Je had gelijk. Vond het al zo vreemd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:27 schreef Coraatje het volgende:
[..]
moet je iets beter luisteren het gaat over een abortus
Vermoedelijk een beïnvloedbaar meisje met problemen (een makkelijke prooi voor Etiënne, zeg maar)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was ze zwak begaafd?
Was ze zwak door de drank?
Was ze zwak omdat ze snel seks met Etiene had?
Zwak???
Was Radiohead leuk gister?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vermoedelijk een beïnvloedbaar meisje met problemen (een makkelijke prooi voor Etiënne, zeg maar)
Ja hij neukt toch alleen meiden die zwak zijn (zoals hij dat noemt).quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was ze zwak begaafd?
Zwak???
Haar eicel had nogal een zwak membraan.quote:Was ze zwak begaafd?
Zwak???
Eenmalige SC post, maar ze waren echt weer geniaal.quote:
Hij wil dit een aantal keren vertellen lijkt wel, dit is denk ik dan zo een familiegeheim (maar hoe hij het verteld lijkt het eerder een opdrachtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:34 schreef Isabeau het volgende:
Achterlijk dit geheimzinnige stilzwijgen als Milicia binnenkomt
ze gaat er gewoon bij staan en het intreseert haar niks dat ze te veel is..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat een nieuwsgierig kutwijf die Milicia, pleurt lekker op uit die badkamer.
Fijn dat je zo genoten hebt!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eenmalige SC post, maar ze waren echt weer geniaal.
Woorden schieten te kort (had zelfs tranen bij sommige mooie nummers).
ontopic: uhhhhhhhhhhhh
Nee die opdrachten waren vorig jaar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij wil dit een aantal keren vertellen lijkt wel, dit is denk ik dan zo een familiegeheim (maar hoe hij het verteld lijkt het eerder een opdracht)
Huilebalk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:36 schreef Peter6000 het volgende:
(had zelfs tranen bij sommige mooie nummers).
Ho ho, wel >20x!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:38 schreef Sebasser het volgende:
Heeft die etienne seks gehad dan ?
Dat is dan ook redelijk snel !
Je ziet E-10 ook echt wachten tot ze klaar is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:38 schreef Peter6000 het volgende:
We zitten nu dus te wachten tot Milica klaar is met tandenpoetsen, begrijp ik
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:37 schreef Coraatje het volgende:
ze gaat er gewoon bij staan en het intreseert haar niks dat ze te veel is..
Ja volgens mij ook vraag me af of het wel waar is wat meneer nu allemaal verteld.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:40 schreef Isabeau het volgende:
Etiene balen dat hij niet meer het middelpunt van de meelevende belangstelling is
Hij heeft de foetus er eigenhandig met zijn diadeem uitgevist.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:39 schreef Stereotomy het volgende:
Maar okee, Etienne had sex gehad met een zwak begaafd meisje zonder beltegoed en besefte dat het kind geen arier zou worden en dat het daarom maar geaborteerd moest worden?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Hij heeft de foetus er eigenhandig met zijn diadeem uitgevist.
Is het al zolang geleden, die opdracht van die twee die een stelletje moesten spelenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:37 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee die opdrachten waren vorig jaar.![]()
Hahaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is het al zolang geleden, die opdracht van die twee die een stelletje moesten spelen
Let maar op, er komen nog veel meer van dit soort geheimzinnige gesprekjes waarbij Etiene zijn geheimpje gaat onthullenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:41 schreef ThaSandman het volgende:
Het is toch raar dat hij dit verhaal verteld tegen Marlies en Tijn. 2 Personen waar hij totaal niks mee heeft in het huis.
http://www.hanff.nl/bbstreams.phpquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:42 schreef Sebasser het volgende:
Damn, ik wil ook snel meekijken/luisteren.
Maar de streams in BBstream zijn dood ?
Ja, ik volg het niet allemaal, dus als er al iets over gezegt is ..
Ik kijk via http://www.kanalenkiezer.nlquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:42 schreef Sebasser het volgende:
Ik geloofde het ook nog, heb daardoor op mijn kop gehadquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Fijn dat je zo genoten hebt!
Posts na 1:00am mogen toch wel af en toe offtopic zijn?
of http://bb.roy.servehttp.comquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:42 schreef Sebasser het volgende:
Ah, die doen het wel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:43 schreef Canisfire het volgende:
[..]
http://www.hanff.nl/bbstreams.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |