pff gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:04 schreef Maxxieh het volgende:
Pfff net 1e examen gehad..
![]()
Gewoon geslaagd!![]()
![]()
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 1 september 2006 12:04 schreef Maxxieh het volgende:
![]()
Gewoon geslaagd!![]()
![]()
Bional Nervovit extra sterk, te koop voor ongeveer 10 euro bij de drogist en moet je een week van te voren mee beginnen ongeveerquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:13 schreef MisterDico het volgende:
ik heb er een goed gevoel bij. het hele afrijden, maar weet iemand hier alvast wat je kan nemen tegen de zenuwen? die je eventueel krijgt?
Bij welke rijschool les je, Dirktator?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:13 schreef Dirktator het volgende:
Pfoe...net een proefexamen gehad, daar krijg ik er nog een paar van...Ging best wel goed eigenlijk! Heb me overal goed uit kunnen werken. Enig verwijt was dat ik teveel in mijn linkerspiegel en te weinig in mijn binnenspiegel keek bij het invoegen en dat ik nog wel eens vaak te hard een kruising nader. Verder vond de instructeur het een goede rit!![]()
Teeuwen in Koningslust.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:03 schreef wetgos het volgende:
Bij welke rijschool les je, Dirktator?
Da's niet zo vreemd hoor, ik heb pas mijn bijzondere verrichtingen ook gehad, na 30 lessen ofzoquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:56 schreef Sylvana het volgende:
wtf, na 29 lessen nog nooit ingeparkeerd?
Je leeft nog.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:00 schreef alwaysthebest het volgende:
Net even in mijn vaders auto gereden (met paps erlangs natuurlijk). Wat een horror.
. Alsof alles ontzettend los zit in die auto. Plus nog een stuk in België, met vreemde snelheden (70, 90 e.d.) en nog in het donker. Erg irritant, je ziet al minder, plus nog al die lichten die op je af komen...
Maar ja, beetje wennen en het lukt wel..
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:04 schreef Maxxieh het volgende:
![]()
Gewoon geslaagd!![]()
![]()
Nog een enkele tegenligger verblind de sloot in zien karren?quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:07 schreef Maxxieh het volgende:
Ik leef ook nog, na 4 uur in de auto te hebben gezeten (uiteraard pauzes gehouden!).. Ben vooral op de donkere wegen geweest, dat was erg wennen zeg! Maarja geen tegenliggers en geen auto's voor me, groot licht gebruikt! Wat een relaxt licht is dat zeg!:P
Volgens mij niet!quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:51 schreef TNA het volgende:
[..]
Nog een enkele tegenligger verblind de sloot in zien karren?![]()
4 uur is ook wel lang meteen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:07 schreef Maxxieh het volgende:
Ik leef ook nog, na 4 uur in de auto te hebben gezeten (uiteraard pauzes gehouden!).. Ben vooral op de donkere wegen geweest, dat was erg wennen zeg! Maarja geen tegenliggers en geen auto's voor me, groot licht gebruikt! Wat een relaxt licht is dat zeg!:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |