Je moederquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:22 schreef Geqxon het volgende:
Niet voor 300 posts per pagina homo's
hell yeah!!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
nieuwe pagina.
Een Aprilia RS voorvork op een Rieju RS2?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:31 schreef C2C het volgende:
[..]
hell yeah!!!
weet iemand trouwens of een rs voorvork op een rieju rs2 past? of een derbi voorvork ofzo? en wat een originele kost?
Hou je nog wel van me?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Je moeder.
Loop niet overal meteen op te zeiken jij![]()
![]()
![]()
Oh, en ik denk dat een derbi voorvork wat langer is dan een RS voorvork? Weet ik niet zeker, maar dat denk ik..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:04 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Een Aprilia RS voorvork op een Rieju RS2?
Zou zo zeggen van niet, maarja, weet niet hoe die dingen eruit zien. Kijk ff voor wat imi's op internet anders? easyparts heeft van dezelfde kwaliteit Derbi voorvorken, alleen niet de orginele, maar wel 40% ofzo goedkoper, van redelijk bekend italiaans merk.. weet zo de naam niet meer.
ik weet het wel zekerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:05 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Oh, en ik denk dat een derbi voorvork wat langer is dan een RS voorvork? Weet ik niet zeker, maar dat denk ik..![]()
Leek mij ook al maarja.quote:
Dan heb je een chopper racerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:05 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Oh, en ik denk dat een derbi voorvork wat langer is dan een RS voorvork? Weet ik niet zeker, maar dat denk ik..![]()
Ik kaft ze eigenlijk nooit, alleen bij 1 leraar die dat per se wil..quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:13 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik kaft ze eigenlijk nooit, alleen bij 1 leraar die dat per se wil..
Dan doe ik ze of in een krant, of doorzichtige folie..
Zie je hem zo.. "Ja, niet gekaft.. Straf!"
En dan ik zo: "Voel nog eens."
Wat ben ik godverdomme toch verrekte stoer eigenlijk mên.
![]()
![]()
![]()
Ik wil um wel fixen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:16 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Men die vrouw van die kennis van me heeft teruggemaild dat die gast een week lang weg is![]()
DOMPER!
Hey FS, kan jij m'n brommer niet fixen? Tegen vergoeding![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |