abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:56:33 #97
148801 Pangaea
close encounters
pi_41290811
HAAT is het afvloeien van je DRIFTEN.
Ik geloof in alles,
behalve in de waarheid.
pi_41290814
Ach ja, wat zullen we er eens van zeggen
pi_41290891
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:43 schreef Pangaea het volgende:
ANGST is vrezen voor het ONBEKENDE....
idd, als je een krokodil hebt leren kennen zijn het lieve dieren, echt waar
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:59:28 #100
148801 Pangaea
close encounters
pi_41290908
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:43 schreef Potver3 het volgende:
...ongegronde wantrouwen tegen moslims vanuit de politiek gevoed word. muv van PvdA D66 en SP. Maar VVD, Nieuw rechts, Wilders, Partij voor de Democratie (wat een lachertje die laatste naam) werken hier hardaan mee.
Zelf ben ik helemaal klaar met enige politieke partij en met als grootste reden dat ik vind dat allle partijen hun idealen overdrijven in groteske porties. Ze lulllen hun eigen idealen recht. Zelf denk ik dat partijen aan de linker kant bepaalde problemen maskeren. Maar begrijp me goed, ik prefereer de gulden middenweg.
Ik geloof in alles,
behalve in de waarheid.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:00:45 #101
148801 Pangaea
close encounters
pi_41290950
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:59 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

idd, als je een krokodil hebt leren kennen zijn het lieve dieren, echt waar
Haha, waarschijnlijk zijn dergelelijke uitsprakem meer voor filosofische mensen bedoelt.
Het is jouw angst om met het onbekende nieuwe situatie om te gaan zonder handen.
Ik geloof in alles,
behalve in de waarheid.
pi_41291073
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:54 schreef Potver3 het volgende:

[..]

Ik ben geen rechtse fascist ik ben een moslim
quote:
Maar de islam is als een teek, als je ze niet meteen goed beetpakt en uitdraaid kruipt de kop alleen maar dieper
Kansloos figuur
pi_41291085
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:54 schreef Potver3 het volgende:

[..]

Ik ben geen rechtse fascist ik ben een moslim
Ik stem dit maal PvdA plaats van AEL. van D66 is helaas niets over.
De AEL, waarom denk je dat die "zoveel" steun hadden onder de moslimbevolking.
Allah Al Watan Al Malik
pi_41291123
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 14:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

[..]

Kansloos figuur

Of deze:
quote:
Helaas zien die communisten nog niet in dat Het woord van Mohammed beter is als dat van Stalin (hoewel bepaalde handelswijzen overeen komen)
Nee, het zal vast geen rechtse kloon zijn.
Allah Al Watan Al Malik
pi_41291814
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:43 schreef Mutant01 het volgende:
Ik betitel mensen die beoordelen op basis van vooroordelen idd als simpele ziel. Iemand die vooroordelen koestert maar mensen er niet op veroordeelt of beoordeeld zijn in mijn ogen geen simpele ziel. Dus de vraag blijft, waarom je je aangesproken voelt.
Dan voel ik me inderdaad niet (meer) aangesproken, aangezien niemand veroordeel. Ze doen maar, is mijn opvatting.
quote:
Redelijk nadenken en moslim zijn, sluit elkaar niet uit, zoals jij misschien probeert te stellen. Sterker nog, een overgrote meerderheid, het zal wel zo rond de 99% zitten, is gewoon een redelijke moslim.
Er zullen vast redelijke moslims zijn, maar ik ontkom niet aan de indruk dat het percentage beduidend lager ligt dan de door jou genoemde 99 procent. Mensen die niet extremistisch zijn, zijn namelijk nog niet per definitie redelijk. Ik denk dat er een wezenlijke groep moslims is met zeer conservatieve (en daardoor vaak ook onredelijke) opvattingen. Ik vind het allemaal prima hoor, maar ik ageer ertegen dat de islam als een soort super-tolerant geloof wordt afgeschilderd. Er zijn gewoon te veel voorbeelden te vinden die het tegendeel bewijzen.
quote:
Een realist bekijkt alles in context, iets wat jij weigert te doen. Zo kan ik tegen een Al-Manar (propagandastation) een FOX news zetten. Zo is die ene Amsterdamse Moskee, er slechts 1, en zegt het niets over de aanhangers binnen die moskee (net zoals je Scientology hebt e.d.). En zo blijkt tegelijk dat de Islam in de loop der eeuwen, relatief gezien een van de meest tolerante religies was tegenover andersgelovigen. Zo blijkt ook dat het Christendom nog altijd het meest aantal doden op haar geweten heeft, niet alleen intern, maar ook jegens andersgelovigen.
Ik betwijfel (nogmaals) dat de islam zo tolerant is. Ik verwijs even naar Irak, waar de ene groep moslims momenteel de andere groep uitmoordt. En dat is dan nog nota bene BINNEN de eigen religie. Ik ben trouwens niet van plan om hier het Christendom te gaan verdedigen.
quote:
Opflikkeren naar een ander land is gelijk aan iemand de mond snoeren?
Op de manier waarop jij het bracht, wel ja. Zeker omdat je MIJ ervan beticht anderen de mond te willen snoeren, terwijl jouw uitspraken er dichter bij in de buurt komen.
pi_41291947
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 14:04 schreef Mutant01 het volgende:

De AEL, waarom denk je dat die "zoveel" steun hadden onder de moslimbevolking.
Sterker nog, zelfs gematigde moslimpartijen komen nergens aan een zetel terwijl er toch in de grote steden genoeg moslims zijn om iig in de gemeenteraad te kunnen komen.

Blijkbaar zien moslims in Nederland liever geen religie in hun politiek dit in tegenstelling tot de christenen die met grote regelmaat voor confessionele partijen stemmen
pi_41291966
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 14:25 schreef dVTB het volgende:
Er zullen vast redelijke moslims zijn, maar ik ontkom niet aan de indruk dat het percentage beduidend lager ligt dan de door jou genoemde 99 procent. Mensen die niet extremistisch zijn, zijn namelijk nog niet per definitie redelijk. Ik denk dat er een wezenlijke groep moslims is met zeer conservatieve (en daardoor vaak ook onredelijke) opvattingen. Ik vind het allemaal prima hoor, maar ik ageer ertegen dat de islam als een soort super-tolerant geloof wordt afgeschilderd. Er zijn gewoon te veel voorbeelden te vinden die het tegendeel bewijzen.
De voorbeelden wijzen niet op intolerante religies, maar op intolerante mensen die religies voor hun karren spannen. Dat zijn twee verschillende zaken. Religie is voor hen een middel en geen doel.
quote:
Ik betwijfel (nogmaals) dat de islam zo tolerant is. Ik verwijs even naar Irak, waar de ene groep moslims momenteel de andere groep uitmoordt. En dat is dan nog nota bene BINNEN de eigen religie. Ik ben trouwens niet van plan om hier het Christendom te gaan verdedigen.
Een burgeroorlog in een kapotgeschoten land, dat is geen goed voorbeeld. Zelfs Amerika heeft haar burgeroorlogen gehad. Is religie niet de basis waarvan we ons onderscheiden, dan is het wel, leeftijd, geslacht, huidskleur etc. De mens heeft altijd een excuus.
Allah Al Watan Al Malik
pi_41292065
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 14:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Of deze:
[..]

Nee, het zal vast geen rechtse kloon zijn.
Pardon, hoewel Stalin doorsloeg in het einde is het met name het kapitalistische westen dat hem zwartmaakt. Er zijn meer dan genoeg russen die hem in ere houden.
pi_41292145
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 14:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Sterker nog, zelfs gematigde moslimpartijen komen nergens aan een zetel terwijl er toch in de grote steden genoeg moslims zijn om iig in de gemeenteraad te kunnen komen.

Blijkbaar zien moslims in Nederland liever geen religie in hun politiek dit in tegenstelling tot de christenen die met grote regelmaat voor confessionele partijen stemmen
Dat is een verkeerde conclusie. Het is niet voor niets dat er veel moslims zijn die CDA stemmen. De reden dat gematigde moslimpartijen niet aan de bak komen is meer van praktische aard. Je stemt realistisch en op de partij die het meest voor je kan betekenen in bepaalde omstandigheden. Een stem op een marginale moslimpartij is een verloren stem. Een stem op een PvdA, GL of een moslimvriendelijke CDA is dat niet. Deze kunnen namelijk net zo goed aan veel van hun islamitische wensen voldoen.
pi_41292314
Inderdaad dus ditmaal geen AEL SP of D66 gemeut voor mij maar gewoon PVDA.
Abu Jah Jah profileerde zich op de verkeerde manier en dit werd door de media nog eens uitvergroot ook. Over een paar jaar kan een politieke partij als dat wel. Zelfs de economie richt zich meer en meer op goede moslims. De rabobank verstrekt inmiddels al een hypotheek naar Sharia normen. Zij die het recht aan hun zijde hebben zullen overwinnen. De joden hebben dit nooit voor elkaar gekregen

Kirmizi, mocht Nederland zoals ik hoop ooit een Islamitische staat worden, zou jij dan:
A) Je niet houden aan de Sharia
B) Emigreren
C) Je verzeten tegen je geloofsbroeders

[ Bericht 5% gewijzigd door Potver3 op 29-08-2006 14:53:19 ]
pi_41292985
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 14:40 schreef Potver3 het volgende:
Inderdaad dus ditmaal geen AEL SP of D66 gemeut voor mij maar gewoon PVDA.
Abu Jah Jah profileerde zich op de verkeerde manier en dit werd door de media nog eens uitvergroot ook. Over een paar jaar kan een politieke partij als dat wel. Zelfs de economie richt zich meer en meer op goede moslims. De rabobank verstrekt inmiddels al een hypotheek naar Sharia normen. Zij die het recht aan hun zijde hebben zullen overwinnen. De joden hebben dit nooit voor elkaar gekregen

Kirmizi, mocht Nederland zoals ik hoop ooit een Islamitische staat worden, zou jij dan:
B) Emigreren

Tuurlijk.
pi_41293073
quote:
blaat
Anders ga je je moeder pesten, relkloon. Zij is de enige die jou serieus neemt.
pi_41293253
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 14:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

Kansloos figuur
Islam is de snelst groeiende Godsdienst ter wereld beste Kirmizi, ik dacht dat jij dat ook wel zou weten.
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 15:02 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Anders ga je je moeder pesten, relkloon. Zij is de enige die jou serieus neemt.
Ik had meer van jou verwacht Kirmizi.
Wil jij de woorden van Dr Israr Ahmad ontkennen?
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:41:09 #114
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_41294235
Duidelijk een relkloon, slotje lijkt mij wel op z'n plaats.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_41296435
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 15:41 schreef Pracissor het volgende:
Duidelijk een relkloon, slotje lijkt mij wel op z'n plaats.
Oh je kunt de discussie dus niet aan?
Jij bent dus van mening dat de Islam geen vredelievende godsdienst is?

Zelfs al zou ze dat niet zijn, zou je dat vooraf volmondig gaan lopen verkondigen
. Dat is op zijn minst gezien niet slim....

Kortom al deze zogenaamde haatfilmpjes zijn bedrog,
In elkaar gedraaid door islambashers om hun gelijk te behalen.
Om het woord van de Mohammed ongeloofwaardig te maken.

En het is gewoon ronduit zwak om bijvoorbeeld de huwelijksregeling, waarbij een moslimvrouw niet met een niet moslim, en een moslimman slechts kortsondig met een niet moslim getrouwd mag zijn uit zijn verband te trekken. Een kind kan allen goed opgebracht worden als beide ouders de leer van de Profeet aanhangen en volgen. Allahs gedachtengoed mag niet verkracht worden met denkwijzen die niet in de Koran beschreven staan.
pi_41297439
quote:

B) Emigreren
Ik zou zeggen, verhuis naar Saudi-Arabië. Dat is al een islamitische staat.
pi_41299115
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 17:29 schreef BeeDee het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, verhuis naar Saudi-Arabië. Dat is al een islamitische staat.
Oh omdat jouw mening niet strookt, moet ik maar oprotten?
Ik dwing jou toch ook niet om op de stormfront pagina te gaan posten?

Probeer je hier een discussie aan de gang te krijgen over de volksmennerij van rechts en born-again-fascisten. Probeer je aan te tonen dat de angst voor de islam ongegrond is daar de media woorden verdraait en beeldmateriaal bewerkt, en dan krijg je meteen allemaal fascisten over je heen/

Nogmaals Iedereen woord gelijk geboren, en dat zijn de woorden van een zoals de regeringspartijen hier in Nederland ook toegeven (PVDA, GL, D66 & SP), een gematigde Moslim.
pi_41299505
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 18:33 schreef Potver3 het volgende:

[..]

Oh omdat jouw mening niet strookt, moet ik maar oprotten?
Ik dwing jou toch ook niet om op de stormfront pagina te gaan posten?

Probeer je hier een discussie aan de gang te krijgen over de volksmennerij van rechts en born-again-fascisten. Probeer je aan te tonen dat de angst voor de islam ongegrond is daar de media woorden verdraait en beeldmateriaal bewerkt, en dan krijg je meteen allemaal fascisten over je heen/

Nogmaals Iedereen woord gelijk geboren, en dat zijn de woorden van een zoals de regeringspartijen hier in Nederland ook toegeven (PVDA, GL, D66 & SP), een gematigde Moslim.
Och, jij noemt mij een fascist, wat niet zo is. Maar waarom moet Nederland een islamitische staat worden omdat jij zgn moslim bent ? En mijn opmerking was een advies en geen persoonlijke aanval. Dit i.t.t jouw beweringen !
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:49:11 #119
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_41299561
Ok.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: