quote:Free Roaming IS possible after the Credits!
For the people who are making up lies online.... I was reading my OXM saints row review again and noticed this Tip in small letter at the bottom of the 2nd page of the review......
TIP:Be sure to keep playing after the credits roll. You've got two more missions to go before you get to Saints' "real" ending.
Sla hem wel lekker dubbel opquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:11 schreef MMaRsu het volgende:
Weet ik, zag het net ook ergens anders :
[..]
2 wekenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 07:57 schreef Enchanter het volgende:
TVP
nog een kleine 2 weken voordat m;n saints row/XNOX 360 pack arriveert![]()
quote:FRANKFURT, DE 28/08/2006 9:48 's morgens RETURNED TO SHIPPER
28/08/2006 6:30 's morgens OUT FOR DELIVERY
Ja, er zijn 2 missie's online voor co-op.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:20 schreef Fathom het volgende:
Heeft deze game co-op online?
Als je kijkt op mygamercard zie je dat meer dan 70 nederlanders deze game al hebben.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:27 schreef -Dries- het volgende:
Hij zal er op zijn vroegst woensdag zijn hoor, gasten
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:34 schreef Armageddon het volgende:
Als iemand weet waar ie te koop is geef het dan meteen even door!
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:34 schreef Armageddon het volgende:
Als iemand weet waar ie te koop is geef het dan meteen even door!
2 maar?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja, er zijn 2 missie's online voor co-op.
heeft hem nog? allemaal uitverkocht dus?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:55 schreef MMaRsu het volgende:
Damn geen enkele winkel in Groningen heeft hem nog...![]()
![]()
Woensdag worden games vaak geshipt naar winkels hier in Enschede (meetstal rond 2 uur).. Ik zou zeggen: zoek de routes van de vrachtwagens en je weet wanneer het spel in de winkels ligt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:55 schreef MMaRsu het volgende:
Damn geen enkele winkel in Groningen heeft hem nog...![]()
![]()
ik heb er hier in de buurt ook 4 op maximaal 15 minuten met het OV. Hoewel ik niet weet of die ene smoezelige zaak in Deventer nog open is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:23 schreef BMH het volgende:
Hebben jullie daar geen gameshops?Alleen hier in de buurt zijn er al 4
En nee... Eplaza is geen gameshop.. Dat is gewoon een bart smit zonder barbie's.
Nou...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:13 schreef Scriptkiddie het volgende:
De game ziet er goed uit, al twijfel ik nog wel of ik hem gelijk moet kopen.
Ik hoop echt dat ik er naast zit, maar meestal zijn dit soort spellen zo overhyped en worden ze bestemeld als de "nieuwe" GTA zoals bij True Crime en The Getaway een aantal jaren terug.
Is er al een map beschikbaar van de complete stad?
Daar ben ik wel erg nieuwschierig naar....
Dat sucktquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:25 schreef Wessiej het volgende:
Oh noes, hoor net dat ik hem pas donderdag binnen krijg [afbeelding]
Zeg even als die in zwolle is en waar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 06:26 schreef MMaRsu het volgende:
Zo hopelijk dat ik hem vandaag ERGENS kan ophalen. Ik heb iig alle telefoonnummers van winkels hier in Groningen die games verkopen, ik ga ze allemaal afbellen
. En misschien ga ik ook wel wat winkels in Assen bellen, en heel misschien zelfs Zwolle
.
It better be somewhere![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog een paar nieuwe reviews :
http://videogametalk.com/read.php?ID=458
http://www.msxbox-world.c(...)w/50/Saints-Row.html
http://www.clubskill.com/Game_Reviews/4262/Saints_Row_Review
Ik heb nx in Zwolle gebeld. Als ze hem in Groningen al niet hebben...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:36 schreef Ipho het volgende:
[..]
Zeg even als die in zwolle is en waar.
Koop je toch een 360quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:12 schreef VrijeVal het volgende:
Komt dit spel ook op de PC uit?
edit: ik zie het al staan in de OP, xbox 360 exclusive.. jammer..
stad? winkel??quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:48 schreef Retuobak het volgende:
Was toevallig hier in de stad.
Zag de game nergens, wel zag ik een pre-order bij de gameshop, daar stond op dat ze hem morgen hadden.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:15 schreef Eppie_NL het volgende:
wat een kut topic!
zie alleen maar berichten..."nergens hier te krijgen"..."waar""..... "welke winkel" etc.![]()
pffff wat boeit het nou of je het morgen of vrijdag krijgt![]()
vind het hier maar wat overdreven![]()
Denk het niet, maar goed.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dikke kans dat hij gewoon naar PC komt ja.
Ik denk zelfs dat een Ps3 versie allang in ontwikkeling isquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:38 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Denk dat hij zowel naar PS3 als PC komt als het een succes is tbh
HIER NX!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:38 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Denk dat hij zowel naar PS3 als PC komt als het een succes is tbh
filmpjes van 3.2 Mbit streamen is cool.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:06 schreef MMaRsu het volgende:
Gametrailers review is up...maar het is eigenlijk geen review, meer een vergelijking tussen GTA en Saints Row.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:17 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zie bijna geen tearing problemen. Je moet er echt op letten hoor
Mie mie mie mie mieeeeequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:31 schreef devv05 het volgende:
Je bent gewoon een irritante zeikerd, BMH.
Blijf dan gewoon hier weg als je het niks vind, dat hoef je niet 100x te zeggen.
val dan niet in herhalingquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Mie mie mie mie mieeeee
![]()
Voel jij je persoonlijk aangevallen als ik iets over een game zeg? Ik herhaal immers enkel de punten die de reviewer al meld.. Ben je ook boos op hem?![]()
En ik zeg niet dat ik het niks vind.. Ik zeg enkel dat het niet mijn ding is.
Mooie titel voor jou om 2e hands/ budget aan te schaffen denk ik?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Mie mie mie mie mieeeee
![]()
Voel jij je persoonlijk aangevallen als ik iets over een game zeg? Ik herhaal immers enkel de punten die de reviewer al meld.. Ben je ook boos op hem?![]()
Hmm okequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:52 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
In Saints Row zul je dit wel tegenkomen bij de tussenfilmpjes, ook in de demo is dit te zien. Ik zie het alleen bijna niet. Als je er niet op let zul je het niet zien.
Dat bedoel ik. Ga er ook maar niet naar zoeken, dan zul je het ook niet vindenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:05 schreef -Dries- het volgende:
Nooit gezien..
Ik voel me niet aangevallen, ik vind het gewoon irritant worden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Mie mie mie mie mieeeee
![]()
Is die info echt nodigquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:06 schreef jorienvdherik het volgende:
ik weet dat ik het niet moet doen maarrehquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Hmm, ik wacht wel tot die bij de media markt ligt. Dan haal ik hem daar met 20 euro aan korting, geen zin om misschien 1 dag eerder te kopen maar wel 20 euro - 30 euro duurder uit te zijn.
Goed spel dus!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 07:53 schreef Mystikvm het volgende:
http://www.gamespot.com/xbox360/action/saintsrow/review.html?sid=6156717&tag=topslot;action;1
Gamespot zegt 8.3
Ik ben er nu zeker van dat ik hem ga halen, GS en met name die Kasavin is voor mij de meest betrouwbare reviewbron op het net. Telkens als zij zeggen dat iets goed is, dan is dat ook zo. Ik heb nu dus geen reden meer om te twijfelen.
Vandaag dus.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:53 schreef MMaRsu het volgende:
Dimplus heeft hem waarschijnlijk morgen, de datum op hun site is verandert van 1 september naar 30 augustus. Zeker ff checken dus
Je bedoelt Brink - Ons Dorp en Dorpsstraat - Ons Dorp? Je bent dan vast net langs Start gekomen en hebt 20.000 ontvangen...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:01 schreef jorienvdherik het volgende:
ik ga zo de winkels bij ons dorp af
Dat zijn een hoop spellenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je bedoelt Brink - Ons Dorp en Dorpsstraat - Ons Dorp? Je bent dan vast net langs Start gekomen en hebt 20.000 ontvangen...
ws. moest ie terug naar dorpsstraat.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je bedoelt Brink - Ons Dorp en Dorpsstraat - Ons Dorp? Je bent dan vast net langs Start gekomen en hebt 20.000 ontvangen...
Naar Dixons en Free Record Shop geweest niks..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:37 schreef devv05 het volgende:
De winkels zijn open, al ergens gespot? Dan haal ik 'm straks uit mn werk vandaan meteen op
Zo goedkoop is MM meestal ook weer niet, meeste 360 spellen gewoon voor 60. Maar ze krijgen als het goed is vandaag nieuwe zending binnen, dus ik zou het vanmiddag proberen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Naar Dixons en Free Record Shop geweest niks..
Ga zo naar de stad (weer) en dan ff kijken bij media markt, wil hem daar kopen. Is die het goedkoopst waarschijnlijk.
FutereZone verkoopt hem wel in rotterdam voor 60 euro
In de van Woustraat zit wel een aardig gamewinkeltje , naam weet ik ff niet meer , ben er al een tijd niet meer geweestquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:16 schreef Mister_T het volgende:
Wat zijn echte gamezaken in A'dam, me moeder gaat shoppen en die steur ik ff langs echte gamezaken daar
Gamer.nl heeft daar vorige week een review over gedaan (gameshops in Amsterdam), ik zou hun site ff checken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:16 schreef Mister_T het volgende:
Wat zijn echte gamezaken in A'dam, me moeder gaat shoppen en die steur ik ff langs echte gamezaken daar
Daar ligt ie nu? Dan ga ik hem meteen halen!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
FutereZone verkoopt hem wel in rotterdam voor 60 euro
PowerPlay is de naamquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:18 schreef Enchanter het volgende:
[..]
In de van Woustraat zit wel een aardig gamewinkeltje , naam weet ik ff niet meer , ben er al een tijd niet meer geweest![]()
Does uitleggen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
meeste mensen die hem hebben op live, spelen met backup..
wat valt er aan uit te leggen..quote:
maar niet iedereen is een reviewerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:27 schreef Fathom het volgende:
Vergeet neit dat reviewesr de game al hebben he:D
Ik heb een keer als reviewer NBA Ballers zitten spelen met een reviewer van een site uit de UK... Meer mensne waren er gewon niet
Ik ga er nu heen, en binnen 10 minuten heb ik hem in mn handen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Daar ligt ie nu? Dan ga ik hem meteen halen!
Weet ik maar dat verklaart wel dat er al mensen online zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
maar niet iedereen is een reviewer
En die kan je zo afspeluh op je xdoos of moet je hem dan helemaal ombouwen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wat valt er aan uit te leggen..
spel is uit in minder legale kringen..
We lullen toch alleen over iets. We plaatsen geen linkjes met hoe het moet en dergelijke. Maak je niet zo druk. Wat ik heb begrepen is dat als je een omgebouwde xdoos hebt dat je dan niet meer op LIVE kan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
mja, niet slim als we in dit topic er over blijven praten, maar ja, dat 2de moet je doen
Dat had ik met oblivion ook,quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:04 schreef LordVan het volgende:
Nou, kheb een mooie SR tinbox in mijn knuisjes (60eur)
Maar ik kreeg hem niet zomaar mee.
*loop winkel binnen, pak SR en ga naar de kassa.
vrouwtje: Heb je gereserveerd ?
ik: Nee
vrouwtje: we mogen hem nog niet verkopen
ik: Ja was met Oblivion ook zo, maar ik hou me mond dicht
vrouwtje: ok, leg die in je handen maar terug in de rek.
Na betaling schuiven ze SR sneaky in mijn handjes
ik: bedankt hoor, echt lief!
maaja, ik heb er nu niks aan.
Meteen Gijsje79 ingelicht die ook in de stad is.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:14 schreef MMaRsu het volgende:
Yesss ik heb em!!! Prachtige tinbox
( dimplus)
Sorry ik was in mijn enthousiasme de winkel vergetenquote:Handig om ff de winkel te vermelden
Nedgame krijgt woensdags om 14:00 een nieuwe lading.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:41 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Bij Nedgame hier in Enschede lag niks
Nee er zijn op dit moment 2 maps die je co-op kunt spelen, later vast meer maps dmv downloadable content.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:09 schreef Fathom het volgende:
Ik kan echt heel weinig info vinden over de co-op mogelijkheden online.. Kun je gewoon de volledige story mode spelen online of?
en is dit dan met 2 spelers?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee er zijn op dit moment 2 maps die je co-op kunt spelen, later vast meer maps dmv downloadable content.
Same Here! Maar dan omgeving A'damquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:01 schreef Armageddon het volgende:
Iemand nog tips voor de omgeving Delft/Den Haag? Ik wil hem uit mijn werk gaan halen.
Laten we maar hopen dat in dit dorp ook present is!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:14 schreef KingLysandus het volgende:
Vele Bart Smits hebben hem nu!Ik ga hem lekker spelen.
Op andere forums hebben vele mensen ze ook bij BS vandaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:19 schreef Gajes het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat in dit dorp ook present is!![]()
Die is aardig! Die van mij wil niet omdat ze moet leren! Wat heb je daar nou weer aan!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:48 schreef Armageddon het volgende:
Mijn vriendin is nu naar de Bart Smit in Den Haag.
*doet duimen*
Je vriendin heeft geen werk, haalt spellen voor je op terwijl jij werkt, en waarschijnlijk als je thuiskomt zuigt ze je nog ff flink aan je lul, doe mij ook zo'n vriendinquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:48 schreef Armageddon het volgende:
Mijn vriendin is nu naar de Bart Smit in Den Haag.
*doet duimen*
Afgezien van dat ze wel werkt klopt het aardig.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:52 schreef masterdave het volgende:
[..]
Je vriendin heeft geen werk, haalt spellen voor je op terwijl jij werkt, en waarschijnlijk als je thuiskomt zuigt ze je nog ff flink aan je lul, doe mij ook zo'n vriendin![]()
Geen idee wat ik moest uitkiezen, maar F!T staat ook wel grappig als tag hoor ( die komt dan voor je naam te staan bij MP ). Wou toch wel iets in de spirit van het spelquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:26 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb net hier ff bij de intertoys gekeken , maar die hadden 'm niet.
Niet dat ik verwacht had dat ze hem zouden hebben , zo een droevige winkel dat![]()
MMarsu , ik meld me bij deze aan , ook al komt m'n XBOX pas eind vorige week aan.
Maar die naam
Meer iets voor kneusjes met een sugababes/superdudes profiel![]()
Doe dan iets als FOK! kneusjes of zo
Nope.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:00 schreef Niek. het volgende:
Had bij de review op gametrailers.com gezien dat op bijv. snelwegen hele groepen auto's spontaan verdwijnen..... en dat soms het wegdek onder je verdwijnt... al mensen die dit hebben meegemaakt?
Ik moest lachenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Ah tyfus zeg,
Ik eerst naar school. Toen naar binnenstad van Rotterdam. Media Markt had hem nog niet, rest ook niet. Maar juist bij Futerezone lag de tinbox ( wat is die mooi ) maar duurde mij te lang en ook gezeik dat ze hem niet ging verkopen ( was opeens ook 65 euro )
Kreeg sms van iemand dat die in utrecht lag. Bij de Bartsmit en E Plaza zei hij. Dus ik van Rotterdam naar Utrecht. EN ja hoor daar was die dan. 68 euroen ze nemen daar geen cd bonnnen aan. Ik had ook maar 60 euro op zak
Dus ik kon weer naar huis zonder iets![]()
Nu ga ik gewoon vrijdag naar de media markt en haal hem daar wel
leedvermaakquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Ah tyfus zeg,
Ik eerst naar school. Toen naar binnenstad van Rotterdam. Media Markt had hem nog niet, rest ook niet. Maar juist bij Futerezone lag de tinbox ( wat is die mooi ) maar duurde mij te lang en ook gezeik dat ze hem niet ging verkopen ( was opeens ook 65 euro )
Kreeg sms van iemand dat die in utrecht lag. Bij de Bartsmit en E Plaza zei hij. Dus ik van Rotterdam naar Utrecht. EN ja hoor daar was die dan. 68 euroen ze nemen daar geen cd bonnnen aan. Ik had ook maar 60 euro op zak
had een mediamarkt uitgezocht die um wel had dan, utrecht rotterdam voor een spel gaan rijden vind ik echt gewoon belachelijk dat je dat uberhaupt gedaan hebt, je weet dat je ongeveer 80/90 euro nu voor een spel kwijt bent. Maar wel janken over 8 euro die te duur is, hoe naief kan je zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Ah tyfus zeg,
ov is gratisquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:22 schreef masterdave het volgende:
[..]
had een mediamarkt uitgezocht die um wel had dan, utrecht rotterdam voor een spel gaan rijden vind ik echt gewoon belachelijk dat je dat uberhaupt gedaan hebt, je weet dat je ongeveer 80/90 euro nu voor een spel kwijt bent. Maar wel janken over 8 euro die te duur is, hoe naief kan je zijn.
oh ja, studenten bestaan ook nogquote:
studenten is zo'n groot woord, laten we het houden op "mensen die bij een school staan ingeschreven"quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:26 schreef masterdave het volgende:
[..]
oh ja, studenten bestaan ook nog![]()
Mediamarkt Utrecht had hem ook niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:22 schreef masterdave het volgende:
[..]
had een mediamarkt uitgezocht die um wel had dan, utrecht rotterdam voor een spel gaan rijden vind ik echt gewoon belachelijk dat je dat uberhaupt gedaan hebt, je weet dat je ongeveer 80/90 euro nu voor een spel kwijt bent. Maar wel janken over 8 euro die te duur is, hoe naief kan je zijn.
Jezus... anders wacht je gewoon ff één dagjequote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Ah tyfus zeg,
idd Media Marktquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:59 schreef devv05 het volgende:
Hij ligt hier bij de E-plaza voor 67,50
Ga vandaag of morgen wel langs de Mediamarkt.
Rotterdam Centrum had hem nog niet binnen, ik zouw wachten tot morgenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:16 schreef MrX1982 het volgende:
Weet iemand toevallig of ze hem bij Media Markt Rotterdam alexander al hebben?
Dan spring ik nu in de auto.
Kikker. Welke instellingen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:06 schreef Ipho het volgende:
[afbeelding]
Het stilt de honger toch niet, maar ik ga hem er zo eens inproppen voor de extra's![]()
Geen gezeik van, Hé een gele kikker, dan zet je, je instellingen maar fijn even goed.![]()
Was het maar waar, maar een stapeltje van die vette demo's. Met nog vettere optie's dan die downloadbare. Vette gamerpictures, Vet Thema, Vet art work, Vette Making of, en nog iets vets.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Is wel een mooie foto, lijkt wel of je de tinbox er onder hebt, maar zal wel niet zeker ?
Ik had die tin box in handen vandaag damn wat mooiquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:20 schreef Ipho het volgende:
[..]
Was het maar waar, maar een stapeltje van die vette demo's. Met nog vettere optie's dan die downloadbare. Vette gamerpictures, Vet Thema, Vet art work, Vette Making of, en nog iets vets.![]()
Grappige is dat ik er 1 heb kunnen verkopen voor 8 euro via XBW.nl O_oquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:21 schreef devv05 het volgende:
Die gratis demo discs liggen hier ook massa's van bij de MediaMarkt.
ja !quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:23 schreef Ipho het volgende:
Is er trouwens een tin box versie van dit spel?![]()
quote:
Ik heb heel Zwolle afgezocht. Maar ik kreeg alleen een stapeltje demo's van de Media Markt. Als je die mensen eenmaal kent zijn ze tof.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Lag er al vandaag bij Futere Zone
Ik heb maar even gebeld en bij Alexanderium hebben ze hem inderdaad nog niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Rotterdam Centrum had hem nog niet binnen, ik zouw wachten tot morgen
1 september gewoon volgens de medewerker die ik sprak.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Oke dan, morgen wel ?
Die krijgt iedereenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:31 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik heb heel Zwolle afgezocht. Maar ik kreeg alleen een stapeltje demo's van de Media Markt. Als je die mensen eenmaal kent zijn ze tof.
Dan ga ik geen moeite doen en gewoon vrijdag naar de media marktquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
1 september gewoon volgens de medewerker die ik sprak.
Hehe, ik krijg vrijdag ook me pre-order van bol.com...die gaat gewoon lekker retour! Das het voordeel van bestellen bij bol.comquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
ik heb hem ook, moest alleen om 5 uur kranten gooien, en meteen werken..
dus nu gamen
mja krijg vrijdag me pre-order, ff kijken hoe dat ga oplossen
Gewoon doorverkopen voor 5 euro minder ( mits sealed ) lukt vastquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
ik heb hem ook, moest alleen om 5 uur kranten gooien, en meteen werken..
dus nu gamen
mja krijg vrijdag me pre-order, ff kijken hoe dat ga oplossen
Dan maak ik er verlies op...kan ik hem beter gewoon gratis retour zendenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gewoon doorverkopen voor 5 euro minder ( mits sealed ) lukt vast
wie maakt de fok clan aanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:05 schreef Armageddon het volgende:
Mijn gamertag is Monno. Ik wil bij de FOK clan. Doet eens toevoegen allemaal
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:06 schreef Ipho het volgende:
[afbeelding]
Het stilt de honger toch niet, maar ik ga hem er zo eens inproppen voor de extra's![]()
Geen gezeik van, Hé een gele kikker, dan zet je, je instellingen maar fijn even goed.![]()
wat extra's volgens mij, en hij kostte 65 euro bij die maatquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:19 schreef devv05 het volgende:
Best geil die tin-versie. Wat zit er voor extra's bij en wat kost ie meer?
Heb er 60 voor betaald, maar ze hadden ook niets anders.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:19 schreef devv05 het volgende:
Best geil die tin-versie. Wat zit er voor extra's bij en wat kost ie meer?
AFCA Clanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
wat extra's volgens mij, en hij kostte 65 euro bij die maat![]()
Trouwens Ajacieden, we kunnen betere een AFCA Clan maken hehe![]()
Valt mee, de normale versie is in de meeste winkels al 65 of 67,50quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:41 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb er 60 voor betaald, maar ze hadden ook niets anders.
Maak jij een boeren clan, dan zullen wij wel weer winnenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:42 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
AFCA Clan![]()
Ben vandaag naar de Dixons geweest, maar die hadden het spel nog niet.
Ik probeer het morgen na mijn werk nog wel een keer
Is er uberhaupt een 'normale' versie?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Valt mee, de normale versie is in de meeste winkels al 65 of 67,50
Ik heb de tin versie juist nog nergens gespot.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:51 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Is er uberhaupt een 'normale' versie?
Heb nog van niemand gehoord dat ze die hebben tbh.
Vraag ik me ook af iddquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:51 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Is er uberhaupt een 'normale' versie?
Heb nog van niemand gehoord dat ze die hebben tbh.
Dim Plus.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Valt mee, de normale versie is in de meeste winkels al 65 of 67,50
Mijn vriendin die was bij Nedgame vanmiddag en heeft 'em opgepikt voor mij en 1 voor een vriend van me. Blijkbaar hadden zij alleen de tin box, we kregen beiden die versie. Ik klaag niet, ziet er goed uit.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:52 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik heb de tin versie juist nog nergens gespot.
whehe, die missie waar je die chicks mot redden, was idd strakke humor. Wel redelijk pittige missie vond ik da. zit nu op 8 %quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:19 schreef Robhimself.2 het volgende:
"You don't look like much, but then again I don't look like i have an 8 inch cock... So I guess we're both ful of surprises!"
6% Kan nu blind de shops ed. vinden vanaf mn crib (degene die ook in de demo zaten, duh)
Gewoon iets anders gaan doen, je komt ze vanzelf tegen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:42 schreef Jasza het volgende:
Die hitman shit is irritant, tis verdomd lastig om ze te vinden.
quote:Als je 911 belt komt er gewoon ook echt een ambulance aan.
demo gespeeld en is gewoon ook erg mooi op een normale tvquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:17 schreef xFriendx het volgende:
Even een vraagje. Dat het er super uit ziet hoor ik al vaak en dat geloof ik ook graag. Speelt iemand hier echter ook nog op een "oude" tv? En hoe ziet het er dan uit?
Zelf heb ik namelijk geen HDTV maar gewoon een 72cm breedbeeld 100 hertz.
Iemand ervaringen?
Trouwens een homie van me vroeg net "do you know anyone into cosplay? "quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:54 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb een clan gemaakt voor Fok!
Fok! Thugs is de naam. Motto = Live by the gun, Die by the gun.
Anyway als je in de clan wil, stuur voeg mij ff toe aan je friendslist .. gamertag = MMaRsu NL
Hmm ja. Er zitten nog wat glitches in ala popup enzo, dat is minder. Het valt me gelukkig niet erg op, althans ik stoor me er niet aan. Dat 'net' op de ramen van auto's is gelukkig wel weg. De haren, ja het is niet helemaal opgelost, maar wel zo dat je het niet ziet tijdens het spelen. Als je naar de kapper gaat zie je het nog wel.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:32 schreef =HellFire= het volgende:
Cool cool...... maar eh... is die framerate en die gfx nou al beter dan m'n preview of niet dan?Das de hele hamvraag, de vraag die de mens al bezighoudt sinds juli 2006.
quote:Lees net op de ign forum dat wanneer je een taxi ziet, dat je dat nummer moet bellen, die komt dan in je phonebook te staan.
Draai ns 911quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:45 schreef =HellFire= het volgende:
Like dude, that's like, so July 2006.. tss.![]()
Ik ga dan ook voor de Tin als die er is, anders doe ik niet moeilijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
wat extra's volgens mij, en hij kostte 65 euro bij die maat![]()
Trouwens Ajacieden, we kunnen betere een AFCA Clan maken hehe![]()
Wat vind je dan zo vermakelijk en vol lof, ik lees hier een halve A4 aan wat er mis is vlgs jou?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:42 schreef Scriptkiddie het volgende:
Verder niets meer dan lof voor dit spel en er gaan nog een hoop uurtjes in Stillwater doorgebracht worden heb ik zo’n idee!
Nou op de bovengenoemde punten na vind ik het een geweldig spel.quote:Wat vind je dan zo vermakelijk en vol lof, ik lees hier een halve A4 aan wat er mis is vlgs jou?
Ik denk eerder dat sommige mensen werkeloos zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:48 schreef kennyb het volgende:
ik lees dat sommige mensen al op 36 procent zitten. Volgens mij is ie wel super kort....
Zou inderdaadd kunnen. Of scholier... Wat was dat een relaxte tijd zeg..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat sommige mensen werkeloos zijn.
Ah! Relaxed!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:10 schreef =HellFire= het volgende:
Coaches vindt je op de snelweg trouwens, net als trucks.
ik heb nog helemaal niksquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:09 schreef Yankee_One het volgende:
heeft iedereen hier een tin case?
ja gewoon morgen er heenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:58 schreef Ipho het volgende:
Wie heeft hem in Zwolle ergens gespot? Ik bel naar de Media Markt, krijg ik toch een dom antwoord: Die komt morgen uit, zeg ik maar hebben jullie hem al binnen, want ik hoorde gister dat ik hem dan op mag halen. Hij weer: Die komt morgen uit.
Ja precies, ik ga daar ook niet meer moeilijk om doen. MIsschien bel ik nog een winkel in de buurt van Hattem. Maar dan houd het op, en ga ik hem morgen uit school halen.quote:
Ligt volgens mij an de game. Heb het ook constant. Maar ook bij Dead Rising....hmmm....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:54 schreef Woutervn het volgende:
Hebben hier meer mensen last van tearing of ligt het aan mijn xdoos/tv?
hopelijk is die bij media markt gewoon 50-55 euroquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:12 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ja precies, ik ga daar ook niet meer moeilijk om doen. MIsschien bel ik nog een winkel in de buurt van Hattem. Maar dan houd het op, en ga ik hem morgen uit school halen.
Ook bij:quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:12 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ligt volgens mij an de game. Heb het ook constant. Maar ook bij Dead Rising....hmmm....![]()
57.99quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hopelijk is die bij media markt gewoon 50-55 euro
Stap 1: Bel de helpdeskquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
kut xbox hing weer eens, heb ik vrij vaak als er iemand online komt, en druk per ongeluk op die dikke knop int midden, gvd,
net niet gesaved, dit haar ik dus echt.. nu zoek ik het niet meer
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:17 schreef Atuniel het volgende:
Godver,, kriebelt wel nu ik het zo lees
bart smit en eplazaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
he waar is saints row al beschikbaar?
frs dixons? mm
kut beide winkels hebben we niet in dit dorp, Intertoys?quote:
denk het nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
kut beide winkels hebben we niet in dit dorp, Intertoys?
Ik heb dat ook wel eens. Volgens mij is het een bug in de 360, hoor het van meer mensen dat die Guide knop problemen oplevert.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
kut xbox hing weer eens, heb ik vrij vaak als er iemand online komt, en druk per ongeluk op die dikke knop int midden, gvd,
net niet gesaved, dit haar ik dus echt.. nu zoek ik het niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |