Goed plan!quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Tijgerbalsam. Heel veel tijgerbalsam.
Ik waardeer je inspanningen Jogyquote:edit: Opflikkeren met je kutposts.
[ Bericht 79% gewijzigd door jogy op 01-09-2006 15:40 ]
Ah, dat was het excuus inderdaad.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat had niet gehoeven, onze tvp's zijn beroepsmatige tvp's.![]()
Doe haar de groeten van me!quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:02 schreef EL_REY het volgende:
vandaag zie ik mijn vriendinnetje weer
![]()
Ja, ik was er niet!quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:31 schreef Niwa het volgende:
Dat duurde fokking lang Chowi.
Sorrie. moment! Schoon ik het eerst een beetje op.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:22 schreef remlof het volgende:
jogy!![]()
Ben je neergestort?
Ik heb: 4 x Nivea dinges, 2 x Freedent, 2 x Blue Wonder, 1 x Cif en 1 joker en ik zag tot mijn grote vreugde dat er een topic over was: Het C1000 kwartet topic
Wil ik mijn verzameling posten, is ie dicht
tof!quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Sorrie. moment! Schoon ik het eerst een beetje op..
Een half uur te vroeg en dan gaan mijn collegae echt op de achterste beentjes staan hoor.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[NB] #127 - Just like the old daysWaarom zo vroeg al posten nou ik moet nog even iets kijken
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet dat hij nu al open zou moetenquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Een half uur te vroeg en dan gaan mijn collegae echt op de achterste beentjes staan hoor.
't Was een kuttopic. Geloof het of niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:00 schreef Rapalje het volgende:
Chowi HALVE ZOOL!!!
Mijn schaamteloze newbie topic; wat doe je!![]()
Heul Nietus; t was een topic waar de potentie vanaf droop als water van mijn jas na een verregende thuiskomt tijdens een hoosbui!quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
't Was een kuttopic. Geloof het of niet..
goeie usernamequote:Op zaterdag 2 september 2006 00:07 schreef Rapalje het volgende:
[..]
Heul Nietus; t was een topic waar de potentie vanaf droop als water van mijn jas na een verregende thuiskomt tijdens een hoosbui!![]()
Weet je hoeveel topics ik al geopend heb?quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:19 schreef Snakey het volgende:
Heuj Rapalje.![]()
Neuk je nog wel eens wat, of is het dezelfde slappe zooi als je topics?![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:19 schreef Snakey het volgende:
Heuj Snakey![]()
Neuk je nog wel eens wat, of is het dezelfde slappe zooi als je topics?![]()
Pff, niet zo bescheiden. Ik vond dat nieuwe standje dat je zelf had gedacht best origineel hoor!quote:
Met jou ?quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pff, niet zo bescheiden. Ik vond dat nieuwe standje dat je zelf had gedacht best origineel hoor!.
Kom kom, als je nuchter bent praat je wel anders.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Met jou ?voor geen goud, daar ben je neit leuk genoeg voor
sorry
![]()
Whehe, tell some more.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kom kom, als je nuchter bent praat je wel anders..
hihiquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kom kom, als je nuchter bent praat je wel anders..
Niks, gewoon. Gaan we verder, je hebt nooit iets leuks ingebracht dus niemand verwacht dat van je.quote:
Ik ga gewoon door met kuttopics openenquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niks, gewoon. Gaan we verder, je hebt nooit iets leuks ingebracht dus niemand verwacht dat van je.![]()
Doe wat je wil. Je bent er bekent mee.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ga gewoon door met kuttopics openenof zal ik dat vanavond maar niet doen ?
Hmm okeequote:Op zaterdag 2 september 2006 01:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Doe wat je wil. Je bent er bekent mee.![]()
Whatever...quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hmm okee
maar ik denk dat ik vanavond maar oversla
alvast een goede nachtrust toegewenst meneer
Truste.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
chagrijnig mag je in het andere topic doen![]()
Denk nu niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:09 schreef remlof het volgende:
is chowi nog aanwezig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |