Heineken = Amstelquote:Op zondag 17 september 2006 23:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is dan Heineken of Amstel. Heineken durft tegenwoordig meer risico te lopen met sponsoring dus dat zou best kunnen.
Nee. Zwart met chroom-accentenquote:Op maandag 18 september 2006 00:13 schreef Bolter het volgende:
Hoop persoonlijk op de zeer gave oranje-grijs livery, plus tvp
quote:Op maandag 18 september 2006 12:23 schreef Blanchimont het volgende:
[..]
Nee. Zwart met chroom-accenten.
Wellicht in China al een voorproefje?quote:
Oke, niet uit eerste hand maar toch.quote:Nieuwe kleuren voor Spyker MF1-bolides?
18 september 2006
F1Racing.nl heeft in de wandelgangen van de Spyker MF1 Racing-fabriek in het Britse Silverstone geruchten opgepikt dat het team de laatste drie races van het seizoen hoogstwaarschijnlijk met een andere kleurensamenstelling zal rijden. De auto's van Albers en Monteiro gaan nu nog gehuld in de kleuren rood, wit en zilver.
Nu het team is overgenomen door de Nederlandse autofabrikant Spyker Cars, zal de kleurensamenstelling van de wagens vermoedelijk een meer Nederlandse uitstraling krijgen. De overname van het Formule 1-team van Midland door Spyker is tijdens het weekend van de Italiaanse Grand Prix bekendgemaakt.
Bron: F1racing.nl
De A1GP wagen van Jos vind ik toch ook wel errug mooi hoorquote:
De Arrows A21 was ook mooi. Maar dat kwam mede door de vorm.quote:Op maandag 18 september 2006 15:42 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
De A1GP wagen van Jos vind ik toch ook wel errug mooi hoor
Die vind ik verschrikkelijk lelijk!quote:Op maandag 18 september 2006 15:42 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
De A1GP wagen van Jos vind ik toch ook wel errug mooi hoor
Misschien een combinatie van zilver en oranje, net als de Spyker GT/LM-racers.quote:
quote:Op maandag 18 september 2006 00:33 schreef Giem het volgende:
[..]
Heineken = Amstel
Ik denk trouwens eerder dat bavaria de sponser zal worden dan heineken..
deze is ook mooiquote:
WIe post morgen de eerste foto'squote:Albers test dinsdag met knaloranje Spyker
18 september 2006
Christijan Albers zal morgen met het Spyker MF1 Racing team op het circuit van Silverstone aan de driedaagse test van het team beginnen. De Formule 1-bolide van het team is echter onverwachts knaloranje.
Door de overname van het bedrijf Spyker viel het team in Nederlandse handen. Het team liet maandagochtend de bolides in prachtige oranje en zilveren kleuren overspuiten. De eerste actie foto's van deze oranje bolide zijn dinsdag op F1Racing.nl te bewonderen.
Als alles goed verloopt zal het team de laatste drie races in deze Hollandse kleur in China, Japan en Brazilië aan de start verschijnen.
Idd een mooie auto en ook nog een redelijk goede auto ook.quote:Op maandag 18 september 2006 15:44 schreef Blanchimont het volgende:
[..]
De Arrows A21 was ook mooi. Maar dat kwam mede door de vorm.
[afbeelding]
Nou, ik houd m'n hart vast. Als het maar wel de klasse van Spyker weet te behouden en niet zo kitscherig en flets als de A1-wagen wordt, wat nogal makkelijk gaat met de kleur Oranje ( Waarom heette die vent niet gewoon Willem van Blauw.quote:Op maandag 18 september 2006 22:57 schreef Blanchimont het volgende:
Nieuwtje: toch de Squadron kleuren zilver/oranje
[..]
WIe post morgen de eerste foto's?
Ik ookquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:05 schreef Harmen1984 het volgende:
Ben benieuwd naar de livery
Ja. Het is ook rond!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:51 schreef Blanchimont het volgende:
Op internet kwam ik zo juist deze site tegen http://sibta.com/ Als je kijk naar het logo en onderschrift ziet het er nogal gejat uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |