Je had gelijk. Vond het al zo vreemd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:27 schreef Coraatje het volgende:
[..]
moet je iets beter luisteren het gaat over een abortus
Vermoedelijk een beïnvloedbaar meisje met problemen (een makkelijke prooi voor Etiënne, zeg maar)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was ze zwak begaafd?
Was ze zwak door de drank?
Was ze zwak omdat ze snel seks met Etiene had?
Zwak???
Was Radiohead leuk gister?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vermoedelijk een beïnvloedbaar meisje met problemen (een makkelijke prooi voor Etiënne, zeg maar)
Ja hij neukt toch alleen meiden die zwak zijn (zoals hij dat noemt).quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was ze zwak begaafd?
Zwak???
Haar eicel had nogal een zwak membraan.quote:Was ze zwak begaafd?
Zwak???
Eenmalige SC post, maar ze waren echt weer geniaal.quote:
Hij wil dit een aantal keren vertellen lijkt wel, dit is denk ik dan zo een familiegeheim (maar hoe hij het verteld lijkt het eerder een opdrachtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:34 schreef Isabeau het volgende:
Achterlijk dit geheimzinnige stilzwijgen als Milicia binnenkomt
ze gaat er gewoon bij staan en het intreseert haar niks dat ze te veel is..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat een nieuwsgierig kutwijf die Milicia, pleurt lekker op uit die badkamer.
Fijn dat je zo genoten hebt!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eenmalige SC post, maar ze waren echt weer geniaal.
Woorden schieten te kort (had zelfs tranen bij sommige mooie nummers).
ontopic: uhhhhhhhhhhhh
Nee die opdrachten waren vorig jaar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij wil dit een aantal keren vertellen lijkt wel, dit is denk ik dan zo een familiegeheim (maar hoe hij het verteld lijkt het eerder een opdracht)
Huilebalk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:36 schreef Peter6000 het volgende:
(had zelfs tranen bij sommige mooie nummers).
Ho ho, wel >20x!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:38 schreef Sebasser het volgende:
Heeft die etienne seks gehad dan ?
Dat is dan ook redelijk snel !
Je ziet E-10 ook echt wachten tot ze klaar is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:38 schreef Peter6000 het volgende:
We zitten nu dus te wachten tot Milica klaar is met tandenpoetsen, begrijp ik
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:37 schreef Coraatje het volgende:
ze gaat er gewoon bij staan en het intreseert haar niks dat ze te veel is..
Ja volgens mij ook vraag me af of het wel waar is wat meneer nu allemaal verteld.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:40 schreef Isabeau het volgende:
Etiene balen dat hij niet meer het middelpunt van de meelevende belangstelling is
Hij heeft de foetus er eigenhandig met zijn diadeem uitgevist.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:39 schreef Stereotomy het volgende:
Maar okee, Etienne had sex gehad met een zwak begaafd meisje zonder beltegoed en besefte dat het kind geen arier zou worden en dat het daarom maar geaborteerd moest worden?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Hij heeft de foetus er eigenhandig met zijn diadeem uitgevist.
Is het al zolang geleden, die opdracht van die twee die een stelletje moesten spelenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:37 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee die opdrachten waren vorig jaar.![]()
Hahaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is het al zolang geleden, die opdracht van die twee die een stelletje moesten spelen
Let maar op, er komen nog veel meer van dit soort geheimzinnige gesprekjes waarbij Etiene zijn geheimpje gaat onthullenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:41 schreef ThaSandman het volgende:
Het is toch raar dat hij dit verhaal verteld tegen Marlies en Tijn. 2 Personen waar hij totaal niks mee heeft in het huis.
http://www.hanff.nl/bbstreams.phpquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:42 schreef Sebasser het volgende:
Damn, ik wil ook snel meekijken/luisteren.
Maar de streams in BBstream zijn dood ?
Ja, ik volg het niet allemaal, dus als er al iets over gezegt is ..
Ik kijk via http://www.kanalenkiezer.nlquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:42 schreef Sebasser het volgende:
Ik geloofde het ook nog, heb daardoor op mijn kop gehadquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Fijn dat je zo genoten hebt!
Posts na 1:00am mogen toch wel af en toe offtopic zijn?
of http://bb.roy.servehttp.comquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:42 schreef Sebasser het volgende:
Ah, die doen het wel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:43 schreef Canisfire het volgende:
[..]
http://www.hanff.nl/bbstreams.php
Ik vind het lichtelijk overdrevenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik geloofde het ook nog, heb daardoor op mijn kop gehad![]()
Uiteraard is het BB huis *de* omgeving om privegeheimen te onthullen. Lekker binnengesloten van de buitenwereld, zo goed geisoleerd als een hoentje.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:46 schreef Isabeau het volgende:
Hup, Etiene doet snel de deur dicht. Stel je voor dat iemand het hoort
Ik kan niet voor hem denken maar hoe kun je als 16 jarige met een one night stand met een zwakzinnige niet opgelucht zijn? Volgens mij is Etienne weer de volwassene aan het uithangen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:46 schreef Peter6000 het volgende:
Dus gevoelsmatig had hij dat kindje graag willen "hebben", maar zijn verstand zei van niet.
Hij was dus niet opgelucht dat dat meisje voor een abortus koos.
Echt niet te geloven hoor. Ik vind het meer dan belachelijk hoe geheimzinnig hij doet, terwijl hij het wel vertelt aan 2 mensen waar hij weinig mee heeft in het huis.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:47 schreef Stereotomy het volgende:
Uiteraard is het BB huis *de* omgeving om privegeheimen te onthullen. Lekker binnengesloten van de buitenwereld, zo goed geisoleerd als een hoentje.
Ik vind hem heel sympathiek maar er is iets met hem. Tegen anderen is hij altijd zo beschermend tov Rick, ook tov zijn homosexualiteit, maar als ik Rik zo hoor heeft Tijn meer dan veel moeite daarmee.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:48 schreef Canisfire het volgende:
De enige die bij mij weer scoort in dit gesprek is wederom Tijn.
Het komt ook tamelijk gemaakt op mij over. Een jongen van 16 die vadergevoelens heeft. Right. Hij zag het mokkel niet eens.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:44 schreef Isabeau het volgende:
Zo hey, ik geloof geen woord van wat hij zegt. Ja, misschien was dat zwakke kind zwanger en heeft ze een abortus laten doen. Maar daar houdt alle gevoel bij Etiene wel op. Die doet dit alleen om thuis gevoelig over te komen/
Zieltjes winnen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:48 schreef Isabeau het volgende:
Echt niet te geloven hoor. Ik vind het meer dan belachelijk hoe geheimzinnig hij doet, terwijl hij het wel vertelt aan 2 mensen waar hij weinig mee heeft in het huis.
Zo komt het wel heel erg over hè. Terwijl vooral tieners die volwassen willen overkomen op zo'n manier praten. Ik 'herken' de manier van praten, maar kan het niet goed onder woorden brengen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:48 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens mij is Etienne weer de volwassene aan het uithangen.
... en Sabrina, en Jeroen, en Marcel...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:51 schreef Peter6000 het volgende:
Hilde mag het blijkbaar wel horen.
Nee hoor. Etienne gaat later nog meer van dit soort intense abortus-gesprekjes houden met bewoners. Over een maandje weet iedereen het in geuren en kleuren en wordt het verhaal steeds emotioneler. Hij gaat nog huilen, heusquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:52 schreef Coraatje het volgende:
is dit niet hoop dat het bij sabrina terecht komt en dat daarmee een gevoel word opgewekt bij haar?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:52 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, het wordt een groepsdiscussie!
Plakjes moederkoek schijnt lekker te zijn volgens Tom Cruisequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
FEEST IN DE BADKAMER, borrelhapjes erbij
![]()
Chiel Belen vond het ook prima te etenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:55 schreef Stereotomy het volgende:
Plakjes moederkoek schijnt lekker te zijn volgens Tom Cruise
Nee dat was Giel Beelen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Plakjes moederkoek schijnt lekker te zijn volgens Tom Cruise
etienne liep ook snel weg toen pa de badkamer in kwamquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:55 schreef ThaSandman het volgende:
Marcel is wel erg afwezig tijdens zijn zoons onthulling.
"Had ik die E10 ook maar laten aborteren..."quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:55 schreef ThaSandman het volgende:
Marcel is wel erg afwezig tijdens zijn zoons onthulling.
Omdat het verhaal toch iets anders in elkaar steekt misschien?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:56 schreef Coraatje het volgende:
etienne liep ook snel weg toen pa de badkamer in kwam
Gezien zijn verschijning is de abortus vast half mislukt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:56 schreef Stereotomy het volgende:
"Had ik die E10 ook maar laten aborteren..."
Of is deze te grof?![]()
Neequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
"Had ik die E10 ook maar laten aborteren..."
Of is deze te grof?![]()
Miss fortuna iets voor jou ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:57 schreef Peter6000 het volgende:
Voorspelling: Jeroen geeft Tijn gelijk <------------------
True that.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:55 schreef Isabeau het volgende:
De aandacht is trouwens van Etienne naar Tijn verschoven. Arme E10het was zijn zielige verhaal.
Die gast moet de politiek in!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:59 schreef Isabeau het volgende:
Etiene liep weg van de discussie omdat hij geconfronteerd zou kunnen worden met bepaalde punten en hij nu de kracht niet heeft om zichzelf te kunnen beschermen. Zeg maar
Beide te verkrijgen in de supermarkt tegenwoordigquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ze hebben weer wat om 3 dagen over door te ouwehoeren, eerst was het een pak vla en nu een abortus.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:02 schreef Stereotomy het volgende:
E10: "Mijn broertje is als mijn zoon"![]()
![]()
Door de mooi gevormde zin heb ik deze in het streamverslag verwerktquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:59 schreef Isabeau het volgende:
Etiene liep weg van de discussie omdat hij geconfronteerd zou kunnen worden met bepaalde punten en hij nu de kracht niet heeft om zichzelf te kunnen beschermen. Zeg maar
Whoah wat een lap tekst. Executive summary, pleasequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:03 schreef riri het volgende:
Bij Etienne is het iets anders....hij zei net met heel veel overtuiging "Ik ben TEGEN abortus"
Dat hoort bij waar hij voor staat....dat is belangrijker dan nadenken en verantwoordelijkheid nemen voor wat er echt aan de hand is en dat is namelijk dat hij met een meisje sex heeft gehad waar hij helemaal niets voor voelde....maar als zij dan zwanger is dan is dat ineens het allerbelangrijkste en dat op een leeftijd van 16 jaar.
Al een tijdje, ik had wel genoeg van de herhalingen van het standpunt van Tijnquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:06 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, ik zie ineens dat Etiënne zijn verhaal inmiddels op stream 1 heeft voortgezet
Egbert is het volledig met je eens, ondanks dat hij zwaar tegen abortus isquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik vraag me af hoe oud dat meisje dat zwanger was was. Jonger dan Etienne waarschijnlijk, 14-15 jaar. Die abortus lijkt mij een prima idee.
Wist je dat bij bepaalde vormen van darmkanker er nog goudbolletjes worden gebruikt bij Radiotherapie?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Al zegt loverboy dat hij stront in goud kan veranderen geloofd die blonde doos het nog.![]()
Wat een held is het ook, ik ben benieuwd wanneer hij verteld dat hij wekelijks naar de kerk gaat om zijn ongeboren kindje te herdenken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:08 schreef Stereotomy het volgende:
Aaaaawwwww.... soms geeft E10 zijn broertje nog een kusje als hij thuiskomt van het stappen.Lekker, met die bierlucht.
![]()
http://www.hanff.nl/bbstreams.php Gebruik deze url, dan kun je de streams op volledig scherm zetten en caps maken van een enkele stream.quote:
Nee dat hij geen vader is en de anderen wel kinderen hebben.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik miste even een stukje van het gesprek (patiënt), maar wordt Etienne in het BB huis ieder uur geconfronteerd met de abortus? Of begrijp ik dat verkeerd.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat een held is het ook, ik ben benieuwd wanneer hij verteld dat hij wekelijks naar de kerk gaat om zijn ongeboren kindje te herdenken.
Als de sex maar goed wasquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:11 schreef Isabeau het volgende:
Hey, hij doet me aan een ex van me denkenOveral de meest sympathieke, meevoelende, emotioneel gegroeide persoon, maar in het echt (als je hem dus wat langer kende) bleef daar niets van overeind
Het was in werkelijkheid een egoïstische botte lul die mooi kon praten.
Ik niet, ik dacht dat het gewoon een player was die zorgeloos rondneuktequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:11 schreef Rica het volgende:
Wie had gedacht dat Etienne met zo'n trauma rondliep.
Ja, triest. Het is nu te laat voor Etienne om kinderen te krijgen hè.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:11 schreef Rica het volgende:
Nee dat hij geen vader is en de anderen wel kinderen hebben.
Wie had gedacht dat Etienne met zo'n trauma rondliep.
Dat welquote:
kan zo in het bb museum !quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:15 schreef Sebasser het volgende:
caps van foto's ?
Hoe een andere zwakke vriendin ontvoerd werd door de Mudjahedeen toen hij op rondreis was in Iran, en hij net een kameel tekort kwam om haar om te ruilen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:15 schreef ThaSandman het volgende:
Wat staat ons dan nog allemaal te wachten met Etienne.
Dat had ik niet gehoord, zei hij dat?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:16 schreef riri het volgende:
etienne was van plan geweest na die abortus om een pistool te kopen en om zich heen te gaan schieten![]()
![]()
![]()
En dan wordt je constant geconfronteerd met mensen die wel kinderen hebben en dan ga je er toch weer aan denken... en en en.. dan val je stil.. en dan ga je maar een rondje lopen maar dan ga je er alleen maar meer aan denken...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, triest. Het is nu te laat voor Etienne om kinderen te krijgen hè.
Ik slik al jaren de pil. Moet je eens indenken hoeveel kinderen ik al hád kunnen hebben![]()
jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat had ik niet gehoord, zei hij dat?
Hij wil haar dan ook echt nooit meer tegen komen, want dan euh...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:16 schreef riri het volgende:
etienne was van plan geweest na die abortus om een pistool te kopen en om zich heen te gaan schieten![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:19 schreef Stereotomy het volgende:
Egbert: " er moet LEVEN in de brouwerij komen morgen...."
Wat een steek in de rug voor Etienne!
De ongevoelige zak!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:19 schreef Stereotomy het volgende:
Egbert: " er moet LEVEN in de brouwerij komen morgen...."
Wat een steek in de rug voor Etienne!
De ex van Etienne, en de verrassing is dat het kind nog leeft. Een homofiele neger met een diadeem in.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:21 schreef PC eend het volgende:
Zullen ze dit jaar ook nog een ex achter de hand hebben?![]()
Ik proest mijn thee bijna uitquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:21 schreef PC eend het volgende:
Zullen ze dit jaar ook nog een ex achter de hand hebben?![]()
Plannetje in het water gevallen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:23 schreef Isabeau het volgende:
En niemand van de zusjes troost Etiennetje....awww
Ook die van Janine?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:22 schreef Stereotomy het volgende:
Zul je zien, door Egbert gaat Etienne theezakjes opsparen om van het draad een lang touw te vlechten en zich op te hangen aan de haak waaraan Rik's koffer hing!
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Plannetje in het vruchtwater gevallen.![]()
Eitje tikkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:26 schreef Stereotomy het volgende:
Etienne morgenochtend *weer* trauma als hij vlokken op zijn bammetje doet
Daar kunnen ze zelfs de doden niet meer helpenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:29 schreef Stereotomy het volgende:
Je bent toch al in een ziekenhuis?![]()
Haar man zit thuisquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:32 schreef Rica het volgende:
Zou wel lachen zijn als Monique ook een klein beetje verliefd op Tijn zou worden.
Ah, er is nog iemand uit Eindhoven wakkerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:36 schreef Stranger het volgende:
Volgens mij kan ik eindelijk gaan slapen, hopen dat ze morgen die haan weer pas om half 12 zetten.
Ik gok dat het 10 minuten duurt tot ie dat opgeeft.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:41 schreef Rica het volgende:
Etienne gaat nog even in zelfmedelijden zwelgen. Wat alleen maar groter wordt omdat niemand er veel aandacht voor heeft.
Een blonde forel zonder ruggengraat.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:45 schreef Stranger het volgende:
En beet.
Zo diepquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:47 schreef HiDiHo het volgende:
Schijten onder water is overigens niet mogelijk ivm de waterdruk. ????
Hoe diep zat je ??
Ja, saaaaaaaai.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:49 schreef the_hunter het volgende:
Alles nog in diepe rust.
Zal nog wel even duren voordat ze opstaan ben ik bang.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, saaaaaaaai.
Maar ff de nacht bijlezen.
Best beroerd voor ons dat ze nu de hele nacht in touw zijn en dan nu waarschijnlijk tot 12 uur liggen maffenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:24 schreef Marrije het volgende:
Ik lees net dat ze pas rond 5 uur allemaal sliepen, dan kan het nog wel ff duren inderdaad voor er iemand wakker wordt. Tenzij BB de haan ff laat kraaien
Ik vind dat ook kut ja. Het is toch ten eerste voor de kijkers? Laat die gasten dan om een uurtje of half 10 wakker worden. Ik ga niet de hele nacht wakker blijven om te kijken wat ze allemaal doen. Moet ook gewoon weer werken de hele week...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Best beroerd voor ons dat ze nu de hele nacht in touw zijn en dan nu waarschijnlijk tot 12 uur liggen maffen![]()
Ja ik vind het ook erg jammer...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:39 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik vind dat ook kut ja. Het is toch ten eerste voor de kijkers? Laat die gasten dan om een uurtje of half 10 wakker worden. Ik ga niet de hele nacht wakker blijven om te kijken wat ze allemaal doen. Moet ook gewoon weer werken de hele week...
Haha, als bewoner zou me het ook geen biet interesseren hoor. Ik zou naar bed gaan wanneer ik dat wilde en me echt niet afvragen of dat wel interessant zou zijn voor de internetstreamers.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:42 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Als ze een beetje logisch nadenken dat weten ze dat ze dan best lang slapen en dat de mensen thuis dus niets meer zien dan slapende mensen![]()
Ik wil roddels![]()
Ja ik hoop ook echt dat er wel verandering in gaat komen..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha, als bewoner zou me het ook geen biet interesseren hoor. Ik zou naar bed gaan wanneer ik dat wilde en me echt niet afvragen of dat wel interessant zou zijn voor de internetstreamers.
Hummie daarentegen hoort toch te weten dat het aantal kijkers midden in de nacht veel kleiner is dan zo overdag.
En inderdaad ik wil ook roddelsen het is irrtant om na te moeten lezen dat er vannacht van alles is besproken, dit gebuerde dus vandaag en gisteren, en vervolgens is er op de streams voor ons ochtend streamers helemaal niets te beleven.
Ik hield persoonlijk wel van de ochtend om te streamen. Iedereen in dat huis staat op zijn gemak op en gaat zijn ding doen. Af en toe krijg je danwat beschouwingen over de afgelopen dagen.
Iedereen kan op zijn gemak besproken worden in groepjes die elkaar opzoeken gewoon omdat ze net wkkar zijn geworden.
Doe dan maar volgende weekquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Eigenlijk zouden ze de haan een keer niet moeten laten gaan, om ze uit hun ritme te krijgen.
Ze zitten nu al anderhalve week zonder buitenlucht -en licht. Ik zou knettergek worden...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:02 schreef the_hunter het volgende:
Ik wil de tuin!!!
Ik ook. Dat kan nooit goed voor je zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:09 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ze zitten nu al anderhalve week zonder buitenlucht -en licht. Ik zou knettergek worden...
Ik nie!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:02 schreef the_hunter het volgende:
Ik wil de tuin!!!
Ze hebben er toch zelf mee ingestemd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:13 schreef Sassefras het volgende:
ik neem aan dat ze nog steeds slapen?
ik vind het ook vrij irritant, dat ze zo laat gaan slapen. Maar geef ze eens ongelijk.
ik zou ook helemaal knettergek worden van het binnen zitten. geen frisse lucht, niet ff het huis kunnen doortochten.. volgens mij gaan ze vreselijk ziek worden daar..
moet er niet weer eens een actie op touw gezet worden? ARBO inschakelen ofzo??
ze wisten toch niet dat ze niet naar buiten mochten?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:14 schreef arneaux het volgende:
Ze hebben er toch zelf mee ingestemd..
We gaan een actie starten met: Maak BB wat spannender!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:17 schreef Sassefras het volgende:
[..]
ze wisten toch niet dat ze niet naar buiten mochten?
heej maar was meer een geintje hoor, maakt mij niet uit dat ze geen daglicht hebben. maar ík zou er gelemaal gek van worden.
voorgaande jaren werden er toch ook allemaal "acties" gestart?
(red de baby, red de geit, de kip. aanklacht tegen GJ..)
Maar voordeel is dat je nu de hele dag (gratis) streams kan kijken! Hoewel dat op dit moment ook niet echt een troost is, naar slapende mensen kijken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:26 schreef arneaux het volgende:
En alle colleges gaan niet door, daar betaal je dan 2500 euro collegegelden voor
Mwa, had liever naar school gegaan. Braaf he, van mij.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:28 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Maar voordeel is dat je nu de hele dag (gratis) streams kan kijken! Hoewel dat op dit moment ook niet echt een troost is, naar slapende mensen kijken.
Van mij mogen ze dan alleen in de tuin als het regentquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:22 schreef the_hunter het volgende:
Volgens mij wisten ze inderdaad niet dat ze geen daglicht zouden krijgen. Toch hoop ik dat de deur naar de tuin snel open gaat. Ik weet niet waarom, maar ik heb zo'n idee dat het dan leuker gaat worden.
en wie ga je daarvoor inschakelen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:22 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
We gaan een actie starten met: Maak BB wat spannender!
quote:
Nee hoor, is verstandig. Ik ga ook nog vijf dagen per week naar school, alleen word ik er voor betaald.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mwa, had liever naar school gegaan. Braaf he, van mij..
Was dus toch gewoon Semihquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:42 schreef Tamaartje het volgende:
Waarom ligt Micheline naast Marcia?
haha nou inderdaadquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:46 schreef the_hunter het volgende:
Sjesus wat ziet Marlies er ontzettend beroerd uit haha
Hij is altijd erg fanatiek en optimistischquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:50 schreef Tamaartje het volgende:
Marcel [?] wil vandaag wel een weekopdrachtje doen
Ja dat viel me ook al op... ik vind het wel leukquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij is altijd erg fanatiek en optimistisch
hehehe bah was net een broodje aan het eten maar die ligt nu in de prullenbakquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:50 schreef the_hunter het volgende:
Voor de liefhebbers (die er niet zullen zijn hoop ik): Sjaan gaat douchen
Volgende keer hou ik mijn mondquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:52 schreef natronic het volgende:
[..]
hehehe bah was net een broodje aan het eten maar die ligt nu in de prullenbak![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:50 schreef the_hunter het volgende:
Voor de liefhebbers (die er niet zullen zijn hoop ik): Sjaan gaat douchen
Ja, maar als je die waarschuwing niet had gehad dan lag dat broodje straks in een plasje met gal in de toiletpotquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:52 schreef natronic het volgende:
[..]
hehehe bah was net een broodje aan het eten maar die ligt nu in de prullenbak![]()
Ja 1 en 3 gaan beterquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:55 schreef rubstar het volgende:
is de framerate op stream 2 en 4 bij jullie ook laag?
Yep, is een bekende storing, meestal duurt het een paar dagen voordat het opgelost isquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:55 schreef rubstar het volgende:
is de framerate op stream 2 en 4 bij jullie ook laag?
denk eerder op het toetsenbordquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:54 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Ja, maar als je die waarschuwing niet had gehad dan lag dat broodje straks in een plasje met gal in de toiletpot![]()
ahh ok.. maar ff wachten dusquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Yep, is een bekende storing, meestal duurt het een paar dagen voordat het opgelost is
Tja...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:58 schreef natronic het volgende:
zie ik dat nou goed?? staat E10 zijn 3 haartjes te scheren?????
Een echt verstandig iemand had heel hard weggelopen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:01 schreef rubstar het volgende:
E10 probeert verstandig over te komen in het gesprek met de blote Sjaan
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:02 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Een echt verstandig iemand had heel hard weggelopen.
en een koffie filtertjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:03 schreef rubstar het volgende:
[..]
inderdaad ja.. is toch wat om daar s'ochtends tegen aan te moeten kijken.. 2 van die thee zakkies
Ik vind Marlies engquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:05 schreef rubstar het volgende:
ik heb de eerste " Heeeerrrrrlijk" van Marlies alweer gehoort.. " jaaa, koffie heeerrrrrrrrrlijk"
Hoorde ik niet goed.. maar het was wel lullenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:16 schreef the_hunter het volgende:
Ik heb de streams wel aan staan, maar even geen geluid, omdat we hier een bespreking op kantoor hebben haha. Waar heeft Sjaan het over tegen Milica?
Ging Hilde te ver? Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:18 schreef Tamaartje het volgende:
Janine en Milica die hebben het over Hilde?
Dat ze gisteravond te ver ging?
Janine had medelijden met Milica...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |