Doe het nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:47 schreef Diemietuhriej het volgende:
Eerst nog even mijn brommer binnen zetten.![]()
Yup, 's-Hertogenboschquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:31 schreef Diemietuhriej het volgende:
Dan rij ik gewoon eerst naar Bazziek en Devolution ( beide 's hertogenbosch ain't it? ) en dan evt door naar zuid Holland.
Pakken we daar een hotelletje / motelletje, en dan de volgende dag nog ff toeren ofzo en dan weer terug.
Kan ik evt nog in 's hertogenbosch een hotelletje pakken ofzo, aangezien het anders wel erg laat wordt..
En hopen dat ik pap z'n Garmin mag meenemen.Werkt ideaal op de brommer.
![]()
jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:43 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Maar ik wil ook een alto zijnToch FS...
Ligt er aan wat ik s'avonds eetquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:02 schreef fs180 het volgende:
[..]
opzich strak plan. bij iemand crashen, scheelt geld enzo![]()
Toevalligquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:31 schreef no1uknow het volgende:
Hallo.
Ben maar na het 2e uur ziek naar huis gegaan van school, en ja, ik voel me echt niet lekker.
Maar MP3speler kan ook elk moment aankomen!
Uhm error?!quote:
goed begin is het halve werk zeg ik maarquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:31 schreef no1uknow het volgende:
Hallo.
Ben maar na het 2e uur ziek naar huis gegaan van school, en ja, ik voel me echt niet lekker.
Maar MP3speler kan ook elk moment aankomen!
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:46 schreef mister_dog het volgende:
[..]
goed begin is het halve werk zeg ik maareerste week school en dan ziek
hoe plan je het
Ik had het hoogste ziekteverzuim van heel de school de laatste 3 jaarquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:46 schreef mister_dog het volgende:
[..]
goed begin is het halve werk zeg ik maareerste week school en dan ziek
hoe plan je het
Pauperquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik had het hoogste ziekteverzuim van heel de school de laatste 3 jaarWas toch makkelijk zat
Post dat dan ipv zon gothic snolquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:48 schreef centenbakkie het volgende:
af en toe zit er wel wat lekkers op VF hoor
![]()
![]()
Gastquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:50 schreef centenbakkie het volgende:
af en toe is ook once in a lifetime
Wel van broekspijpenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:50 schreef Geqxon het volgende:
Houden jullie nou ook zo van pijpen?
mergpijpenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:50 schreef Geqxon het volgende:
Houden jullie nou ook zo van pijpen?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:52 schreef no1uknow het volgende:
Maar ik ben weer weg, ga ff douchen en me ma komt zo terug, die gaat flippen als ze me achter de PC zit, terwijl ik zogenaamd ziek ben
Triest.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:52 schreef no1uknow het volgende:
Maar ik ben weer weg, ga ff douchen en me ma komt zo terug, die gaat flippen als ze me achter de PC zit, terwijl ik zogenaamd ziek ben
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:52 schreef no1uknow het volgende:
Mja ik heb op het moment geen brommer oid, maar als het goed is komt er binnekort een Puchquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:31 schreef Diemietuhriej het volgende:
Dan rij ik gewoon eerst naar Bazziek en Devolution ( beide 's hertogenbosch ain't it? ) en dan evt door naar zuid Holland.
Pakken we daar een hotelletje / motelletje, en dan de volgende dag nog ff toeren ofzo en dan weer terug.
Kan ik evt nog in 's hertogenbosch een hotelletje pakken ofzo, aangezien het anders wel erg laat wordt..
En hopen dat ik pap z'n Garmin mag meenemen.Werkt ideaal op de brommer.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |