Tuurlijk hoort iedereen te zeggen dat je zo niet moet denken en zo... Maar ik kan het me wel verdomd goed voorstellen hoor.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Is ook wel zo, relativeren probeer ik ook wel te doen hoor maar valt soms gewoon even zwaar op de maag. Eerst je relatie over, dan weer zoiets over je pa te horen krijgen. In de afgelopen paar jaar al meerdere begrafenissen gehad van familieleden die ook aan kanker overleden zijn.
Weet ook wel dat ik door moet en me niet alleen maar op de negatieve gebeurtenissen moet focussen maar het leven is soms gewoon tegen je lijkt het wel.
Ga vanavond even naar mijn ouders toe om ze even een hart onder de riem te steken.
Zeker hoort een derde te zeggen dat je positief moet blijven, gaat een derde zeggen dat jij als mens depressief moet doen en dat er reden is tot depressief denken, dan ga je alleen maar aanmoedigen om de ander een depressie aan te praten. De ander het licht laten zien is dan beter, ik bedoel, iemand uit de depressie houden. Heb dat gehad en ook gemist, ik heb pep-talk gemist in depressie. Mensen zeiden wel dat het goed kwam, maar ze waren te weinig bezig met echte pep-talk. Maar goed, kan zijn dat het bij mij te erg was ook. Als iemand je 10000 keer zegd dat het goed komt, dan moet je het ook zelf geloven en ervaren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tuurlijk hoort iedereen te zeggen dat je zo niet moet denken en zo... Maar ik kan het me wel verdomd goed voorstellen hoor.
Als ik alleen ben, zet ik een wierrookje op en pak een kopje thee.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:21 schreef Metro2005 het volgende:
Dat ongevoeliger kan ik me wel wat in vinden, het lijkt wel of mijn lichaam met alle mogelijkheden die het heeft probeert mijn emoties te blokkeren. Ik kan alleen maar een beetje voor me uit staren soms, gewoon niks denken, kan verdrietig denken maar doet me niks. Natuurlijk grijpt het je aan maar je kunt je niet helemaal laten gaan, je kan niet schreeuwen, huilen schoppen. Je kan niks. je voelt je leeg.
emotieloos..
De manier die jij beschrijft is er 1 van, en uitjanken bij mijn vriendin maarja dat gaat nu ook niet meer.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Als ik alleen ben, zet ik een wierrookje op en pak een kopje thee.
Vervolgens zet ik de muziek op die voor verwoord hoe ik me voel.
Op die momenten kan ik me soms laten gaan.
Heb jij geen manieren waarop je jezelf veilig genoeg voelt om je te laten gaan?
Oppotten is niet de manier om ergens bovenop te komen, ik spreek uit ervaring![]()
sterkte lieve Metroquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:44 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
De manier die jij beschrijft is er 1 van, en uitjanken bij mijn vriendin maarja dat gaat nu ook niet meer.
Maar voel me op de een of andere manier zo leeg dat ik niet eens in een emotionele stemming kan komen geloof ik. Misschien dat het vanavond nog komt, zit nu op mijn werk natuurlijk.
Oppotten is zeker niet goed, dan komt alles in 1 keer naar boven bij een volgende gebeurtenis en dan is het extreem heftig.
ga vanavond denk ik maar doen wat jij hierboven beschrijft, van muziek komen mijn emoties altijd wel los.
Dat gevoel moet eruit, moet niet opgekropt zijn, ben alleen weer bang dat ik dan weer niet kan ophouden met emotioneel zijn en dan ben ik weer een tijdje down.Dat wil ik ook weer niet.
Maar eerst mijn ouders vanavond even een hart onder de riem steken, even sterk zijn voor ze.
quote:
quote:
quote:
quote:
Even een verzamelpost van gemaakt. Allemaal bedankt voor het medelevenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:07 schreef nokwanda het volgende:
Sterkte Metro.
daar ziet het er wel naar uitquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:08 schreef senesta het volgende:
Volgens mij is ze niet van plan om me rustig mijn huiswerk te laten doen![]()
Ha ha ha nee, K3 staat opquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:13 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
daar ziet het er wel naar uitmaar jullie hebben tenminste geen ruzie over welke cd er op mag
![]()
quote:
Shackles is een heel goed nummer!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:30 schreef Dromenvanger het volgende:
MaryMary - Shackles
Alles gratis
Gisteren Kingpin gekeken trouwensGeweldige film
Onzinnige onzin
Yepquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:35 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Shackles is een heel goed nummer!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |