Dat is een hele interessante invalshoek ik ben benieuwd wat de rest hier in Truth daarvan vindt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:35 schreef hamkaastosti het volgende:
mits je niet te diep onder water bent kun je echt wel een mooie opper laten varen hoor![]()
ik mocht het bad van surveillance-fiets lenen om tubguy te zijn maar toen had chowiquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dat is een hele interessante invalshoek ik ben benieuwd wat de rest hier in Truth daarvan vindt.![]()
Was niet lief van der, het was een serieus topicquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:43 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
ik mocht het bad van surveillance-fiets lenen om tubguy te zijn maar toen had chowid'r genoeg van en moest er weer eens een slotje op
![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:40 schreef merlin693 het volgende:
zout op naar ONZ ofzoiets
Een drol uitpersen lukt wel, maar een auto raampje onder water in proberen te slaan niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:42 schreef Luukzor het volgende:
Voor de non-believers, enig idee met hoeveel druk die shit uit je darmen komt?
daar komt hij net vandaanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:40 schreef merlin693 het volgende:
zout op naar ONZ ofzoiets
Een raampje lukt ook hoor met het juiste gereedschapquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Een drol uitpersen lukt wel, maar een auto raampje onder water in proberen te slaan niet.![]()
Het gaat om de beweging, met een dikke paal kun je best een raampje doorboren onder water als je maar een constate beweging hebt. Je kan best onderwater schijten als je maar zorgt dat je met meer kracht perst dan de waterdruk isquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Een drol uitpersen lukt wel, maar een auto raampje onder water in proberen te slaan niet.![]()
Als je nou eens niet zo zeikt en gewoon mee denkt...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:46 schreef Dromenvanger het volgende:
Blaat
Nee een dunne staaf ofzo het liefst met een puntquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het gaat om de beweging, met een dikke paal kun je best een raampje doorboren onder water als je maar een constate beweging hebt. Je kan best onderwater schijten als je maar zorgt dat je met meer kracht perst dan de waterdruk is![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:57 schreef Luukzor het volgende:
[..]
Nee een dunne staaf ofzo het liefst met een punt
raampje inslaan lukt wel. De deur openen als de cabine nog niet volledig volgelopen is met water, dat lukt niet. Vanwege de druk van het water enzo. Maar een deur heeft een veel groter oppervlak dan een mooie versgebreide bruine trui natuurlijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:46 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik stel voor :
" Een slotje of schop naar onzin".
Een slotje lijkt me echter de beste oplossing. Onzin is ook niet bedoeld als afvalbak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |