quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:26 schreef Wiets het volgende:
[..]
Meld!
Als hij ook echt komt natuurlijk![]()
![]()
Als die allemaal komen dan word het knap gezelligquote:Op woensdag 13 september 2006 14:40 schreef Sebasser het volgende:
Ok, wie komen er nu allemaal ?
Komers:
Dat zijn er al heel wat.
Als je nou ook nog ff vertelt wanneer, waar en hoe laat.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als die allemaal komen dan word het knap gezellig![]()
Vrijdag of Zaterdag....quote:Op woensdag 13 september 2006 18:03 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Als je nou ook nog ff vertelt wanneer, waar en hoe laat.
OP: Lokatie de Drie. Niet lullen dus.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vrijdag of Zaterdag....Locatie nog niet bekend
Vroege avond tot ......
![]()
Whoppakeee, dit doen we.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:03 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
OP: Lokatie de Drie. Niet lullen dus.
FF flink zijn en nu ook nog datum en tijd noemen
Hint: zaterdag 16 september 2006, 20.30 uur.
Zijklijster.
Jij organiseert en dus bepaal jij.
Anders wordt het weer zo'n Nataliemeet.
Hoeveel mensen zullen er komen ?quote:
2.quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zullen er komen ?![]()
Jah pfffquote:
ik moet zondag om 11 uur werkenquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:11 schreef Sebasser het volgende:
Morgen, anders ga ik elk kwartier iemand vermoorden.
Welke film ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:36 schreef boem-dikkie het volgende:
en dat van elk kwartierheb je dat van die film van gister?
Morgen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik moet zondag om 11 uur werkendus dat word m niet
quote:
Toy soldier, ja die heb ik gegeten.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Gister was er een film op , als ze dan niet zouden doen wat de terroristen zeiden zouden ze elk kwartier iemand dood schieten![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Toy soldier, ja die heb ik gegeten.
Straks dus.quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]gegeten?
Ik wil ook best komen hoor, maar het hangt er echt zwaar vanaf wanneer het is![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:02 schreef boem-dikkie het volgende:ow dan komk niet ! moet morgen om 11 uur werken
Een echte Nataliemeet dus.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:34 schreef Wiets het volgende:
Ik dacht dat zowel nietz, sancta, tara en marchien zouden komen, en ik dan ook.... maar blijkbaar is iedereen van de aardbodem verdwenen.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Als het volgende week is kom ik wel ff hoor, niet de hele avond want een vriend is jarig dusk ga gewoon met wat andere maten naar de shadraq ofzo , maar ik wil wel ff wat bier drinken met jullie hoor
quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:01 schreef boem-dikkie het volgende:
zie ik ook eindelijk wie jij ook alweer bent
Kijk an!quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:54 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Kijk an!
Daar is de topicstarter ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |