Vergeet Chipszak niet!quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:40 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Komers:
Sebasser
S-F
Appelperenstroop
Het_hupt
Queen_Bee
Het_biertje
Niet echt een aanbeveling voor een Groningenmeet.
Wel is het een Baggermeet.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vergeet Chipszak niet!
Ja er zitten een paar users tussen die graag baggeren maar dat zegt niet dat de meet ook bagger word.![]()
Nee dat weet ikquote:Op zondag 3 september 2006 11:25 schreef nietzman het volgende:
Wat wil je dan, in de stad rondhangen?
Met een beetje lekker weer is het overdag wel lekker om in het park te hangen met wat biertjes, maar 's avonds is er buiten het uitgaansgebied niet zo bijster veel te beleven..
Pfff het is de FOkzelfmoord meet nietquote:Op zondag 3 september 2006 13:44 schreef Sebasser het volgende:
Nou, laten we allemaal de martinitoren beklimmen en daarna der af springen hand in hand![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 13:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Pfff het is de FOkzelfmoord meet niet
Chipszak je komt gewoon !![]()
![]()
We moeten ons dus opofferen voor FOK!quote:Op zondag 3 september 2006 17:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben gewild, Ik heb vrienden!!
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 17:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We moeten ons dus opofferen voor FOK!![]()
Nahjah dan kunnen we eerst toch wel in een kut cafe gaan zitten als we daarna toch naar beneden springen![]()
Waar kunnen we wel terecht als we wel leuk willen stappen? een gewoon terrasje? wat lijkt je wel leuk?quote:Op zondag 3 september 2006 18:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
*nog steeds afmeld jammer genoegivm kroeg/café .
quote:Op zondag 3 september 2006 18:32 schreef nietzman het volgende:
Misschien moet je gewoon eens een keer wél uitgaan, misschien blijkt het wel te bevallen. Zo boos is de buitenwereld nou ook weer niet en je hebt een paar sterke FOK!kers om je heen om je te beschermen, niet?.
Wij moeten onze meet helemaal aanpassen aan 1 persoon die niet wil wat anderen wel willen ?quote:Op zondag 3 september 2006 19:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waar kunnen we wel terecht als we wel leuk willen stappen? een gewoon terrasje? wat lijkt je wel leuk?
Nee maar ik ben wel benieuwd of ze een Goed alternatief heeftquote:Op zondag 3 september 2006 19:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wij moeten onze meet helemaal aanpassen aan 1 persoon die niet wil wat anderen wel willen ?
Als ze dat niet wil, dan komt ze toch gewoon niet..
quote:Op zondag 3 september 2006 20:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee maar ik ben wel benieuwd of ze een Goed alternatief heeft
Als je niet naar de kroeg wilt, ben je altijd welkom op mijn kamertje.quote:Op zondag 3 september 2006 20:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
![]()
Zoals ik al eerder zei in een post ben ik het er mee eensch dat er verder niet veels te doen is 's avonds.![]()
En daarbij wensch ik jullie maar een fijne avond op 15 of 16 september toe.![]()
![]()
Onder het genot van wat drank en een Zak Chips.quote:Op zondag 3 september 2006 22:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik wil toch even wat zeggen over dat kroeg gedoe. ChipsZak, je hebt uitgaan in een pub en uitgaan in het skihut gedeelte van de Drie, wat een wereld van verschil is. Maar ik denk dat je het niet moet zien als een avond nietsnuttend rondhangen in een kroeg, maar een avond een stel Groninger FOK!kers ontmoeten en leuk met ze praten, en ja, dat is toevallig in de kroeg onder het genot van wat drank.
In het aankomende jaar, wanneer de vogels weer gaan fluiten, de sneeuw verdwijnt en er weer blaadjes aan de bomen komenquote:Op zondag 3 september 2006 23:05 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Verloofd!
Dat wil ik best geloven!
Maar wanneer getrouwd?
Kheb ook gewoon een hekel aan de hele sfeer in een kroeg.quote:Op zondag 3 september 2006 22:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik wil toch even wat zeggen over dat kroeg gedoe. ChipsZak, je hebt uitgaan in een pub en uitgaan in het skihut gedeelte van de Drie, wat een wereld van verschil is. Maar ik denk dat je het niet moet zien als een avond nietsnuttend rondhangen in een kroeg, maar een avond een stel Groninger FOK!kers ontmoeten en leuk met ze praten, en ja, dat is toevallig in de kroeg onder het genot van wat drank.
Dat gezellige bedoel je?quote:Op maandag 4 september 2006 15:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Kheb ook gewoon een hekel aan de hele sfeer in een kroeg.![]()
quote:
I'll settle for just you!quote:Op zondag 3 september 2006 13:44 schreef Sebasser het volgende:
Nou, laten we allemaal de martinitoren beklimmen en daarna der af springen hand in hand![]()
Nope... Aanstaand weekend moet het gebeurdenquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:13 schreef ChipsZak. het volgende:
dr is hier nog niet veel gebeurd he?
Volgend weekendquote:
klinkt interessant....quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Volgend weekendVrijdag of zaterdag
![]()
Hm, doe maar vrijdag denk ik.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Volgend weekendVrijdag of zaterdag
![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 01:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, doe maar vrijdag denk ik.
zaterdag heb ik tegen 4 uur of zo ergens een afspraak nog.
Iedereen mee eens ?
quote:
Klopt, maar ik download hier nu een beetje heel veel.quote:Op zondag 10 september 2006 01:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Tjah als je super snel internet hebt dan moet je dat ook gebruiken toch
![]()
Kutvent!quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:46 schreef Mauro het volgende:
[..]
klinkt interessant....
gisteren iig veel lol met sebasser gehad
Huhquote:Op zondag 10 september 2006 10:45 schreef nietzman het volgende:
Ja, of in "Niet de eerste tent in Groningen waar QueenBie ooit is geweest."
Kthxbaiquote:Op zondag 10 september 2006 14:33 schreef Rekkie het volgende:
Ik meld mij af .... alsof ik aangemeld was
Meld!quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:13 schreef nietzman het volgende:
Een Groningenmeet is natuurlijk pas compleet als Sancta dames heeft om dronken te voeren met parapludrankjes, aight?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:26 schreef Wiets het volgende:
[..]
Meld!
Als hij ook echt komt natuurlijk![]()
![]()
Als die allemaal komen dan word het knap gezelligquote:Op woensdag 13 september 2006 14:40 schreef Sebasser het volgende:
Ok, wie komen er nu allemaal ?
Komers:
Dat zijn er al heel wat.
Als je nou ook nog ff vertelt wanneer, waar en hoe laat.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als die allemaal komen dan word het knap gezellig![]()
Vrijdag of Zaterdag....quote:Op woensdag 13 september 2006 18:03 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Als je nou ook nog ff vertelt wanneer, waar en hoe laat.
OP: Lokatie de Drie. Niet lullen dus.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vrijdag of Zaterdag....Locatie nog niet bekend
Vroege avond tot ......
![]()
Whoppakeee, dit doen we.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:03 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
OP: Lokatie de Drie. Niet lullen dus.
FF flink zijn en nu ook nog datum en tijd noemen
Hint: zaterdag 16 september 2006, 20.30 uur.
Zijklijster.
Jij organiseert en dus bepaal jij.
Anders wordt het weer zo'n Nataliemeet.
Hoeveel mensen zullen er komen ?quote:
2.quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zullen er komen ?![]()
Jah pfffquote:
ik moet zondag om 11 uur werkenquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:11 schreef Sebasser het volgende:
Morgen, anders ga ik elk kwartier iemand vermoorden.
Welke film ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:36 schreef boem-dikkie het volgende:
en dat van elk kwartierheb je dat van die film van gister?
Morgen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik moet zondag om 11 uur werkendus dat word m niet
quote:
Toy soldier, ja die heb ik gegeten.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Gister was er een film op , als ze dan niet zouden doen wat de terroristen zeiden zouden ze elk kwartier iemand dood schieten![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Toy soldier, ja die heb ik gegeten.
Straks dus.quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]gegeten?
Ik wil ook best komen hoor, maar het hangt er echt zwaar vanaf wanneer het is![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:02 schreef boem-dikkie het volgende:ow dan komk niet ! moet morgen om 11 uur werken
Een echte Nataliemeet dus.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:34 schreef Wiets het volgende:
Ik dacht dat zowel nietz, sancta, tara en marchien zouden komen, en ik dan ook.... maar blijkbaar is iedereen van de aardbodem verdwenen.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Als het volgende week is kom ik wel ff hoor, niet de hele avond want een vriend is jarig dusk ga gewoon met wat andere maten naar de shadraq ofzo , maar ik wil wel ff wat bier drinken met jullie hoor
quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:01 schreef boem-dikkie het volgende:
zie ik ook eindelijk wie jij ook alweer bent
Kijk an!quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:54 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Kijk an!
Daar is de topicstarter ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |