En u ook van harte gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:37 schreef thiamat het volgende:
Nou, heb gister m'n eerste rijexamen gehad en gehaald. Het ging niet helemaal vlekkeloos, dat niet!
Motor sloeg tijdens het examen af, wel op een druk stuk. Ik dacht: "ooh dit wordt een klassieker en ik ben gezakt" .
Maar heb de hele rit constant veilig gereden en goed gekeken. Bijzondere verrichtingen gingen redelijk. Misschien geeft sommigen dit hier wat hoop! Gewoon goed kijken, dan hoeft de rest niet zo goed. Ik ben namelijk zelf ook niet zo'n courreur die de auto door en door kent.
als ik überhaupt langer dan een jaar nodig heb voor dat ik voor een praktijkexamen kan gaan, is er toch iets faliekant mis, en kan het dus ook geen kwaad nog een keertje de theorie over te doen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:27 schreef alwaysthebest het volgende:
Kun je niet beter eerst wachten met voor je theorie op te gaan? Die is maar een jaar geldig. Als je dan ook pas begint met lessen ben je al meteen een hele tijd verder.
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:37 schreef thiamat het volgende:
Nou, heb gister m'n eerste rijexamen gehad en gehaald.
Als je niet als sommigen 1 les in de week doet maar gewoon 2 lessen achter elkaar 2 x in de week dan heb je hem binnen een maand of 2 / 3 / 4quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:27 schreef alwaysthebest het volgende:
Kun je niet beter eerst wachten met voor je theorie op te gaan? Die is maar een jaar geldig. Als je dan ook pas begint met lessen ben je al meteen een hele tijd verder.
O, dus jij bent een natuurtalent denk je?quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:39 schreef immortalsean het volgende:
[..]
als ik überhaupt langer dan een jaar nodig heb voor dat ik voor een praktijkexamen kan gaan, is er toch iets faliekant mis, en kan het dus ook geen kwaad nog een keertje de theorie over te doen.![]()
Kom op zeg. Ik ben ook niet van plan om een jaar over m'n rijbewijs te gaan doen. Het is net hoeveel lessen je in de week wilt volgen. Als je er vier per week doet, ben je binnen een jaar echt wel geslaagd. Zelfs al zou je 200 lessen nodig hebben.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:20 schreef rena het volgende:
[..]
O, dus jij bent een natuurtalent denk je?
Je zult niet de eerste zijn die zich daar op verkijkt. Een arm in het gips kan al een reden zijnquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:39 schreef immortalsean het volgende:
[..]
als ik überhaupt langer dan een jaar nodig heb voor dat ik voor een praktijkexamen kan gaan, is er toch iets faliekant mis, en kan het dus ook geen kwaad nog een keertje de theorie over te doen.![]()
en dan breek je je enkel of je arm en kun je een half jaar niet rijdenquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:28 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Kom op zeg. Ik ben ook niet van plan om een jaar over m'n rijbewijs te gaan doen. Het is net hoeveel lessen je in de week wilt volgen. Als je er vier per week doet, ben je binnen een jaar echt wel geslaagd. Zelfs al zou je 200 lessen nodig hebben.
dan ga ik me echt niet druk maken nog eens ¤35 neer te leggen voor een theorie-examen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
en dan breek je je enkel of je arm en kun je een half jaar niet rijden
Pfft, dat kan inderdaad, maar is niet erg waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:36 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Je zult niet de eerste zijn die zich daar op verkijkt. Een arm in het gips kan al een reden zijn
hoe bedoel je dat als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:06 schreef Yankee_One het volgende:
oktober examen aanvragen? denk het niet vriend...
als je dit jaar nog wil afrijden zul je ongeveer in oktober je examen moeten aanvragen (uitgaande van een wachtlijst van 8 weken). denk niet dat hij in 4 weken het autorijden al zo goed beheerstquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:19 schreef Robbiej het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat als ik vragen mag?
Idd, daar moet je wel rekening mee houden ja, dat je wel minimaal 2 maanden moet wachten voor je mag afrijdenquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:25 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
als je dit jaar nog wil afrijden zul je ongeveer in oktober je in oktober ongeveer je examen aanvragen (uitgaande van een wachtlijst van 8 weken). denk niet dat hij in 4 weken het autorijden al zo goed beheerst
Ai. Dat is niet zo tof. Dus ik kan het het beste nu alvast maar aanvragen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:29 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Idd, daar moet je wel rekening mee houden ja, dat je wel minimaal 2 maanden moet wachten voor je mag afrijden
quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:31 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ai. Dat is niet zo tof. Dus ik kan het het beste nu alvast maar aanvragen?
tja, als jij jezelf zo'n grote druk op wilt leggen moet je dat vooral doenquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:31 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ai. Dat is niet zo tof. Dus ik kan het het beste nu alvast maar aanvragen?
Zo'n grote druk is het niet, heb het ook gedaan en het enige irritante is dat het altijd te lang duurtquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:40 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, als jij jezelf zo'n grote druk op wilt leggen moet je dat vooral doen
mijn examendatum wordt ook vastgesteld voordat ik met lessen begin. en dan wordt naar het examen toegewerkt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zo'n grote druk is het niet, heb het ook gedaan en het enige irritante is dat het altijd te lang duurt
tuurlijk niet. mensen komen toch van verschillende gemeentes om af te rijdenquote:Op zondag 3 september 2006 12:01 schreef Jenny_ het volgende:
Vraagje: vandaag hoorde ik van een vriendinnetje dat de examinators van het CBR zoveel procent moet laten zakken op een dag. Dit omdat de gemeente maar 500 rijbewijzen per maand mag geven. Ik vind het echt klink klare onzin... maar wie heef hier nog meer iets van gehoord?
(moet over een klein weekje op, om 15:00... is dit een slechte tijd?)
wat een onzin zegquote:Op zondag 3 september 2006 12:01 schreef Jenny_ het volgende:
Vraagje: vandaag hoorde ik van een vriendinnetje dat de examinators van het CBR zoveel procent moet laten zakken op een dag. Dit omdat de gemeente maar 500 rijbewijzen per maand mag geven. Ik vind het echt klink klare onzin... maar wie heef hier nog meer iets van gehoord?
(moet over een klein weekje op, om 15:00... is dit een slechte tijd?)
Fiewh... gelukkig niet waar dus.quote:Op zondag 3 september 2006 12:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
wat een onzin zeg
en 15.00 uur is een mooie tijd hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |