Dit was zo voorspelbaar, net als de reacties van sommigen als je erop wijst...quote:Op woensdag 8 november 2006 16:29 schreef Roi het volgende:
[..]
Ja het is allemaal een groot complot, lekker expres mensen vermoorden omdat nu minder mensen opletten![]()
dit bedoel ikquote:Op woensdag 8 november 2006 22:51 schreef Meki het volgende:
het enige land dat geen vrede wilt is pisrael
het enige land dat van haat en slechtheid en bloed houdt is Israel
ze genieten van het uitmoorden van burgers
Israel is geen vrede maar haat
moet ik ze gaan toejuichenquote:
ah, gossie.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:51 schreef Meki het volgende:
het enige land dat geen vrede wilt is pisrael
het enige land dat van haat en slechtheid en bloed houdt is Israel
ze genieten van het uitmoorden van burgers
Israel is geen vrede maar haat
terrorisme goedkeuren mag nietquote:Op woensdag 8 november 2006 22:58 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
ah, gossie.
israel raakt ook een paar burgers...
gek he als je als hamas je aanvallen uitvoert tussen de burgers...
ik heb ze trouwens nooit horen zeiken over de joodse kindertjes die ze opblazen
plus dat de nabestaanden van de moordenaars een fikse premie ontvangen. niet gek dat de meeste inteelt families er wel een halve zool op nahouden. een imbeciel die anders onder de grond in een kelder moest blijven is nu financieel martelaar.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:15 schreef Caesu het volgende:
ik zie hamas nooit exuses / onderzoek aanbieden na een zelfmoordaanslag.
ze gaan eerder feestend de straat op.
gelukkig vind Israel het een wat kwalijkere zaak van die paar burgers ...quote:Op woensdag 8 november 2006 22:58 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
ah, gossie.
israel raakt ook een paar burgers...
gek he als je als hamas je aanvallen uitvoert tussen de burgers...
ik heb ze trouwens nooit horen zeiken over de joodse kindertjes die ze opblazen
ja dat burgers en vooral kinderen sterven is nooit goed te praten.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
gelukkig vind Israel het een wat kwalijkere zaak van die paar burgers ...
Dan geloof jij toch fijn dat het allemaal "per ongeluk" gebeurd en het tijdstip toevallig is en zo.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:29 schreef Roi het volgende:
[..]
Ja het is allemaal een groot complot, lekker expres mensen vermoorden omdat nu minder mensen opletten![]()
Maar natuurlijk, Israel staat immers altijd in haar recht.quote:Israel heeft zowiezo het recht om Gaza binnen te vallen, aanvallen daarvandaan naar Israelische steden/dorpen zijn orde van de dag sinds Israel Gaza heeft gegeven aan de palestijnen.
Israel zit gericht op burgers en op kinderen te richtenquote:Op donderdag 9 november 2006 00:28 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
ja dat burgers en vooral kinderen sterven is nooit goed te praten.
maar ik maak wel onderscheid tussen opzet en ongeluk.
de hamas zit gericht aanslagen te plegen op israelische burgers en dat schijnen vooral moslims wel eens te vergeten!
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/2777/a9cb874b/index.htmlquote:Op woensdag 8 november 2006 23:01 schreef Meki het volgende:
[..]
terrorisme goedkeuren mag niet
israel heeft 18 burgers doodgemaakt
jij zit dat goed te praten
ga je ook de hamas vergeldingen goed praten ???
waarom moet je het dan proberen te relativeren met 'ja maar hamas vecht vanuit de stad'quote:Op donderdag 9 november 2006 00:28 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
ja dat burgers en vooral kinderen sterven is nooit goed te praten.
maar ik maak wel onderscheid tussen opzet en ongeluk.
hamas claimt geen moral highground, dat is gewoon een terroristische organisatie en daar plukken ze ook de wat rottere vruchten van ... kan Israel ook doen maar als ze nu denken dat de internationale gemeenschap ze niet moet dan moet je is opletten wat er dan gebeurt!quote:de hamas zit gericht aanslagen te plegen op israelische burgers en dat schijnen vooral moslims wel eens te vergeten!
dat is dan ook onzinquote:Op donderdag 9 november 2006 22:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel zit gericht op burgers en op kinderen te richten
dat schijn jij veel te vergeten
Meki, lees de koppen van de NY Times uit 1943 eens en lees daarna nog een keertje je posts terug. Groeten,quote:Op woensdag 8 november 2006 22:57 schreef Meki het volgende:
[..]
moet ik ze gaan toejuichen
jij zit Israel goed te praten hier
zal ik eens Hamas goed gaan praten of Al Qaida ???
je moet inzien dat Israel terroristen zijn
dat is wel de lameste onzin die ik van mijn leven gezien hebquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:04 schreef buachaille het volgende:
[..]
Meki, lees de koppen van de NY Times uit 1943 eens en lees daarna nog een keertje je posts terug. Groeten,
Buachaille.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel zit gericht op burgers en op kinderen te richten
dat schijn jij veel te vergeten
quote:
ow b00h00!!!quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:03 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Waarom zouden die koppen niet kloppen? Ook vandaag de dag collaboreerd de NY Times samen met de antisemieten, totalitairen en neemt stelling tegen Amerika en ieder ander die voor vrijheid staat. Bij de NY Times zijn ze compleet los van de wereld. Dat was toen zo en nu nog steeds.
Jij zegt dat het onzin is, de rest mag je op jezelf betrekken (wat je zoals gewoonlijk vaak en graag doet) maar hoeft echt niet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 06:29 schreef sp3c het volgende:
wat ben je toch eigenlijk een simpele ziel, verbaasd me iedere keer weer
ik heb de term antisemiet uberhaupt in heel mijn leven nog nooit gebruikt dat zit je er nu gewoon weer bij te verzinnen, zoals gewoonlijk eigenlijk ... je mag me quoten maar dat zul je (ook zoals gewoonlijk eigenlijk) wel weer niet kunnen
Ja goed idee, laten we menselijke schilden erbij halen.quote:en het incident is me bekend ja, ik kan er zo snel geen link van vinden (gezien jouw vertaling ervan verbaasd het mij niets dat jij die er niet zelf bijgeeft) maar de vrouwen confronteren het leger nadat die een groep mannen een moskee oid had ingejaagd tijdens gevechten, die hebben toen hun mannen en zonen in veiligheid gebracht door ze onder hun jurken te verstoppen juist omdat Israel niet doelbewust op vrouwen en kinderen wil schieten daarbij is wat over en weer geschoten en de dames zijn er bij omgekomen
1 van de vrouwen wordt zelfs gequote terwijl die iets zegt in de trend van "wij hebben onze mannen gered van de boze joduh" nu ja volgens het oorlogrecht zijn ze op zo'n moment geen burgers meer ... sterker nog het gebruiken van burgers als schild is uberhaupt verboden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |