uit 2 bands, en onder alias als solo.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:14 schreef bukgeit het volgende:
Kennen we haar solo of uit een band?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:17 schreef bukgeit het volgende:
Kathleen Hanna!
quote:(...) en dan ondertussen ook nog 's naar de fitness gaan om hormonen te spuiten om een hele woeste neger te worden. Terwijl hij helemaal geen woeste neger is. Hier in Gent lopen er woestere negers rond dan. Alleen die naam al ...
... Jezus! Nee, ik vind dat dertienderangs muziek.
Die vervolgens niet meer met de Belgische pers wilde praten.quote:
Lijkt me niet....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:15 schreef Z het volgende:
En dat weet je uit je hoofd?
Idd. Wat dat betreft best wel een aso vraag.quote:
lees je soms een OP?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:19 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Idd. Wat dat betreft best wel een aso vraag.![]()
5 van de 9 wist ik wel uit m'n hoofd.
Ik vond je met die hele Queen fatwa al niet bijster intelligent uit de hoek komen, maar dit slaat werkelijk alles....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:19 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Idd. Wat dat betreft best wel een aso vraag.![]()
5 van de 9 wist ik wel uit m'n hoofd.
Neem jezelf vooral serieus.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:23 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ik vond je met die hele Queen fatwa al niet bijster intelligent uit de hoek komen, maar dit slaat werkelijk alles....
Ranja, nieuwe vraag dan maar?
Owjeej!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:25 schreef NT-T.BartMan het volgende:Coldplay - Talk (week 1-3) Kelly Clarkson - Because of you (week 4-5) Andrea Bocelli & Marco Borsato - Because we believe (week 6-11) Rafaella - Right here, right now (week 12-16) Shakira - Hips don't lie (week 17-18) Marco Borsato - Rood (week 19-29) Sergio Mendes & BEP - Mas que nada (week 30-31) Guillerme & tropical danny - Toppertje! (week 32-33) Basshunter - Boten Anna (week 34)
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:18 schreef placebeau het volgende:
Let op!
Het is wel zo sportief om geen Google, Allmusic, IMDB, popencyclopedie, Top-40/Hitdossier of welke website/boek dan ook te gebruiken* bij het beantwoorden. Het is natuurlijk niet verboden muziek te luisteren tijdens het trivia-en, of je eigen muziekcollectie te raadplegen...
Kijk uit met valsspelen*; we weten je te vinden!!
* Dus niet opzoeken! *
Jeetje wat een figuren hier.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:35 schreef ranja het volgende:
[..]
en dan Megalomaniac meteen weer opzoeken? Neuh laat maar even, toch weinig tijd.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:38 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Jeetje wat een figuren hier.
Heb 1x een onmogelijke vraag opgezocht...wat een ramp!
Als ik m'n post edit naar de 5 nummer 1 hits zou je het dan wel accepteren en is het gezeur afgelopen?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:39 schreef ranja het volgende:
[..]
jij denkt dat iemand ooit nog een antwoord van jou vertrouwt?
That includes NT-T.BartManquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:39 schreef ranja het volgende:
[..]
jij denkt dat iemand ooit nog een antwoord van jou vertrouwt?
Z+1quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:46 schreef Z het volgende:
Madvillain.
Over wie gaat dit?quote:The r&b singer returns with her fourth album and first without regular collaborators the Neptunes, teaming instead with a revolving cast that includes Scott Storch, Will.I.Am, Shondrae, and Raphael Saadiq.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:19 schreef Mark het volgende:
Missy Eliott?
Klopt, deze mevrouw is een echte Neptunes protegé.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:19 schreef Mark het volgende:
Missy Eliott? Oh nee, die werkte altijd met Timbaland![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |