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geen bagger, nieuwe policy en zulcks.
Mits met mate, nu wordt het dus te veel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:17 schreef Neenetje het volgende:
[..]
SC mag nu in fototopics?
Wat een kutpolicy..
"Met mate" werkt niet op FOK!, Tique, dat zou je toch inmiddels moeten weten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mits met mate, nu wordt het dus te veel..
Oh ja, ik ook effe.quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh ja, ik ook effe.
Tijnnnnnnnn.,
,
.
Iedereen leest daar automatisch een N achterquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
"Met mate" werkt niet op FOK!, Tique, dat zou je toch inmiddels moeten weten..
Ja ik kan niet werken, en verveel me de teringquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:27 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Dusch je dacht ik kom weer eens kijken?
Okeequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:29 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja ik kan niet werken, en verveel me de tering
*meldtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Vooruit, een ander stel tieten mag ook. Als het maar tieten zijn. Ik ben sinds gisteren lesbisch.
Well hello.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Grutjes, wat ben ik moe.
Janet, sluit me in je armen, druk me tegen je boezem en wieg me in slaap, wil je?.
Vooruit, een ander stel tieten mag ook. Als het maar tieten zijn. Ik ben sinds gisteren lesbisch.
Sure babe.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hallo [afbeelding].
Ik heb kramp in mijn hand dus leg hem even op je borst, is dat goed?
Jij schijnt het grootste stel van ons allen te hebben, dus natuurlijk doe je mee.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:45 schreef Chowi het volgende:
Ja godverdomme. En ik dan?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:45 schreef Chowi het volgende:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:45 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Mag ik ook?? verzorg me zuster Ch.
Wat? Er is over mijn tieten geroddeld?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij schijnt het grootste stel van ons allen te hebben, dus natuurlijk doe je mee.
Ohkay, naja, het is beter dan niets, hm?quote:
You won't regret itquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ohkay, naja, het is beter dan niets, hm?
Popcorn is toepasselijker!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:50 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Ga rustig door dames, dan eet ik mijn chipjes.
*wink*quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:45 schreef Chowi het volgende:
Is dat geen algemeen bekend feit?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat? Er is over mijn tieten geroddeld?
Hallooo, Bizz!quote:
Ze wil gewoon even bevestiging. Daar kickt ze opquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is dat geen algemeen bekend feit?. Volgens mij had JD het gezegd.
Ahja, JD moet er weer zo nodig mee pimpen dat hij borstjes gevoeld heeft.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is dat geen algemeen bekend feit?. Volgens mij had JD het gezegd.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ahja, JD moet er weer zo nodig mee pimpen dat hij borstjes jetsers gevoeld heeft.
Nah, hij heeft hier niet gevoeld hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ahja, JD moet er weer zo nodig mee pimpen dat hij borstjes gevoeld heeft.
Nou ja, anders laat ik Litso hier wel even voelen, dan kan híj vergelijken!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nah, hij heeft hier niet gevoeld hoor. Dus écht vergelijken kan hij niet.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou ja, anders laat ik Litso hier wel even voelen, dan kan híj vergelijken!
*meldtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:06 schreef mcDavid het volgende:
krullen
Gaarne.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Van mij mag hij. Maar mag ik dan ook wel voelen?
Het gaat níét alleen om de krullen, snoes.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:06 schreef mcDavid het volgende:
Ja godver, ik heb óók krullen, hoor!
Sjeksun!!!quote:
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het gaat níét alleen om de krullen, snoes.
Welke?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:09 schreef jackson het volgende:
Ik ben schoolvrees nu ik weet dat er 2 mods bij me op school zitten
*kras
Ik kan er niet over praten.... dat maakt het alleen maar ergerquote:
We hadden het net over je!quote:
Meen je dat nou ?quote:
Houwjoedoewin, swiethart?quote:
Ah, checkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Late reactie, verdulle!quote:
Alles prima hierquote:
Solly. Ik kom net weer ff BeF checken.quote:
Oh, die zijn wel do-ablequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik kan er niet over praten.... dat maakt het alleen maar erger
nouja, oke dan... Litso & ik ben zijn naam ff kwijt... oohja.. Slarioux
Puik, en volgende week ga ik ook kijken of mijn school er nog staat.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Alles prima hier
Volgende week maar weer eens op "school" kijken
En hoest met u ?
Je bent er veel te weinig de laatste tijd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Solly. Ik kom net weer ff BeF checken..
Ikquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:17 schreef Misstique het volgende:
Wie heeft er een goeie camera?
Dit bedoel ik...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:17 schreef Litso het volgende:
Ik ga je spotten dit jaar, jackson!
En je bespringen, met een beetje geluk.
Ik ben gestopt met mannen neuken voordat ik eraan begonnen ben...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, die zijn wel do-able. Niet verbaasd zijn als je ineens "maar dat is offtopic" of "oh noeezz" hoort though
.
Je mist wat.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met mannen neuken voordat ik eraan begonnen ben...
Mooi mooi....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Puik, en volgende week ga ik ook kijken of mijn school er nog staat.
Dat gaat opvallenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Dit bedoel ik...
Dat gaat elke dag een andere pet en zonnebril worden![]()
![]()
Dat zei mijn vorige vriendin ookalquote:
k probeer het er maar meequote:
Spam, slotje!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Mooi mooi....
Alle hippe mensen die een toffe avond willen beleven en tevens de heer Jackson achter de draaitafels wil zien moet ff de poema checken aanstaande zaterdag. Gratis entree
Einde bericht![]()
Ja hallo, we zouden nog neuken. Ooit. Ergens.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:21 schreef DeLeider het volgende:
Maar nu ga ik film kijken, misschien tot ooit, waarschijnlijk tot nooit.
Bel me eens, ik heb een nieuwe telefoon, zelfde nummerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja hallo, we zouden nog neuken. Ooit. Ergens.
Leuk dat je erbij bentquote:
Ik zal proberen eraan te denken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:24 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Bel me eens, ik heb een nieuwe telefoon, zelfde nummer
Wat voor style draai je ookalweer?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Mooi mooi....
Alle hippe mensen die een toffe avond willen beleven en tevens de heer Jackson achter de draaitafels wil zien moet ff de poema checken aanstaande zaterdag. Gratis entree
Einde bericht![]()
Ik ben wat overwerkt.quote:
Deze avond ( http://partyflock.nl/party/65157.html ) zal het house worden. Ikzelf draai naast house ook electro,progressive en trancequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat voor style draai je ookalweer?
Dus ontspanning nodigquote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Grutjes, wat ben ik moe.
Janet, sluit me in je armen, druk me tegen je boezem en wieg me in slaap, wil je?.
Ja. Maar dan in de vorm van een kop thee en een goed boek. Geen seks.quote:
Sorry, het zit al vol.quote:
Laat ik nou nét thee gezet hebben!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. Maar dan in de vorm van een kop thee en een goed boek. Geen seks.
Welke smaak!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Laat ik nou nét thee gezet hebben!
Ja, écht!![]()
Ik doelde op een goed feestquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. Maar dan in de vorm van een kop thee en een goed boek. Geen seks.
O. Ik vind een feest niet ontspannend.quote:
Dat kan... ik wel eigenlijk. Krijg er altijd weer energie van. Niet de volgende dag maar gewoon... het ruimt altijd lekker op in mijn hoofd (nee, geen drugs ofzoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
O. Ik vind een feest niet ontspannend.
Oh okay. Als ik de thee neerzet heb ik nog een hand over! Belang bij?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:31 schreef Neenetje het volgende:
[..]
ik stel mer mijn boezem ter beschikking.. daar zie ik geen handen op.
Doe maar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh okay. Als ik de thee neerzet heb ik nog een hand over! Belang bij?
Uit zo'n zakje?quote:
Als ik me kut voel zuip ik gewoon een krat bier leeg. Ik word juist nog ongelukkiger op een feest.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat kan... ik wel eigenlijk. Krijg er altijd weer energie van. Niet de volgende dag maar gewoon... het ruimt altijd lekker op in mijn hoofd (nee, geen drugs ofzo)
Nog nooit gehad!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:34 schreef Neenetje het volgende:
Ik heb nog verse karamelthee staan, chow.
Dat kan! Ik zuip dan een krat bier leeg op een feest... gezellig met andere menschenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als ik me kut voel zuip ik gewoon een krat bier leeg. Ik word juist nog ongelukkiger op een feest.
Lijkt me vreemd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:35 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Overheerlijk.
Er zitten echte stukjes karamel tussen de thee.
En dan doe je ze in zo'n theebolletje en hang je dat in de thee.. dan lost de karamel op in de thee en krijg je zo'n karakteristiek smaakje.quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:37 schreef Misstique het volgende:
Teabagging?
Hihi, ik vind het altijd zo leuk als mensen uit Limburg "karakteristiek" zeggen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:38 schreef Neenetje het volgende:
[..]
En dan doe je ze in zo'n theebolletje en hang je dat in de thee.. dan lost de karamel op in de thee en krijg je zo'n karakteristiek smaakje.
Ik kom niet uit Limburg.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hihi, ik vind het altijd zo leuk als mensen uit Limburg "karakteristiek" zeggen.
Dat zei ik toch ook niet!quote:
Wat is er mis met Limburg?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:41 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Sorry, het ligt nogal gevoelig.
Tof dat je je aangesproken voelt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het. Zijn. Geen. Theezakjes.
Nee, dat accent is lief!quote:
Ik gebruik inderdaad geen theezakjes.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
JANET EN CHOWI, IK EIS DAT JULLIE ZEGGEN DAT HET GEEN THEEZAKJES ZIJN.
Ja nou, het ging over tieten en die van mij en en en.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tof dat je je aangesproken voelt..
Eerder bieflapjes.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Op decibel ook veel limbo's gesproken, het was dan ook in Limburg. Dat zijn echt toffe gezellig mensen.quote:
WCZquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tof dat je je aangesproken voelt..
Bupah heeft echt een toffe smiley gemaakt, echt toepasbaar.quote:
Mja, ik begin steeds meer het idee te krijgen dat alleen de mensen die buiten Limburg (of Brabant) wonen, dat vinden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Op decibel ook veel limbo's gesproken, het was dan ook in Limburg. Dat zijn echt toffe gezellig mensen.. Dat accent is iff ook tof.
En ik vind het verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mja, ik begin steeds meer het idee te krijgen dat alleen de mensen die buiten Limburg (of Brabant) wonen, dat vinden..
Ik heb mijn eigen accent. Dat houdt in, zinnen waar je niet uit komt mompelen en grammaticaal alles een beetje verdraaien. En dat doe ik niet expres.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:51 schreef pc-fr34k het volgende:
Limburgs en Brabants is tof. Wat ik niet vind klinken is Gronings, dat valt echt niet te verstaan..
Ik heb een spraakgebrek. Ik doe de meest vreemde dingen met woorden. Maak van 2 woorden 1 woord of plak de helft van het ene woord achter het begin van een ander woordt. 'Mijn neus jeukt' werd laatst 'mijn neuk jeust'. Een freudiaans spraakgebrek dusquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen accent. Dat houdt in, zinnen waar je niet uit komt mompelen en grammaticaal alles een beetje verdraaien. En dat doe ik niet expres..
Vlaams is idd tof. Maar dan niet dat west-vlaams ofzo. Die teveel worden omdraaien.quote:
Huuu, desnoods haal ik hem weg. Dit kan écht niet!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Woord met dt. Ik laat hem gewoon staan denk ik.
IK WAS MOE OFZOquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:58 schreef Litso het volgende:
Duiven en uilen.
Ik vond het bij nader inzien ook té erg en niets voor mijquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Huuu, desnoods haal ik hem weg. Dit kan écht niet!
Zet ik 'm weer terugquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Huuu, desnoods haal ik hem weg. Dit kan écht niet!
Dan krijg je geen bier en tieten voor je verjaardag, jongeman!quote:
Mod in het kwadraat.quote:
Euj Zwarte met je burkaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:09 schreef Neenetje het volgende:
Huuuuu.. blauw.
Woensdag is geel, met een klein beetje oranje.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:05 schreef Chowi het volgende:
Ik vind woensdag altijd een stoere dag.
Op de basisschool was ik dan altijd 's middags vrij. Dus. Vandaar.
quote:
Wat denk je dat ik ermee doe?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ook een soort burka, daarmee verberg ik mn rimpellige huid
![]()
Nou je zag er nog leuk uit met een burkaquote:
Ja slaap lekker Tiekquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:16 schreef Misstique het volgende:
Ik ga plat. Gegroet mensen.
Hey, ik heb dat idee nog steeds ookal ben ik niet vrij op een woensdag. Woensdagmiddag ook altidj met vriendjes afspreken want dan had je veel te doen. Op de andere dagen was tussen de middag ook tof, altijd thuis chillen met een vriend. En in de lagere klassen natuurlijk de vrijdag dat je iets mee mocht nemen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:05 schreef Chowi het volgende:
Ik vind woensdag altijd een stoere dag.
Op de basisschool was ik dan altijd 's middags vrij. Dus. Vandaar.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou je zag er nog leuk uit met een burka![]()
Ik red dat niet denk ik
Wij mochten altijd op donderdag iets meenemen!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hey, ik heb dat idee nog steeds ookal ben ik niet vrij op een woensdag. Woensdagmiddag ook altidj met vriendjes afspreken want dan had je veel te doen. Op de andere dagen was tussen de middag ook tof, altijd thuis chillen met een vriend. En in de lagere klassen natuurlijk de vrijdag dat je iets mee mocht nemen..
Donderdagen zijn cool, dan hoef je nog maar 1 dag. Kijk je al uit naar het weekend.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wij mochten altijd op donderdag iets meenemen!
This must be a Thursday. I could never get the hang of Thursdays.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Donderdagen zijn cool, dan hoef je nog maar 1 dag. Kijk je al uit naar het weekend.
Oui, en maandagen zijn zo kut dat je ze zou willen verslapen en dinsdagen zijn, eh, ook niet leuk maar het zit er tussenin.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Donderdagen zijn cool, dan hoef je nog maar 1 dag. Kijk je al uit naar het weekend.
Hij verzendt niet...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:36 schreef Litso het volgende:
SMS BAN AAN NAAR 0900-MONKEY!
[inkopt]quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik huil met mijn hoofddoek op.
En je lacht met je hoofddoek af?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik huil met mijn hoofddoek op.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Van 'huilen met de pet op' dus hè.
Daarom deed ik hem ook. Ik vond het maar een gekke post zo.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die heb ik nou nog nooit gebruikt.
Nerd.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:31 schreef Litso het volgende:
Ik wel. Toen de code nog 8> was.
Ik heb er zelfs een kloon aan opgedragen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:38 schreef Litso het volgende:
And proud.
Nou, iets positiever kan je dat toch wel uitdrukken?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:41 schreef ehqo het volgende:
Aids is gaaf.
Aids en positief grappen blijven puik.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:45 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nou, iets positiever kan je dat toch wel uitdrukken?
Dat wordt een note knul.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:45 schreef ehqo het volgende:
Kankeraids.
Ik zag even voor me hoe je het riempje om mijn balzak extra aanknelt terwijl je dat zegt.quote:
Anders dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:25 schreef JDude het volgende:
Ja hallo. Anders mis ik even een compleet deel?
Plan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:29 schreef JDude het volgende:
Buh, laat maar. Bedtijd.
Van mijn baas welquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:50 schreef Misstique het volgende:
Van mij hoef je niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |