Sterkte vraag.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:20 schreef hamkaastosti het volgende:
SpankTheMonkey zegt van niet maar die kerel snapt nergens iets van.
Iemand die er eens al een heeft laten varen in het zwembad of in de zee?
b.v.d.
Een paar onzinners.
Dankjequote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:27 schreef angelfist het volgende:
Natuurlijk, doe niet zo dom aapje.
Luke foto lieve Ju, ik heb daar ooit een kaart van gehad, in mijn varkentjestijd
quote:
Wat een schijtvriend moet dat zijn geweest zegquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:28 schreef Zyggie het volgende:
Een vriend van me deed het in de zee, tenminste dat zei hij.![]()
nee. in water.quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:28 schreef hamkaastosti het volgende:
zie je wel. ik wist het
nu ff spankthemonkey hierheen trappen
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
En ga aub niet weer serieus hierop in, gisteren geloofden er ook al een paar dat je daadwerkelijk niet onderwater kon schijten ivm de waterdruk.![]()
Het klinkt heerlijk! Veegde je reet met zeewier zeker.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:32 schreef Xebber het volgende:
Ik heb ooit in zee gescheten, en ik kan je vertellen dat het een enorme bevrijding is, zo'n staaf uit je rug.
Je reet vegen is voor homo'squote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het klinkt heerlijk! Veegde je reet met zeewier zeker.![]()
Welnee, dat zout in de zee schuurde de boel wel schoonquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het klinkt heerlijk! Veegde je reet met zeewier zeker.![]()
Zet ze effe achter je PC danquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:37 schreef Tinkepink het volgende:
Jahoor, je kan best onder water poepen. Vraag het mijn kinderen maar.
Strak plan. Ik moet ze alleen nog wel leren schrijven en Nederlands spreken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |