Ik ben vaker snelquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:33 schreef senesta het volgende:
Jeeez wat ben jij snel!
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik had hem gesloten en meteen geopend
Ik dacht, het gesprek moet open blijven. Anders valt Vamp in slaap
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Heb alleen 2 keer to erin gezet
Stotter de stotter
Dat kreeg je als je sneller gaat dan normaal, dan stotter je zelfs met openen van topics
Kopje koffie???quote:
Ja vaak als ik iets zie of hoor wat me dan ineens weer aan die droom doet denken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:39 schreef Metro2005 het volgende:
Hebben meer mensen het dat je wakker wordt en denkt: ik heb helemaal niet gedroomd. en dan ben je een kwartier ofzo wakker en dan begin je je ineens te herinneren wat je gedroomd hebt![]()
En dat bedoel ik dus ook als ik zeg dat ik moe word van de monsters....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:40 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Kopje koffie???
Wakker blijven. Nee maar dat is echt klote als je slecht slaapt, je hele nacht is verrot en de dag gaat ook kapot. Je bent dan 24 uur kapot.
Sowieso als de nacht lang duurt.
Ilse de lange - The great escape
Lekker nummer is dat
Even koffie pakken, kijken of ik nog een kop uit de kan kan persen. Kan kan
Dat hele album van ilse de lange vind ik erg goed hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:40 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Kopje koffie???
Wakker blijven. Nee maar dat is echt klote als je slecht slaapt, je hele nacht is verrot en de dag gaat ook kapot. Je bent dan 24 uur kapot.
Sowieso als de nacht lang duurt.
Ilse de lange - The great escape
Lekker nummer is dat
Even koffie pakken, kijken of ik nog een kop uit de kan kan persen. Kan kan
Deja vuquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja vaak als ik iets zie of hoor wat me dan ineens weer aan die droom doet denken.
Ik heb ook wel eens dat ik in een bepaalde situatie ineens denk: heee dit heb ik al eens gedroomd!!
Ik kan me meestal in de loop van de dag alles weer herinneren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:39 schreef Metro2005 het volgende:
Hebben meer mensen het dat je wakker wordt en denkt: ik heb helemaal niet gedroomd. en dan ben je een kwartier ofzo wakker en dan begin je je ineens te herinneren wat je gedroomd hebt![]()
Kan me dat voorstellen jah, slapen is belangrijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En dat bedoel ik dus ook als ik zeg dat ik moe word van de monsters....
Maar dat komt ook wel weer goed....
Ik ken alleen dat nummer van the great escapequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat hele album van ilse de lange vind ik erg goed hoor![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Deja vu![]()
Maar inderdaad, soms dan heb je van die rare situaties of plaatsen en dan denk jeverrek, hier ben ik al eens geweest of dit heb ik al eens meegemaakt.
Zelfs complete conversaties heb ik al eens gehad dat ik ze al eerder gehad had.
Dromen en de droomwereld: 1 bonk vaagheid maar zó interessant
Ja is weer even de periode he?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En dat bedoel ik dus ook als ik zeg dat ik moe word van de monsters....
Maar dat komt ook wel weer goed....
Ja prima... minimonster is helemaal niet jaloers naar zijn broertje toe en daar was ik toch wel een beetje bang voor... Hij heeft altijd alle aandacht gehad natuurlijk..... En dat moest opeens gedeeld worden. Maar hij is zo zorgzaam naar zn broertje toe... Zo liehief.... (En de oudste twee ook natuurlijk...)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja is weer even de periode he?
Gaat verder alles goed?
Goed om te horen dat er geen jaloezie isquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja prima... minimonster is helemaal niet jaloers naar zijn broertje toe en daar was ik toch wel een beetje bang voor... Hij heeft altijd alle aandacht gehad natuurlijk..... En dat moest opeens gedeeld worden. Maar hij is zo zorgzaam naar zn broertje toe... Zo liehief.... (En de oudste twee ook natuurlijk...)
Lief is dat he?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja prima... minimonster is helemaal niet jaloers naar zijn broertje toe en daar was ik toch wel een beetje bang voor... Hij heeft altijd alle aandacht gehad natuurlijk..... En dat moest opeens gedeeld worden. Maar hij is zo zorgzaam naar zn broertje toe... Zo liehief.... (En de oudste twee ook natuurlijk...)
Dat had/heeft ie wel naar zn oudere zus toe ja... Maar naar t miniminimannetje helemaal niet....Daar wil ie juist zelf bij zijn...Zo van ik wil met m knuffelen en dat mama daarbij moet zijn neem ik maar op de koop toequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Lief is dat he?
Bij mij is het nu de jongste die het niet kan hebben als ik met de oudste knuffel, ze friemeld zich er altijd tussen![]()
ja... vaak. Maar hoe minder ik probeer het me te herinneren, hoe meer er boven komt. En altijd eerst in sferen voor de beelden terugkomen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:39 schreef Metro2005 het volgende:
Het was gisteravond echt heel koud. Herfstachtig.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:30 schreef Metro2005 het volgende:
ja, moest gisteren ook al denken aan de winter , zo donker buiten enzo. Gelukkig valt het vandaag mee
Ja, dat merkte ik vooral in mijn slaapkamer, die is altijd een stuk kouder dan de woonkamerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het was gisteravond echt heel koud. Herfstachtig.
Dat van die sferen dat ken ik ja.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja... vaak. Maar hoe minder ik probeer het me te herinneren, hoe meer er boven komt. En altijd eerst in sferen voor de beelden terugkomen.
Vroeg me al een tijdje af hoe het met hem ging.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:01 schreef Metro2005 het volgende:krijg net te horen dat van mijn pa dat ze gaan stoppen met de chemo's omdat zijn lichaam resistent begint te worden voor de taxaterre (chemo)
![]()
Dus nu is het maar afwachten hoe lang het nog goed gaat
Eigenlijk ging het juist stapje voor stapje weer iets beter met hem en dan krijg je zoiets te horenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vroeg me al een tijdje af hoe het met hem ging.
Sterkte Metro.
Hmm en dan zeggen ze dat wij wazig zijn inderdaadquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:43 schreef Metro2005 het volgende:
Ik geloof niet zo in die wetenschappelijke verklaring. KLinkt me iets te vaag in de oren.
Uit wikipedia:
Wat bij een déjà vu gebeurt, kan worden omschreven als een "kortsluiting" van de hersenen. Normaal gesproken wordt een beeld vanuit de ogen door een plek in de hersenen gebracht waar de mens er zich bewust van wordt, daarna wordt dit beeld opgeslagen in de hersenen. Bij een déjà vu ontstaat er een kortsluiting, waardoor het beeld zich eerst in de hersenen opslaat, voordat de hersenen (de mens) zich bewust worden van het beeld. Omdat het een kortsluiting betreft kan men zich dus ook niet herinneren wanneer en hoe men het eerder heeft meegemaakt, want al die informatie is niet opgeslagen.juist ja
Dit verklaart alleen een bepaald beeld wat je even van te voren ziet en je dus daarna 'herinnert'
Het verklaart niet hoe je bv een complete discussie of compleet gesprek al een keer gevoerd kan hebben. Of een stad waar je nooit bent geweest waar je van alles herkent.
Is ook wel zo, relativeren probeer ik ook wel te doen hoor maar valt soms gewoon even zwaar op de maag. Eerst je relatie over, dan weer zoiets over je pa te horen krijgen. In de afgelopen paar jaar al meerdere begrafenissen gehad van familieleden die ook aan kanker overleden zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Vooral blijven relativeren Metro
Als je denkt dat alles wordt afgepakt, dan moet je maar denken dat je altijd jezelf nog hebt. Maar alles afpakken lijkt me toch sterk. Op jezelf ben je in zekere mate altijd aangwezen in het leven. Alleen geboren en alleen sterven, zo komt het vaak over.
Tuurlijk hoort iedereen te zeggen dat je zo niet moet denken en zo... Maar ik kan het me wel verdomd goed voorstellen hoor.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Is ook wel zo, relativeren probeer ik ook wel te doen hoor maar valt soms gewoon even zwaar op de maag. Eerst je relatie over, dan weer zoiets over je pa te horen krijgen. In de afgelopen paar jaar al meerdere begrafenissen gehad van familieleden die ook aan kanker overleden zijn.
Weet ook wel dat ik door moet en me niet alleen maar op de negatieve gebeurtenissen moet focussen maar het leven is soms gewoon tegen je lijkt het wel.
Ga vanavond even naar mijn ouders toe om ze even een hart onder de riem te steken.
Zeker hoort een derde te zeggen dat je positief moet blijven, gaat een derde zeggen dat jij als mens depressief moet doen en dat er reden is tot depressief denken, dan ga je alleen maar aanmoedigen om de ander een depressie aan te praten. De ander het licht laten zien is dan beter, ik bedoel, iemand uit de depressie houden. Heb dat gehad en ook gemist, ik heb pep-talk gemist in depressie. Mensen zeiden wel dat het goed kwam, maar ze waren te weinig bezig met echte pep-talk. Maar goed, kan zijn dat het bij mij te erg was ook. Als iemand je 10000 keer zegd dat het goed komt, dan moet je het ook zelf geloven en ervaren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tuurlijk hoort iedereen te zeggen dat je zo niet moet denken en zo... Maar ik kan het me wel verdomd goed voorstellen hoor.
Als ik alleen ben, zet ik een wierrookje op en pak een kopje thee.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:21 schreef Metro2005 het volgende:
Dat ongevoeliger kan ik me wel wat in vinden, het lijkt wel of mijn lichaam met alle mogelijkheden die het heeft probeert mijn emoties te blokkeren. Ik kan alleen maar een beetje voor me uit staren soms, gewoon niks denken, kan verdrietig denken maar doet me niks. Natuurlijk grijpt het je aan maar je kunt je niet helemaal laten gaan, je kan niet schreeuwen, huilen schoppen. Je kan niks. je voelt je leeg.
emotieloos..
De manier die jij beschrijft is er 1 van, en uitjanken bij mijn vriendin maarja dat gaat nu ook niet meer.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Als ik alleen ben, zet ik een wierrookje op en pak een kopje thee.
Vervolgens zet ik de muziek op die voor verwoord hoe ik me voel.
Op die momenten kan ik me soms laten gaan.
Heb jij geen manieren waarop je jezelf veilig genoeg voelt om je te laten gaan?
Oppotten is niet de manier om ergens bovenop te komen, ik spreek uit ervaring![]()
sterkte lieve Metroquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:44 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
De manier die jij beschrijft is er 1 van, en uitjanken bij mijn vriendin maarja dat gaat nu ook niet meer.
Maar voel me op de een of andere manier zo leeg dat ik niet eens in een emotionele stemming kan komen geloof ik. Misschien dat het vanavond nog komt, zit nu op mijn werk natuurlijk.
Oppotten is zeker niet goed, dan komt alles in 1 keer naar boven bij een volgende gebeurtenis en dan is het extreem heftig.
ga vanavond denk ik maar doen wat jij hierboven beschrijft, van muziek komen mijn emoties altijd wel los.
Dat gevoel moet eruit, moet niet opgekropt zijn, ben alleen weer bang dat ik dan weer niet kan ophouden met emotioneel zijn en dan ben ik weer een tijdje down.Dat wil ik ook weer niet.
Maar eerst mijn ouders vanavond even een hart onder de riem steken, even sterk zijn voor ze.
quote:
quote:
quote:
quote:
Even een verzamelpost van gemaakt. Allemaal bedankt voor het medelevenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:07 schreef nokwanda het volgende:
Sterkte Metro.
daar ziet het er wel naar uitquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:08 schreef senesta het volgende:
Volgens mij is ze niet van plan om me rustig mijn huiswerk te laten doen![]()
Ha ha ha nee, K3 staat opquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:13 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
daar ziet het er wel naar uitmaar jullie hebben tenminste geen ruzie over welke cd er op mag
![]()
quote:
Shackles is een heel goed nummer!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:30 schreef Dromenvanger het volgende:
MaryMary - Shackles
Alles gratis
Gisteren Kingpin gekeken trouwensGeweldige film
Onzinnige onzin
Yepquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:35 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Shackles is een heel goed nummer!![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:25 schreef TaLoN.NL het volgende:
Wanneer een artiest een hele goede cd gemaakt heeft koop ik die gewoon legaal, maar om nou ieder singeltje aan te schaffen?! Vroeger nam ik ze op van de radio met een casette-bandje!
Kopieren is ook van alle tijden. Vroeger kopieerde ik ook al spelletjes voor mijn commodore 64 en nam ik muziek op van cd's of radio op casette inderdaad.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:25 schreef TaLoN.NL het volgende:
Wanneer een artiest een hele goede cd gemaakt heeft koop ik die gewoon legaal, maar om nou ieder singeltje aan te schaffen?! Vroeger nam ik ze op van de radio met een casette-bandje!
Daar zat ik nou gister ook net aan te denken, komt ook door het donkere weer van de laatste weken.quote:
Liever sneeuw als regen iig!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Daar zat ik nou gister ook net aan te denken, komt ook door het donkere weer van de laatste weken.
Kerst, sneeuw, laat maar komen!!!!!!!!!!
Ben er gek op
Ik heb er nog tig en ik speel ze nog steedsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:25 schreef TaLoN.NL het volgende:
Was vast mijn totale sloomte waarmee ik je aanstakquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:26 schreef displission het volgende:
en ik liep nokwanda tegen het lijf bij het donner terras..ohw wat een oase van rust ging er over me heen![]()
![]()
Ik heb er niet zo heel veel meer......quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb er nog tig en ik speel ze nog steeds
En na gister helemaal niet meer neequote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:39 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo heel veel meer......
Veel plezier.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:40 schreef Metro2005 het volgende:
Ik krijg net te horen dat ik naar de bioscoop ganja ook best, had toch niks gepland voor vanavond
Dat hoop ik niet voor hem. Baggerfilm.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:12 schreef displission het volgende:
Ik voorspel Superman Returns
nu jij
Ja die wil ik ook wel zien.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet voor hem. Baggerfilm.
Doe dan maar Pirates of the caribean
Ha ha ha tja heb ik ook last van de laatste dagenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:12 schreef nokwanda het volgende:
Ben er wel hoor. Maar lui.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En na gister helemaal niet meer nee![]()
Niet alleen truth hoor, zo ongeveer alle internetforums zijn erg rustig. Ook mijn msnlijst is vrij stil de laatste tijd. Het zit gewoon in de lucht volgens mij.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:05 schreef senesta het volgende:
OOoh dat is leuk!
Volgens mij heeft niemand prijs.
Het is hier trouwens errug rustig de laatste dagen zeg.
Heel tru is uitgestorven.
Ik ben veel bezig geweest op mijn eigen forumpje maar er is niet veel veranderd de laatste dagen.
Die msn lijst is bij mij altijd rustig. Staan ook niet zoveel mensen in. Bewust trouwens.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:35 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Niet alleen truth hoor, zo ongeveer alle internetforums zijn erg rustig. Ook mijn msnlijst is vrij stil de laatste tijd. Het zit gewoon in de lucht volgens mij.
Mogge trouwens
Ik sta meestal op aanwezig. Soms ben ik ook echt niet aanspreekbaar. Vaak wel.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:09 schreef Metro2005 het volgende:
Mijn msn lijst staat vol met familie, vrienden en vage kenissenmaar een hoop mensen zijn nooit online of staan altijd op afwezig.
Af en toe gooi ik er eens de bezem door. Meer dan een half jaar niet gesproken is uit de lijst.
Daar heb ik nou eigenlijk nooit zo'n moeite mee. Heb soms 4 of 5 mensen tegelijk op msn en dat gaat eigenlijk altijd wel goed. Duurt soms alleen even voor iedereen antwoord heeftquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik sta meestal op aanwezig. Soms ben ik ook echt niet aanspreekbaar. Vaak wel.
Maar ik kan gewoon niet chatten met meer dan 2 mensen tegelijk. Anders gaat het nergens meer over en dat wil ik niet. Bovendien lopen er in een chat vaak al verschillende onderwerpen door elkaar heen.
Dus meer verschillende mensen kan mijn arme pindabreintje niet aan
Op de een of andere vage manier vind ik het ook heel erg iets voor jou om beter te kunnen multi-tasken dan een vrouwquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Daar heb ik nou eigenlijk nooit zo'n moeite mee. Heb soms 4 of 5 mensen tegelijk op msn en dat gaat eigenlijk altijd wel goed. Duurt soms alleen even voor iedereen antwoord heeftmijn vingers hebben zo hun limieten.
Pfff...Druk druk druk!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:27 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Morge allemaal
Ik ben er ook weinig maar dat komt omdat wij nog vakantie hebben, huis verkocht is dus op zoek zijn naar een huurappartement als tussen-oplossing, vanalles moeten regelen voor ons nieuw gekocht appartement enz enz.....pffffff
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Op de een of andere vage manier vind ik het ook heel erg iets voor jou om beter te kunnen multi-tasken dan een vrouw![]()
Oei klinkt druk, kun je zo snel een huurappartement vinden dan? Voor hoe lang is dat ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:27 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Morge allemaal
Ik ben er ook weinig maar dat komt omdat wij nog vakantie hebben, huis verkocht is dus op zoek zijn naar een huurappartement als tussen-oplossing, vanalles moeten regelen voor ons nieuw gekocht appartement enz enz.....pffffff
Je zet er zelf al eenquote:
En hoe lang ben je ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zit nu precies op de 88 kilo. Heb 94 gewogen dus dat is al een goed teken. Vandaag al veel gedaan, door ff minder te fokken. Kamer gepoetst waar de computers staan, computer opnieuw geinstalleerd en even muziek liggen sorteren.
Poetsen was hoognodig ook, damn wat kan die stof smerig zijn. En binnen 1 week ligt het weer vol zeker straks. Hopelijk van niet.
Morgen sporten denk ik, wilde vandaag al sporten maar bowlen straks dus dan ga ik straks sowieso aan het werk.
Verder niet veel te meldenGekkigheid is voorlopig verdwenen
Wie weet keert de gekkigheid nog terug, maar tot die tijd zal ik me koest houden
Weet ook niets te vermelden behalve dat ik alles ga poetsen hier, schoonmaak houden in huis. En op de computer maar dat is al gebeurt, alleen nog de externe harde schijf goed indelen.
Computer is meteen een stuk sneller nuAlles opnieuw gedaan. Schone lei. En zo wil ik straks ook een schone lei. 7 jaar bad karma
Volgens mij heb ik vanaf 2000 te maken met een slecht karma, dat duurt toch 7 jaar voordat zoiets voorbij is, ze zeggen toch dat het 7 jaar duurt voordat alles weer opnieuw begint?. Dus mei 2007 moet het goed gaan. Nog beter gaan.
Poetsen!!! Alles poetsen!!! ( om maar even idioot te doen)
Huis gepoetst en computer gepoetst, lichaam gepoetst en geest gepoetst en ziel gepoetst. Alles gepoetst.
Wacht maar eens af hoe gepoetst ik nog ga zijn![]()
Zo, toch nog gek gedaanOm even op te fokken
173 kleinquote:
slokje van mijn veel te sterke koffie die al een uur of 2 op de warmhoudplaat stond ipv in de thermoskan ?quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
slokje van mijn veel te sterke koffie die al een uur of 2 op de warmhoudplaat stond ipv in de thermoskan ?
fotoooo'squote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:27 schreef draculettetje het volgende:
hallo hallo
ben er ook weer! met een nieuw stel kleren, nieuwe mobiele telefoon en een stuk dunnere portemetniks!
neuj bedanktquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
slokje van mijn veel te sterke koffie die al een uur of 2 op de warmhoudplaat stond ipv in de thermoskan ?
hallo de zoessie!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:27 schreef draculettetje het volgende:
hallo hallo
ben er ook weer! met een nieuw stel kleren, nieuwe mobiele telefoon en een stuk dunnere portemetniks!
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:56 schreef draculettetje het volgende:
hellup ik heb in een opruimbui m'n msn eraf geknikkerd
foon wil ook nog nie zoals ik het wil![]()
Verzekering?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:10 schreef Metro2005 het volgende:
Ik ben weer thuis, ff pizza gehaald en wat lekkere dingen voor in het weekend
Ook de schade aan mijn auto nog eens goed bekeken, baal er echt stevig van, zijn best grote deuken nog![]()
Ik ga maar vast weer sparen![]()
nope, geen allrisk en ook geen dader = pechquote:
*ZUCHT......... MUTSquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:56 schreef draculettetje het volgende:
hellup ik heb in een opruimbui m'n msn eraf geknikkerd
foon wil ook nog nie zoals ik het wil![]()
Ga je nou steeds alleen bowlen of heb je mensen die fanatiek meedoen elke keerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben ook even terug. Gebowled en mijn persoonlijke record verbroken. 131 is mijn nieuwe record. Ging verbazingwekkend goed in mijn ogen, ben pas begonnen ermeeOp naar de 300
Nu weer iets anders doen.
Dus ik zeg
Dag
Broer, pa en iemand van tweakersquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:38 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ga je nou steeds alleen bowlen of heb je mensen die fanatiek meedoen elke keer?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:48 schreef Metro2005 het volgende:
Mogge vamp
@ dromenvanger, ik ken het probleem van vrienden verliezen ja. Achteraf blijken dat ook niet echt vrienden te zijn. Echte vrienden staan voor je klaar als er wat is.
Precies ja. Geven en nemen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
En ze vreten niet alleen al je energie op, maar geven er ook wat voor terug
quote:
Met sommige mensen voel je het ook niet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
En ze vreten niet alleen al je energie op, maar geven er ook wat voor terug
quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:54 schreef TaLoN.NL het volgende:
ooh, net een wrede quote tegengekomen:
"The conscious and intelligent manipulation of the organized habits and opinions of the masses is an important element in democratic society. Those who manipulate this unseen mechanism of society constitute an invisible government which is the true ruling power of our country.
We are governed, our minds are molded, our tastes formed, our ideas suggested, largely by men we have never heard of. This is a logical result of the way in which our democratic society is organized." - Edward Bernays
Dus je hebt zelf helemaal geen eigen wil meer volgens deze schrijver.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:54 schreef TaLoN.NL het volgende:
ooh, net een wrede quote tegengekomen:
"The conscious and intelligent manipulation of the organized habits and opinions of the masses is an important element in democratic society. Those who manipulate this unseen mechanism of society constitute an invisible government which is the true ruling power of our country.
We are governed, our minds are molded, our tastes formed, our ideas suggested, largely by men we have never heard of. This is a logical result of the way in which our democratic society is organized." - Edward Bernays
Klopt...Maar sommige mensen kunnen me helemaal leegtrekken en me ook met een rotgevoel laten zitten.Op een gegeven moment merkte ik dat t idd niet zo goeie vrienden bleken te zijn... Terwijl er idd ook mensen zijn die me zeg maar.... met een moe maar voldaan gevoel achter laten!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Met sommige mensen voel je het ook niet.
Het voelt niet alsof er energie weg is. Dan ben je achteraf ook niet doodmoe.
Het is een puur gevoelsmatige kwestie. iemand kan echt lief zijn maar toch alle energie uit je trekken en er niet toe in staat zijn er iets voor terug te geven. Dat kan een trekje zijn van een persoon. Het kan ook een tijdelijke staat van die persoon zijn.
Maar met echte vrienden merk je het niet als dat tijdelijk is. Dan is het een logische zaak dat je er dan bent voor elkaar en voelt het echt niet als energie ontnemen.
Inderdaad hou je altijd je eigen mening in zekere mate. Maar de mening is toch vaak gericht op hetgeen dat nu gemaakt is door alles. We hebben een mening over de huidige maatschappij. En dan kun je ook een mening vormen over een andere maatschappij die niet bestaat.quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dus je hebt zelf helemaal geen eigen wil meer volgens deze schrijver.
We zijn mensen, geen computers.
Natuurlijk is er wel invloed van bv school of de maatschappij maar je hebt altijd nog de wil om zelf na te denken over dingen
de interpretatie van alles wat je aangeboden wordt is deels persoonsgebonden maar ook dat is beinvloedbaar.quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dus je hebt zelf helemaal geen eigen wil meer volgens deze schrijver.
We zijn mensen, geen computers.
Natuurlijk is er wel invloed van bv school of de maatschappij maar je hebt altijd nog de wil om zelf na te denken over dingen
Structuur is inderdaad wel lekker. Maar teveel structuur kan weer zorgen voor stress. Dat je overal regels hebt die onnodig zijn. Maar loopt alles door elkaar heen, dan is het een jungle te noemen. En dan verdwaal je vanzelf weer. Omdat iedereen doet waar hij zin in heeft. Zo'n wereld werkt ook niet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En leven zonder al die kaders is ook niet makkelijk hoor. Dus het gemak dient de mens.
Ik heb soms van die dagen dat ik echt superbewust bezig ben met alles maar ik heb ook dagen dat ik in een soort waas / droom leef. dan gaat echt alles langs me heenquote:Op vrijdag 1 september 2006 12:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar hoe zit dat met jullie bewustzijn? Veel "last" daarvan? Zijn jullie je ook wel eens te bewust van alles? Dat je overbewust bent?
Of ben ik de enige?
Overbewust, of erg bewust.
Depressie is een gebrek aan bewustzijn. Dus ik ben liever overbewust dan onderbewust.
Ben nu weer bewuster dan bewust, en dan is het vanzelf minder donker. Dus de depressie is dan weg. En ik weet ongeveer waar het aan kan liggen. Het duistere verdwijnt door het lichte bewustzijn. Is er minder bewustzijn dan krijgt het duistere de overhand. Het duistere is dan de donkere depressie-wolk met donkere gedachtes.
Een soort zwarte waas in het bewustzijn, waardoor ook de realiteit minder helder is.
Ik weet hoe het voelt nu. Dit is helderheid en bewustzijn. Ben ik depressief dan zie ik niets.
En dat moet even geschreven worden nu. Sorry. Als het niet boeit dan maakt dat niet uit. Ik zal en moet mezelf ontcijferen op dit gebied. Om altijd bewust te blijven en helder.
Zoals mij dus ookquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb soms van die dagen dat ik echt superbewust bezig ben met alles maar ik heb ook dagen dat ik in een soort waas / droom leef. dan gaat echt alles langs me heen![]()
Hey ja. Lekker.quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Neuh, valt best mee
KoffieEerst maar eens verse koffie zetten, daarna pas genieten ervan
Goede morgen trouwens
Is toch leukquote:Op zaterdag 2 september 2006 10:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hey ja. Lekker.
Alleen kan ik nu niet opstaan om dat hier te doen. De kleine Purrr ligt net zo lekker te slapen en heeft haar geplaag en gespring op mijn schetsblok net gestaakt.
Tis echt een klein kind. Loopt je de hele dag voor de voeten en je komt nergens aan toe tot ze slaapt.
Vanwaar dequote:
Koop een tondeuse. Dan doe je het in notime zelf even gauwquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben op mijn log bezig nuVurige lay-out gemaakt. Vuur is mooi
Ik moet weer eens naar de kapper verdomme, dat haar dat blijft maar groeien. Baardgroei en ander haargroei, kost alleen maar geld om eraf te halen, waarom groeit het dan uberhaupt bij? Waarom hebben ze geen middel uitgevonden waardoor je het niet hoeft bij te houden?
Scheerschuim dat geen nieuwe baardgroei laat ontstaan en gel waarmee de haren even stoppen met groeien.
Is dat zo moeilijk
Kale kop staat me niet volgens mijquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Koop een tondeuse. Dan doe je het in notime zelf even gauw
Ja doe maarquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:38 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede-middag Mariekia
Alles goed met Marietia?
Onze allerbeste Marietia
Of moet ik gewoon Marietje blijven zeggen?
Gaat wel zijn gangetje hier. Heb niets te klagen maar ook niets te juichen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:40 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ja doe maar![]()
Met mij is het goed. Hoe is het met jou?![]()
Mij hetzelfde een beetje, qua klagen en juichenquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:43 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Gaat wel zijn gangetje hier. Heb niets te klagen maar ook niets te juichen.
Zomaar zijn gangetje.
Fijn dat het goed gaat met Marietje!!!!
Ik probeer soms met grof geweld dan vlam in de pan te doen, maar dat heeft weinig zin volgens mij. Ik sta toch wel weer eens in vuur en vlam als ik weer wat optimistischer ga zijn. Even een inzinking en je kunt niet altijd manisch zijn natuurlijk
heej Metroquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:45 schreef Metro2005 het volgende:
zo, weer ff aan de auto bezig geweesteven een paar huiskamer speakers in de kofferbak gegooid, die had ik nog liggen. Klinkt alweer een stuk beter en harder dan de kleine hoedenplankspeakertjes die erin zaten
en dan voor 0 euro![]()
Heej Marietjequote:Op zaterdag 2 september 2006 17:47 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
heej MetroHoe is het met jou en wat ga jij eten straks?
Goed wel, druk ookquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Heej Marietjemet mij is het goed, en weet nog niet wat ik ga eten. Heb vrij laat nog middag eten op dus denk dat het sowieso wat makkelijks wordt. Misschien broodje ei ofzo iets in die richting.
Hoe is het met jou?
Een broodje hamburger, met gesmolten kaas en augurken en een plak ananas en dan tomaten-ketchup en mayonaise erop.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:45 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Mij hetzelfde een beetje, qua klagen en juichen![]()
Ik zat me net af te vragen wat ik weer moet eten straks, heb je nog tips?
*denkt terug aan de keer dat DV spaghetti ging eten![]()
0 euroquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:45 schreef Metro2005 het volgende:
zo, weer ff aan de auto bezig geweesteven een paar huiskamer speakers in de kofferbak gegooid, die had ik nog liggen. Klinkt alweer een stuk beter en harder dan de kleine hoedenplankspeakertjes die erin zaten
en dan voor 0 euro![]()
DVquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:56 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Een broodje hamburger, met gesmolten kaas en augurken en een plak ananas en dan tomaten-ketchup en mayonaise erop.
Of je gaat kippe-boutjes eten
Anders kaas-fondue
Heb je wel gemist hier trouwens, je bent lang niet meer hier geweest volgens mij. Ik bedoel ook actief meegepost ook.
Of je maakt lasagna klaar. Of je bestelt lasagna bij de pizza-tent.
Anders een lekkere pizza. Of je bakt tosti's. Of je maakt broodje gezond klaar of wat anders. Een stok-broodje gezond en dan van alles erop gooien.
Bob Sinclair - World hold on.
Staat weer op![]()
Laat het smakenquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:05 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
DV![]()
Altijd als jij het over eten hebt kriig ik acuut trekIk ga voor de hamburger, ik heb alles in huis op de augurken na. Weinig werk en toch iets warms
![]()
En ik heb nog lasagna ook in de vriezer liggen volgens mij. Maar hamburger hawai klinkt goed![]()
Ja, ik was even een beetje Fok!moe, heb ik soms![]()
Bij mij staat Justin Timberlake op met Signorita![]()
Mooi toch, als je op je weblog ook je gedachten kwijt kuntquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:08 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Laat het smaken
Ik ben ook soms moe van fok!, maar goed, ik blijf aanwezig meestal.
De muziek zweept weer eens op. Heb me ondertussen mijn eerste brand biertje gepakt
Af en toe schrijf ik op de weblog tussendoor. Ben daar ook bezig als ik gewoon gek ben in de kop. Af en toe gek in de kop nog, als ik een energie-uitbarsting heb. Het barst soms nog wel eens uit de vlammen-pan
Broodje hamburger is lekker trouwensThe big Kahuna burger zoals in Pulp Fiction
Vooral de plak ananas maakt het compleet
Zelf gemaakte hamburgers kan Mac Donalds echt niet aan tippen.
Gisteren had ik trouwens als ontbijt iets gemaakt wat ze bij mac donalds ook bij het ontbijt geven.
Een broodje magnetron-ei met gebakken ham en smelt-kaas op een hamburger-broodje dusWederom lekker
Ik heb van die dingen waarmee je eieren kunt bakken in de magnetron, je krijgt dan een luchtig ei net zoals bij mac donalds. Een eier-koker voor de magnetron dus.
Tot laterquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:20 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Mooi toch, als je op je weblog ook je gedachten kwijt kunt
Ken ik niet, dat eierding voor de magnetron, maar klinkt goed. Ik mag ook graag een gebakken eitje eten, met knapperig spek erbij en kaas eroverheen gesmolten(veel calorieen maar goed
)
Ik ben ook heel erg van de gesmolten kaas, ik heb het dan ook altijd een ruime voorraad in de koelkast liggen![]()
Laat je biertje smaken, ik ga de hamburgers uit de vriezer opgraven en de koekepan op het vuur zetten![]()
Misschien tot later en anders tot morgen![]()
Zelfde hier. Behalve dat hyper dan.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:53 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Goed wel, druk ookIk ben er zowaar een beetje hyper van
![]()
Morgen lekker niks doen, op een beetje huishoudelijk gedoe zoals wasjes draaien na dan. Maar zelfs huisje is keurig opgeruimd nu, heerlijkMet kaarsjes aan en buiten is het al hartstikke herfstig
![]()
Jij wel ja. Ik niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:49 schreef Metro2005 het volgende:
[afbeelding]
Nog even aan de tuin gewerktwas eigenlijk van plan alleen even onkruid tussen de tegels vandaan te halen maarja, uiteindelijk doe je toch direct de hele tuin
Als ik ergens aan begin dan heb ik altijd de neiging het direct af te maken.quote:
quote:Op zondag 3 september 2006 12:30 schreef Mirage het volgende:
Even een snel kusje voor allemaal
* Mirage is voorlopig echt weinig aanwezig.
Lichamelijk steeds meer achteruit gegaan en ben te slap om alleen de verantwoording voor de kinderen te dragen.
Zit inmiddels bij mijn ouders en ben hier het medische circuit in gegaan.
Maandag en dinsdag worden spannende dagen, krijg ik als het goed is iets meer inzicht in wat er aan de hand zou kunnen zijn.
Was nog een verjaardagscadeautje. Ik neem iedere avond een heeeel klein borreltjequote:Op zondag 3 september 2006 14:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Sterkte Mirage![]()
Hopelijk komt alles goed.
Net terug van bowlen en weer persoonlijk record verbroken, 144 staat het nu op. Ging niet eens lekker vandaag.
Tijd voor bakkie leut dan maar.
En Nokwanda, wees blij dat ze de whiskey heel gelaten hebbenKun jij die vanavond soldaat maken
Een gematigd verstandig drinkerquote:Op zondag 3 september 2006 15:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Was nog een verjaardagscadeautje. Ik neem iedere avond een heeeel klein borreltje![]()
Dus dat soldaat maken gebeurt ook wel. maar dan in fases.
Lichamelijk steeds meer achteruit gegaan en ben te slap om alleen de verantwoording voor de kinderen te dragen.
Maandag en dinsdag worden spannende dagen, krijg ik als het goed is iets meer inzicht in wat er aan de hand zou kunnen zijn.
Obanquote:Op zondag 3 september 2006 15:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Een gematigd verstandig drinker![]()
Bij mij smaakt 1 al snel naar 2 en 2 naar 3
Welk merk whiskey is ut?
Ik heb me een brandje gepakt, en heb me net lekker gedouched. Heerlijk zo'n doucheDoet echt goed en dan voel ik me herboren fris
Elvis Presley - Hound dog
![]()
Wow, dat is bizarquote:Op maandag 4 september 2006 08:14 schreef nokwanda het volgende:
Tis een rare dag.
Zal er niet veel zijn vandaag.
Mijn moeders echtgenoot overleed gisteravond zomaar van de een op de andere minuut.
\\Voor EW is dit... na ja.... was zijn opa. Zijn held.
Tjemig.....quote:Op maandag 4 september 2006 08:14 schreef nokwanda het volgende:
Tis een rare dag.
Mijn moeders echtgenoot overleed gisteravond zomaar van de een op de andere minuut.
Damn, dat kan hard aankomenquote:Op maandag 4 september 2006 08:14 schreef nokwanda het volgende:
Tis een rare dag.
Actief bezig zijn inderdaadquote:Op maandag 4 september 2006 11:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ben van het weekend nog naar een indoor snowboard baan geweest.... ff wat sprongentjes oefenen voor de winterdaar word ik altijd vrolijk van
Heb je geen garage waarmee je de auto omhoog kunt krikkenquote:Op maandag 4 september 2006 11:27 schreef Metro2005 het volgende:
heb spierpijn![]()
4 uur onder de auto liggen in vochtig weer is niet goed voor je
jubs in febquote:Op maandag 4 september 2006 11:37 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Actief bezig zijn inderdaadHet middel om vrolijk te worden
Ga je op wintersport komende winter?
Goed bezig ben jequote:Op maandag 4 september 2006 11:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jubs in febff me nieuwe gear testen
ga dan vooral off piste powder doen denk ik
heb van het weekend tijdens het pokeren nog een fles jan de wandelaar zwart label leeg gemaakt... lekker maar duur
weet je wat je moet gaan doen... kickfun... heb ook 2 lesjes gedaan....... dat is kickboxen voor mensen die niet terug geslagen/geschopt willen worden... gewoon kickboxen op zon ding:quote:Op maandag 4 september 2006 11:45 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb weer voornemens om het bier achterwege te latenIk ben al 7 kilo lichter maar ik wil nu richting de 80. Dus ik ga eens proberen om water te drinken de komende tijd. 3 keer per week bowlen is ook sporten. En daarnaast meer sport doen.
Ken je zo'n ding ook thuis gebruiken? Gewoon kopen en thuis op zolder tegen dat ding trappen. Of heb je dan een instructeur nodig?quote:Op maandag 4 september 2006 11:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
weet je wat je moet gaan doen... kickfun... heb ook 2 lesjes gedaan....... dat is kickboxen voor mensen die niet terug geslagen/geschopt willen worden... gewoon kickboxen op zon ding:
[afbeelding]
is erg tof en ook erg zwaaren super goed voor je conditie!
![]()
ik zou het thuis kunnen vanwege mijn muay thai achtergrond... maar als je geen kick/thai box ervaring hebt zou ik het daar gaan doen + dat zon paal 350 euro kostquote:Op maandag 4 september 2006 11:52 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ken je zo'n ding ook thuis gebruiken? Gewoon kopen en thuis op zolder tegen dat ding trappen. Of heb je dan een instructeur nodig?
Het liefst sport ik thuis nu, niet teveel omwegen om eerst bij het sportcentrum te komen. Direct beginnen dus.
Bij bowlen vind ik het al vaak irritant dat het eerst 30 minuten rijden is, dan zeg ik altijd dat ik het liefst een bowling-baan in huis wil hebben. Meteen vanuit de luie stoel beginnen vind ik het prettigst
Met hardlopen kan dat ook, je stapt de deur uit en begint ermee.
Okeyquote:Op maandag 4 september 2006 11:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik zou het thuis kunnen vanwege mijn muay thai achtergrond... maar als je geen kick/thai box ervaring hebt zou ik het daar gaan doen + dat zon paal 350 euro kost
Klopt, je ziet jezelf niet in actie ook.quote:Op maandag 4 september 2006 11:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
en het nadeel van videobanden is dat als je iets fout doet je het zelf niet doorhebt... en je niemand hebt die je erop wijst.. waardoor je vervelende blessures kan oplopen
quote:Op maandag 4 september 2006 11:37 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Heb je geen garage waarmee je de auto omhoog kunt krikken
Of een goot in de garage.
Scheelt veel rugklachten zo'n garage waar je onder de auto kunt staan inplaats van liggenquote:Op maandag 4 september 2006 12:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]nee helaas niet. Maar ik hoorde wel dat er een doe het zelf garage in de buurt zit, dus wellicht dat ik daar volgende keer heen ga. Heb het nu gewoon even met een mooie krik en assteunen gedaan.
gewoon toch gaan en jezelf een lichte training beloven... en als je er eenmaal bent ga je toch voluit trainenquote:Op maandag 4 september 2006 12:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hoe zet jij jezelf tot sporten aan Barra als je geen zin hebt? Gewoon doorzetten? Maar dan is het bij jou makkelijker omdat je al in het ritme van sporten zit. Toen ik iedere dag ging sporten was het makkelijker om te gaan met een dag met tegenzin.
Gewoon net doen alsof je niets gaat doen en dan alsnog vol aan de bakquote:Op maandag 4 september 2006 12:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gewoon toch gaan en jezelf een lichte training beloven... en als je er eenmaal bent ga je toch voluit trainen
Als het welkom is dan is er niets aan de handquote:Op maandag 4 september 2006 12:26 schreef Metro2005 het volgende:
Ik merk aan mezelf dat het jachtige leven zijn tol begint te eisen![]()
begin ook dikker te wordennu is dat in mijn geval niet zo erg, het is juist meer dan welkom
Hee... zie net dat mn berichtje voor Mir foetsie is...Iig....dikke kus!quote:Op maandag 4 september 2006 12:02 schreef draculettetje het volgende:
draakje deelt even snel wat knuffels enuit voor mir en nok!
heel veel sterkte ook beide...
Jeej Mirage,quote:Op zondag 3 september 2006 12:30 schreef Mirage het volgende:
quote:Op maandag 4 september 2006 08:14 schreef nokwanda het volgende:
Tis een rare dag.
oke ... zo ver mogelijk naar rechts kijken daarna zo ver mogelijk naar links. probeer daarna eens je kin op je borst te krijgenquote:Op maandag 4 september 2006 15:32 schreef Metro2005 het volgende:
ooei spierpijn begint echt erg te worden, vooral in mijn nek![]()
![]()
Bizar is het juiste woord inderdaad.quote:Op maandag 4 september 2006 08:42 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wow, dat is bizarHad hij geen klachten of iets dergelijks? Weten ze waardoor hij is overleden?
Gecondoleerd in elk geval! en veel sterkte.
Jij ook sterkte met het opvangen van je meissiequote:Op maandag 4 september 2006 15:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
oke ... zo ver mogelijk naar rechts kijken daarna zo ver mogelijk naar links. probeer daarna eens je kin op je borst te krijgen
dat een paar keer doen. helpt altijd!
mijn schoonopa is vanochtend overleden... ken de beste man niet maar mijn wederhelft is er aardig kapot van
quote:Op maandag 4 september 2006 17:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij ook sterkte met het opvangen van je meissie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |