Ik luister naar System of a down, heb een lowlands tshirt aan en ik heb net mijn kamer opgeruimtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:45 schreef Neenetje het volgende:
Offtopic.. ik luister naar HIM, heb een HIM tshirt aan en heb net m'n koelkast aangesloten en een band geplakt.
Foto.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:00 schreef Neenetje het volgende:
Ik heb ook een belachelijk iers minihoedje op m'n harses.
Niet bij Dennis!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:44 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Pizza shoarma is toch gewoon standaard zonder kaas?.
Ik heb de nieuwe ikea gids binnenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:02 schreef Memento-Mori het volgende:
die nieuwe kunstkaarten van ikeaook met badeendjes
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:18 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe ikea gids binnen!
Onwijs leuke bank gezien.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:19 schreef SiemeN het volgende:
Haarlem - In de waarderpolder te Haarlem heeft gisterennacht een bankroof plaatsgevonden. De politie en medewerkers van de IKEA tasten volledig in het duister.
Hij was wel lekkerquote:
Heb je niet zo'n overspanningsbeveiliging?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:26 schreef Neenetje het volgende:
Het onweert heel hard. Pc uit.
Doei.
.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:47 schreef mcDavid het volgende:
én Tal.
quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:43 schreef mcDavid het volgende:
Zo te zien ben ik dus de enige met zo'n overspanningsbeveiliging
Ik weet niet of ik dat wel of niet hebquote:
Veel plezier.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:55 schreef rompompom het volgende:
Zij die in Amsterdam bier drinken gaan, groeten u!
Zo ben ik.quote:
Dan ik ook.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:29 schreef Neenetje het volgende:
Jup, ik ben happy.
Nee. Zo laat je zien dat je een trotse BeF'er bent.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:43 schreef Neenetje het volgende:
Ik heb m'n koelkast beplakt met een bierposter.. is dat flauw?
Wedden dat de bierposter boven mijn bed groter is?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:43 schreef Neenetje het volgende:
Ik heb m'n koelkast beplakt met een bierposter.. is dat flauw?
Interesseert me erg weinig.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wedden dat de bierposter boven mijn bed groter is?
Er zit zelfs bier in.. Zal ik het eens gaan pakken?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee. Zo laat je zien dat je een trotse BeF'er bent.
* Bizznitch zingtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:29 schreef Neenetje het volgende:
Overal kaarsjes, kamer opgeruimd, lekker muziekje erbij, glaasje wijn, lekker op de bank met m'n computertje, zachtjes getik van regen tegen m'n raam..
Jup, ik ben happy.
Pak er gelijk een voor mij.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:49 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Er zit zelfs bier in.. Zal ik het eens gaan pakken?
Ik krijg een jackson flashback.quote:
Whehehhe.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik krijg een jackson flashback..
hmm, bij mij zit er idd geen bier in het dakquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:49 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Er zit zelfs bier in.. Zal ik het eens gaan pakken?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:49 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
* Bizznitch zingt
't zijn de kleeeeeineee dingen die het doen.
Tis wel Jeager he?quote:
Ja maar hij deed het om teleurstelling te verbergen..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik krijg een jackson flashback..
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:59 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ja maar hij deed het om teleurstelling te verbergen..
Wat er boven McD's bed hangt kan me echt niet schelen, ik kom er toch nooit.
Ik ben deze haatverhouding spuugzat. Hop, even lief kroelen, bier drinken en lachen en dan gaan we verder alsof er niets gebeurd is. Verdulle.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:59 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ja maar hij deed het om teleurstelling te verbergen..
Wat er boven McD's bed hangt kan me echt niet schelen, ik kom er toch nooit.
Pleur op, kutmod.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben deze haatverhouding spuugzat. Hop, even lief kroelen, bier drinken en lachen en dan gaan we verder alsof er niets gebeurd is. Verdulle.
Dat wordt een note!quote:
F5 F5 F5 F5 F5 F5quote:
Nee, ik doe het maar niet. Ik heb zelf al een note voor baggeren in de notes gekregen, dusss.quote:
Kan je hem geneensch zelf veranderen/verwijderen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, ik doe het maar niet. Ik heb zelf al een note voor baggeren in de notes gekregen, dusss..
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, ik doe het maar niet. Ik heb zelf al een note voor baggeren in de notes gekregen, dusss..
Kan wel maar ik ben er trots op.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:11 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Kan je hem geneensch zelf veranderen/verwijderen?
Doe je mee?quote:
Eigenlijk welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Niet fucken met Ch! Je bent gewoon jaloers dat je zelf niet blauw bent
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sletje!quote:
Hint hint....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:15 schreef Neenetje het volgende:
Zeg Miss, ik zit te baggeren in US userfoto's..
Ga eens opruimen.![]()
Geen bagger, nieuwe policy en zulcks.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:15 schreef Neenetje het volgende:
Ga eens opruimen.![]()
Nu probeert ze ook al de blauwen weg te lokken hier!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:15 schreef Neenetje het volgende:
Ga eens opruimen.![]()
SC mag nu in fototopics?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geen bagger, nieuwe policy en zulcks.
Mits met mate, nu wordt het dus te veel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:17 schreef Neenetje het volgende:
[..]
SC mag nu in fototopics?
Wat een kutpolicy..
"Met mate" werkt niet op FOK!, Tique, dat zou je toch inmiddels moeten weten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mits met mate, nu wordt het dus te veel..
Oh ja, ik ook effe.quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh ja, ik ook effe.
Tijnnnnnnnn.,
,
.
Iedereen leest daar automatisch een N achterquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
"Met mate" werkt niet op FOK!, Tique, dat zou je toch inmiddels moeten weten..
Ja ik kan niet werken, en verveel me de teringquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:27 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Dusch je dacht ik kom weer eens kijken?
Okeequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:29 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja ik kan niet werken, en verveel me de tering
*meldtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Vooruit, een ander stel tieten mag ook. Als het maar tieten zijn. Ik ben sinds gisteren lesbisch.
Well hello.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Grutjes, wat ben ik moe.
Janet, sluit me in je armen, druk me tegen je boezem en wieg me in slaap, wil je?.
Vooruit, een ander stel tieten mag ook. Als het maar tieten zijn. Ik ben sinds gisteren lesbisch.
Sure babe.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hallo [afbeelding].
Ik heb kramp in mijn hand dus leg hem even op je borst, is dat goed?
Jij schijnt het grootste stel van ons allen te hebben, dus natuurlijk doe je mee.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:45 schreef Chowi het volgende:
Ja godverdomme. En ik dan?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:45 schreef Chowi het volgende:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:45 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Mag ik ook?? verzorg me zuster Ch.
Wat? Er is over mijn tieten geroddeld?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij schijnt het grootste stel van ons allen te hebben, dus natuurlijk doe je mee.
Ohkay, naja, het is beter dan niets, hm?quote:
You won't regret itquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ohkay, naja, het is beter dan niets, hm?
Popcorn is toepasselijker!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:50 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Ga rustig door dames, dan eet ik mijn chipjes.
*wink*quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:45 schreef Chowi het volgende:
Is dat geen algemeen bekend feit?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat? Er is over mijn tieten geroddeld?
Hallooo, Bizz!quote:
Ze wil gewoon even bevestiging. Daar kickt ze opquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is dat geen algemeen bekend feit?. Volgens mij had JD het gezegd.
Ahja, JD moet er weer zo nodig mee pimpen dat hij borstjes gevoeld heeft.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is dat geen algemeen bekend feit?. Volgens mij had JD het gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |