geen voorrang denk ik, houd het verkeer te veel op als ze van 80 naar 0 moeten om een fietser te laten passerenquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:40 schreef tralalala het volgende:
Hebben fietsers buiten de bebouwde kom geen voorrang van rechts?
2 boeken die iets anders zeggen![]()
Wel voorrang maar veel wegen buiten de BBK zijn voorrangswegen waardoor je er geen last van hebt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:14 schreef Yankee_One het volgende:
goed nieuws sylvanana
[..]
geen voorrang denk ik, houd het verkeer te veel op als ze van 80 naar 0 moeten om een fietser te laten passeren
Gewoon de algemene volgorde aanhouden:quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:40 schreef tralalala het volgende:
Hebben fietsers buiten de bebouwde kom geen voorrang van rechts?
2 boeken die iets anders zeggen![]()
Gefeliciteerd !quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:29 schreef immortalsean het volgende:
ik ben net geslaagd voor m'n theorie-examen!!!
het was m'n eerste en ik had 3 fout.
Nou zeg, als je dat al roept...mijn vader heeft al meer dan 30 jaar z'n rijbewijs en die slaat heel soms ook nog af hoor. Dit soort dingen gebeurt iedereen weleens, hoe lang je je rijbewijs ook hebt. Nergens voor schamen dusquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:04 schreef missblack het volgende:
( zulke foutjes mogen toch niet meer als je je rijbewijs hebt ???).
Laat me je geruststellen; dat magquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:04 schreef missblack het volgende:
Hallo allemaal![]()
Ik heb nu zelf sinds december 2005 mijn rijbewijs. Met mijn verjaardag afgelopen juli kreeg ik een auto cadeau ( opel corsa 1.4 I) van mijn vriend GEWELDIG.
Daarvoor reed ik wel af en toe maar niet veel.
Het autorijden is voor mij dus pas echt sinds 2 maanden begonnen en het gaat verder super en vindt het onwijs leuk.
Hebben jullie ( voor de al-geslaagde onder ons ) soms ook nog van die gruwelijk schaam-momenten? Dat je moter soms afslaat? Of zoals ik net bij een kleine kruising vergeten terug te schakelen naar z,n 1 en dat m,n moter begint te loeien en m,n auto te hobbelen op het moment dat ik wil wegrijden haha snel terugschakelen maarja dat komen er al net weer allemaal auto,s aan. En ben ik daar een beetje aan het stuntelen. Kortom rooie boei en een vrouw achter mij met een schuddend hoofd.![]()
![]()
Het gebeurt niet vaak maar op dat moment schaam ik me dood en trek het me best wel aan ( zulke foutjes mogen toch niet meer als je je rijbewijs hebt ???).
Dus ben benieuwd of meer pas-beginnende-automobilisten hier ook wel eens last van hebben ( ben ik ook weer gerustgesteld ).
Gisteren mijn motor 2 keer af laten slaanquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:04 schreef missblack het volgende:
Hallo allemaal![]()
Ik heb nu zelf sinds december 2005 mijn rijbewijs. Met mijn verjaardag afgelopen juli kreeg ik een auto cadeau ( opel corsa 1.4 I) van mijn vriend GEWELDIG.
Het autorijden is voor mij dus pas echt sinds 2 maanden begonnen en het gaat verder super en vindt het onwijs leuk.
Hebben jullie ( voor de al-geslaagde onder ons ) soms ook nog van die gruwelijk schaam-momenten? Dat je moter soms afslaat? Of zoals ik net bij een kleine kruising vergeten terug te schakelen naar z,n 1 en dat m,n moter begint te loeien en m,n auto te hobbelen op het moment dat ik wil wegrijden haha snel terugschakelen maarja dat komen er al net weer allemaal auto,s aan. En ben ik daar een beetje aan het stuntelen. Kortom rooie boei en een vrouw achter mij met een schuddend hoofd.![]()
![]()
Het gebeurt niet vaak maar op dat moment schaam ik me dood en trek het me best wel aan ( zulke foutjes mogen toch niet meer als je je rijbewijs hebt ???).
Dus ben benieuwd of meer pas-beginnende-automobilisten hier ook wel eens last van hebben ( ben ik ook weer gerustgesteld ).
Nou het is meer dat die gedachte door m,n hoofd gaat.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:06 schreef ivetje het volgende:
[..]
Nou zeg, als je dat al roept...mijn vader heeft al meer dan 30 jaar z'n rijbewijs en die slaat heel soms ook nog af hoor. Dit soort dingen gebeurt iedereen weleens, hoe lang je je rijbewijs ook hebt. Nergens voor schamen dus
Je zakt niet als je auto afslaat hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:14 schreef missblack het volgende:
[..]
Nou het is meer dat die gedachte door m,n hoofd gaat.
Op je rijexamen zak je als het je gebeurt![]()
hihi maar als je in z,n 2 vanuit stilstand een kruising oprijdtquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:22 schreef ivetje het volgende:
[..]
Je zakt niet als je auto afslaat hoorDat kan nl iedereen gebeuren (mede door de zenuwen).
Heel veel succes !!quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:21 schreef Venco16 het volgende:
Goedendag mensenIk ben ook eind op weg
![]()
Vorige week vrijdag TTT gehad, ging verder redelijk goed, vrijstelling voor bijzondere verrichtingen en verder moest ik soms nog even wat langzamer kijken. Ik keek wat te snel denk ik![]()
Nog paar lesjes en dan volgende week donderdag examen, dus dan zullen we het zien![]()
je zakt niet als je motor afslaat op het examen. misschien als je daarna roekeloos het kruispunt opgaat, welquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:14 schreef missblack het volgende:
[..]
Nou het is meer dat die gedachte door m,n hoofd gaat.
Op je rijexamen zak je als het je gebeurt![]()
Ach ben nogal van "ik mag geen fouten maken in het vekeer" gewoon een slechte eigenschap waar ik vanaf moet.Stukje onzeker weet niet. maar heb dat alleen binnen de bebouwde kom..snelweg vindt ik machtig mooi. Fouten maak je gewoon. Want de sukkeltjes die net hun rijbewijs hebben en met 60 door een 30 zone gaan is gevaarlijker dat in z,n 2 vanuit stilstand een kruising op hobbelen stuiteren...nahja ook niet ongevaarlijk maar toch...zucht voel me al weer beter![]()
Nog steeds. En dan heb ik 5 jaar m'n rijbewijs.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:04 schreef missblack het volgende:
Hallo allemaal![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |