abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41509936
goed nieuws sylvanana
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 10:40 schreef tralalala het volgende:
Hebben fietsers buiten de bebouwde kom geen voorrang van rechts?
2 boeken die iets anders zeggen
geen voorrang denk ik, houd het verkeer te veel op als ze van 80 naar 0 moeten om een fietser te laten passeren
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  dinsdag 5 september 2006 @ 11:22:16 #202
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_41510118
Zometeen weer rijles, na mijn TTT een pakketje van 15 lessen gekocht en kom dan totaal uit op 45 lessen. Moet nu alleen nog het goed kijken onder de knie krijgen, wil nogal een zonder te kijken de weg oversteken etc. En moet ervan uitgaan dat er iets aankomt ipv niets Da's dus nog het enige, heb nu nog 4 dubbele lessen over en dan hopelijk op voor mijn examen
To infinity…and beyond!
pi_41512315
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 11:14 schreef Yankee_One het volgende:
goed nieuws sylvanana
[..]

geen voorrang denk ik, houd het verkeer te veel op als ze van 80 naar 0 moeten om een fietser te laten passeren
Wel voorrang maar veel wegen buiten de BBK zijn voorrangswegen waardoor je er geen last van hebt.
pi_41513739
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 10:40 schreef tralalala het volgende:
Hebben fietsers buiten de bebouwde kom geen voorrang van rechts?
2 boeken die iets anders zeggen
Gewoon de algemene volgorde aanhouden:
Aanwijzingen
Lichten
Tekens
Regels.
(ALTR)

Wordt er niks geregeld, dan gewoon de verkeersregels aanhouden, dus bestuurders van rechts hebben voorrang.
Meestal is het zo dat een normale weg buiten de bebouwde kom een voorrangsweg is. Dan hoef je de fietsers van rechts niet voor te laten gaan.
--edit-- te laat, BazzieK was me voor.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_41515804
Ok thanks
Morgen op voor me theorie
pi_41515844
Succes tralala!

Ik mag zo weer lessen, na 1,5 maand niet gereden te hebben. En ik ben ook nog eens ziek. Ik ben benieuwd hoe het gaat
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:24:28 #207
11458 ivetje
pi_41516909
Zo, het ging vandaag echt goed!! Moet nog wel vake de binnenspiegel pakken, maar ik zag gevaarlijke situaties beter in en het kijken in zijstraten etc. ging veel beter Nog wel wat kleine foutjes, maar het kijken ging me al beter af dan ooit. Dat gaan we nu nog verder uitbouwen en als ik donderdag ook zo rijdt wordt mijn examen aangevraagd!!! Ben heel benieuwd dus
To infinity…and beyond!
pi_41517067
ik ben net geslaagd voor m'n theorie-examen!!!

het was m'n eerste en ik had 3 fout.
pi_41519154
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:29 schreef immortalsean het volgende:
ik ben net geslaagd voor m'n theorie-examen!!!

het was m'n eerste en ik had 3 fout.
Gefeliciteerd !

Me instructeur heeft me de komende 8 weken elke keer om 8 uur 's ochtends ingepland
pi_41520198
Hallo allemaal

Ik heb nu zelf sinds december 2005 mijn rijbewijs. Met mijn verjaardag afgelopen juli kreeg ik een auto cadeau ( opel corsa 1.4 I) van mijn vriend GEWELDIG.
Daarvoor reed ik wel af en toe maar niet veel.

Het autorijden is voor mij dus pas echt sinds 2 maanden begonnen en het gaat verder super en vindt het onwijs leuk.

Hebben jullie ( voor de al-geslaagde onder ons ) soms ook nog van die gruwelijk schaam-momenten? Dat je moter soms afslaat? Of zoals ik net bij een kleine kruising vergeten terug te schakelen naar z,n 1 en dat m,n moter begint te loeien en m,n auto te hobbelen op het moment dat ik wil wegrijden haha snel terugschakelen maarja dat komen er al net weer allemaal auto,s aan. En ben ik daar een beetje aan het stuntelen. Kortom rooie boei en een vrouw achter mij met een schuddend hoofd.
Het gebeurt niet vaak maar op dat moment schaam ik me dood en trek het me best wel aan ( zulke foutjes mogen toch niet meer als je je rijbewijs hebt ???).

Dus ben benieuwd of meer pas-beginnende-automobilisten hier ook wel eens last van hebben ( ben ik ook weer gerustgesteld ).
  dinsdag 5 september 2006 @ 17:06:29 #211
11458 ivetje
pi_41520267
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 17:04 schreef missblack het volgende:

( zulke foutjes mogen toch niet meer als je je rijbewijs hebt ???).
Nou zeg, als je dat al roept...mijn vader heeft al meer dan 30 jaar z'n rijbewijs en die slaat heel soms ook nog af hoor. Dit soort dingen gebeurt iedereen weleens, hoe lang je je rijbewijs ook hebt. Nergens voor schamen dus
To infinity…and beyond!
  dinsdag 5 september 2006 @ 17:09:43 #212
139330 TNA
For the stars that shine
pi_41520370
quote:
Hallo allemaal

Ik heb nu zelf sinds december 2005 mijn rijbewijs. Met mijn verjaardag afgelopen juli kreeg ik een auto cadeau ( opel corsa 1.4 I) van mijn vriend GEWELDIG.

Het autorijden is voor mij dus pas echt sinds 2 maanden begonnen en het gaat verder super en vindt het onwijs leuk.

Hebben jullie ( voor de al-geslaagde onder ons ) soms ook nog van die gruwelijk schaam-momenten? Dat je moter soms afslaat? Of zoals ik net bij een kleine kruising vergeten terug te schakelen naar z,n 1 en dat m,n moter begint te loeien en m,n auto te hobbelen op het moment dat ik wil wegrijden haha snel terugschakelen maarja dat komen er al net weer allemaal auto,s aan. En ben ik daar een beetje aan het stuntelen. Kortom rooie boei en een vrouw achter mij met een schuddend hoofd.
Het gebeurt niet vaak maar op dat moment schaam ik me dood en trek het me best wel aan ( zulke foutjes mogen toch niet meer als je je rijbewijs hebt ???).

Dus ben benieuwd of meer pas-beginnende-automobilisten hier ook wel eens last van hebben ( ben ik ook weer gerustgesteld ).
Laat me je geruststellen; dat mag Ik heb mijn rijbewijs nu bijna 3 maanden en ik heb op vakantie in Frankrijk aardig wat rijervaring opgedaan (zo'n 2000 kilometer). Het grootste gedeelte ging prima, maar ik had ook van die "gruwelijke schaam-momenten" Zoals bij de tolwegen een kaartje pakken met een hele rij auto's achter je, dan de motor af laten slaan, en dan snel weghobbelend onder de slagboom doorrijden Ah, zolang je veilig rijdt moeten dit soort dingen kunnen, je leert ze vanzelf wel af
pi_41520468
quote:
Hallo allemaal

Gisteren mijn motor 2 keer af laten slaan Als man geef ik dan de machine de schuld maar toch
pi_41520509
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 17:06 schreef ivetje het volgende:

[..]

Nou zeg, als je dat al roept...mijn vader heeft al meer dan 30 jaar z'n rijbewijs en die slaat heel soms ook nog af hoor. Dit soort dingen gebeurt iedereen weleens, hoe lang je je rijbewijs ook hebt. Nergens voor schamen dus
Nou het is meer dat die gedachte door m,n hoofd gaat.
Op je rijexamen zak je als het je gebeurt

Ach ben nogal van "ik mag geen fouten maken in het vekeer" gewoon een slechte eigenschap waar ik vanaf moet.Stukje onzeker weet niet. maar heb dat alleen binnen de bebouwde kom..snelweg vindt ik machtig mooi. Fouten maak je gewoon. Want de sukkeltjes die net hun rijbewijs hebben en met 60 door een 30 zone gaan is gevaarlijker dat in z,n 2 vanuit stilstand een kruising op hobbelen stuiteren...nahja ook niet ongevaarlijk maar toch...zucht voel me al weer beter
pi_41520734
Goedendag mensen Ik ben ook eind op weg
Vorige week vrijdag TTT gehad, ging verder redelijk goed, vrijstelling voor bijzondere verrichtingen en verder moest ik soms nog even wat langzamer kijken. Ik keek wat te snel denk ik
Nog paar lesjes en dan volgende week donderdag examen, dus dan zullen we het zien
Wat ik doe? Ik ontdek!
  dinsdag 5 september 2006 @ 17:22:57 #216
11458 ivetje
pi_41520779
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 17:14 schreef missblack het volgende:

[..]

Je zakt niet als je auto afslaat hoor Dat kan nl iedereen gebeuren (mede door de zenuwen).
To infinity…and beyond!
pi_41520816
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 17:22 schreef ivetje het volgende:

[..]

Je zakt niet als je auto afslaat hoor Dat kan nl iedereen gebeuren (mede door de zenuwen).
hihi maar als je in z,n 2 vanuit stilstand een kruising oprijdt

Ach gelukkig dat rij-examen hebben we gehad.
pi_41520841
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 17:21 schreef Venco16 het volgende:
Goedendag mensen Ik ben ook eind op weg
Vorige week vrijdag TTT gehad, ging verder redelijk goed, vrijstelling voor bijzondere verrichtingen en verder moest ik soms nog even wat langzamer kijken. Ik keek wat te snel denk ik
Nog paar lesjes en dan volgende week donderdag examen, dus dan zullen we het zien
Heel veel succes !!
pi_41520855
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 17:14 schreef missblack het volgende:

[..]

Ach ben nogal van "ik mag geen fouten maken in het vekeer" gewoon een slechte eigenschap waar ik vanaf moet.Stukje onzeker weet niet. maar heb dat alleen binnen de bebouwde kom..snelweg vindt ik machtig mooi. Fouten maak je gewoon. Want de sukkeltjes die net hun rijbewijs hebben en met 60 door een 30 zone gaan is gevaarlijker dat in z,n 2 vanuit stilstand een kruising op hobbelen stuiteren...nahja ook niet ongevaarlijk maar toch...zucht voel me al weer beter
je zakt niet als je motor afslaat op het examen. misschien als je daarna roekeloos het kruispunt opgaat, wel
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_41521307
idd, zoals ik een paar post hiervoor zei overkwam mij het ook.. niks aan de hand want ik ben desondanks dat incident geslaagd
Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Croupouque het volgende:
"De slimste van FOK!", dat is net zoiets als 'de minst stinkende drol op de mesthoop'.
pi_41521854
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 17:25 schreef missblack het volgende:

[..]

Heel veel succes !!
Dankje Duurt nog een weekje
Wat ik doe? Ik ontdek!
pi_41521904
quote:
Hallo allemaal

Nog steeds. En dan heb ik 5 jaar m'n rijbewijs.
Als je net je rijbewijs haalt kun je in ieder geval rijden zonder ongelukken te maken.
Zodra je je rijbewijs hebt begin je pas te leren.
Niks om voor te schamen dus. Niemand is geboren met het stuur in de handen.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_41522292
Mijn les ging lekker! Ik heb weer een beetje vertrouwen in mezelf, ook wat betreft de bijzondere verrichtingen. Nog 1,5 week en dan mag ik weer Ga nog 4 keer lessen in die tijd, waarvan ik ook een keer naar Utrecht ga. (Les normaal in Tiel)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_41522484
lalala

[ Bericht 98% gewijzigd door Robin__ op 05-09-2006 18:24:24 (nevermind) ]
pi_41522575
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 18:24 schreef Robin__ het volgende:
lalala
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties