Jep, een Tiësto setquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:48 schreef Borkydude het volgende:
Staat ie aan?
Uuh, Niek volgens mijquote:
Welke ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:58 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Kan ik ff plaatje aanvragen dan?
Alles kan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:58 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Kan ik ff plaatje aanvragen dan?
Die is wel lekker jaquote:
Ooh, wat ik ervoor draaide, dat jij een plaatje wou horen dus ik zei : "Nja, deze plaat geht noch, hier is ie"quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:17 schreef Borkydude het volgende:
Chill, wat liep je voor verhaal ervoor te houden, me pa waser dus ik zette ff geluid zachter.
Heb je em al naar 1 van ons gestuurd?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:34 schreef Borkydude het volgende:
Als jullie lief zijn laat ik vanavond een liedje horen die ik zelf geremixt heb
Nee nog nie, voeg me maar toe als je hem wil uitzenden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Heb je em al naar 1 van ons gestuurd?
Zou ik wel leuk vindenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zou eventueel vanavond kunnen gaan draaien maar ik weet niet of ik een mic heb hier
Gewoon media player volgens mijquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:25 schreef Zuen het volgende:
welk programma heb ik nodig om te kunnen luisteren?
iTunesquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Winamp, realplayer, WMP
Kies maar uit
Bijvoorbeeldquote:
Hij staat niet aan nuquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:34 schreef Zuen het volgende:
Mwa bij mij werkt het niet.
Het nieuwe plaatje in de OPquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
X-fi waar heb je het over?
En daarnaast ik gaaaa hem weer aanslingeren, vooral heel veel muziek want ik heb hier niet over de beschikking van een mic.
Jaa, very nicequote:
Met D_A? Die draait al toch? Of ga jij?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
Om half tien weer PUB Radio.
Geen dankquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:17 schreef Zuen het volgende:
Kan je naar eigen believen nummers aanvragen?
wtf is dit trouwens voor vreselijk nummer
imho :p
Ik draai nog een paar minuutjes en dan neemt Chris het over.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:20 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Met D_A? Die draait al toch? Of ga jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |