Nou ja, er wordt hier zooo moeilijk gedaan, die pics kan ik beter niet posten dus.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:09 schreef YellowLedbetter het volgende:
waar blijven de pics?
Ik word geen ober, baliemedewerkster, of verkoper, nee.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:10 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hiermee impliceer je dat je nooit een representatieve functie zult krijgen?
Dat bedoel ik dus met naïefquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:08 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan een probleem ?![]()
Ik heb ook e-mail!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:10 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Nou ja, er wordt hier zooo moeilijk gedaan, die pics kan ik beter niet posten dus.
Een manager heeft ook een representatieve functie natuurlijk, of denk je dat je genoeg autoriteit uitstraalt als je personeel (of je klant, of je opdrachtgever, of..) stiekum gniffelt om je naaktfoto's? Dan kun je wel zeggend dat je dat niets uitmaakt, maar het negatieve effect is er toch.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:11 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ik word geen ober, baliemedewerkster, of verkoper, nee.
Ah, ze zitten je alleen maar te stangen. Als je die pics post zijn ze wel stilquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:10 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Nou ja, er wordt hier zooo moeilijk gedaan, die pics kan ik beter niet posten dus.
Zeg nooit nooit!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:11 schreef Kiteless het volgende:
[..]
En een hoge functie binnen een bedrijf? dat is geen representatieve functie?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:11 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus met niet begrijpend kunnen lezen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:11 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met naïef
Laat ik het anders stellen, ik snap waar ze heen willen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:14 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus met niet begrijpend kunnen lezen.
Jij zegt dat het een probleem is, maar je wilt niet zeggen waarom.
Het hangt er vanaf hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
En natuurlijk zal het je leven wel beinvloeden - het kan best zijn dat ALS ik receptioniste ZOU WILLEN worden ergens ik die baan niet zou krijgen omdat de baas uit zijn hoofd weet dat ik bloot op internet sta.
Dus in dat hypothetische geval (vast een moeilijk woord voor je), ja, heeft het wat invloed.
Maar "erg vervelend" ?
Je kunt zelf niet eens uitleggen waarom, en noemt mij naief
Gaan we daar over vallen ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit!
en er zijh heel wat meer beroepen waarbij je representatief over moet komen, hoor!
Het is hier al meerdere keren uitgelegdquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:14 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus met niet begrijpend kunnen lezen.
Jij zegt dat het een probleem is, maar je wilt niet zeggen waarom.
Het hangt er vanaf hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
En natuurlijk zal het je leven wel beinvloeden - het kan best zijn dat ALS ik receptioniste ZOU WILLEN worden ergens ik die baan niet zou krijgen omdat de baas uit zijn hoofd weet dat ik bloot op internet sta.
Dus in dat hypothetische geval (vast een moeilijk woord voor je), ja, heeft het wat invloed.
Maar "erg vervelend" ?
Je kunt zelf niet eens uitleggen waarom, en noemt mij naief
Die zijn dan ook meestal bouwvakker, jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:16 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Gaan we daar over vallen ?
Ga eens wat mensen pesten met tatouages, piercings etc., daar zijn er een stuk meer van en die hebben ook een probleem in dat geval.
Ik ga nou eenmaal een heel andere richting op, simpel.
Die hebben inderdaad soms (vaak?) een probleem ja, maar ik zie hier niemand met een grote tattoo beweren dat hij totaal geen problemen daarmee gaat tegenkomen bij een baan. Het hoeft natuurlijk niet, maar de kans is wel groot, of je dat nu leuk vindt of niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:16 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ga eens wat mensen pesten met tatouages, piercings etc., daar zijn er een stuk meer van en die hebben ook een probleem in dat geval.
ja, dan kun je beter alleen maar roepen om de pics. Maar dan wordt je wel weer teleurgesteldquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:20 schreef Kiteless het volgende:
Toch schitterend hoe ze roepen "weet je wel waar je mee bezig bent !!" en vervolgens bijna smeken om die pic's
Volgens mij zijn dat vooral 2 verschillende groepen in dit topic, maar dan nog doet het weinig aan de argumenten af natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:20 schreef Kiteless het volgende:
Toch schitterend hoe ze roepen "weet je wel waar je mee bezig bent !!" en vervolgens bijna smeken om die pic's
Niet serieus genomen ? Pesten ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:18 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Het is hier al meerdere keren uitgelegd
Tuurlijk zal je niet zomaar niet aangenomen of ontslagen worden.
Maar als b.v. collega's die foto's zien en rondmailen word je misschien wel uitgelachen, niet meer serieus genomen, gepest, gestalkt etc.
Ja, net als wanneer je naar de kroeg bent geweest en dronken iets heel grappigs hebt gedaan, en iedereen blijft het erover hebben.quote:En dan kan je wel zeggen dat al die collega's bekrompen zijn, maar ondertussen ontstaat er wel een onwerkbare situatie
jij snapt het....als we nu geen foto's krijgen hebben we in ieder geval de discussie nog....anders hadden we helemaal niks...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:21 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
ja, dan kun je beter alleen maar roepen om de pics. Maar dan wordt je wel weer teleurgesteld
Maar dus niet meer (zo goed) bij dat bedrijf, en dat kan toch zuur zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:23 schreef Kiteless het volgende:
Ja, net als wanneer je naar de kroeg bent geweest en dronken iets heel grappigs hebt gedaan, en iedereen blijft het erover hebben.
Vreselijk.
Maar het leven gaat door
Ik heb dat ook nooit beweerd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:18 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Die hebben inderdaad soms (vaak?) een probleem ja, maar ik zie hier niemand met een grote tattoo beweren dat hij totaal geen problemen daarmee gaat tegenkomen bij een baan. Het hoeft natuurlijk niet, maar de kans is wel groot, of je dat nu leuk vindt of niet.
Hoop dat je dat nog zegt als je er dag in dat uit mee geconfontreerd wordt. En zoals ik al zei: als die mensen je collega's zijn, zijn de verhoudingen wel verstoord.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:23 schreef Kiteless het volgende:
Niet serieus genomen ? Pesten ?
Krijg een leven, kom op zeg, ik sta boven dat soort mensen![]()
Verhalen worden vergeten, foto's en filmpjes blijven bestaan en worden via internet ook wel iets makkelijker verspreid.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:23 schreef Kiteless het volgende:
Ja, net als wanneer je naar de kroeg bent geweest en dronken iets heel grappigs hebt gedaan, en iedereen blijft het erover hebben.
Vreselijk.
Ik mag hieruit afleiden dat jij dus nooit drinkt of naar de kroeg gaat, om dit soort situaties te voorkomen ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:25 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Maar dus niet meer (zo goed) bij dat bedrijf, en dat kan toch zuur zijn.
Nou, ik heb liever dat we de foto's krijgen en een dikke revolutie dan deze waardeloze discussiequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:24 schreef melluk het volgende:
[..]
jij snapt het....als we nu geen foto's krijgen hebben we in ieder geval de discussie nog....anders hadden we helemaal niks...
en als we ze nu wel krijgen die foto's dan hebben we dubbelop en kan ons geluk niet op![]()
![]()
eensch!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:31 schreef mcDavid het volgende:
Hey, dat ik het onverstandig vind betekent niet dat ik die foto's niet wil zien!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |