abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 september 2006 @ 13:40:09 #101
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_41392394
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 12:04 schreef Maxxieh het volgende:
Pfff net 1e examen gehad..

Gewoon geslaagd!
pff gefeliciteerd!
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
pi_41392600
Felis aan de geslaagden

Mijn examen wordt volgende week aangevraagd
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_41393051
Ik heb me instructeur gebeld en hij gaat maandagochtend eerst ff het CBR bellen of ik gewoon kan komen, zodat we niet 's middags er voor niks heen gaan
pi_41393067
quote:

Gewoon geslaagd!
gefeliciteerd
pi_41393153
gister heb ik even autogereden en naar de plaats geweest waar ik dus moet afrijden.. ging die allemaal uitleggen wat die examinator eventueel kan vragen als je begint.
ook even onder de motorkap gekeken, opzich wel leuk allemaal.. zenuwen zijn er momenteel nog niet, die zullen het volgende weekend wel komen. scheelt dat ik dan bij kennissen ben, waar we schik gaan maken. maar het blijft toch meespoken in je achterhoofd.
ik heb er een goed gevoel bij. het hele afrijden, maar weet iemand hier alvast wat je kan nemen tegen de zenuwen? die je eventueel krijgt?
voor volgende week nog een laatste les gepland op vrijdag van 2 uur van 10 tot 12 uur.. gaan we richting den bosch knallen met die mercedes c 200 kompressor.
Drommels, Drommels, Drommels!!
pi_41393205
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 14:13 schreef MisterDico het volgende:

ik heb er een goed gevoel bij. het hele afrijden, maar weet iemand hier alvast wat je kan nemen tegen de zenuwen? die je eventueel krijgt?
Bional Nervovit extra sterk, te koop voor ongeveer 10 euro bij de drogist en moet je een week van te voren mee beginnen ongeveer
  vrijdag 1 september 2006 @ 14:21:48 #107
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_41393330
Valeriaan 2 tabletjes. werkt meteen.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
pi_41394662
ze zeggen ook dat je trossen bananen moet eten om je beetje rustiger te voelen?

klopt dit?
Drommels, Drommels, Drommels!!
pi_41396065
M'n instructeur zei dat ik 2 bananen moest eten, maar ik had geen bananen meer in huis.. Helaas! Maar ik was ook aardig zenuwachtig, maar toen ik eenmaal aan het rijden was gingen de zenuwen wel mee. Vooral toen ik zag hoe rustig het op de weg was!
pi_41396852
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:13 schreef Dirktator het volgende:
Pfoe...net een proefexamen gehad, daar krijg ik er nog een paar van...Ging best wel goed eigenlijk! Heb me overal goed uit kunnen werken. Enig verwijt was dat ik teveel in mijn linkerspiegel en te weinig in mijn binnenspiegel keek bij het invoegen en dat ik nog wel eens vaak te hard een kruising nader. Verder vond de instructeur het een goede rit!
Bij welke rijschool les je, Dirktator?
pi_41398135
Nog drie weken en dan begin ik met lessen.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
  vrijdag 1 september 2006 @ 16:43:05 #112
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_41398175
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 16:03 schreef wetgos het volgende:
Bij welke rijschool les je, Dirktator?
Teeuwen in Koningslust.
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
pi_41398866
Als je je rijbewijs hebt gehaalt, dan ben je dus inprincipe klaar voor het verkeer..

Maar als je nou allemaal proeflessen gaat aanvragen bij verschillende rijscholen, ben je niet benieuwd wat voor pakket ze je gaan aansmeren ?
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_41399753
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 16:56 schreef Sylvana het volgende:
wtf, na 29 lessen nog nooit ingeparkeerd?
Da's niet zo vreemd hoor, ik heb pas mijn bijzondere verrichtingen ook gehad, na 30 lessen ofzo En dan is het appeltje eitje, omdat je die auto al helemaal onder controle hebt.
  vrijdag 1 september 2006 @ 21:00:04 #115
88233 Steve
Still the best.
pi_41405449
Net even in mijn vaders auto gereden (met paps erlangs natuurlijk ). Wat een horror. . Alsof alles ontzettend los zit in die auto. Plus nog een stuk in België, met vreemde snelheden (70, 90 e.d.) en nog in het donker. Erg irritant, je ziet al minder, plus nog al die lichten die op je af komen...
Maar ja, beetje wennen en het lukt wel. .
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_41408870
Ik heb mijn theorie examen gehaald! Ik had 5 fout, meer dan ik in de meeste proefexamens had die ik had gemaakt, maar binnen is binnen!

Wat een hoop onzin mensen lopen daar rond, trouwens. Een van mensen die er stond had de dag erna zijn praktijkexamen, dus hij moest vandaag slagen. hij zei dat hij gewoon steeds weer bij de volgende ronde erbij zou gaan zitten.. Dat kon dus niet meer, omdat om half 9 de hele reservelijst voor vandaag al vol zat.

Nu op weg naar mn prakijk!
pi_41411182
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 21:00 schreef alwaysthebest het volgende:
Net even in mijn vaders auto gereden (met paps erlangs natuurlijk ). Wat een horror. . Alsof alles ontzettend los zit in die auto. Plus nog een stuk in België, met vreemde snelheden (70, 90 e.d.) en nog in het donker. Erg irritant, je ziet al minder, plus nog al die lichten die op je af komen...
Maar ja, beetje wennen en het lukt wel. .
Je leeft nog.
Ligt niet aan jou hoor, maar aan de beroerde rijstijl van de Belgen.
Ik heb er af en toe nog moeite mee. Zeker op de ring Antwerpen.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_41411421
Ik leef ook nog, na 4 uur in de auto te hebben gezeten (uiteraard pauzes gehouden!).. Ben vooral op de donkere wegen geweest, dat was erg wennen zeg! Maarja geen tegenliggers en geen auto's voor me, groot licht gebruikt! Wat een relaxt licht is dat zeg!:P
  zaterdag 2 september 2006 @ 10:50:41 #119
139330 TNA
For the stars that shine
pi_41418104
quote:

Gewoon geslaagd!
Gefeliciteerd!
  zaterdag 2 september 2006 @ 10:51:46 #120
139330 TNA
For the stars that shine
pi_41418126
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 00:07 schreef Maxxieh het volgende:
Ik leef ook nog, na 4 uur in de auto te hebben gezeten (uiteraard pauzes gehouden!).. Ben vooral op de donkere wegen geweest, dat was erg wennen zeg! Maarja geen tegenliggers en geen auto's voor me, groot licht gebruikt! Wat een relaxt licht is dat zeg!:P
Nog een enkele tegenligger verblind de sloot in zien karren?
pi_41418206
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 10:51 schreef TNA het volgende:

[..]

Nog een enkele tegenligger verblind de sloot in zien karren?
Volgens mij niet!
Gewoon netjes groot licht uitgedaan als ik een tegenligger aan zag komen.. Vandaag weer een eindje tuffen, wat is dat heerlijk zeg! (totdat ik de benzine moet betalen.. )
pi_41420236
Nou, heb gister m'n eerste rijexamen gehad en gehaald . Het ging niet helemaal vlekkeloos, dat niet!

Motor sloeg tijdens het examen af , wel op een druk stuk. Ik dacht: "ooh dit wordt een klassieker en ik ben gezakt" . Maar heb de hele rit constant veilig gereden en goed gekeken. Bijzondere verrichtingen gingen redelijk. Misschien geeft sommigen dit hier wat hoop! Gewoon goed kijken, dan hoeft de rest niet zo goed. Ik ben namelijk zelf ook niet zo'n courreur die de auto door en door kent.
Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Croupouque het volgende:
"De slimste van FOK!", dat is net zoiets als 'de minst stinkende drol op de mesthoop'.
  zaterdag 2 september 2006 @ 13:18:57 #123
88233 Steve
Still the best.
pi_41421270
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 00:07 schreef Maxxieh het volgende:
4 uur is ook wel lang meteen. .

Ineens slagen er allemaal mensen. . Gefeliciteerd zeg. .
pi_41421392
maandag word ik achttien, die dag dan ook gelijk na school de eerste rijles/in-test, die avond ook weer even naar de theoriecursus.

dinsdag afgemeld voor school en de laatste theorieles, gelijk gevolgd door het theorieexamen.

en daarna de komende maanden rijlessen!!!!

zaterdag 2 september 2006 @ 13:27:36 #125
88233 Steve
Still the best.
pi_41421465
Kun je niet beter eerst wachten met voor je theorie op te gaan? Die is maar een jaar geldig. Als je dan ook pas begint met lessen ben je al meteen een hele tijd verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')