Moet ik je toevoegen met Messenga@fok.nl ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:24 schreef Messenga het volgende:
Netjes gedaan X-Fi.
Ow jij?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:25 schreef Mattt het volgende:
X-fi ken je me niet meer van het Eurocarsforum?
Heeft weinig zinquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet ik je toevoegen met Messenga@fok.nl ?![]()
Ik mail je mijn msn wel ffquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:26 schreef Messenga het volgende:
[..]
Heeft weinig zin
Maar er eerst maar op.
quote:
Womitquote:
Dankquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja neem ik mee!
Toch wel breezahstyle hequote:
Ahja...quote:
Voor deze keer danquote:
Pink Floyd - Another brick in the wallquote:
Ja, ik zat ff te slapenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Pink Floyd - Another brick in the wall
quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Pink Floyd - Another brick in the wall
Jep, een Tiësto setquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:48 schreef Borkydude het volgende:
Staat ie aan?
Uuh, Niek volgens mijquote:
Welke ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:58 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Kan ik ff plaatje aanvragen dan?
Alles kan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:58 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Kan ik ff plaatje aanvragen dan?
Die is wel lekker jaquote:
Ooh, wat ik ervoor draaide, dat jij een plaatje wou horen dus ik zei : "Nja, deze plaat geht noch, hier is ie"quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:17 schreef Borkydude het volgende:
Chill, wat liep je voor verhaal ervoor te houden, me pa waser dus ik zette ff geluid zachter.
Heb je em al naar 1 van ons gestuurd?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:34 schreef Borkydude het volgende:
Als jullie lief zijn laat ik vanavond een liedje horen die ik zelf geremixt heb
Nee nog nie, voeg me maar toe als je hem wil uitzenden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Heb je em al naar 1 van ons gestuurd?
Zou ik wel leuk vindenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zou eventueel vanavond kunnen gaan draaien maar ik weet niet of ik een mic heb hier
Gewoon media player volgens mijquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:25 schreef Zuen het volgende:
welk programma heb ik nodig om te kunnen luisteren?
iTunesquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Winamp, realplayer, WMP
Kies maar uit
Bijvoorbeeldquote:
Hij staat niet aan nuquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:34 schreef Zuen het volgende:
Mwa bij mij werkt het niet.
Het nieuwe plaatje in de OPquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
X-fi waar heb je het over?
En daarnaast ik gaaaa hem weer aanslingeren, vooral heel veel muziek want ik heb hier niet over de beschikking van een mic.
Jaa, very nicequote:
Met D_A? Die draait al toch? Of ga jij?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
Om half tien weer PUB Radio.
Geen dankquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:17 schreef Zuen het volgende:
Kan je naar eigen believen nummers aanvragen?
wtf is dit trouwens voor vreselijk nummer
imho :p
Ik draai nog een paar minuutjes en dan neemt Chris het over.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:20 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Met D_A? Die draait al toch? Of ga jij?
jaquote:
Sheena ook goed?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:31 schreef Mattt het volgende:
The ramones - Swallow my pride.
Verzoekje =p
ook goedquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga na de Killers Live. Ik heb trouwens Fight Club van DJ Coone, niet love geloof ik.
Staat in de queue.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:39 schreef Merel1808 het volgende:
Mag ik Incubus - Wish you were here?
Ja, al veranderdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:47 schreef Mattt het volgende:
Achtergrondmuziek is iets te hard Chris.
quote:
Mailen als je weet wat de tune is hèquote:
Je hebt niet lang meer.quote:
Jawelquote:
Post het anders hierquote:
Pciesquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:54 schreef Merel1808 het volgende:
Het wordt wel weer eens tijd!
Ga ik luisterenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Morgenavond draai ik
Maandagavond ben k live bij fokradio
Doe maarquote:Op zondag 3 september 2006 20:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Met een klein kansje draai ik wat plaatjes
Als dat zou kunnenquote:Op zondag 3 september 2006 20:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Met een klein kansje draai ik wat plaatjes
Dan ga ik daar maar naar luisterenquote:Op zondag 3 september 2006 22:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Uuuuh, neen
Er zijn 1. wat technische problemen en 2 zullen er weinig luisteraars zijn.
morgen ben k er voor jullie @ Fokradio
Whehequote:
Uno momento.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:27 schreef Bravebart het volgende:
Heb je James Morrison met You give me something
Plimaquote:
OK.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:30 schreef Merel1808 het volgende:
Hee, mijn request!
Limp Bizkit - Behind Blue Eyes
Komt eraan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:40 schreef Merel1808 het volgende:
Oh en daarna Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancing?
Is het zo?quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:50 schreef Merel1808 het volgende:
Je mic staat enorm zacht trouwens, niet te verstaan.
Ja ben bang dat ze me beneden horen, daarom praatte ik zo zachtquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:52 schreef Merel1808 het volgende:
Zo beter!
Inderdaad, was ook maar even aan het uitproberenquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:56 schreef dubidub het volgende:
Maar dat met dat tempo en zulks moet je maar niet meer doen, is zwaar verneukt
Laten we het daarbij houdenquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Inderdaad, was ook maar even aan het uitproberen.
Zodadelijk belangrijk nieuws. Over een seconde of 10quote:
Komt eraan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:09 schreef liiszle het volgende:
Tracy chapman - the promise wil ik wel horen
en ik wilquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:32 schreef mash_ het volgende:
Ik wil: leef niet meer voor jou van marco borsato
jij weet ook niet wat je wiltquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:35 schreef mash_ het volgende:
ik kan je niet laten gaan - marco borsato wil ik eigelijk
quote:Op woensdag 6 september 2006 20:38 schreef Bravebart het volgende:
Chris, ga jij vanavond nog draaien ?
Watquote:
Serieus niet?quote:Op woensdag 6 september 2006 20:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat
Ik heb de hele dag niet opgelet, dus
Ja, dat van D_A haddik ook gehoord, maar Lis zei dat je nog meer nieuws zou hebben (over iets wat zelfs Fok!radio moeilijk voor elkaar zou krijgenquote:Op woensdag 6 september 2006 21:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zie Vanavond een speciale uitzending van PUB radio.
FOK!radio krijgt het lastig voor elkaar om vóór de FA's een mod bekend te makenquote:Op woensdag 6 september 2006 21:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat van D_A haddik ook gehoord, maar Lis zei dat je nog meer nieuws zou hebben (over iets wat zelfs Fok!radio moeilijk voor elkaar zou krijgen) of was dat dat 9 uur journaal
Haha, dat ging dus toch over D_Aquote:Op woensdag 6 september 2006 21:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
FOK!radio krijgt het lastig voor elkaar om vóór de FA's een mod bekend te maken.
het spijt me.. je hebt gelijkquote:Op woensdag 6 september 2006 21:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, dat ging dus toch over D_A
Had ik toch gelijk
Naja bedankt iig
Hoef je je niet voor te excuseren hoorquote:Op donderdag 7 september 2006 09:28 schreef liiszle het volgende:
[..]
het spijt me.. je hebt gelijk
nieuws viel me beetje tegen
maar goed, D_A als mod is natuurlijk wel leeuk
Jeweet knulliequote:
Van de tafeltennisclub?quote:Op woensdag 13 september 2006 19:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ben er dan niet, heb vergadering.
FP-crew.quote:
#fpoverleg.quote:
Mixje van mezelf.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:48 schreef KaMo het volgende:
* KaMo gaat even kijken of dit leuk is om naar te luisteren
quote:
Ik zal morgen nog eens overleggen.quote:
Och, mag ook vandaag hoorquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik zal morgen nog eens overleggen.
Ik ookquote:
doen! dan kan ik teminste ook is een keertje luisterenquote:Op woensdag 29 november 2006 09:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik wil in het weekend wel een utizending doen
Ik wil ook wel meedoen, maar heb geen microfoon of werkende USB aansluiting dus kom ik ff bij jou langs, Chrisquote:Op woensdag 29 november 2006 19:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik denk dat we vanaf het weekend kunnen starten, ik moet nog een nieuwe microfoon kopen alleen. Bovendien is het nu alleen nog D_A en ik.
Vanuit Utrecht? Is goed.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:43 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik wil ook wel meedoen, maar heb geen microfoon of werkende USB aansluiting dus kom ik ff bij jou langs, Chris
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |