Ah, ben jij er ook weer.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zou een stunt zijn als de red-phone gaat. Neemt ze op... "NU EVEN NIET!!!! We zijn verstoppertje aan het spelen..." En dan gewoon weer ophangen.
[afbeelding]
Vrouwen schijnen dat gekriebel wel lekker te vinden. De vraag is of ze dan ook ooit toestaan als hij een keer wat verder wil gaan. Dat moet nog blijkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:05 schreef toxikon het volgende:
![]()
wat moet ik kotsen van die kampsjaak gadverdamme, als zijn hand vrouwenvlees voelt gaan ze vingers automatisch kriebelen. waarom in godsnaam doet / zegt niemand er wat van?
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:09 schreef Canisfire het volgende:
Sabrina heeft het over dat ze graag naar Belle en het Beest wil.
Zou ze door hebben dat ze er nu zelf in mee speelt?
Als Belle wel teverstaan.
Verstoppertje spelen is über idd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:08 schreef itsme het volgende:
Ik vind het wel schattig dat verstoppertje.
(Ik houd er zelf ook nog van)
die spanningquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Verstoppertje spelen is über idd.
quote:
Ik ook. Hij lijkt me nog redelijk normaal in ieder geval. Maar hij moet wel eens actie ondernemen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:13 schreef Canisfire het volgende:
En toch vind ik Jeroen wel tof.
eerst haar knippen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook. Hij lijkt me nog redelijk normaal in ieder geval. Maar hij moet wel eens actie ondernemen.
even die kampsjaak buitenspel zettenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook. Hij lijkt me nog redelijk normaal in ieder geval. Maar hij moet wel eens actie ondernemen.
Dochtertje?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:15 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Kunnen ze geen doctertje spelen?![]()
Dat bedoel ik jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:17 schreef toxikon het volgende:
[..]
even die kampsjaak buitenspel zetten
Kan zo mee doen bij die bel spelletjes.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:20 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2908117.jpg]afbeelding][/URL]
Een beetje in het midden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:23 schreef itsme het volgende:
Bij welke groep horen die zusjes?
Bij de kampers of bij die andere bende?
Meer richting de Egbertgang.quote:
kampsjaak dat je bentquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:24 schreef Tazmaniac het volgende:
back from bad... ik ben ook een kriebelaar..wat nu??
Noem het dan de Rik en Tijn Gang ofzoquote:
Rik!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:28 schreef itsme het volgende:
OK even verivieren
Kampers: (6?)
E10,
Marcel
Hilde
Milicia
Janine hoort hier ook bij
Jeroen
andere groep: (6)
Micheline
Semir
Egbert
Marcia
Tijn
Marlies
twijfel:
Monique
Sabrina
Mis ik nu nog mensen?![]()
waarom?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:29 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Noem het dan de Rik en Tijn Gang ofzo
Egbertgang klinkt weer zo negatief![]()
ik denk dat monique wel zo slim is om bij de andere groep aansluiting te zoeken en dan volgt sabje vanzelf.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:28 schreef itsme het volgende:
OK even verivieren
Kampers: (6?)
E10,
Marcel
Hilde
Milicia
Janine hoort hier ook bij
Jeroen
andere groep: (6)
Micheline
Semir
Egbert
Marcia
Tijn
Marlies
twijfel:
Monique
Sabrina
Rik?
Mis ik nu nog mensen?![]()
plofkop is verdacht stil ondanks dat ie 25 verschillende vrouwen heeft geprikt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:34 schreef Fikkert het volgende:
gadver... hilde heeft 2 sexslaven !!!!!
quote:
Dat moet hij eerst verder verzinnen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:37 schreef toxikon het volgende:
[..]
plofkop is verdacht stil ondanks dat ie 25 verschillende vrouwen heeft geprikt.
laat ik het zo zeggen, het lijkt me dat je dan wel wat te vertellen hebt
Nieuwe mensen voor hen in de plaatsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:39 schreef rubstar het volgende:
die hele groep van marcel, jeroen janine etc mogen van mij linea recta dat huis uit stelletje vervelende saaie mensen.. ze voelen zich duidelijker beter dan de rest.
hey kijk uit he.. Egtbert weet alles van Big Brotherquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:41 schreef itsme het volgende:
Egbert heeft het over Roel, tongen met Linda![]()
als ie nou eens klaar zou komen kan ie tenminste white power roepenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:39 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Dat moet hij eerst verder verzinnen.
Big Brodder.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:43 schreef rubstar het volgende:
[..]
hey kijk uit he.. Egtbert weet alles van Big Brother![]()
en toch vind ik egbert wel grappigquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:41 schreef itsme het volgende:
Egbert heeft het over Roel, tongen met Linda![]()
Roel was tenminste wel het mannetjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:45 schreef toxikon het volgende:
[..]
en toch vind ik egbert wel grappig![]()
![]()
![]()
Rita Verdonk??quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:46 schreef ThaSandman het volgende:
Kent hier nog iemand vrouwen met haren op de tepels?
Nee die heeft haren op de tanden.quote:
Je kunt nog steeds genieten Hunter.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:50 schreef the_hunter het volgende:
Ik ben er ook weer
Ik heb verstoppertje gemist?
Joepiejeequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:51 schreef itsme het volgende:
[..]
Je kunt nog steeds genieten Hunter.![]()
Mijn dag is goedquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:56 schreef ThaSandman het volgende:
We krijgen kusjes van Milica.
hehe ja die moet je niet met elkaar vergelijken. roel had moeten winnen vorig jaar maar daar is/was iedereen het over eens.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:46 schreef natronic het volgende:
[..]
Roel was tenminste wel het mannetje
ik moet de eerste vader nog tegen komen die zegt hey veel plezier he, geef me dochter maar een goede veeg..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:02 schreef toxikon het volgende:
ok egbert is niet leuk meer, lul dat ie is, hij meende toch wat ie zei dat tijn zijn dochter niet mocht palen, hij gaat gelijk naar haar toe
als ie maar betaaldquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:04 schreef rubstar het volgende:
[..]
ik moet de eerste vader nog tegen komen die zegt hey veel plezier he, geef me dochter maar een goede veeg..![]()
welke van de 6?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:19 schreef toxikon het volgende:
altijd als het gezellig lijkt te worden dan komt die irrie kampert er weer bij en slaat het stil![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |