Je moederquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:22 schreef Geqxon het volgende:
Niet voor 300 posts per pagina homo's
hell yeah!!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
nieuwe pagina.
Een Aprilia RS voorvork op een Rieju RS2?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:31 schreef C2C het volgende:
[..]
hell yeah!!!
weet iemand trouwens of een rs voorvork op een rieju rs2 past? of een derbi voorvork ofzo? en wat een originele kost?
Hou je nog wel van me?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Je moeder.
Loop niet overal meteen op te zeiken jij![]()
![]()
![]()
Oh, en ik denk dat een derbi voorvork wat langer is dan een RS voorvork? Weet ik niet zeker, maar dat denk ik..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:04 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Een Aprilia RS voorvork op een Rieju RS2?
Zou zo zeggen van niet, maarja, weet niet hoe die dingen eruit zien. Kijk ff voor wat imi's op internet anders? easyparts heeft van dezelfde kwaliteit Derbi voorvorken, alleen niet de orginele, maar wel 40% ofzo goedkoper, van redelijk bekend italiaans merk.. weet zo de naam niet meer.
ik weet het wel zekerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:05 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Oh, en ik denk dat een derbi voorvork wat langer is dan een RS voorvork? Weet ik niet zeker, maar dat denk ik..![]()
Leek mij ook al maarja.quote:
Dan heb je een chopper racerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:05 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Oh, en ik denk dat een derbi voorvork wat langer is dan een RS voorvork? Weet ik niet zeker, maar dat denk ik..![]()
Ik kaft ze eigenlijk nooit, alleen bij 1 leraar die dat per se wil..quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:13 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik kaft ze eigenlijk nooit, alleen bij 1 leraar die dat per se wil..
Dan doe ik ze of in een krant, of doorzichtige folie..
Zie je hem zo.. "Ja, niet gekaft.. Straf!"
En dan ik zo: "Voel nog eens."
Wat ben ik godverdomme toch verrekte stoer eigenlijk mên.
![]()
![]()
![]()
Ik wil um wel fixen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:16 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Men die vrouw van die kennis van me heeft teruggemaild dat die gast een week lang weg is![]()
DOMPER!
Hey FS, kan jij m'n brommer niet fixen? Tegen vergoeding![]()
ding hoeft niet opgeknapt te worden man, iig niets moeilijks, ff beetje verf bijwerken en is afstellen manquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:56 schreef no1uknow het volgende:
Mailtje verstuurd naar een kennis die heeeeel erg veel afweet van Puchjes oftie de mijne eens op wil knappen!
eigenlijk ben je een pauper maar okquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:13 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik kaft ze eigenlijk nooit, alleen bij 1 leraar die dat per se wil..
Dan doe ik ze of in een krant, of doorzichtige folie..
Zie je hem zo.. "Ja, niet gekaft.. Straf!"
En dan ik zo: "Voel nog eens."
Wat ben ik godverdomme toch verrekte stoer eigenlijk mên.
![]()
![]()
![]()
vast wel..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:16 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Men die vrouw van die kennis van me heeft teruggemaild dat die gast een week lang weg is![]()
DOMPER!
Hey FS, kan jij m'n brommer niet fixen? Tegen vergoeding![]()
neen ken niet.. hij moet leren tegensturenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:45 schreef Diemietuhriej het volgende:
Schopje!![]()
Oh, en Geqxon, wil jij met de meeting thuisblijven?![]()
Anders zit je toch de hele tijd aan alle jongens te frunikken enzo.. heb ik ( persoonlijk) liever niet.![]()
![]()
Wat nou weer?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:56 schreef fs180 het volgende:
[..]
eigenlijk ben je een pauper maar ok![]()
boeken kafte![]()
Kan ook.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:58 schreef fs180 het volgende:
[..]
neen ken niet.. hij moet leren tegensturen![]()
maarja.. opzich wel te doen toch? we trashen iemand huis en iedereen gaat daar maffen![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:55 schreef fs180 het volgende:
[..]
ding hoeft niet opgeknapt te worden man, iig niets moeilijks, ff beetje verf bijwerken en is afstellen man
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:08 schreef no1uknow het volgende:
[..].
Achterwiel staat scheef.
Gas(geven) valt vaak weg.
Voorwiel maakt (nog steeds) een geluid wat niet normaal is.
Voetsteunen zitten los.
Remmen moeten bijgesteld worden.
Bedrading moet nagekeken worden.
Ontsteking moet (goed) worden afgesteld(?)
Roestplekken evt. bijschuren+verven.
Evt. nieuwe band(en), profiel van achterband = weg.
Kilometerteller doet 't niet.
Succes![]()
Verkopen en fatsoenlijk iets kopen.
Kratje bierquote:
Jonge, doe es terug msnen!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Kratje bier![]()
Maarre over die meeting hé, ik moet dins-woens-vrij en zater-dag werken dan
In de herfstvakantie
quote:
Uhuh, ik had altijd wat te lezen in de les.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:11 schreef no1uknow het volgende:
Ik ga weer ff boek kaften, daarna kom ik wel weer ff checken
Doe ze strijken als je niet wil dat ze afgeven.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:19 schreef no1uknow het volgende:
Jezus nu gaan me ouders zeiken dat het niet mag omdat kranten afgeven.
Maar ik heb scheit aan m'n ouders.
Werkt echt!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:21 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Doe ze strijken als je niet wil dat ze afgeven.![]()
Wehehe.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:32 schreef no1uknow het volgende:
Spammert.
Maar met kranten kaften is echt ideaal.
Als je scheef kaft, scheuren die kranten gewoon mee
Wat voor school zit jij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |