Ja pfffquote:
Ach, der komt vast wel iemand die ook 15 of 16 is.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:04 schreef nietzman het volgende:
Misschien wil jij een AdvandeBergje doen, maar ik kijk er anders tegenaan..
Heb je geen leuke dames in dat studentenhuis van je ofzo die je mee kan nemen... Moet ik vrouwtjes voor jou gaan zoeken...quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:04 schreef nietzman het volgende:
Misschien wil jij een AdvandeBergje doen, maar ik kijk er anders tegenaan..
Wij willen er een leuke avond van maken maar als jij nu al begint te zeuren over neukbare vrouwen dan ben jij toch echt niet het gezelschap dat wij zoeken.... tuurlijk mag je komenquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:35 schreef nietzman het volgende:
Moje, dan kan ik net zogoed zelf gaan stappen. Het moeten wel Foksters zijn natuurlijk. Jammer dat het fotoboek nog geen mass-berichtjes kan sturen op basis van zoekcriteria.
zometeen weer NBquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wij willen er een leuke avond van maken maar als jij nu al begint te zeuren over neukbare vrouwen dan ben jij toch echt niet het gezelschap dat wij zoeken.... tuurlijk mag je komen![]()
Ik zeg niets over neuken, maar een gevarieerder gezelschap is een vrij groot pluspunt bij dit soort dingen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wij willen er een leuke avond van maken maar als jij nu al begint te zeuren over neukbare vrouwen dan ben jij toch echt niet het gezelschap dat wij zoeken.... tuurlijk mag je komen![]()
Krek!quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:44 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik zeg niets over neuken, maar een gevarieerder gezelschap is een vrij groot pluspunt bij dit soort dingen..
Ik zou jou anders wel grondig willen uitwonenquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:53 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Krek!
Een Baggermeet zou ik nooit bij willen wonen.
Met een lepeltje?quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik zou jou anders wel grondig willen uitwonen![]()
![]()
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:13 schreef nietzman het volgende:
Een Groningenmeet is natuurlijk pas compleet als Sancta dames heeft om dronken te voeren met parapludrankjes, aight?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kom denk ik wel
[mits het in het weekend valt]
Heb wel het 1 en het ander moeten verdraaien toen ik het er met mams over ging hebben.
Maar ach![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Inderdaad ja
Overigens neem ik mijn dame (in vruchtbare leeftijd) meeals we komen
quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Ja het word 15 of 16 september
in het weekend dus
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
.
En;weekend.
Komen we zeker wel in 1 of ander kutcafé terecht?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Geen idee nu er een datum bekend is moet iedereen die van plan is te komen dat even aangeven en dan beslissen we waar en hoelaat
![]()
Dan word het geen KUT-kroeg dusquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Kut-kroegen.
Dat vinnik saaiAls we in een kr0eg gaan rondhangen kom ik niet
.
Dat beslis je makkelijk zeg.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan word het geen kroeg dus![]()
Klopt ik verander even ietsquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |